Clomittaret 2012

Onpa meille tulossa pinoon jännä kaksiviikkonen. Plussia toinen toisensa jälkeen, eikö vaan :) Lupaavia oireita, vaikka itse kovin epäilevällä mielellä olettekin. Etenkin Underin perhosasukas kuulosti erittäin lupaavalta. Noi älyttömät kiukut ei kyllä ole mitään mukavia juttuja. Mulla ne on hyvin selkeästi pms-oireita, mutta monella teistä ne on aika aikaisin pms:ksi.

Mä en kovin helposti testaa. Odottelen oireita ja kun selkeitä sellaisia ei ole tullut missään kierrossa, niin ei ole tarvinnut testata. Nyt kyllä yhden testin teen aina ennen kuin aloitan lääkkeet. Ihan vaan varmuuden vuoksi.

Noi sun tissikivut on kyllä aika oudot vauvaton. Normaalissa kierrossa ei siis tuota ole?

Mulla on tänään ollut vähän outoa kiristystä/vihlontaa tuolla oikealla munisten kohdalla. Epätavallista mulle, mutta liittynee jotenkin tähän lääkkeelliseen kiertoon. Nyt on vasta 24/32. Hirvee flunssa ollut jo hyvänaikaa. Näinköhän se heikentää onnistumisen mahdollisuutta tässä kierrossa.

pettunia outoja on joo, ei oo normikierrossa tällasta eikä ikinä pitkittyneessä kierrossa eikä terojen yhteydessä. Tänään on sit ollu selkeitä gynekologisia kipuja. alavatsalla aaltoilevana molemmin puolin jomottelua joka säteilee kylkiin ja alaselkään sekä välillä alapäähän ja sisäreisiin. tosi outoa. no viimeistään ma pitäis tädin olla täällä..

piti vielä tulla muokkailemaan, eli siis clomit+ovulaatio kierrossa on ollu vastaavia oireita, mutta ei yhtä voimakkaana. tässä kierrossa en ainakaan bongannut ovulaatiota testeihin.

Viimeksi muokattu:

maanantai 12.3.

Nimi________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

JeNski91............kp 38/??..............yk8.............................2.clomi
Kassiopeia........kp 31/??...............ya8/2010.......................1.clomi
Nyrpee-81.........kp 31/32-33..........ya1/10...........................
Nana2012.........kp 30/??..............ya6/2011.......................3.clomi
10kaks...............kp 27/??...............yk1............................1.clomi
Pettunia...........kp 26/28-35......... yk16.............................1.femar
undercovergirl....kp 26/30..............ya6/10/yv2...................1.clomi
Calliope............kp 24/30-33?......yk10...............................2.clomi
Aniit..................kp 23/?..............ya10/10.........................5.clomi
magda..............kp 22/??..............ya6/10.........................1.letrozol
kiri...................kp22/25-30..........ya10/10........................1.clomi
Ansku83.......... kp 11/31.............yk13/ya11/10...................2.clomi
AamuTorkku.....kp 11/30..............yv3................................3.clomi
P12..................kp9/30...............yk12..............................1.clomi
Lumihiutale92.....kp 6/??..............yk3.............................2.clomi
Vauvaton.........kp 2/??...............ya12/08..........................8.clomi
Inkeri84.............kp 2/??..............yk7.............................4.clomi
Ranskismopsi...kp??.....................yk?................................3.clomi

Tauolla/taustalla

Piinailijat

Calliope...............dpo 10
Kassiopeia...........dpo 10
Pettunia..............dpo 8

Ghostbusters

PLUSSANNEET

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit

Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjä: Ansku83

Viimeksi muokattu:
Kuume Jätti onnittelut!!!!!! :heart: :flower:

Vähän kuullostais siltä et lisää plussia on tulossa! Peukkuja teille!!! d:heart:b

ON: Huomenna olis sit tuomio lähettävä kuuntelemaan, folliultra siis! Ihan sellane olo ettei siel kuitenkaa oo taaskaan tapahtunu yhtään mitään!! :stick: Mut mennää ny kattoo enneku tuomitsen taas! :D

Kuume IHANAA!!!!! Sylin täydeltä onnentoivotuksia, täähän on tosi hienoa että plussia alkaa vihdoin ropista :D

Teiltä plussanneilta kyselisin, että oletteko mittailleet lämpöjä ennen positiivista testiä ja jos niin mitä näyttää? Itsellä nyt siis kp 29 ja ekaa kertaa noussut yli 37 asteen lämmöt, normaalisti vähän päälle 36 peruslämpö. flunssaiselta tuntuu, uni tullut joka ilta tavallista pari tuntia aikaisemmin ja öisin näen tosi paljon unia verrattuna normaaliin. Kovasti nostanut toiveita nyt tähän kolmanteen ja mulla toistaiseksi viimeiseen clomikiertoon!!!

Aurinkoista sunnuntain jatkoa kaikille!:cool:

vauvaton oon surullinen sun puolesta. :'(

Kuume82 onnea!

ON: Aika matalaliitoo. Kokoajan tulee lähipiiristä uusia vauvauutisia, toisista jaksan olla ilonen. Mut jotenki eniten satuttaa ne joilla on suht samanikänen ensimmäinen lapsi kun meidän lapsi. Mulla on elämässä asiat hyvin, tää on vaan se asia joka pitää kestää ja käsitellä tavalla tai toisella. Mut en todellakaan aio tehdä mitään testiä ennen aikojani nyt, ei yhtään kiinnosta saada negaa. Mieluummin vaan sit ne menkat.

Vauvaton, :hug:

Ansku, toivotan onnea ja tsemppiä huomiseen! Toivottavasti siellä oottas joku oikeen muheva yksilö. :)

Nana, mulla on ollu (oletetusta) ovulaatiosta lähtien lämpöä. Eli nyt 10-11 päivää 37-37,3 ja olen aivan uuvuksissa. Väsy tuntuu pahenevan koko ajan ja välillä töissä tekee tosi tiukkaa. Kuten aijemmin sanoinki, nukkumaan olen joutunu meneen jo ysi-puoli kymmenen. Olen aika neuvoton. Tiedän, että jos ovulaatio tapahtuu, lämmöt yleensä hieman nousee, mutta sen lisäksi kokoajan palelee ja on just se olo, että flussa tulee. Päätinkin, että jos raskaustesti näyttää vielä ensi viikon negaa (joo, olen testaillu jo tyhjää...) niin pakko mennä perusverikokeisiin. Tää mun olo on nimittäin kaikkee muuta kuin normaali.

Mukavaa sunnuntaita kaikille!

toiveajatus kuulostaa niin tutulle, mutta myöskin niin lupaavalle. pidellään peukkuja pystyssä! :hug:

ansku joo clomi8.

huolestuttava määrä kiertoja clomeilla, mut kerran näin määrättiin niin... ens kierrossa pitäis ovulaation tapahtua jos vanhat merkit pitää paikkaansa. sen jälkeen kyllä luovutan ainakin joksikin aikaa. lähete väestölle lähtee varmaan ens kierron jälkeen ja sinne ainaki 6kk jonot, joten pakollinen huokaustauko edessä. ei paha, mutta ei hyväkään. mieli alkaa olla jo tosi musta... yritystä takana liian kauan eikä mikään tunnu auttavan. keinohedelmöitys kuulostaa jo turhan rankalta hoidolta... :(

Kiitos vielä onnitteluista.

Mulla on lämmöt aina ovulaatiosta menkkoihin koholla, mutta nyt tavallista enemmän. Ennen ovulaatiota lämmöt 35.8-36, ovulaation jälkeen 36.4-36.6 ja nyt just tarkistin ja oli 37, enkä ole kipeä.

Lämpimät onnittelut kuume!

Mullakin on tässä kierrossa lämmöt olleet yli 37, normaalista poiketen. Olisiko niin, että lääkkeet antaa kuitenkin niin hyvän vasteen, että se näkyy noissa lämmöissäkin meillä? Mä en kylläkään mittaa aamulämpöjä, joten toi nyt on vähän sellasta arpapeliä sen suhteen.

Täällä on nyt viime aikoina ollut niin hyviä follikuulumisia, että samassa imussa sullekin Ansku. Tsemppiä huomiseen.

Missäs mennään Jenski, Nyrpee ja Inkeri?

Olipas taas levoton yö. Perhana saa edes rauhassa nukkua, heräilen jatkuvasti kun unet on niin outoja!:headwall: Mul oli eilen just sellanen olo et kohta ollaan taas kp1s mutta mutta, nyt ei sitten olekaan mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. :stick:

Noista lämmöistä vielä. Mä en tahdo stressata yhtään enempää ja siksi mä en ole ollenkaan alkanut tuijottaan mitään lämpöjä, stressiä täs ei kaivata yhtään enempää... :kieh:

Ja tsempit täältä vielä Anskulle, toivotaan parasta!

Ja hurrjasti onnea kuumeelle!!

Wau plussia! :) Onnea toiveajatus!

Mulle voi paivittaa talle paivalle kp 2. Oon tosin joutunut vahan arpomaan, etta mikahan paiva on. Perjantaina tuli mielettomat menkkakivut, mutta ei vuotoa. Sitten lauantaina rusehtavaa tuhrua, mutta ei mielestani viela menkat. Eilen sitten ehka juuri ja juuri sen verran enemman, etta niita voi menkoiksi kutsua. Aika surkeeta vuotoa kuitenkin, etta tuskinpa ymparisto olisi ollut kovin suotuisa kiinnittymiselle. Vahan masentavaa, kun edes menkat ei ole kunnolliset! Toisaalta on tosi iloinen, etta ne tuli, kun en kerta raskaanakaan ole. Kaipa sita sitten huomisesta lahtien syo taas clomeja.

toiveajatus hurjasti onnea!
inkeri jos ei kunnon vuotoa ootko varma ettei oo valekuukautiset??? kannattas varmaan silti testailla...

on: itellä kans oudot menkat. aika vähänen vuoto kipuihin ja kiertopäiviin nähden... edelleen palelee ajoittain ihan horkkaan asti mut ei kuumetta, väsyttää, mielialat heittää ja tissit kipeet. ärsyttävää.

toiveajatus Jätti isot onnittelut!!!! :heart: Voi siis laittaa tälle päivämäärälle plussanneisiin?? :D

ON: Niinhän siinä sitten kävi että olen se joukon "mustalammas"! Eli (laiskana kopioitu toisesta pinkasta): Ei taaskaan tulosta! :'( Suurin surkea folli oli 9mm ja limis 6mm...se sentää oli paksumpi ku viimeeks, mut oli sellanen "tiukka" eli ei sellanen mikä pitäis olla ennen ovista! Gyne sit ilosena: "Mutta kyllä tällä kuukautiset aikaan saadaan varmasti!" No hurraa...senhän mä täällä halusin kuullakki! :stick: Että tähän kiertoon ei ole odotettavissa suurempia uutisia! :| Ens kiertoon sit 3tbl/pv clomeja, metforminit alotan varmaan huomenna tai ylihuomenna ja ultra taas kp10-12. Jos tuokaan ei tuota toivottua tulosta ni sit alotetaan pistokset! Eli, jään odottelemaan tätiä...jo nyt! : /

Viimeksi muokattu:
Onnea Toiveajatus! :heart:

Ansku
tuohan kuulostaa melkein multa tossa vuodenvaihteessa.. mulla vasta kolme clomia per pvä ja Menopur pistokset alko tuottaa jotain kunnollista. Tsemppiä!

ON: tissit on ollu nyt jokusen päivää oudot, jotenki turvonneet. Sen voi kyl pistää lugejen piikkiin. Aamulla olin pahoinvoiva mut kun sain hedelmää alas niin tuli parempi olo. Olin kyl viikonloppuna kunnolla viihteellä et voihan se olla siitäkin, mut sunnuntaina ei kyl ollu yhtään paha olo... Tähän tää taas menee, alan maalailla seinille vauvakuvia ja ens viikolla tullaan vauhdilla alas. Enkö mää ikinä opi??

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä