K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon samaa mieltä tästä mut lisäisin että vaikka olisivatkin kiinnostunut toisistaan seksuaalisessa mielessä, eivät he silti välttämättä tekisi asialle mitään koska toinen heistä on jo suhteessa! On aika normaalia ihastua tai tuntea vetoa johonkin mutta loppujen lopuksi harva on niin viettiensä vietävissä että pettäisi jokaisen sellaisen kanssa joka sattuu vaikuttamaan kiinnostavalta.
Ja se ihastus voi olla täysin platonista, syvää kaveruutta. Vaikka monien ihmisten seksuaalisuus on joustavaa, niin ei se kaikilla ole sitä. Ei kaikki halua harrastaa seksiä samaa sukupuolta olevien kanssa, eikä heitä edes kiinnosta sellainen. K ja/tai B voi kuulua kyseiseen joukkoon (tai sitten ei). Itse en edes näe mitään romanttista heidän välissään, vaan juuri sitä ihanaa ystävyyttä.
 
vierailija
Ja se ihastus voi olla täysin platonista, syvää kaveruutta. Vaikka monien ihmisten seksuaalisuus on joustavaa, niin ei se kaikilla ole sitä. Ei kaikki halua harrastaa seksiä samaa sukupuolta olevien kanssa, eikä heitä edes kiinnosta sellainen. K ja/tai B voi kuulua kyseiseen joukkoon (tai sitten ei). Itse en edes näe mitään romanttista heidän välissään, vaan juuri sitä ihanaa ystävyyttä.
Tää on niin totta myös. Ja taas kerran: myös ystävyyssuhteisiin voi kuulua jotain mikä perinteisesti (tai ahtaasti ajateltuna) liitetään vain pariskuntien väliseen suhteeseen. Joidenkin on ok vaikka nukkua sylikkäin tai pussata tai kulkea käsi kädessä tms. Harva tekee niin julkisesti koska siitä saa tietysti kauheasti sontaa, mutta ihmiset nyt vaan voivat ihan itse päättää mitkä asiat heille sopivat. Tää ei nyt tarkoita juuri heitä kahta, pikemminkin ehkä itseäni, mutta pointti pysyy samana olipa kyseessä keski-ikäinen kuntatyöntekijätäti tai nuori julkkismies.
 
vierailija
Sun täti teki suuren virheen.
Hitsi kun en muista mitä se niistä muista sanoi 😄 Kirjoitin silloin vauvalle mutta sitä ketjua ei taida olla enää ollenkaan. Nacen lookista se ainakin kommentoi jotain, että näytti niitten muitten isoisältä (oliko sillä se villapaita ja lasit just silloin?) 😆 Tätini on edelleen ahkera keikoilla kävijä ja totta puhuen se kommentoi enemmän musiikkia kuin muusikkoja, mutta sillä oli aika asiantuntevia ajatuksia just bojanista keulakuvana ja sen kontaktista yleisön kanssa.
 
vierailija
Olisinpa tällainen myös! Mä en oo reilannut enkä osaa tosta vaan lähteä johonkin. Jää paljon kokematta ku ei nuorena oppinut noin tekemään.
Mä aloitin omat reissut oikeastaan vasta lähempänä 40 v. Olin sitä ennen käynyt lähinnä tavanomaisilla matkatoimistomatkoilla ja risteillyt Ruotsiin ja Viroon. Pari työmatkaa oli ollut ulkomailla, mutta niitäkään en tietty järjestänyt itse. Nykyään kuljen paljon junilla ja busseilla pitkin Eurooppaa, ja lähden usein hyvin vähillä suunnitelmilla vain "johonkin", josta sitten päädyn eteenpäin. Lähde rohkeasti vaan! Ei asioita tartte aloittaa nuorena, ihan missä iässä tahansa voi tehdä jotain uutta!
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Hitsi kun en muista mitä se niistä muista sanoi 😄 Kirjoitin silloin vauvalle mutta sitä ketjua ei taida olla enää ollenkaan. Nacen lookista se ainakin kommentoi jotain, että näytti niitten muitten isoisältä (oliko sillä se villapaita ja lasit just silloin?) 😆 Tätini on edelleen ahkera keikoilla kävijä ja totta puhuen se kommentoi enemmän musiikkia kuin muusikkoja, mutta sillä oli aika asiantuntevia ajatuksia just bojanista keulakuvana ja sen kontaktista yleisön kanssa.
Tällanen mä haluan olla kun oon 7-kymppinen!
 
vierailija
Tää on niin totta myös. Ja taas kerran: myös ystävyyssuhteisiin voi kuulua jotain mikä perinteisesti (tai ahtaasti ajateltuna) liitetään vain pariskuntien väliseen suhteeseen. Joidenkin on ok vaikka nukkua sylikkäin tai pussata tai kulkea käsi kädessä tms. Harva tekee niin julkisesti koska siitä saa tietysti kauheasti sontaa, mutta ihmiset nyt vaan voivat ihan itse päättää mitkä asiat heille sopivat. Tää ei nyt tarkoita juuri heitä kahta, pikemminkin ehkä itseäni, mutta pointti pysyy samana olipa kyseessä keski-ikäinen kuntatyöntekijätäti tai nuori julkkismies.
Mä kuljin usein kavereideni kanssa käsi kädessä ja ollaan myös pusuteltu sekä suudeltu, mutta sitä on tullut tehtyä lähinnä hiprakassa. Se loppui siihen, kun ”villeimmät” bilekaudet alkoivat olemaan historiaa noin 30 veenä ja porukka alkoi saamaan lapsia tahoillaan. Koen olevani hetero, mutta ihastua voin silti ihmiseen sukupuolesta riippumatta, vaikka en seksuaalista vetoa heihin tuntisikaan.
 
vierailija
Villi yö ollut täällä.🤣 Mikä se ajatus tuon kuvan takana on, miksi on niin tärkeää selvittää, että onko se aito vai ei? Vai liittyykö se siihen, että se kuvan aitous/epäaitous kiinnostaa enemmän tällä kertaa, kuin ne kuvan henkilöt? B on kuitenkin paljastanut, että hän on S:n kanssa kaveri, joten tuollainen kuvan kaltainen tilanne saattaisi olla ihan todellisuutta (oli kuva aito tai ei)? Joten mikä se pointti tässä keskustelussa oli?
 
vierailija
Villi yö ollut täällä. Mikä se ajatus tuon kuvan takana on, miksi on niin tärkeää selvittää, että onko se aito vai ei? Vai liittyykö se siihen, että se kuvan aitous/epäaitous kiinnostaa enemmän tällä kertaa, kuin ne kuvan henkilöt? B on kuitenkin paljastanut, että hän on S:n kanssa kaveri, joten tuollainen kuvan kaltainen tilanne saattaisi olla ihan todellisuutta (oli kuva aito tai ei)? Joten mikä se pointti tässä keskustelussa oli?
En mäkään tiedä mikä on syynä 😄 Mutta oon ymmärtänyt että ihmiset lähtee mielellään selvittelemään jotain täällä (ja rinnakkaispalstoilla myös) jos parempaakaan tekemistä ei ole. Tuskin kaikilla siis mitään kummempaa agendaa on vaikka kiihkeästi jotain pikkuseikkaa puolustaisikin.
 
vierailija
Villi yö ollut täällä. Mikä se ajatus tuon kuvan takana on, miksi on niin tärkeää selvittää, että onko se aito vai ei? Vai liittyykö se siihen, että se kuvan aitous/epäaitous kiinnostaa enemmän tällä kertaa, kuin ne kuvan henkilöt? B on kuitenkin paljastanut, että hän on S:n kanssa kaveri, joten tuollainen kuvan kaltainen tilanne saattaisi olla ihan todellisuutta (oli kuva aito tai ei)? Joten mikä se pointti tässä keskustelussa oli?
Vaan kiinnostaa selvittää noita yksityiskohtia ja onko aito vai ei, ei siis liity Sn ja Bn suhteeseen mitenkään. 😆
 

Yhteistyössä