Clomittaret 2012

Aniit hurjasti onnea! :) Tää jälleen antaa toivoa että pitkäkin yritys voidaan palkita.

toiveunen haluan toivottaa tervetulleeksi porukkaan :) Tänne jo kaivataankin uutta jengiä (ikävä sanoa näin :D) kun kaikki plussailee. :LOL:

Pettunia ja 10kaks jospa se kuitenkin olisi tärppi.. :p Mitäs testit näyttää??? Täältä hurjasti peukkuja siskot!

Mä haluan kiittää kaikkia tsempeistä. :) Olen hurjan onnellinen kaikkien plussanneiden puolesta. Kaikki on käyneet samoja tosi vaikeita aikoja läpi ja jokainen on sen plussan ansainnut. Samalla tietysti surettaa että miksen minäkin jo. Mutta tällasta tää alkukierto on aina. Tuttua kauraa jo. Turhankin tuttua. Mä pähkäilen täällä että alottaisko nyt uuden clomikierron vai pitäskö taas tauon. Vähän kyllä kallistuu sinne clomin puolelle. Jos sitten seuraava olis taas taukoa. Huoh. Emmä tiiä. Saako mennä peiton alle ja tulla ulos kun aurinko paistaa tauotta?
 
Täällä mä pyörin ja luen usein mitä "tutuille" kuuluu. :) Tuntuu jotenkin niin hassulta siirtyä tonne toiselle puolelle et vähän sinne mitään kirjotan. Pelottaa et jotain sattuu. Jännää on se etten esikoisesta osannu ees pelätä mitään vaikka sitäkin edelsi vuoein lapsettomuus. Jännää on myös että tärppi kävi tässä kierrossa jossa seksikin oli jo paljon rennompaa h-hetkillä, toki hiukan muutettiin myös hoitoa tässä kierrossa, mut kolmas onnistunut kierto toi plussan.
Kiitokset vielä teille kaikille! Ootte olleet suuri apu ja turva tässä "projektin" aikana. Toivon kaikille pian toivottua tulosta! Tulen tosiaan viimeistään ar-ultran jälkeen kirjottamaan kuulumisia. :)
 
P12
Eipä mulla mitään ovulaatiota ole tulossa vaikka testi on positiivinen edelleen. Limat loppui eiliseen, samoin munasarjatuntemukset. Sitä en ymmärrä miksi testi plussaa kun ei merkkiäkään ovulaatiosta enää ole. Perjantaista eiliseen oli limoja ja kovia kipuja, nyt ei mitään. On tää taas hienoa tää vauvanteko :headwall: Eipä mulla tärppiodotuksia tälle kiertoa ollutkaan mutta olis se hemmetin ovulaatio nyt voinu saapua kun testikin vihdoin plussaa. Ens viikolla on gynen soittoaika, mielenkiinnolla odotan mitä jatkossa tehdään kun tämä kierto meni näin.
 
heeey clomisiskot!
Missä vaiheessa teille on alkanut tulee oireita jos on tullut noista clomeista?

mä täällä edelleen bongailen oireita ja nyt vasemmalla puolella vähän "nykii". Maltatmattomana tietty diagnosoin sen että munis siellä yrittää toimia :LOL:

Kovin oon lukenu unettomuuksista, kuumista aalloista ym, mutta missä väiheessa niitä on teille tullut - jos on mitään oireita tullut =)
 
Ambrosia, mulle tuli ihan muutaman tunnin jälkeen ekan napin ottamisesta :) Samanlaista nykimistä ja juilintaa alavatsalla, munasarjojen kohilla. Ja se tuskanhiki! Luoja, mua pelottaa jo nyt ku huomen alkaa taas clomit et kuinka paljo nyt hikoillaan!
Gyne oli sitämieltä että se on ok et on kipuja, mulla ainaki merkkas sitä et oli toiminut paremmin ku hyvin! :LOL: Unettomuutta mulle ei tullut, lähinnä se oli silläpuolella että väsytti 24/7...

On tää alkukierto muuten Tylsää! Vähä muuten jännittää sekin et toimiiko toi digitesti tällä(kään) kertaa, jos on taas maanantaikappale niin riittää kyl noi digit. Tikut sentää toimii vaikka niiden tulkinta onkin mysteeri :D
 
Hei kaikille pitkästä aikaa! Ja hei myös kaikille uusille!

Olen lukenut ketjua, mutta en ole jotenkin osannut kirjoittaa mitään. Ja nyt tulikin hieman viivettä, kun oli vieraita kylässä.

Olipas ikävää lukea, että niin paljon oli negatiivisia uutisia. Mutta ihanaa myös plussa, paljon onnea vielä Aniit! :) Ja kaikille muille kovasti tsemppiä ja voimia yrittämiseen ja toivomiseen.

Mä oon huomannut, että mun henkinen olo on kovasti helpottanut viime aikoina. Jotenkin hyväksyin tän tilanteen eri tavalla ja ajattelen, että ei ole mitään mitä voin tälle itse tehdä. Voin ainoastaan toivoa ja katsoa miten käy. Tietenkin huolehdin ruokavaliosta ym. ja yritän siten huolehtia, että "olosuhteet olisi suotuisat", mutta kyllä siihen hedelmöittymiseen sitten tarvitaan kuitenkin ihan aimo annos tuuria, enkä mä sitä millään tee-se-itse-menetelmällä saa aikaiseksi.

Aikaisemmin mun kirjoituksesta saattoi siis saada aika synkänkin kuvan, mutta vaikka tietyllä tapaa luovuinkin toivosta, niin olen sillä vaan helpottanut omaa oloani. Ja ihan samat jutut mä joka tapauksessa teen, eli syön lääkkeet ja tikutan ovista ja, ai niin, harrastan sitä seksiäkin. Että samat mahdollisuudet siihen raskautumiseen on nytkin, mutta koen pääseväni henkisesti vähän helpommalla.

Tilanne voi tietenkin muuttua, jos/kun pääsen taas hoitoon. Sitten tulee varmasti taas jännitettyä ihan eri tavalla.

Ja vielä lisää omaan napaan. Nyt siis kp11 meneillään neljättä clomikiertoa. Sivuoireita on ollut inhottavan paljon, etenkin unettomuutta ja yöhikoilua. En ole nyt enää käynyt akupunktiossa, joten siksi nuo sivuoireet palasivat. En nyt vaan raaski millään maksaa siitä nyt, kun tuo hoito muuten on aika tehotonta tällä hetkellä.

Viime kierto jäi kyllä hieman kysymysmerkiksi mulle. Ovista en tikuttanut missään vaiheessa, mutta menkat alkoivat kuitenkin ilman teroja. Menkat oli kuitenkin jotenkin vajavaiset. No, ehkä se siis vaan oli ovuloimaton kierto.
 


torstai 22.3.





Nimi________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


JeNski91............kp 48/??..............yk8.............................2.clomi
Nyrpee-81.........kp 41/32-33..........ya1/10...........................
10kaks...............kp 37/??...............yk1............................1.clomi
tinksu................kp37/28................yk2............................2.clomi
Ansku83.......... kp 21/31.............yk13/ya11/10...................2.clomi
AamuTorkku.....kp 21/30..............yv3................................3.clomi
P12..................kp19/33...............yk12..............................1.clomi
Lumihiutale92.....kp 16/??..............yk3.............................2.clomi
Vauvaton.........kp 12/??...............ya12/08..........................8.clomi
Inkeri84.............kp 12/??..............yk7.............................4.clomi
Kassiopeia........kp 10/??...............ya8/2010.......................2.clomi
Sanzu..............kp 10/??................yv1..............................2.clomi
Calliope............kp 5/30-33?......yk11...............................3.clomi
kiri...................kp 5/25-30..........ya10/10........................2.clomi
undercovergirl....kp 5/30..............ya6/10/yv2...................2.clomi
Ambrosia85......kp 5/32...........ya10/10/yk15..................1.clomi
Nana2012.........kp 4/??..............ya6/2011.......................4.clomi
magda..............kp 4/28-32.........ya6/10........................2.letrozol
Pettunia...........kp 1/28-36......... yk17.............................tauko
Ranskismopsi...kp??.....................yk?................................3.clomi
toiveuni83.......kp??.....................yk?...............................?
Raita12...........kp??...................ya8/10............................?


Tauolla/taustalla



Piinailijat

Ansku83..............dpo3
P12.....................dpo0



Ghostbusters







PLUSSANNEET

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi
Aniit.........19.3....kp 30/?....ya10/10...5.clomi


helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit







Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: Ansku83

 
Viimeksi muokattu:
P12
clomi-oireista. Mulla alkoi kolmannen vai neljännen tabun jälkeen tosi selkeä yöhikoilu ja mieliala laski semmoiseksi että iltaisin ei mikään huvittanut ja itkeskelin kaikkea mahdollista. Palelinkin iltaisin jonkin verran. Se jatkui jonnekin kp14 asti, sitten tuli kehiin yöheräilyt ja unettomuus. Alavatsatuntemukset alkoi kunnolla kp9 paikkeilla, ja kp13 - kp17 oli tosi kovia, pitkäkestoisia kipuja munasarjoissa vuorotellen.

Nyt päiväpissasta tehty ovistesti on niin vahva plussa että kontrolliviivaan ei meinaa väri riittää. No hyödynnetty on jos tässä jokin oireeton ovulaatio on nyt meneillään.
 
jep.. kivoilta oireilta kuulostaa.. no toisaalta mitä ei kestäis jos mahdollinen tulos on pieni ihme. :) Tosin oottelen nyt ensimmäistä kiertoa jolloin sais clomit aloittaa. Ja minun tapauksessa siihen saattaa tuota aikaa menna x määrä.. :| no eipä auta. Nyt menossa kp. 13/30 tai 33.. joskus menee jopa 42 (tai siis pahimmillaan mennyt). Tänään kamalan itkuinen ja stressaantunutki olo... tiä sitte miksi. :eek:
 
toiveuni, tiedän tuon tunteen.. ja oot oikeassa, kyllä nää oireet kestää. Itse kun esikoista haaveilen niin en edes voi arvailla mitä kaikkia oireita sitä sitten esim raskaus saa aikaseksi, tai jos vauva onkin koliikki sellainen ja saa valvoa itse yötä päivää. On siis otettava tämä vaan hyvänä harjotuksena tulevaan =)

10kaks kerta testi oli nega niin toivottavasti nyt täti pian kurvais paikalle niin sais uuden kierron aluilleen =)
 
Hei kaikille! Olen ihan uusi täällä Kaksplussassa, kovasti olen kyllä lukenut pidemmän aikaa eri keskusteluja, mutten ole mitään vielä rohjennut kirjoittelemaan. Tarinani on sellainen, että olemme aloittaneet esikoisemme yrityksen 08/10 (yrityskertoja en ole laskenut) ja sen jälkeen kiertoni on ollut epäsäännöllinen, eikä aluksi ollut hajuakaan, ovuloinko vai en. No, sekin asia selvisi 04/11, että minulla on havaittavissa monirakkulaisuutta munasarjoissa, enkä varmaan kauhean usein ole ovuloinut. Sain menkkojen käynnistämiseksi Terot ja sitten ovulaatiota avustamaan Clomit. Söin neljä kiertoa Clomeja vuoden 2011 syksystä lähtien, meillä meni koko kesä niin, että oli kaikkea niin paljon, että pystyin alottamaan Clomit vasta syksyllä. Neljäs clomikierto toi odotettuakin odotetun plussan joulukuun kierrossa ja näimme pikkuisen sykkeen varhaisultrassa 7+2. Mutta niin vain pahin pelko kävi toteen ja nt-ultrassa näimme, että pikkuinen ei ollut enää kauaa jaksanut ar-ultran jälkeen ja kehitys oli pysähtynyt jonnekin 8+. Järkytys oli valtava, menetys suuri ja toipuminen edelleen menossa. Koska oli kyseessä keskeytynyt keskenmeno, sain pillerit lääkkeellistä tyhjennystä varten ja lääkkeiden otosta on nyt tasan kaksi viikkoa. Jälkivuotoa on ollut tähän päivään asti, nyt onneksi alkaa niukkenemaan, toivottavasti kaikki olisi tullut pihalle ja pääsisimme pian yrittämään uudelleen. Pelottaa vaan, ettei kierto lähe normaalisti pyörimään, mutta ehkä gyne antaa sit Terot sitä varten, kunhan käyn hänellä jälkitarkastuksessa viikon päästä. Mutta heti kun joskus uusi kierto alkaa, niin aloitan Clomit, koska en oikeen jaksa uskoa luomuovikseen. Clomien kanssa kierto on ollut suht normaali 28-31 päivää. Niin ja ikää minulla on jo 30 v. Ja haluan lasta aivan mielettömän paljon, vauvakuumetta kun on ollut jo monta monta vuotta!

Luin pintapuolisesti loppuketjua, en ihan koko ketjua jaksanut kahlata läpi. Kovasti onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä meille plussaa toivoville!
 
Tää on nyt tätä oman navan tuijotteluvaihetta. Edelleen tuhruttaa. Aamulla nega testattu. Tulis nyt huomenna sitten se täti. Missä on mun kellontarkka kierto, jossa menkat alkaa dpo14 just eikä melkein? Onko teillä muilla clomit/femarit/lezorolit venyttäneet kiertoa normaalista?
 
Kiitos Inkeri84! Tsemppiä tässä tarvitaan, onneksi mies ajattelee positiivisesti, kun minä vaan ajattelen, että no niin, tässä menee taas vaikka kuinka kauan, ennen kuin edes seuraava kierto alkaa saatika sitten et saisi plussan testiin.

Noista oireista olitte jutelleet, mulla oli parin ekan clomi-kierron ajan kauheen kuuma ja hikoilutti, sit tunsin oviksen aika selkeästi, tosin selkeämmin se on tuntunut oikealla puolella. Mut on myös ultrattu kahteen kertaan oviksen aikoihin ja annostus on näyttänyt toimivan hyvin, eli oon siis ottanu 1 tbl 3.-7.pvä. Noi ultrat on sattunu just niin, että molemmilla kerroilla munasolu on irronnu oikealta puolelta, mutta voisin kyllä mennä sellaisessa kierrossa, jossa se olisi irtoamassa vasemmalta puolelta, sitten kun taas jossain vaiheessa alan päästä perille siitä kummasta se irtoaa. Meinaan vaan, et tietäis, et toi vasenkin toimii normisti. Joka kerta en siis ole käynyt ultrissa, kun on todettu, että annostus toimii, toivottavasti näin on jatkossakin tämän kkm:n jälkeen.

Pettunia laitoinkin tuohon omaan aikaisempaan viestiin, että mun kierrot clomien kans on ollu sitä 28-31 päivää ja siis lyhentäneet mun muuten ennestään pitkiä kiertoja. Söin silloin ihan aluksi yhen tero-kuurin ja se näytti tasanneen kierron normaaliksi, kun en heti sen jälkeen clomeja aloittanutkaan. Toivottavasti sulla muuttuis kuitenkin vielä plussaksi!
 
P12
raita12 ja toiveuni tervetuloa :)

pettunia onpa kummaa ettei vuoto ala. Oliko sulla varmasti ovis tässä kierrossa? Kyllä mun mielestä vuodon pitäisi alkaa viimeistään dpo18 jos on ovuloinut, sen pidempään ei keltarauhanen limakalvoa pidättele. Oliko sulla jotain keltarauhastukea loppukierrossa, teroja tai lugeja? Mulla vuoto alkanu aina neljä päivää viimeisen terolutin jälkeen silloin kun niitä söin.

Täällä on menossa varmaankin dpo0. Mennään tää kierto tarkalla jokatoinenpäivä-systeemillä, on ehkä vähemmän piinailtavaa jos ei ovulaation aikaan joka päivä ole kyntöpuuhissa. Nyt vähän rennommalla otteella kevättä kohden :) Muutenkin semmoinen olo että tämä ei taatusti ole Se Kierto, ei jaksa noita petipuuhiakaan niin stressailla.
 
Ambrosia: mulla clomioireet alko heti sen jälkeen kun pillerit oli napsittu ja yöhikoilu oli oireista merkittävin. ovulaatiokivut oli paljon kovemmat kuin ennen clomeja, ja alavatsakipuja oli enemmän.

Raita12: Tervetuloa! Sulla on raskas kokemus takana päin, ja toivon että clomit tois toisella kertaa raskauden joka kestää loppuun asti! rankkoja juttuja nuo keskenmenot, niitä on omassa lähipiirissä ollut luvattoman paljon.

Pettunia: mulla clomikierrot olleet kaikkein pisimpiä.. 36-40 päviää..todella rasittavaa

KAIKKI: mulla on nyt lopetettu clomifenhoito 3 kierron jälkeen. odotan omalta gyneltä (yksityinen) lähetettä kunnalliselle puolelle jossa suunnitellaan jatkohoitoa, todennäköisimmin inseminaatiota. luulen, että vetäydyn taka-alalle tältä palstalta, kunnes tiedän miten mua aletaan jatkossa hoitaa. mikäli inssit aloitetaan clomiavusteiseen kiertoon, palaan takaisin tänne mutta muuten ei sitten mun juttuni enää tänne kuulukkaan :/ jotenki tosi ahdistava olo, koska täältä on saanut vertaistukea. nyt on sellanen fiilis että on vähän tyhjän päällä, kun ei tiedä koska edes pääsen ekaa kertaa kunnalliselle, ilmeisesti useampi kuukausi menee....pieni toivonpilkahdus on toki siitä että lapsi ilmoittaisi tulostaan luomukierrossa, mutta on epätodennäköistä että ovuloin... :( kaikille teille ihanille clomittarille tsemppiä matkaan, jaksamista ja kärsivällisyyttä, käyn välillä lukemassa kuulumisianne, ja tosiaan ilmoitan itsestäni täällä kun tiedän miten jatketaan eteenpäin.
 
Mun puolesta ainakin voisit Nana jatkaa täällä kirjoittelua, vaikka et clomeja enää käyttäisikään. Ei se niin tiukkapipoista ole. Listalle voi laittaa clomikohtaan, että tauolla.

Tervetuloa joukkoon Raita. Mulla ei oo ollu ikinä keskenmenoa, en osaa edes kuvitella, miten rankkaa se olisi, kun jo tädin tulokin on välillä niin vaikeaa henkisesti.

Tulihan se täti sitten vihdoin tännekin tänä aamuna. Hyvä kuulla Nana, että lääkkeet voi tosiaan venyttää kiertoa. Tiedän sitten jatkossakin varautua siihen. Ikävintä oli, että tuhruttelua oli lääkkeestä huolimatta yli viikon verran. Voi huokaus sentään. Mulla ei tsekattu ovista verikokeella. On niin hitsin kallista muutenkin tää yksityisellä ramppaaminen. Meinataan tosiaan pitää nyt yrittämisen suhteen taukokierto.

Pettunia kp1/28-36....yk17...... tauolla
 
:wave:
niin täydentelenpä pari juttua... eli yritys aloitettu 9/10. Ekat clomit tosiaan aloitetaan ens kierron 3pvä. nyt menossa kp.15

Aukiolo tutkimuksista hyviä uutisia, siellä oikein kehuttiin että hyvän näköistä kaikki...ONNEKSI!
 
toiveuni hyviä uutisia nuo aukkari-tulokset. Vaikka itse toisaalta melkein toivoin että omalla kohdalla ois syy ollu siinä että ois ollu jotain tukoksia :LOL:
Paremipi toki näin päin että piuhat kunnossa :) Jos nää clomit nyt tois tulosta :)

Täällä ei vielä(kään) mitään ihan mahdottomia oireita oo.. Välillä munikset muistuttaa oleamassa olostaan ja välillä hikoiluttaa..
Toivottavasti oireiden vähyys ei ole merkki siitä, ettei clomeista (tällä annostuksella) ole hyötyä meidän tapauksessa.
No ensiviikolla seurantaultra niin varmasti sitten fiksumpana ollaan jälleen :)

Pettuunialle isot tsemppihalit!
 

Yhteistyössä