Clomittaret 2012

kiitos ihanaiset tuesta! :hug: Tää on kyllä mahtava paikka kun saa purkaa tuntojaan :heart: kelleen en viitsi enää asioistani puhua kun tuntuu et ihmiset ei tajuu tai kattoo kieroon et eikö mulla oo muuta puhuttavaa. miehellekään en haluu puhuu tuntemuksistani hirveesti kun tuntuu herättelevän kans toivoa ja en haluis että sekin karvaasti pettyy kerta toisensa jälkeen. riittää et mä masentelen. mä en oo edes tajunnu kuin kovaks miehen vauvakuume on kans kasvanu. toisaalta ihana asia, mut tuskaa myös lisää.

mä oon pettyny jo niin monta kertaa niinku yritysvuosista voi päätellä että en usko ennen ku pieni tuhisee sylissä... oon ihan totaalisen varma että jos jostain kummasta syystä raskaudun niin se menee kesken tai jotain muuta yhtä kauheeta. alan olla oikeesti sitä mieltä et meille ei vissiin vaan lasta oo tarkotettu... toivotaan silti... ihan varovaisesti. pessimisti ei tosiaan pety... vai pettyykö?
 
mä oon kyllä valitettavasti huomannut omalla kohdallani ainakin että pessimistikin pettyy :/ jotenkin ei vain tuon asian suhteen osaa olla niin neutraali.

mutta hei vauvaton, yritetään nytten toivoa vain kovaa plussa-aaltoa sinne teille! sitten me joko petytään kaikki tai sitten ei kukaan ;) mutta ainakaan et oel yksin!

toiveuni hmm, kyllä mä ainakin luulen sen tarkoittavan sitä monesko lääkekerta on menossa. mutta voinhan toki olla väärässäkin!
vaihdoin nyt kuitenkin sulle tuon nollakerran sinne listaan kuitenkin.. jospa se kierto kohta siullakin vaihtuisi ;)
 
Hei tännekin!! :D

Vihdoin pääsin koneelle, ei taas menny kovin montaa päivää! :D
Mut juu, tääl mennään kp2 täti yllätteli heti sunnuntain vaihduttua ja oli sitten herättyä yltynyt jo ihan reippaaksi! Clomeista tauko kunnes saadaan leikkaus ohi ja vain luoja tietää minkä aikaa siihen menee! =) Mut hyvilllä mielin ja odotuksen odotus jatkuu, mut toivoa on! Kierto jäi siis 30 päiväiseksi, että saatiin taas päivällä lyhyempi kierto! =)
Pistän päivitykset kuntoon taas huomenna! =)
 
vauvaton mulla on ihan samanlainen olo tuon miekkoseni suhteen! Vasta hiljattain olen tajunnut kuinka kovin hänkin lasta toivoo että ihan kipeetä tekee kun ei sellasta noin vaan pysty antamaan. :/ Tekee itelle todella kurjan olon. Ja pelottaa myös.. mitä jos meille ei nyyttiä tulekaan.. Sinne toivottelen kuitenkin hurjasti taas tsemppiä! :)

Täällä oli eilen aamulla vahva ovisplussa ja tänä aamuna ei enää ollutkaan. Mitään tuntemuksia mulla ei kyllä ollut. Mutta tuo mies on kipeenä joten aika vähii on taas jäänyt kaikki. Harmittaa suuresti. Tää on kuitenkin jo meidän kolmas clomikierto ja sitä neljää enempää tuskin saan syödäkään kun on alkanut limakalvokin jo ohentua. Ja ensi kierto on taas taukoa sitten. Alkaa suurensuuri epätoivo nostaa päätään täällä. Jos ovis on ollut eilisen/tän päivän aikana niin onkohan jo myöhäistä nähdä vaivaa asian eteen...? :D Toivotaan että sieltä se toinen folli vielä irtoisi sitten. Ovistestaus jatkukoon. Huoh.
 


keskiviikko 4.4.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


JeNski91............kp61/??..............yk8.............................2.clomi
Nyrpee-81.........kp54/32-33..........ya1/10...........................
tinksu...............kp50/28..............yk2..............................2.clomi
P12..................kp32/33...............yk12............................1.clomi
Lumihiutale92.....kp29/??..............yk3...............................2.clomi
Vauvaton..........kp25/??...............ya12/08.........................8.clomi
Inkeri84............kp25/??..............yk7................................4.clomi
toiveuni83.........kp25/??...............ya9/10..........................0.clomi
Kassiopeia.........kp23/??...............ya8/2010.......................2.clomi
Sanzu...............kp23/??................yv1.............................2.clomi
Calliope.............kp18/30-33?........yk11.............................3.clomi
kiri....................kp18/25-30..........ya10/10.......................2.clomi
undercovergirl.....kp18/30..............ya6/10/yv2...................2.clomi
Ambrosia85.........kp18/32...........ya10/10/yk15...................1.clomi
Nana2012...........kp17/??..............ya6/2011......................4.clomi
magda...............kp17/28-32.........ya6/10........................2.letrozol
Pettunia............kp14/28-36......... yk17.................................tauko
skorppari82.......kp13/??..............yv1,5...............................1.clomi
another.............kp10/28-?.........yk5/ya1/11........................1.clomi
10kaks..............kp10/42...............yk2................................2.clomi
AamuTorkku.......kp7/30..............yv3................................4.clomi
Ansku83............kp4/30-31..........yk14/ya11/10..................tauko
Ranskismopsi......kp??.....................yk?.............................3.clomi
Raita12.............kp??...................ya8/10............................?


Tauolla/taustalla



Piinailijat

vauvaton.............dpo10-11


Ghostbusters

vauvaton dpo 10-11 4.4.





PLUSSANNEET

huhtikuu:

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi
Aniit.........19.3....kp 30/?....ya10/10...5.clomi


helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit







Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: Ansku83

 
Viimeksi muokattu:
Mä niiin toivon että ovis ei olis vielä ollut, koska jos niin on käyny niin turha tästä kierrosta odottaa yhtään mitään.
Tänään jopa sain sen testin toimimaan (yes!!) mut eipä hymyillyt vieläkään. Kuukautiskalenteri tosin kertoo että oletettu ovis vois olla 4-6.4 joten sormet ja varpaat ja kaikki ristiin et se olis oikeassa!

Mä en enää oikein tiedä tuosta miekkosesta haluuako se lasta yhtä paljon kun minä, on jotenki kovin etäinen asian suhteen ja kiertelee ja kaartelee. Harmittaa jos se onki nyt muuttanut mieltään ja mä turhaan stressaan päätäni ja kroppaani jos se tekee kaikkensa ettei onnistais. :kieh:
 
Joo.o... mun pitäis kiusata kroppaani ja herra ei suostu yrittään ees antaa testiä. tais olla tämä tässä sitten. ei jaksa enää kun itkeä ja miettiä että pitäisikö pistää ukko vaihtoon koska alkaa näyttään että herran on hieman itsekäs...
 
Jospa pian alkaisi plussanneita tulla jo huhtikuuhunkin, peukut on pystyssä:)

Sunnuntaina meille näytettiin ovisplussaa ja maanantaina oli taas kunnon vatsakipua ja selkäkipuakin, jollaista ei luomukierroissa ole. Kylvöhommatkin saatiin hoidettua mun jatkuvasta taudista huolimatta. Sitten vain odotellaan ja odottavan aika on pitkä:)

Under Meilläkään tuo toinen puolisko ei tunnu olevan niin täysillä mukana kuin minä. Tutkimusten alkaessa oli jo vähän skeptinen, että tarvitseeko meidän alkaa mihinkään hoitoihin, kun kerran yksi lapsi jo on. No ehkä tuo etäisyys on jokin selviytymiskeino vaikeassa asiassa.
 
ole hyvä ansku, mielellään mie sitä listaan päivittelin kun ei ollut muutakaan tekemistä! ja totta, ehkä kohta puolin voisi vähän kesäisempii kuviikin vaihtaa tuohon lumihiutaleitten tilalle ;)

under meitä on kyllä monia vissiin joilla nuo miehet ei niin innoissaan tässä asiassa mukana ole, eikä miusta tarvitsekaan olla! minulle ainakin vielä riittää että mies on iloinen ja onnellinen sitten jos ikinä ne maagiset kaksi viivaa raskaustestiin saa! kyllähän se toki olisi kiva jos toinenkin olisi yhtä innoissaan tätä projektia toteuttamassa! mutta toisaalta, hyvä että pitää mies miutkin maan tasalla näissä asioissa ;)
 
Under iso halaus! Ja paljon voimia. Totta se on että nuo tilanteet laittaa miettimään.
Meillä onneksi mies haluaa lasta yhtä paljon kun minäkin. Hän on vaan luonteelta kaikkea muuta kun pitkäjänteinen joten meinaa välillä jaksamine loppua tähän ainaiseen yrittämiseen. Mikä on ymmärrettävää. En mäkään aina jaksaisi. Kiukuttaa että miksei voi yhtään helpommin tulla toivottua tulosta. Mutta minkäs teet. Mä olen nyt varovaisesti myös alkanut vihjailemaan inssistä, ihan että jos vaan kokeilis. Ukko ei oikeen ajatuksesta pidä. Mutta toivon silti että jos clomit ei toimi meillä niin ajan kanssa sitä inssiäkin sitten kokeiltaisiin. Huoh.
Nämä on niin isoja asioita ettei pieni ihminen meinaa ymmärtää. :D
 
Mä vaan pahoin pelkään että meidän hoidot loppuu siihen kun clomit on kokeiltu. :(
Saa nyt nähdä, eilen annoin aikalailla noottia asiasta ja lupasi keskustella lääkärin kanssa kunhan vaan sinne soittoajan saan...
Kylvöhommis ollaan ainaki onnistuttu, mut musta jotenki vaan tuntuu niin hölmöltä taa jatkuva piinailu.
Jos ens kuus jättäis clomit tauolle tai jotain...

Kiitos rakkaimmat kaikista kauniista sanoista, helpottaa hirveästi kun saa tänne purkaa :heart:
 
Kiitos jälleen kerran kaikille kauniista sanoista. Mulle kävi niin että sain antaa miehelleni aika mukavan synttärilahjan, nimittäin plussan raskaustestissä. vielä on aika sekava fiilis ja en osaa olla iloinen ennen kun päästään ainakin ensi viikolle milloin laskujeni mukaan olisi kuukautisten pitänyt alkaa... pelkään että tää on kemiallinen tai jotain muuta menee pieleen, mutta seuraillaan. en vielä poistu tästä pinosta ennen ku plussa vahvistuu ja kuukautisten aika menee ohi... :) :heart:

en osaa tänne kuvaa liittää... neuvokaa joku :)
 
ooooh vauvaton :heart: ihanin synttärilahja ikinä!!
viivan vahvistumisia ja parhainta onnea matkaan :heart: :kiss:
kannattaahan siun vielä ostaa se viikkonäytöllinen cb, niin saat mahdollisii lisätietoja siitä miten pitkällä raskaus on ;)
 
Hei, täällä yksi lapsihaaveinen ilmoittautuu mukaan, olen jo jonkin aikaa lueskellut ja nyt uskaltaudun mukaan keskusteluun :). Esikoisen yritystä takana 1 vuosi 4 kk, todettu PCO ja ovuloin ilmeisesti "joskus ja jouluna" ja silloinkin tosi myöhään. Nyt eka clomikierto menossa, eilen kp 12 follikkeliultrassa vain 11-12mm johtofollikkeli, joten en kovin toiveikas. Toista ultraa ei tehdä kun pääsiäinen juuri silloin kun pitäisi. :( Nyt siis vaan pitää tikuttaa ja toivoa, että kuitenkin tuo rääpäle jaksaisi kasvaa..
Paljon onnea vauvaton, ihanaa lukea onnistumisista! :)
 
juu viikkonäyttö oottaa huomista ja aamupissaa, toi ei ollu aamun ekasta pissasta otettu kun tulin aamulla töistä :)

Kiitos kaikille onnitteluista :heart:. mä en vielä edes tajuu tätä! neljän vuoden yritys ja viimenen 8s clomikierto takana... ihmeellistä. mut pessimisti ei pety, joten yritän hidastella vauhtani tän onnen ja riemun kanssa ;)
 
P12
Onnea vauvaton! Aivan mahtavaa noin pitkän yrityksen ja hirmuisen monen clomikierron jälkeen saada lottovoitto testiin :heart: Miten noin pitkään clomeja olet syönytkään, luulin ettei niitä määrätä kuin maks. 6kiertoa.

skorppari tervetuloa!

Mä täällä menkkoja odottelen, on kyllä luteaali nyt pidentyny syksystä selvästi. Silloin menkat alkoi dpo13, nyt porskutellaan dpo15 asti ilman vuotoa. Meinaiskohan tuo sitä että keltarauhanen on alkanut toimimaan paremmin. Kaksi kiertoa clomeja vielä, sitten kesälomille vauvakuumeilusta ja syksyllä uutta yritystä laparoskopian jälkeen :)

Meilläkin mä olen se joka eniten vouhkaa tätä vauvantekoa ja lääkärikäyntejä sun muita juttuja. Mies on välillä ihan pihalla että missä nyt mennään :D Mutta aina välillä kyselen että haluathan säkin vielä vauvan ja kyllä se kovasti toivoo että vielä saataisiin mut raskaaksi. Haikeana kertoo kavereidensa vauvauutisia ja mun tekee ihan sydämen pohjasta pahaa kun huomaa miten hälle kp1 on pahempi paikka kuin mulle. Itse kun tiedän aina varmaksi etten raskaana ole ja iloitsen kun vuoto alkaa ja uusi kierto starttaa mutta toinen ajattelee että siihen on mahdollisuus niin pitkään kuin vuotoa ei tule. Nyt oon oppinu etukäteen varoittelemaan vuodon alusta ja teen testin pari päivää ennen ettei ole mitään miettimisen varaa, etenkään nyt kun luteaalivaihe on pidempi kuin ennen.

Rentouttavaa pääsiäistä kaikille! :) Mulle voi päivittää perjantaille kp1/33 2.clomi, palailen varmaan vasta ensi viikolla uusia plussauutisia lukemaan :)
 
Mä luulen et jätän tän kierron jälkeen clomit kokonaan pois ja pistän hanskat tiskiin. Ei vaan jaksa enää pettyä kerta toisensa jälkeen ja kun puolisostakaan ei ole tukemaan. Ei tää sitä vissiin kauheesti kosketa, on tullut selville täs parin päivän aikana.
Enkä mä tiedä ovuloinko vai enkö koska gb näyttää edelleen negaa. Siihenkään tän jälkeen viitsi enää panostaa rahaa, ei oo mitää halpaa huvia se.
Suonette anteeks tän purkauksen mut ei mulla ole ketään muutakaan ketä edes hieman ymmärtäis... Kaverit lisääntyy ku kanit ja mä taidan olla lapseton koko loppuelämäni :(
 

Yhteistyössä