Clomittaret 2012

Piti palailla kirjoittelemaan kun niin monilla on todella hyvän kuuloisia oireita. Hyvä hyvä. Toivon totisesti, että nuo oireet viittaavat iloiseen lopputulokseen :)

Uusille Tervetuloa.

Siskot: kiitoksia tuesta. Ilman tätä ketjua ja teitä en varmaan jaksais lähellekään niin paljon kuin nyt jaksan. Siis SUUUURI kiitos. Jaksakaa tsempata

(.) Tilasin ittelle folliultran yksityiseltä ku julkisella vaan sanottiin syö vaan niitä pillereitä ja oo ilman stressiä, think happy. Voi juma. Meinasin pyytää reseptin onnellisuuspillereihin :LOL: Välillä ei tiiä itkiskö vai nauraisko. No, nyt oon kolmatta päivää jo itkeskelly, oiskohan aika alkaa nauramaan...?

Keväisen aurinkoisia plussatuulia kaikille!
 
ambrosia85: Meikäläisellä on samanlainen "resepti" eli kp30 testi ja jos/kun nega, niin teroja naamaan.
Aiemmin kierron tasaamiseen tarkoitettuna söin niitä muistaakseni kp20/24 alkaen (miten ei voi muistaa..)

Aniit ja undercovergirl: Täällä kanssa ootellaan teijän testejä ;)

Kassiopeia: Mukava kuulla, että jakselet hieman paremmin jo :hug:

(.)
Jänskättää hieman huominen aamu ja se testi! Negahan se varmaan on, kun niin huonot oli follit kp13 mutta aina on toivoa (kunnes se vedetään vessasta alas..)
 
Viimeksi muokattu:
Kassiopeia, täältä kanssa iso tsemppihali! Hyvähän se on itkeä pettymys pois! Olen hengessä mukana.

Pettunia, miten sulle kävi? Tuleeko tuhrua edelleen?

Calliope, Aniit ja Under, mää jännään kanssa täällä. Lupaavia oireita kerrassaan. :) Tehkää jo niitä testejä! Ja Nana kans!

Täällä oireet kutakuinki ennallaan. Eli samoissa mennään entä ennen plussaa.:rolleyes:
 
Ambrosia ja Tinksu tervetuloa mukaan! :) Täältä onkin jo niin moni siirtynyt plussaneiden puolelle että uusia kaivataan :D

P12 mä olen myös vaivan varma jostakin systä että en koskaan saa olla raskaana. Tää fiilis tuon tunteen kanssa on jokseenkin lannistava. Meillä kuitenkin esikoista yritetään mutta toiveet on alhaalla.

Täällä myös odotellaan Underin testituloksia!!! :D

Kassiopeia sulle nyt iso halaus! Kyllä ne fiilikset siitä taas nousee varmasti, niinkuin joka kierto. Musta tuntuu että mäkin liityn pian, varmaan jo huomenissa, itkeskelijöiden joukkoon. Olen aivan varma että täti tulee. Onneksi on vapaa vkl niin voi sitten itkeä rauhassa.

Juurikin mittasin lämmön ja kas, se näytti normaalia 35,5. :( Kuinka lannistavaa. Oviksen jälkeen on iltalämpö ollut tasaisesti n. 36,5. Noh, onhan huomenna jo kp28 joten varmaan saa odotella tätiä taas. Kuinka kurjaa. Olen jo nyt ihan lannistunut. Huomenna sitten itkettää töissä taas. Mun mielestä kierron pari ekaa päivää pitäisi tällaisessa tilanteessa sallia sairauslomaksi. Olisi aivan oikeutettua :D No, eipä mulla ole kyllä mitään muita oireita ollutkan kun noi lämmöt, ja nekin käsittääkseni on oviksen jälkeen normaalistikin koholla menkkoihin asti. Mutta niin se vaan on toive taas hiipinyt takaraivoon ja alas tullaan pian ja rytinällä. Emmäkestä!
 
Non niin..mulle voi laittaa kp4/???, 2. clomi, yritystä vuosi takana. Nyt lääkäri tuplasi mulle annostuksen; eli kahdella tabletilla mennään. Viimeksi sama juttu kuin Ansku83:lla; follit oli liian pieniä. Ovulaatio kuitenkin ilm. tuli, mutta ei tulosta...Uudelleen siis vaan taas yrittämään. Miten teillä on ollut nuo keltarauhasarvot kierron lopussa? Mitä niitten pitäis olla ja mistä kertoo?
 
10kaks ja Under: Voi itku!!!! ei oo kuitenkaan menkatkaan alkaneet? toivoa siis vielä on!! eihän plussa kaikilla tos vaiheessa näy (*toiveikas*)

Magda: Ovulaatio on tapahtunut "kunnolla, jos keltarauhashormoniarvo on yli 25. itselläni oli kp22 viimeksi tulos 21, ja gyne sanoi että ovulaatio oli heikko. MUTTA, kun selvisi, että ovis olikin ollut vasta kp 20, oli se arvoon nähden ok, eli toi riippuu myös siitä missä vaiheessa kiertoa ovis on ollut.

ON: testin teen huomenaamulla. koska ovis on nytkin ollut kp20, on kuukautisten tultava huomiseen mennessä ellen ole raskaana. Päässä pyörii koko ajan tuhat ajatusta ja oikeen jännittää kun ajattelenkin sitä mahdollisuutta, että jospa sittenkin.....toi Calliopen ehdotus siitä että menkkojen alkamispäivä pitäs olla vapaapäivä, on niin loistava! onneks itselläkin viikonloppu vapaa että saa pettymystään sit purkaa rauhassa!!!!!

Jännittynein terveisin, Nana
 
Voi ei 10kaks ja Under. Harmittaa niin kovin teidän puolesta.

Senkin eestä nyt toivotaan sulle plussaa Aniit. Todella hyvänkuuloiset oireet kyllä. Milloin meinasitkaan testata?

Mä liityn Calliopen kanssa samaan kerhoon. Tätiä ei vielä näy, mutta kierron tulos on täysin selvillä. Tuhruttelu on ollut selvästi vähäisempää, kiitos lääkkeiden kuitenkin. Mutta tänään tuli jo vähän reilummin. Tosiaan vasta maanantaiksi odotan menkkoja tai ehkä sunnuntaiksi.

Kassiopeia, tule sitten kertomaan folliultran tulokset. Voimia toivottelen minäkin, been there.
 
omaa napaa... jälleen. mä oon huono palstalainen :( mä en tunne enää itteeni. paha olla monella tapaa. itkettää, ahdistaa, pää hajoo. kaikki asiat paisuu. ainoo mikä auttaa on kova treeni mitä en oo aiemmin harrastanu... pitää vissiin ottaa tauko tähän lapsiasiaan, vaik se ei oo mitenkään pakkomielle tms. mut yks mietittävä asia vähemmän ja HORMONIT v***uuun!!!
 
Kuten vauvattomallakin, nyt tulee vaan itseä koskeva vuodatus!!!! Tänään testattu negatiivinen. Lämmöt laskeneet. Itketty. Taas. Tää tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta!!!! Miksei meille anneta lasta? Miksi meitä rangaistaan? Tuntuu niinku olis jossain vankilassa mistä ei ikinä pääse pois. Epäonnistumista kerta kerran jälkeen, pettymistä itseensä ja maailmaan. Mikä mun tarkotus on tässä elämässä jos ei olla äiti lapselleni? Mitä helvetin järkee täasä on!!!!! Oon niin vihanen ja pohjattoman surullinen, nyt ainakin tiedän ettei clomifeenista ollut meille apua ja jollain ihme voimilla pitäs jaksaa siirtyä inseminaatioon jossa siiäkin on onnistumisen mahdollisuudet aivan perseestä. Me kaikki kohtalontoverit tiedetään, ettei kukaan muu ikinä voi ymmärtää miltä tää tuntuu. Mä lyön seuraavaa joka taas sanoo "no mut te ootte vielä aika nuoria kykllä te ehditte" tai "nykyään on hyvät hoidot lapsettomuuteen" Haistakaa paska!!!!!!!!!!!! Tervetuloa kokeilemaan tätä elämää hetkeksi niin katsotaan sanovatko samaa! Antakaa anteeks tää purkaus nyt tuntuu vaan NIIIIN pahalta.
 
nana2012 ihan ku mun suusta sanottua... IIIISO VOIMAHALI... :hug: :hug:

kyllä me vielä tästä suosta noustaan, kaikki palstalaiset, kukin omalla tavallaan, vaikka nyt tuntuukin niin toivottomalta. kohta neljä vuotta yritystä takana, monta monituista clomi ja terokuuria oireineen, toivoa ja pettymyksiä kerta toisensa jälkeen... mutta silti koen vielä valon pilkahduksen tunnelin päässä... :heart:
 
Vauvaton ja nana2012: voimia! :hug: Aika järkyttävää vuoristorataa tää on. Tällä viikolla kun menkat alkoi olin niin hajalla kuin olla voi. Nyt taas uutta yritystä ja toiveet taas korkealla. Henkistä kanttia tää vaatii- jospa tää sitten jotenkin "jalostaisi" ihmisenä..;)
 
Vauvaton ja Nana ihan samat tunteet täällä! Koska oon niin rikki niin päätettiin pitää muutaman kuukauden tauko jotta oppisin taas itteni tuntemaan, enkä sitä hormoni ihmistä! En oo siis edes testannut vielä, mut oon varma tuloksesta. Kaikki raskautta puoltavat oireet on parissa päivässä hävinny. Maanantaina testaan.

Niin epäreilua ettei kukaan oo plussannu nyt! :stick:
 
Nana, vauvaton ja Aniit :hug: Eipä löydy sanoja, vaikka samassa tilanteessa olen ollut. Tosin vauvaton, teidän odotus on ollut kyllä jo kaikella mittapuulla mitattuna liian pitkä. Meidän lapsettomuus/yritys kesti vajaat 2,5 vuotta. Itkin aivan hysteerisesti, kun sen ensimmäisen ja viimeisen plussan sain.
 
Kyl tää on taas ollut niin tuskaa. Mä tein päätöksen et katon nää clomit loppuu ja sitten riittää mulle. Mä en jaksa mitään tuskaisia inssejä ym. elän sitten vaikka koirille jollei muuta mulle suoda. Ilon siitäkin saa, sentääs.
Mutta pakko sanoa vielä, I feel you! :hug:
 
Olen niin samaa mieltä Nanan kanssa kyllä minäkin! Tämä on totaalisen persiistä. Meillä yritystä on nyt kuitenkin vielä ollut verrattain vähän aikaa. Mutta rankkaa se on jo tämäkin joten en varmaan osaa edes ajatella mitä tämä on parin vuoden päästä jos huonosti käy. Veikkaan että mä katkeroidun niin pahoin että oksat pois. Kauhulla odotan. Mutta en sitten tiedä muuttuuko ne fiilikset joka kuukausi vahvemmiksi, se pettymys kun täti tulee, kun aikaa menee enemmän. Vai onko se tasaisen vaikeeta koko ajan. Aika kai näyttää ainakin sen miten itse koen asian. Huoh.

Ja minä ainakin haluan sanoa että kukaan ei musta ole huono palstalainen jos ei joka viestissä jaksa kommentoida toisille. Välillä tarvitsee vaan saada purkaa itseään. Niin se vain on. :) Joten paljon voimia ja halauksia kaikille! Myös itselleni :D

Täällä odotellaan tätiä saapuvaksi huomenna kun ei tänään kuulunut. Ainakin oireet ja tuntemukset viittaavat tuohon suuntaan. Ja siitä sitten taas itkujen saattelemana uuteen nousuun. Hohhoijaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Pettunia
Iiiisot pahoittelut ja voimahalit kaikille yhdessä ja erikseen!!!! :hug: :heart:

Päivitän pinkan jahka saan koneeni taas toiminta kuntoiseksi!

Ja ON: Sieltä se ovisplussa tulla tärähti kaikesta huolimatta taas ja samaan aikaan kuin
viime kierrossaki! :) Joten dpo -1 tänään! :D
 
Anskulle onnea ovisplussasta!!! :)

Täällä kp1. Taas. Vaikka kuinka on tämän jo tiennyt ja arvannut niin väkisinkin niitä kyyneliä jonkin verran tulee. Pahinta on syyllisyys joka alkaa nostaa päätään kun huomaa kuinka pettynyt mieskin alkaa joka kerta olla. Maailma on tänään kurja ja epäreilu paikka. Nyt tääkin vetäytyy hetkeksi keräilemään itseään taas uuteen koitokseen.
 
Moi kaikki, olen seurannut tätä teidän ryhmää jo jonkin aikaa mutta päädyin sitten jotenkin tuonne kevään ivf-joukkoon.

Meillä kakkosen yritys aloitettu keväällä 09, ei mitään tapahtunut, menty ensin yksityiselle, sieltä samantien pois kun ei jutut menneet yhtään lääkärin kanssa yksiin (ja matkaa yksityiselle n 60 km), siitä sitten mutkien kautta kunnalliselle (ihanaa porukkaa ja nopeaa toimintaa!). Yhtä synkät fiilikset ollut tässä viimeisen vuoden aikana aika ajoin kun mitä täällä porukalla nyt on...kirjoitinkin tuonne juuri toiseen ryhmään, että kun lähipiiriin on pokashtanut vauvoja kuin sieniä (60 kohdalla menin laskuissa seksisin) sinä aikana kun ollaan itse piinailtu, rupeaa ne onnittelut olemaan melko väkinäisiä meikäläisellä.
Nyt taas, varmaan lkeväästä johtuen, valoisampi kausi meneillään. Joulun jälkeen vedetty siis 2 clomikiertoa+pregnyl+inssi ja nyt tämä kierto mentiin puregon+pregnyl+inssi -meiningeillä. Nyt pp 13 ja pp 11. Aamulla sain tosi haalean viivan testiin, ja parin tunnin päästä kun testasin niin ei viivaa. Tämä odottelu on niin paskaa, toiveet nousee ja sitten taas putoaa korkealta.

Eli tsemppiä ja voimia ja positiivista mieltä kanssasisaret!
 
Tervetuloa Lippo Lii!

ON: mulla on yhtäkkiä noussu lämmöt. Eilen vielä oli n. 36 ja nyt 36.8. Mitenkään kipeeks en itteeni tunne. Aamulla testin tekoa tiedossa. Maha juilii ihan menkkamaisesti.

:hug: kaikille joilla ikävät ajat menossa.
 

Yhteistyössä