Clomittaret 2012

se on kyllä jännä miten mukavii ihmisii täältä palstoilta löytää, melkein ystäviksi tosiaan sanoisin jo ihan kirjoittelujen perusteella! miehelleni oonkin nauranut että viihdyn täällä paremmin kuin facebookissa kun täällä kaksplussassa kanssaihmiset on niin ihania :D

ambro ni huomenna on siulla se folliultra? jännää!! mie otan jo innolla kuulla siun uutisii et miten siellä käy, onko jättiläisfolleja puhkeamassa!
onko sulla samalla terolut reseptikin voimassa että jos nyt sattuiskin niin huonosti käymään ettei ovista tulis vielä tuolla annoksella..?

ansku hih, asia selvä paitsi miulle ittelleni :D näitä asioita saisi kyllä miettiä päänsä puhki jos jaksaisi! täytyy yrittää vähän vähentää ajatuksen juoksua tämän asian suhteen!
 
another, juu, mulla ja 10kaksilla samanlainen ohjeistus että clomit naamariin kp 3-7 ja sitten kp30 r-testi ja jos nega niin sitten terolut-kuuri kehiin.

Muistaakseni tosin mulla oli maininta että aikaisintaan kp30 terot - tän saan onneks varmistettua huomenna että miten päin se meni :)

En kyllä jaksa uskoa mihkään jätti folleihin, mutta toivottavasti jotain olis tapahtunut. Mieluten sellaista että lekuri toteaisi että todennäkösesti ovuloit tässä kierrossa. Jos ei ihan kp 15 niin vaikka kp 25 :LOL:

Tänään on (tähän asti ainakin) ollut jotenkin pelottavan hyvä päivä :D

Ja joo, mä oon kanssa koukussa kaksplussaan juurikin näiden ihmisten takia.. fiksuahan se ois tietty etsiä näitä samanhenkisiä ihania ihmisiä ruudun ulkopuoleltakin mutta tää on tätä nykyaikaa... pitäs varmaan pistää joku "haetaan ystäviä"-ilmo :LOL:
 
hahhah niinpä :D se on tätä päivää tosiaan kun ei kenelläkään oo aikaa ihmisille irl! mutta toisaalta mitä sitä semmosta ilmotusta tekeen kun täältähän niitä kanssasisarii löytää ilman etsintääkin ;)

ja totta tuokin, että parhaimpii uutisii ois kuulla että ovis oikeesti tulis edes tapahtumaan! oli se sitten mikä kierron päivä vain!

huihui liian pelottavan hyvä päivä, hmm, noh jospa se semmoisena jatkuisi ;)!
miulla kyllä päinvastoin :D heräsin aamuyöllä kamalaan painajaiseen, säikäytin ja herätin sitten miehenkin siihen kun ihan huusin ääneen :D
 
:wave:

Mulla on kaksi clomia/päivä. En nyt saanut aikaiseksi soitella lääkärille annoksen nostosta.. Yritän saada muuta ajateltavaa tähän elämään, niin unohtuu tärkeät asiat siinä samalla.

Mun pitää tunnustaa, että tunnen kaksi henkilöä tältä palstalta oikeassa elämässä :)
 
mä otan clomit aamuisin samalla ku muutkin vitamiinit ja foolihapot sm.. muuten pelkään että unohtuu! Sama jos tarttee teroja ottaa niin nekin aina aamuisin :)

Tunnen mäkin oikeasti yhden paltsalaisen, mutta se ei nää aktiivisesti palstaile joten sitä ei lasketa? Eikä kirjotella ees samoissa pinoissa :D

Vähän veikkaan että mullakin tulee nousemaan clomit tuohon kahteen tabuun päivässä.. no eiköhän tänään jotain vastausta tämän tiimoilta tule!

Lupsakkaa keskiviikkoa kaikille!
 
Huomenta!

miekin päädyin siihen et otan nuo clomit aamuisin, ekan jo otin tuossa puolisen tuntii sitten! huih! nyt ei kun oireita oottelemaan!

mä yritin tehdä r-testin varmistukseksi ettei ois mitään vahngossakaan tuolla tapahtumassa, niin sainkin ekaa kertaa eläissäni r-testin epäonnistumaan, ei ollut tamponia siis käytössä niin siksi epäonnistui. noooh, jospa siellä ei mitään ois ollukaan tapahtumassa..

mukavaa ja aurinkoista keskiviikkoa kaikille! :)
 
TerveTaas!
Tämän kierron olen ollut täällä taustalla, mutta on taas tällä viikolla tullut teiän kuulumisia aktiivisesti seurattua.
Hurjasti ONNEA Aniit !!

(.) tää kierto siis tällanen...eitoivoakierto ("aikataulu-ongelmia"). Mutta melkein herätteli keho toiveita jo kierron puolivälissä, kun tuntui että saatto ovis tapahtua pari päivää normia aiemmin (tai sitten ei). Mutta kyllä se taitaa huomenna jo vuoto alkaa. Viimeistään viikonloppuna.

Itte olen ottanu clomit myös aina aamulla (ettei unohdu). Vahvimmat oireet (päänsärky, huimaus yms.) jäi ekaan clomikiertoon, tässä 3.kerralla ei enää juuri mitään oireita ole ollu.

Tervetuloa kaikille uusille !!
:wave:
 
Kaikille uusille tervetuloa munkin puolestani! Näin heti tähän alkuun ettei vaan unohdu toivotukset :D

Nyt olen saanut hetken nuolla haavojani ja olen taas valmis palstailemaan :D Tänään oli folliultra ja tuplamahis on! Fiilis siis arasti hyvä. Follit oli vasta kokoa 15 ja 16, normaalisti olleet 18-20. Tosin nyt oli tuo ultra kp11 kun muulloin ollut kp12. Joten sekin varmaan vaikuttaa. Nyt soisi niiden hiukan vielä pulskistuvan ja sitten myös irtoavan (!) :D Molemmat mielellään että olisi tuplamahis.
Meillä tosiaan katsotaan kaksi follia tuplamahikseksi eikä monikkoriskiksi. Miten muilla? :D Ikävää on se että ovis varmaan ajoittuu viikonlopulle (jos sellaista tulee) kun on niin paljon ohjelmaa et hyvä kun ehtii kotiin nukkumaan saati mitään muuta. No, ehkä hätä keinot keksii :whistle:

Mä olen yleensä ottanu clomit aina illalla ennen nukkumaanmenoa. Kun välillä niistä tulee vähän huono olo niin sitä kun ei nukkuessa sit niin huomaa. Ikävä puoli tuossa illalla ottamisessa on se että yöllä saa sitten juosta monen monituista kertaa vessassa :D

Innolla odottelen teidän muidenkin follikuulumisia! Täällä jännätään kaikkien puolesta :)
 
Tervetuloa uusille täältäkin! (oli hienosti päässyt unohtumaan kun viimeksi kirjoittelin :D )
Ihana kuulla Calliope teidän tuplamahiksesta! Tsemppiä tähän kiertoon sitten oikein ekstrasti!
Omassa navassa on hiljaista. KKpäiväkirja ennustaa ovista aikavälille 4-6.4 koskahan kannattaisi alkaa ovistestejä tekemään? Mulla on nyt vaan toi digi niin ei periaatteestakaan viitsis hirveen aikaisin testailla...
Mä luulen et oon tulossa kipeäksi, päätä särkee aivan järjettömästi ja väsyttää niin ettei hanki tolpillaan pysyä, tulis sit kunnolla kipeeks kerralla!
 
pikaiset omanapapäivitykset : voi perskuta, pitää se varmaan sittenkin kaivaa ne jämätikut tuolta laatikonpohjalta ja alkaa tikuttamaan koska johtofollikkeli oli 21-22mm :O
Ensiviikolla sitten labroihin katsomaan että tapahtuko ovista vaiko eikö..

oireet siis enteili hyvää vaikkei niitä ihan mahdottomasti ollutkaan :)

Harmi vaan ettei tästä kierrosta tärppiä tule kuin pyhällä hengellä, sillä isäntä on sen verta kipeänä ettei siitä kyllä siittäjäksi ole |O
 
  • Tykkää
Reactions: another
pikaiset omanapapäivitykset : voi perskuta, pitää se varmaan sittenkin kaivaa ne jämätikut tuolta laatikonpohjalta ja alkaa tikuttamaan koska johtofollikkeli oli 21-22mm :O
Ensiviikolla sitten labroihin katsomaan että tapahtuko ovista vaiko eikö..

oireet siis enteili hyvää vaikkei niitä ihan mahdottomasti ollutkaan :)

Harmi vaan ettei tästä kierrosta tärppiä tule kuin pyhällä hengellä, sillä isäntä on sen verta kipeänä ettei siitä kyllä siittäjäksi ole |O
 
Mä oon ottanu clomin aina kans aamuisin, varmaan unohtasin sen, jos ottaisin jonain muuna ajankohtana!

Hienoa Calliope, että folliultrasta tuli hyviä uutisia, nyt vaan sit peukut pystyyn, että kasvavat vielä hetken ja sit myös irtoavat! Tsemppiä!

Ja hienoa, että Ambrosia85:llekin tuli mukavia uutisia ultrasta, erittäin pikaista paranemista miehellesi!

(.) Kävin tänään gynellä jälkitarkastuksessa kkm:n jälkeen, nyt kun on tasan kolme viikkoa lääkkeellisen tyhjennyksen aloituksesta. Nyt sain varmuuden sille, että kaikki raskausmateriaali on tullut ulos, vaikka vielä pientä jälkivuotoa onkin. Gyne ultras tietysti myös munasarjat ja ei siellä ihan toivottomalta näyttäny! No toki siis mitään merkkiä oviksesta ei ollu, mutta kun mulla on ollu monirakkulaisuutta havaittavissa, niin siellä ei näkynyt niitä "helminauhoja". Tässä nyt sit jännätään, millon lähtee kierto käyntiin vai lähteekö ollenkaan, siihen on nyt sit Terot hommat varulta. Ja mä en usko luomuovikseen, joten kun uus kierto pärähtää käyntiin, heitän myös Clomit huuleen. En mä ainakaan jaksa yhtään kiertoa odotella, että josko onnistuis luomuna, jotenkin ei haluis yhtään kiertoa "heittää hukkaan"! Tiedätte varmaan, mitä tarkoitan...
 
:wave: kaikille pitkästä aikaa. tai siltä ainakin tuntuu kun on niin paljon uusia tyyppejä. Heille tervetuloa! ja keskustelu on ollut virkeää ettei perässä meinaa pysyä :) täytyy sanoa, että pieni tauko (kuten P12 joskus taisi mainitakin) tekee/teki hyvää. oon kyllä lueskellu mitä kaikille kuuluu, mutta silleen rennolla meiningillä.

).( pahoittelen. olin folliultrassa kp14 ja johtofolli oli vaan (ainakin mun mielestä, koska monilla on niin ihanilla eri lukemilla) 14mm, seuraava 11jajotainmm. olen pelokkaan negatiivisenoptimistinen. en tiiä millä perusteella sitä sais annosta nostettua ku ei puhe mee perille...kaipa sitä pitää luottaa, että lääkärit tietää : /

joku taisi kysellä milloin ottaa clomit. ite otan klo 16 jälkeen. mulla ei tosin oon niistä mitään oireita kuten ei ovulaatiostakaan tai ennen ovulaatiota.

Calliope kyllä ne siitä vielä varmasti kasvaa. älä hätäile. tuplasti peukkuja sulle :)

Pidän peukkuja pystyssä jokikiselle täällä taustalla. keskityn nyt saamaan sen oviksenplussan testiin ;) oon itekin sitä mieltä, että kyllä näihin ihaniin tyyppeihin täällä vaan kiintyy ja oon itekin huomannu, et oon enemmän näillä sivuilla kuin naamakirjassa :) täällä elää niin täysillä mukana toisen ilossa ja tukemassa surussa. Tsemppia kaikille!
 
heips.

taas piinaillaan... tissit tai nännit ihan järkyttävän kipeenä. ei siedä yhtään kosketusta tai tärinää, alavattalla edelleen nippailua, vatsan jännittäminen sattuu munasarjoihin ja kohtuun... päänsärkyjä, lämpöilyä, ylirauhallinen olo vaik elämässä suuria päätöksiä ja asioita parhaillaan. hymyilen vaan ja se jos mikä ei oo normaalia mulle... :whistle: niin ja nälkää ei ole... mikään ei maistuis, mut pakko syödä ajoittain jotain pientä ku tulee muuten heti huono olla. jepa jee, tätiä odotellessa ;)
 


torstai 29.3.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


JeNski91............kp55/??..............yk8.............................2.clomi
Nyrpee-81.........kp48/32-33..........ya1/10...........................
tinksu...............kp44/28..............yk2..............................2.clomi
Ansku83............kp28/31.............yk13/ya11/10..................2.clomi
AamuTorkku.......kp28/30..............yv3..............................3.clomi
P12..................kp26/33...............yk12............................1.clomi
Lumihiutale92.....kp23/??..............yk3...............................2.clomi
Vauvaton..........kp19/??...............ya12/08.........................8.clomi
Inkeri84............kp19/??..............yk7................................4.clomi
toiveuni83.........kp19/??...............ya9/10..........................2.clomi
Kassiopeia.........kp17/??...............ya8/2010.......................2.clomi
Sanzu...............kp17/??................yv1.............................2.clomi
Calliope.............kp12/30-33?........yk11.............................3.clomi
kiri....................kp12/25-30..........ya10/10.......................2.clomi
undercovergirl.....kp12/30..............ya6/10/yv2...................2.clomi
Ambrosia85.........kp12/32...........ya10/10/yk15...................1.clomi
Nana2012...........kp11/??..............ya6/2011......................4.clomi
magda...............kp11/28-32.........ya6/10........................2.letrozol
Pettunia............kp8/28-36......... yk17.................................tauko
another.............kp4/28-?.........yk5/ya1/11........................1.clomi
10kaks..............kp4/42...............yk2................................2.clomi
Ranskismopsi......kp??.....................yk?.............................3.clomi
Raita12.............kp??...................ya8/10............................?


Tauolla/taustalla



Piinailijat

Ansku83..............dpo10
P12.....................dpo7
vauvaton.............dpo4-5



Ghostbusters







PLUSSANNEET

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi
Aniit.........19.3....kp 30/?....ya10/10...5.clomi


helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit







Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: Ansku83

 
Viimeksi muokattu:
Tänään folliultrassa ja kummassakin munasarjassa yksi folli: toinen 16 mm, toinen 15 mm. Lääkäri epäili ovista maanantaille. Ja mun ei tarvitse enää seuraavilla kierroilla käydä ultrassa, koska on niin vakaa kierto.
 
10kaks muutin nuo siun kp-päivät tuohon listaan.
on muuten jännä miten toisilla tulee hurjasti oireita clomeista heti ekoina päivinä. minulla ei oo ollu minkään sortin oireilua vielä. melkein vähän sille tuntuu ettei tuolla mitään tapahdu, mutta vielä on aikaa niin ei saa vielä luovuttaa!

kiri aika hienon kokoisii folleja siullakin kypsyy! varmaan vkl aikana kannattaa jo talletuksii tehdä ;)
ja tuohan on ihan optimaalista että ei tarvia joka kk käydä ultrassa folleja katselemassa!
 
another:
Mulla ei tullut ensimmäisestä kierrosta lähes mitään oireita. Pientä päänsärkyä. Nyt tässä toisessa kyllä oli niin tajuton olo. Aamu meni melkein oksentaessa, silmiin särki ja päätä särki senkin edestä. Mies sai olla hetken kotona, kun en päässyt sängystä ylös. Ihanaa :D
 
10kaksilla ikävät oireet - ei käy kateeks!
Anohter oliko sulla es folliultra tulossa?
Mä nimittäin itse olin hirmu skeptinen tällä 1tabun annostuksella kun oletin että oireiden pitäisi olla vähintäänkin tota luokkaa mitä 10kaks tuossa on kertonut ja vaikka kuinka täällä tsempattiin että vaikutus voi olla myös oireeton. Kuitenkin kun folliultran uutiset oli niin mahtavat niin uskon ehkä jatkossakin että lääke tehoaa vaikkei suurempia oireita tulisi.

Täällä ilmeisesti ovis oli ja meni. Lämpöjä en nyt kummemmin oo koskaan mittaillut, mutta nyt aamulämpö on saman mitä normaalisti päivälämpö. Limailut loppui ja ilen tuikkaili enemmän kun tässä kierrossa aikaisemmin.

Tais mennä harakoille tää eka kierto, mutta toisaalta, ei tässä hevosen selässä olla :)

Jäin miettimään sitä kun johtofolli oli mulla keskiviikkona tuon 21-22mm niin sillä oli kaverina myös 16-18mm folli.. voiko tästä jälkimmäisestä kehittyä mahdollisesti vielä käyttökelpoinen yksilö?

No enihau, keskiviikkona verikokeet ja sitten odotellaankin 16.4:tta asti ja testaillaan ja tarvittaessa aloitellaan terot.
Ihan kiva että nää clomit on saanu mut taas innostumaan - vihdoinkin kun tuntuu sitlä että ois mahdollisuuksia oikeasti!
 
10plus nuo kuulostaa kyllä todella hurjan kurjille nuo siun oireet :/ toivottavasti kolmannelle clomikierrolle ei kohdallasi ois tarvetta!

ambro ei mulla tässä kierrossa tosiaan ultraa ole kun se yksityinen lääkäri oli sitä mieltä ettei tarvii ennen syksyy mennä ultraan jos en itse ehdottomasti halua. mie sitten siirsin sen kunnallisen puolen ajan vasta toukokuulle, eli ajattelin ekan kokeilla ilman ultraa ja seuraavaan sitten jos ultraisivat ja jos vuoto ei ala niin saisin ne terot sitten käynnistämään kierron. Kaikki on kyllä iso jos, sillä niillä kun tuppaa hirveesti oleen noita aikojen siirtoja tuolla kunnallisella puolella.

voi että, kyllä mä niin uskon että teidänkin raskautuminen ambro on lähempänä nyt kuin ikinä kun lääkkeet alkaa toimimaan!! ihan mahtavaa!
nyt on vain siun kohdalla jännitetttävä miten käy! hyvällä tuurilla sieltä puhkeaa toinenkin folli varmisteleen jos eka ei ois irronnutkaan ;)
 
Neuvoja kaipaava: Tässä kun nyt pongailen ovista niin sain päivällä plussan cb:n testiin ja 4 tuntii myöhemmin tikku ei oikein plussaa näyttäny (eilen tähän aikaan oli vieläkin haaleampi viiva tikussa). Ootteko koskaan epäilly, että teette testin "väärin"? siis, että vaikka virtsa on ollu liian vahvaa, ootte juonu nestettä liian vähän tai liian paljon...oon ruennu hiukan epäilee omaa osaamista niiden suhteen...ainakin taidan jatkaa testailua vielä muutaman päivän. Onko kukaan muu hiukan ymmällään näistä testeistä?

10Kaks voi ei. tosi ikävät oireet sulla. toivottavasti olosi paranee
 

Yhteistyössä