Clomittaret 2012

:heart: Hyvää naistenpäivää kaikille ihanaisille Clomittarille! :heart:
toiveajatus, vaihdettaisko? Mä kävin tänään psykiatrilla ihan ja sano suoraan et oon jo riutuneen näkönen :kieh:. Mulle ei maistu ruoka, meinaa tulla ylös ja sit se just että nukuttua ei saa. Nytkin pakko ottaa hetken lepoa väkisin kun yöllä unta kerty se hurjat 4h.

Mä oon kanssa samaa mieltä et jos noi clomit tällästä tekee vielä ens kierronkin niin voi moro, mä en ala! :headwall:
 


AURINKOISTA NAISTENPÄIVÄÄ!!! :heart:


Under Voi pahus sentään! Jaksuja sulle! :hug: :heart: Ite huomasin taas et oon normaalia herkemmällä päällä vetää pienet vihreät vihannekset syvälle ylähengitysteihin, kun noita clomeja nappailen! Mut muuten ei (koputtaa puuta) ole onneks ilmaantunu mitään!
 


perjantai 9.3.





Nimi________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


Vauvaton.........kp 46/???............ya12/08..........................7.clomi
JeNski91............kp 35/??..............yk8.............................2.clomi
Inkeri84.............kp 33/??..............yk6.............................3.clomi
toiveajatus.......kp 28/??.................yk11...........................2.clomi
Kassiopeia........kp 28/??...............ya8/2010.......................1.clomi
Nyrpee-81.........kp 28/32-33..........ya1/10...........................
Kuume82...........kp28/~30.............ya1/11.........................2.clomi
Nana2012.........kp 27/??..............ya6/2011.......................3.clomi
10kaks...............kp 24/??...............yk1............................1.clomi
Pettunia...........kp 23/28-35......... yk16.............................1.femar
undercovergirl....kp 23/30..............ya6/10/yv2...................1.clomi
Calliope............kp 21/30-33?......yk10...............................2.clomi
Aniit..................kp 20/?..............ya10/10.........................5.clomi
magda..............kp 19/??..............ya6/10.........................1.letrozol
kiri...................kp19/25-30..........ya10/10........................1.clomi
Ansku83.......... kp 8/31.............yk13/ya11/10...................2.clomi
AamuTorkku.....kp 8/30..............yv3................................3.clomi
P12..................kp6/30...............yk12..............................1.clomi
Lumihiutale92.....kp 3/??..............yk3.............................2.clomi
Ranskismopsi...kp??.....................yk?................................3.clomi


Tauolla/taustalla



Piinailijat

toiveajatus...........dpo 9
Calliope...............dpo 7
Kassiopeia...........dpo 7
Pettunia..............dpo 5



Ghostbusters

Kuume82 8.3. :heart:





PLUSSANNEET


helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit







Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: Ansku83

 
Viimeksi muokattu:
Nyt ei keskittymiskyky riitä kuin täysin omaan napaan. Yövuorojen välissä tein testin tänään iltapäivällä unien jälkeen ja tikkuun piirtyi haamu. Nyt siis kp 27/~30. Ja ovisplussa oli 27.2 kp 17. Nyt niin toivon viivan vahvistuvan. Iloita en kyllä uskalla kunnolla ennen varhaisultraa. tuo tuulimuna sai varovaiseksi sen suhteen. Mutta hyvää yritystä siellä ainakin on uuden elämän alulle. Mulla oli kuvotusta, joka sai testaamaan näin aikaisin. Toivottavasti muutkin samoissa kiertopäivissä kulkevat saavat hyviä uutisia ja päästään yhdessä odottamaan marrasvauvaa. Niin kuin tekstistä kuuluu, otan asian tyynen rauhallisesti, enkä ole yhtään innoissani tai sekaisin. ;)
 
Kuume82, mahtava naistenpäiväviiva! :) Onnea! Ja anteeks, en osaa ottaa kylmän rauhallisesti ja odottavasti ;)

Mulla on nyt kp32 meneillään, mutta en ole viitsinyt vielä edes tehdä raskaustestiä. En jaksa turhaan kiusata itseäni sillä yhdellä viivalla, ei nimittäin ole ollenkaan toiveikas olo tän kierron suhteen. Odottelen mahdollisia menkkoja ja jos kierto kovin venyy, niin aloitan sitten Terot. Toki jossain vaiheessa testin teen ihan varmistaakseni.
 
Täällä olisi uusi clomitar mukaan ketjuun. Olen pari viikkoa taustaillut ja ollut ihan pihalla kaikista termeistä ja lyhenteistä:)

Mun tiedot on kp18/25-30 ya10/2010 2. lapsi 1.clomi
Yhdellä tabletilla aloitettiin kp3-7. Folliultra oli kp 12 ja siellä näkyi yksi 18 mm ja toinen 10 mm. Vahva ovisplussa näkyi kp15 ja kovat vatsakivut pari päivää. Nyt sitten odotellaan:)
 
Kuume82: IIIIIIIK!!!! en kans todellakaan osaa ottaa rauhallisesti koska eihän ihan oikeesti raskaustestiin tule haamuja jos ei se raskautta tarkoita!!! toki aina mahdollista ettei pysy mukana tai muuta, mut toi on kyl jo niin positiivista et pakkohan täs on iloita :D :D mä en oo koskaan kokenu r-testissä haamua ja olisin siitä niin ihmeissäni et varmaan pyörtyisin :)

nyt itsellä kp 26, mutta menkkoja odottelen kp 34 kuten edellisissä kierroissa. erilaista muihin kiertoihin verrattuna on ollut HETI oviksesta alkaneet alavatsakivut, kummalla tahansa puolella masua. no, ei niistä tiedä, eikä uskalla toivoakkaan!

kiri: tervetuloa remmiin! sulla vaikuttaa toimivan clomit täydellisesti, hieno folli jo tohon aikaan, ovis "normaaliin" aikaan ja kierron pituuskin ihanteellinen, eli hyvät mahikset että tärppäis teillä!!

Ihanaa naistenpäivää ihanaiset clomittaret!
 
kuuma82 Eiköhän se viiva siitä vaan vahvistu ja vahvistu :) Jes jes jes :)

kiri Tervetuloa joukkoon! Tosiaan oot saanu hyvän vasteen jo ekasta clomikierrosta, hyvä :)

Omasta elämänmenosta sen verran, että kp24 tehty verikoe näytti 33 (miten keltarauhashormonitestin vois lyhentää?) ja lääkäri totes, että ovis näyttäis tapahtuneen, mikä on tietty ihan jees, mutta en usko, että osuu tässä kierrossa. Ansku83 mut voi varmaan silti laittaa piinalijoihin eli dpo6 jos ovis ollu viime pe.

Hyvää naistenpäivää!
 
Uijui Kuume82! Nyt vaan paljon paljon toivetta lähetän että viiva vahvistuu ja kaikki on hyvin :)

Lumihiutaleelle lähetän haleja ja voimia uuteen kiertoon! :)

kiri tervetuloa joukkoon! Musta on aina hienoa jos on kaksi follia tuloillaan, on tuplamahikset. Joku voi olla eri mieltä mutta mä tuumaan näin! :)

Täällä ei oo kovinkaan piinailu eikä jännäilyfiilikset koska jotenkin tuntuu ettei tuo ajottaminen oikeen onnistunut tässä kierrossa. Oviksen jälkeisiä oireita on kyllä ollut, hikoilua ja alavatsajomotusta ja jatkuva pissahätä. Nämä tosin olivat myös edellisessä clomikierrossa joten eivät herätä juuri toiveita.Jotain tässä nyt odotellaan mutta en oikeen tiedä mitä odotella :D
 
Huomenta! Tuli sitten nukuttua velat pois sillä tabletilla mitä sain lääkäristä :) Kuudelta illalla nukkumaan ja 8:30 hereille, luoja että teki hyvää!
Mä liityn myös muiden pessimistien mukaan kierrosta. Tää ei vaan nyt tunnu millään tasolla siltä et ois ees saattanut tärpätä. Pakko sanoa et jos tästä kierrosta jotain hyvää seuraa, se on kyl sitten isomman luokan ihme! :LOL:
kiri tervetuloa joukkoon! Sulla kuulostaa folliultran tulos samanlaiselta kuin mulla mutta ovista en saanut ainakaan tikkuun bongattua. :stick:
Sain muuten eilen sen sanelun lääkäristä ja siin oli että endometrium oli 6mm, mitä muut tähän sanoo ok or not? Kp oli tuolloin 12...:cool:
 
undercovergirl muakin mietityttää tuo limakalvo itsellä. suosituksista en osaa sanoa. Itselläni oli ekassa clomikierrossa kp 12 limakalvo 9mm ja nyt tässä kierrossa sama kp se oli muistaakseni 7mm. että ohenee koko ajan vissiin vaikka mitä vitamiineja popsii. Kai ne clomit vaikuttaa :/ Mutta jos lääkäri sanoi mulle että 7mm oli ok niin ymmärtäisin että sitten myös tuo 6mm olis vielä ok.

Onko teillä muilla ollut clomikierroissa oviksen jälkeen lämpö koholla? Onkohan se normaalia että oviksen jälkeen näin on. Asteen verran on koholla meinaan ja koko ajan palelee. Vai onkohan lenssu kyseessä :D
 
Ensiksi, Kuume, Mahtavaa!! Onnea!!! Upea juttu!:flower:

Under, mahtavaa, että sait nukuttua! Vaikka tää loputon väsymyski on perseestä niin ei kyllä hohdokkaalta kuulostanut sinunkaan tilanne! Ja tuo sun limis mikä oli ollu, oon Calliopen kanssa samaa mieltä, että varmana ihan ok.

Ja Calliope mulla IHAN sama. Lämpö ollu 37 paremmalla puolella, vilu, väsy. Alkuun olin toiveikas ja etin kaikkia mahollisia muita oireita, mutta nyt oon lähinnä väsyny omaan toiveikkuuteeni(kin). Tuntuu, että kroppa huijaa, ja se saa mut tosi vihaseks ja pettyneeksi. Vaikka eihän sitä vielä voi tietää ja se juuri tympäsee.
 
heips.

Täällä ollaan kärsitty tissikivuista jo useempi päivä, nyt jo siinä vaiheessa että ei kärsi enää maata selälläkään kun sattuu... palelee, väsyttää ja lihakset todella kipeinä. ja tosi ärtynyt olo kaikin puolin. oispa kiva tietää mitä tää taas oikein on. raskaustesti negatiivinen, eli tätiä kai pitää odottaa.
 
Calliope ja toiveajatus liityn samaan seuraan. Mulla kokoajan "vilustunut" olo, ei varsinaisesti kuumetta mutta lämmöt koholla. Nenä vuotaa hieman ja pää on tokkurainen. Tähän sit vielä toi tissikipu ja alavatsan "perhosasukas" :LOL: valivalivali taas multakin, murr!
Toivotaan et kaikilla nää ois merkkejä Ihmeestä mut jollei niin ainakaan seuraavalla kerralla ei ainakaan mene lankaan :)

Miten teillä, ootteko ajatelleet syödä clomeja sen max ajan eli 6kk:ta vai mitä olette miettineet?
Mä tuota ite just pohdin että mitenkähän se ois sitten parhain tehdä jos koko 6kk:ta meinaa syödä. Pitäiskö siin tauon keskellä ja sit jatkais taas vaiko miten...
 
P12
Kuume onnea!!! :)

Onpas paljon viluisia ja tissikipuisia piinailijoita, hirrrrmuisesti plussia teille testeihin :heart:

Mulla tylsä alkukierto menossa, huomenna vika clomi ja sitten odottelua. Päänsärky, yöhikoilu ja pieni pahoinvointi on löytäneet mut, mutta nuo oireet mulla on normaalissakin kierrossa alkaneet reilu viikko ennen ovulaatiota. Jänskättää tuoko yhden clomin annostus folleja vai siirtyykö piinailut seuraavaan kiertoon. Alkaa olee semmoset ajatukset että taitaa vauvahaaveet kaatua tähän jos ei clomeista ole kesään mennessä apua. En taida enää jaksaa tätä touhua. En ole mikään kp1 masentelija ja vedä itkupotkuraivareita kierron päätteeksi mutta turhauttavaa tämä on. Vuosi tahkottu ja läjä turhia plussatestejä tehty kemiallisten vuoksi. Pitää oman gynen kanssa ens viikolla vähän jutella tästä hommasta, että onko noi useat kemialliset ihan normaali juttu kuitenkaan kuten toinen gyne antoi ymmärtää.

Nyt viikonlopun viettoon pitsan ja punkun merkeissä. Ihanaa viikonloppua teillekin kaikille! :) Plussauutisia odotellen piinailijoilta.. tän pinon plussat luo toivoa että clomeilla tosiaan saadaan vauvoja :heart:
 
Isot kiitokset onnitteluista ja tsempeistä. Sunnuntaina olis tarkoitus testata onko viiva vahvistunut. Piti jo huomenna testailla mutta en jaksanut lähteä yövuoron jälkeen kauppaan ja yhtään testiä ei ole kotona. Toki olen viihdyttänyt itseäni pissailemalla ovistikkuun tänään kahdesti ja kyllä siihen ihan selkeä plussa piirtyy. :heart: tulen vielä ilmoittelemaan kuinka sunnuntaina kävi.

Monella oli tosi lupaavia oireita. Koska olitte ajatellu testata? Isoa plussa-aaltoa toivon tänne. :)

Piti vielä pitkiä kiertoja ja jättifolleja murehtivia lohduttaa, että laskennallisesti tässä kierrossa ovuloin, kun folli oli n.30 mm, eli ihan lisääntymiskelpoisia nuo jättifollitkin voivat olla. :)

P12 olen nyt (toivottavasti) kolmatta kertaa raskaana Clomien ansiosta. Joten kyllä clomeillakin voi tuuri käydä.
 
Apua, olen kärsinyt ihan hirvittävästä kärttyisyydestä ja veetutuksesta! Välillä tekee töissä tosi tiukkaa, etten sano pahasti jollekin. Menee varmaan osin tään ihme uupumuksen piikkiin, mutta ei se voi kaikki olla sitäkään. Siis oikeesti oon välillä niin perseeseen ammuttu, että ihan rintaa rutistaa raivo.

Hyvät ihmiset, clomittaret, kanssasisaret, onko muilla vastaavaa?
 
Huomenta. Ei niin kovin hyvää sillä mä näin kaameita painajaisia koko hemmetin yön. Jatkuvasti oli mies ravistelees et "sä huudat taas!" tiedä sitten mistä johtuu. Mä oon yleensä aika tulta ja tappuraa mut tää kierto on ollu sellasta easy going-meininkiä. Mieski sano et vois syödä noit clomei pitempäänkin kun oon ollut niin helppo :D

Miten ootte suhtautuneet tohon testailuun. Ootteko himotestaajia vai vastarannan kiiskiä? Mä oon yrityksen alussa vissiin testaillut niin paljon et nyt ei pätkääkään edes kiinnosta testata. Sit jos kp:t alkaa heittää reilusti yli ton 30 ni sit voi pitkin hampain testata. Kai ne kaikki 20+ negaa on jälkensä jättänyt tässä ajan saatossa. Ovistestitkin on ikäviä tehdä jotenkin, kai tullut joku negakammo tässä :)

Nyt koiruudelle murginaa ja ulos, siel näyttää olevan tylsän harmaa keli taas...
 
Under mä oon ennen testannu mieluusti. Nyt jotenkin viime kierron epämäärästen juttujen tähden ei kiinnosta yhtään. Tekis mieli vaan kuunnella kehoo ja testata sen mukaan jos tarve tulee. Mut ainakaan ennen 19. pvä maanantaita en testaa, enkä apteekin omalla. Mun lääkärin mukaan se on yks niistä jotka antaa nykysin eniten vääriä plussia.

Muutenkin usko tähän juttuun on mennyt. Onks tää nyt viides vai kuudes clomikierto? Joka tapauksessa kolmas jossa varmuudella on ovulaatio ollut. Mitään oireita ei ole. Lämpöjä en oo jaksanu ees seurata.

vauvaton
en nyt muista mutta miten tiiviisti sulla on ultraseuranta? Kun mulla on selkeesti nyt clomien myötä kierrot normalisoitunu. Mitkään terot ei siihen kyentyny.
 
ainiit

Mulla on ultrattu vaan sillon ku on nostettu annoksia, eli n. 4kk välein. Mä ilmeisesti joka toinen kierto ovuloin, joka toinen en. aiemmin oon teroilla käynnistelly jo n.kp 20 alkavalla kuurilla, mut nyt aattelin antaa kropan levätä ja kattoo mitä tapahtuu... kunnes kp 39 meni hermot ja alotin terot :D nii ja mulla terot on aina tuonu tädin muutaman päivän sisällä kuurin loppumisesta.
 

Yhteistyössä