Ambrosia ja Tinksu tervetuloa mukaan!
Täältä onkin jo niin moni siirtynyt plussaneiden puolelle että uusia kaivataan
P12 mä olen myös vaivan varma jostakin systä että en koskaan saa olla raskaana. Tää fiilis tuon tunteen kanssa on jokseenkin lannistava. Meillä kuitenkin esikoista yritetään mutta toiveet on alhaalla.
Täällä myös odotellaan
Underin testituloksia!!!
Kassiopeia sulle nyt iso halaus! Kyllä ne fiilikset siitä taas nousee varmasti, niinkuin joka kierto. Musta tuntuu että mäkin liityn pian, varmaan jo huomenissa, itkeskelijöiden joukkoon. Olen aivan varma että täti tulee. Onneksi on vapaa vkl niin voi sitten itkeä rauhassa.
Juurikin mittasin lämmön ja kas, se näytti normaalia 35,5.
Kuinka lannistavaa. Oviksen jälkeen on iltalämpö ollut tasaisesti n. 36,5. Noh, onhan huomenna jo kp28 joten varmaan saa odotella tätiä taas. Kuinka kurjaa. Olen jo nyt ihan lannistunut. Huomenna sitten itkettää töissä taas. Mun mielestä kierron pari ekaa päivää pitäisi tällaisessa tilanteessa sallia sairauslomaksi. Olisi aivan oikeutettua
No, eipä mulla ole kyllä mitään muita oireita ollutkan kun noi lämmöt, ja nekin käsittääkseni on oviksen jälkeen normaalistikin koholla menkkoihin asti. Mutta niin se vaan on toive taas hiipinyt takaraivoon ja alas tullaan pian ja rytinällä. Emmäkestä!