Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta tuntuu, että taidan jättää sinut rauhaan. Sinusta ei ole kuulunut mitään, etkä ole tehnyt elettäkään viestiäksesi kiinnostustasi. Tuntuu vain, että oon jossain varasijalla. 😪

Lisäksi alkaa tuntua, että ehkä meidän ajatusmaailmamme ei sittenkään oikein kohtaa.
 
vierailija
Voinko tulla jutteleen jos nään siut tänään tai joku päivä ärrällä? En ole vieläkään toipunut viime sunnuntaista kun sattumalta siut kertakaikkiaan tyrmäävän ilmestyksen edessäni näin. Tosissani meinasin hilpasta perääsi mutten tohtinut kun siulla sitä tunkua tontilles riittänyt niin että joudut kaunis parka melkis pakoon tunkeilijoita juoksemaan.
 
vierailija
Jos varattu vanhempi keski-ikäinen mies vikittelee nuorempaa reilusti aikuista sinkku naista, se on iso riski. Siitä voi joutua ahdistelusta syytteeseen. Sen täytyy mennä toisin päin, jotta se voi olla turvallista. Voihan olla että tämä nuorempi vaan leikittelee vanhemman tuntemuksilla. Tässä kun olen varoen vikitellyt, voin saada ja olenkin ehkä saanut tietynlaisen maineen, kuten sanoit IRL.
 
vierailija
Jos varattu vanhempi keski-ikäinen mies vikittelee nuorempaa reilusti aikuista sinkku naista, se on iso riski. Siitä voi joutua ahdistelusta syytteeseen. Sen täytyy mennä toisin päin, jotta se voi olla turvallista. Voihan olla että tämä nuorempi vaan leikittelee vanhemman tuntemuksilla. Tässä kun olen varoen vikitellyt, voin saada ja olenkin ehkä saanut tietynlaisen maineen, kuten sanoit IRL.
Varattu tekee aina aloitteen ja lähestyy. Sinkku voi ehtiä ensin, mutta noin lähtökohtaisesti ihmiset ovat varattuja koska haluavat olla ja pitävät sormuksia, koska haluavat pitää. On suht julkeaa mennä päin naamaa tarjoamaan itseään ja kuvittelemaan että tietäisi paremmin mitä varattu haluaa, vaikka hän julkisesti jo varatun ajatuksellaan sen jo selkeästi kertoo. Varattu on ihan aikuinen vastuullinen ihminen, joka osaa kyllä tehdä omat valintansa ja erota mikäli vaihtaminen kiinnostaa.
 

Yhteistyössä