Clomittaret 2012

Calliopen kanssa ihan samaa mieltä, että aina ei tarvitse jaksaa kommentoida muiden kirjoituksia. Kaikki tietää, että silti täällä ollaan muiden jutuissa mukana täydellä sydämmellä. Sulle Calliope :hug: , jos vaikka kuitenkin sieltä "vetäytymispaikasta" käyt viestejä lukemassa.

Onnittelut ovisplussasta Ansku.

Tuhruttelee ja huomenna sitten varmaan hanat aukee. Vähän oon miettiny, että jos pidettäs mekin ihan kunnon tauko tulevan kierron ajan. Ovisajankohta osuu lomareissulle sukulaisiin ja tuleva laskettu aikakin olisi jouluaatto. Mut palstalla ajattelin silti roikkua, vaikka yksi kierto välistä jäisikin. Toivottavasti ei keskustelu hiljene, vaikka niin moni joutuu nyt miettimään jaksamistaan näiden pettymysten keskellä.

Aniit samaan aikaan linjoilla. Nythän veti jännittäväksi. Menkkajuilinnat kun kuitenkin liittyy monesti myös raskauteen. Peukut ojossa plussan puolesta. Tulehan sitten kertomaan tulos. Jos ikävää kerrottavaa, tule kertomaan sekin.

Täällä yhdyn muiden palstailijoiden fiiliksiin: kp 1. Mulla on kuitenkin moni asia hyvin: yksi lapsi jo maailmassa, lyhyet kierrot ja eka clomikierto vasta ohi. Mutta silti on paskat fiilikset. Ystävänikin piti just tänään ilmoittaa, että saavat syyskuussa vauvan. Tottakai olen onnellinen heidän puolestaan, mut silti suunnattoman kateellinen:(

tiistai 20.3.

Nimi________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

JeNski91............kp 46/??..............yk8.............................2.clomi
Nyrpee-81.........kp 39/32-33..........ya1/10...........................
10kaks...............kp 35/??...............yk1............................1.clomi
tinksu................kp35/28................yk2............................2.clomi
Pettunia...........kp 34/28-35......... yk16.............................1.femar
magda..............kp 30/??..............ya6/10.........................1.letrozol
Ansku83.......... kp 19/31.............yk13/ya11/10...................2.clomi
AamuTorkku.....kp 19/30..............yv3................................3.clomi
P12..................kp17/30...............yk12..............................1.clomi
Lumihiutale92.....kp 14/??..............yk3.............................2.clomi
Vauvaton.........kp 10/??...............ya12/08..........................8.clomi
Inkeri84.............kp 10/??..............yk7.............................4.clomi
Kassiopeia........kp 8/??...............ya8/2010.......................2.clomi
Sanzu..............kp8/??................yv1..............................2.clomi
Calliope............kp 3/30-33?......yk11...............................3.clomi
kiri...................kp3/25-30..........ya10/10........................2.clomi
undercovergirl....kp 3/30..............ya6/10/yv2...................2.clomi
Ambrosia85......kp 3/32...........ya10/10/yk15..................1.clomi
Nana2012.........kp 2/??..............ya6/2011.......................4.clomi
Ranskismopsi...kp??.....................yk?................................3.clomi

Tauolla/taustalla

Piinailijat

Pettunia..............dpo16
magda................dpo14
Ansku83..............dpo1

Ghostbusters

PLUSSANNEET

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi
Aniit.........19.3....kp 30/?....ya10/10...5.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit

Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjä: Ansku83

Viimeksi muokattu:
kp2 ja yk15 ja oletettavasti 1.clomi! Pitää nyt soitella polille tänään kun ei ollu perjantaina tullu vielä resepti.. että mitä jos ei tule tänäänkään niin jääkö tämäkin kierto vielä nollakierroksi?

Aniitille onnittelut vielä tällekin puolelle!!:heart:

Ambrosia pyydä soittaessas puhelinreseptiä tai sitä että voisit noutaa reseptin. Tietty jos poli on kaukana niin ei oo helppoo...

Ja kiitokset. On tää niin mahtavaa! :heart:
Toivottavasti tuutte kaikki pian perässä!

Aniit, joo näin ajattelinki että soittaisin reseptin ehkä suoraan apteekkin.
Tosin toi poli on 2km päässä kotoa, joten ei sekään paha ole matkana. Ainoa vaan etten ennen viittä sinne kerkeisi :)

Ja tuo että teillä on yritys alkanu samaan aikaan ja plussa suotu, niin voit kuvitella kuinka suuret sympatiat täältä heruu teille!

ANIIT!!!!! IHANAA!!!!! teillä hirmupitkä odotus vihdoin palkitaan, olen todella iloinen puolestasi <3

Kiitos kaikille teille ihanille tsemppaajille jotka lohduttivat mua lauantaisen kirjoitukseni synkkinä hetkinä :/ Tänään alkoi vuoto eli mulla kans kp1

Jaksamista ja auringonpaistetta tähänkin viikkoon kaikille, kyllä me täältä taas noustaan ja kyllä se kärsivällisyys palkitaan meilläkin, niinkuin moni kohtalontoveri täällä on jo näyttänyt :)

ainiit ihanaa ihanaa ihanaa :heart: :heart::heart: toivotaan että kaikki menee hyvin :)

On ollut ihanaa huomata että muillakin on samanlaisia fiiliksiä ja tuntemuksia ku itellä. varsinki just toi että ei tunne enää itteensä on ihan hirvee fiilis. Oon ollu niin väsyny itkunen ja ahdistunu ettei mitään rajaa. eikä asiaan auta että sain kuulla mielestäni maailman vahvimman ihmisen tehneen itsemurhan. iski kauhee pelko et jos tää mun paha olo onkin puhdasta masennusta. toisaalta eiks se niin mee että ite ei tajuu jos on psyykkisesti sairas? kysyy hoitoalan ammattilainen ;) se vaan on että kun itseään asia ja huoli koskee ei enää opitut asiat auta.

Viimeksi muokattu:
Hurrjasti onnea Aniit!! :heart:
vauvaton, ei se ihan noin mee... mä ite sairastan pysyvää masennusta, ja voin kertoo et se sairaudentunto katoo vasta siinä vaihees ku ollaan jo tosi syvällä. Jos on mahdollisuus niin kannattaa oikeasti käydä puhumassa ihan vaikka pelkästä lapsettomuudesta ammattilaisen kanssa. :) Meille ainakin tarjottiin sitä heti ekalla polikäynnillä ku clomit sain. Ja mä en jättäis moista tilaisuutta ite käyttämättä koska sen tietää kuinka vaikea on saada apua silloin ku se pahin kriisi iskee (ellei sit oo siinä kunnos et suljetulle laittavat, mut sekin on se 3 päivää mitä ne seuraa siel sit) :headwall:

undercover girl joo siis mä oon kyl puhunu ammattilaisen (psykologin) kanssa asiasta kun aikanaan siellä kävin postraumaattisen stressioireyhtymän takia. jotenki nyt kun aattelen niin sillonkin tilanne paheni kun lopetin polttamisen... nyt taas alko siitä alamäki vaik ihan mielelläni lopettelin. en tiiä... kai pitäs taas mennä johku puhuu.

Ambro Hyvä että toi! :D Mulla ei clomeista oo tullu mitää oireita...edes sitä kunnon follia! :LOL: No joo, paitsi nyt ku söin 2tbl ni 3 päivän jälkee olin ku ampiainen minkä hunajaan on kustu! :D Pelottaa oikee tuo seuraava kierto ku se menee 3tabulla....en kyl tiiä voiks johtuu clomeista vai johtuko sit jostai muusta! :)

Heippahei!
Liityn nyt minäkin ketjuun. Olen jo 29vuotias ja ensimmäistä on yritetty yli kaksi vuotta, nyt sitten tehty kaikki testit naistentautien polilla, viimeksi aukiolo tutkimus ja kaikki kuulemma ok. *helpotuksen huokaus* Sain Clomi reseptin ja se alkaa sitten ensi kierrolla. Jännää aikaa. =)
Onni kävi meillä myös siinämielessä että ystäväpariskunnalta on tuoreeltaan jäänyt Clomeja sekä ovis testejä joten pääsemme mieheni kanssa pikkasen matkaa halvemmalla. ;) ...nyt sitten laskeskelemaan kiertopäiviä ja yrittämään parhaansa. =)
Onnea jo plussanneille.... olen lueskellut tätä jo pitkään ja toisinaan tämä tie saattaa näkyy olla hyvinkin pitkä. Plussia kaikille :heart:

:wave:

Tervehdys Toiveuni83 ja tervetuloa jengiin! Tosiaan, tämä tie ei aina ole helppo mutta tiedät, että tulosta voi tulla :) Toivottavasti sun lento tällä palstalla olisi lyhyt ja ytimekäs! Plussatuulia oikein paljon teille!

Ambro, hyvä että sait reseptin! Olisi varmaankin ottanut pattiin, jos et reseptiä olisi ehtinyt saamaan.

(.)

Ei vuotoa vieläkään. Elikkä, ovulaatiota tuskin on tapahtunut kahdella clomilla. Teroja menossa 5.pvä eikä mitään viitteitä vuodosta. BLöH!
Noh, josko sitten vähän pidentyisi tämä odotus, kun tosiaan lasketutajat liikkuu tällä hetkellä siellä joulukuun lopulla. Ei sillä, kyllä se on ihan se ja sama milloin vauva syntyy (en ainakaan valittaisi vaikka syntyisi kesken jouluaterian).
Joulukuun alussa syntyneenä kyllä muistan sen kuinka tylsää oli viettää synttäreitä. Sukulaisetkin toivat lahjoja aina "tässä on joulujasynttärilahja.." Kyllä se pienestä ihmisestä kurjalta tuntui.

Viimeikseksi parhaat palat:
:flower: ONNEA ANIIT :flower:

P12
Aniit onnea pitkän yrityksen onnellisesta päätöksestä :heart: Tule kertomaan kuulumisia kun olet nähnyt pienen sykkeen (tai kaksi ;) ) varhaisultrassa :)

Mulle voi päivittää kierron pituuden, 17/33.
Viime perjantaina alkoi hurja limailu ja vielä hurjemmat munasarjakivut jotka jatkui ja jatkui joka päivä eikä o-testi heilahtanutkaan. Kunnes tänä iltana kun olin jo päättäny että alotan terot kun ei ovis tulekaan. Eli tumma plussa tuli, torstaina on varmaan The Päivä mutta dpo listalle ei tarvii laittaa, niin kovasti en ajatellu piinailla kun ovulaatio ei tullu sunnuntaina kuten gyne lupasi. Hiljaa kypsytteli huono munis :/ Tai sitten ne kaksi pienempää halus vauhtiin mukaan ;)

Hurjasti onnea ainiit! Mitäs muut piinailijat?

Mulle vois päivittää kp 2/28-32. Siinä meni se toive alle 3 vuoden ikäerosta esikoisella ja seuraavalla lapsella. Pidätään varmaan taukokierto hoidoista, ei vaan jaksais lääkkeiden sivuvaikutuksia tai ovistestailua... Akupunktiota ajattelin kokeilla taas, siitä oli mulle apua kun yritettiin esikoista (tasasi kiertoa).

Yhteistyössä