Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta tuntuu, että taidan jättää sinut rauhaan. Sinusta ei ole kuulunut mitään, etkä ole tehnyt elettäkään viestiäksesi kiinnostustasi. Tuntuu vain, että oon jossain varasijalla. 😪

Lisäksi alkaa tuntua, että ehkä meidän ajatusmaailmamme ei sittenkään oikein kohtaa.
 
vierailija
Voinko tulla jutteleen jos nään siut tänään tai joku päivä ärrällä? En ole vieläkään toipunut viime sunnuntaista kun sattumalta siut kertakaikkiaan tyrmäävän ilmestyksen edessäni näin. Tosissani meinasin hilpasta perääsi mutten tohtinut kun siulla sitä tunkua tontilles riittänyt niin että joudut kaunis parka melkis pakoon tunkeilijoita juoksemaan.
 
vierailija
Jos varattu vanhempi keski-ikäinen mies vikittelee nuorempaa reilusti aikuista sinkku naista, se on iso riski. Siitä voi joutua ahdistelusta syytteeseen. Sen täytyy mennä toisin päin, jotta se voi olla turvallista. Voihan olla että tämä nuorempi vaan leikittelee vanhemman tuntemuksilla. Tässä kun olen varoen vikitellyt, voin saada ja olenkin ehkä saanut tietynlaisen maineen, kuten sanoit IRL.
 
vierailija
Jos varattu vanhempi keski-ikäinen mies vikittelee nuorempaa reilusti aikuista sinkku naista, se on iso riski. Siitä voi joutua ahdistelusta syytteeseen. Sen täytyy mennä toisin päin, jotta se voi olla turvallista. Voihan olla että tämä nuorempi vaan leikittelee vanhemman tuntemuksilla. Tässä kun olen varoen vikitellyt, voin saada ja olenkin ehkä saanut tietynlaisen maineen, kuten sanoit IRL.
Varattu tekee aina aloitteen ja lähestyy. Sinkku voi ehtiä ensin, mutta noin lähtökohtaisesti ihmiset ovat varattuja koska haluavat olla ja pitävät sormuksia, koska haluavat pitää. On suht julkeaa mennä päin naamaa tarjoamaan itseään ja kuvittelemaan että tietäisi paremmin mitä varattu haluaa, vaikka hän julkisesti jo varatun ajatuksellaan sen jo selkeästi kertoo. Varattu on ihan aikuinen vastuullinen ihminen, joka osaa kyllä tehdä omat valintansa ja erota mikäli vaihtaminen kiinnostaa.
 
vierailija
Lähtisin varpaista, kun nuuhkisin vartalosi läpi.
Tuoksujentutkinta siis alkaisi vähän erilaisella kiemurtelulla, kirkkaalla naurulla ja kiljahduksilla 😁🥰 Ja odotuksella ja takuuvarmalla sekunnissa kostumisella, tietenkin.

Siinä välissä olisi kaikkea ihanaa nannaa, mutta viimeisenä kaulan ja niskan nuuhkiminen omistavin ja latautunein pusuin ja näykkäisyin sisäkkäin olisi myös ihan liian mmm<3 Ihan lopuksi varmaan hellä suukko päälaelle hiuksiin ja nukahdus unimaahan. Hih.

Voi vitsit, siitä sisälläolemisesta saisi niin ihanan täyden ja maadoittuneen olon. Olon että kaikki on oikein ja paikallaan niin kuin pitääkin. Eikä sielu pyrkisi karkaamaan levottomana kaikkialle muualle kuin tähän vartaloon. Silloin sielunikin olisi kuin kotonaan ja sillä olisi vartalossani rauha. Joku sanoisi että silloin muu maailma räjähtää hetkeksi olemattomiin mikä ehkä on tottakin. Minä taas kokisin että silloin hän toisi maailman luokseni. Täyttäessään minut.

Kun saisi olla hänelle nautinnoksi ja tehdä hyvää. Se on ihan parhaita ajatuksia maailmassa<3
 
vierailija
Voinko tulla jutteleen jos nään siut tänään tai joku päivä ärrällä? En ole vieläkään toipunut viime sunnuntaista kun sattumalta siut kertakaikkiaan tyrmäävän ilmestyksen edessäni näin. Tosissani meinasin hilpasta perääsi mutten tohtinut kun siulla sitä tunkua tontilles riittänyt niin että joudut kaunis parka melkis pakoon tunkeilijoita juoksemaan.
🦄
Moi
⭐
Kipaisin lähiärrällä viime su,
pitää paikkansa.

>>>

Mikäli tämä on mulle osoitettu
[ pitkähkö - hoikkasportti - vaalea ulkopaikkakuntalainen ]
niin muutaman lauseen vaihtaa
voin ilman muuta, jos herrasmieselkein tulet.
。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。 (⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠) (⁠☆⁠▽⁠☆⁠)

Su kävi hauskasti niin,
että aiemmin täysin tuntematon
ilm. local guy katsahti minuun ja samantien huudahti: 'Hei. Wau. Nyt tehdään niin, että sinä tulet minulle töihin! Palkkaan sinut heti! Ensimmäisenä aamulla valmistat minulle brittiläisen aamiaisen. Tuutko?'

Erikoinen tilanne,
menin hämilleni, kun tuolla
tapaa itsevarmasti/
spontaanisti sanavalmis
mies lähestyi isoin elkein
keskellä päivää.
Kaikkea sitä sattuukin,
jopa lähiärrällä.

Jeps, ehkä törmäillään🤸
 

Yhteistyössä