Hakutulokset

  1. E

    Kolmatta kaipaavien HELMIKUU

    Moon: Täällä on iän päivät tehty niin, ultrataan vaikka joka kerta kun laite kerran on. Sisäkautta täällä ei ole mahdollista ultrata, ja seulontaultrat tehdäänkin 100 km päässä. Siellä myös lähin yksityinen, en ole koskaan viitsinyt varata aikaa sinne, kun minulla on näkynyt jo varhain rv 7+...
  2. E

    Kolmatta kaipaavien HELMIKUU

    Taustalla olen seuraillut teidän kuulumisia, en ole muuallekaan osannut vielä siirtyä:whistle:. Täällä olisi menossa rv 7+5, mutta tilanne vielä epävarma. Ultrassa (vatsanpäältä) ei näkynyt vielä muuta kuin tyhjä pussukka 7+1, raskausoireet kuitenkin jatkuu ja vatsa paisuu, joten saattaapi olla...
  3. E

    * Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

    Pikkuinen Mulla oli dpo 6 repäisykipupäivä ja ehkä jotain epämääräistä jomotusta (ei paljon). Rinnoissa tuntui tuona päivänä kihelmöintiä. Nämä kaikki loppui sitten ja luulinkin, että oli vain kiinnittymisyritys. Pysyvät kokoaikaiset jomotukset ja viiltelyt astui kuvioihin vasta plussan jälkeen...
  4. E

    * Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

    Kun kerran plussattu on niin kai sitä vois siirtää minutkin... Uskon kyllä plussaan, ja olen siitä kovin onnellinen, mutta alun ilon jälkeen on vaihtunut pelkoon tämä olo. Typeräähän siihen on energiaa tuhlata, että pelkää menevän kesken tai jotain, mutta minkäs teet. Ja yleensä en edes ole...
  5. E

    * Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

    kokeillanpa näkyykö näin, huonolaatuinen kuva tuli puhelimella. dpo13, selvästi vahvistunut eilisestä, tulkitsen plussaksi. luonnossa se näkyy, enää ei mieskään epäillyt :)
  6. E

    * Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

    Lippimami Mulla oli viimekierrossa ovulaatio ensin ihan hukassa. Ovista enteilevät oireet alkoi mielestäni kp 10 tienoilla ja tästä päättelin, että viikon sisään tapahtuisi. Jotain vihlontaa ja sitten kuivempia ja kivuttomampia päiviä sattui väliin ja oletin oviksen olleen ja menneen. Sitten...
  7. E

    * Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

    smurffiina, liljankukka ja Bamboo Onnea :flower::heart: testasin tänään (dpo11, muoks: taitaakin olla jo 12, olen sekaisin päivissä) haalean punertavan haamun, mutta en kännykällä saanut niin selvää kuvaa etten viitsi laittaa. Mies tuumasi: ehkä siinä joku varjo näkyy, mutta en minä tuosta...
  8. E

    * Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

    Jee Liljan Kukka,jotain tapahtuu :cool:. Peukut d:)b !!! (testasin äsken tyhmyyttäni 5h pidätyksen jälkeen valkoisen viivanpaikan davidin herkällä liuskalla, hukkaan meni)
  9. E

    * Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

    Liljankukka, miten kävi? Omat raskausolot loppui. Kiinnittymistä arvelen tapahtuneen tiistaina, ja tuolloin olikin dpo 6. Toissapäivänä olin ihan varma, että nyt on tärpännyt, oli repäisykipuja, vihlontaa ja erilaista menkkajomotusta, kuin yleensä. Tisseissä oli hyvin voimakkaita tuntemuksia...
  10. E

    * Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

    Bamboo: minullakin vuotelee silloin tällöin seksin jälkeen, mutta ei joka kerta. En ole keksinyt mitään erityistä syytä sille, miksi joskus tulee ja joskus ei. Täällä olis tod. näk. dpo 6 ja lupaavasti vihloo alavatsan seudulta yhdestä kohdasta. Jännää, vaikka oli tarkoitus olla kyttäämättä...
  11. E

    * Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

    Moikka! :wave: Olen pitänyt lomaa täältä, että mieli saisi levähtää vauva-asioista nyt kun asialle ei mitään voi edes tehdä ennen ovista...voipi päivittää kp5/35 yk 2 . Kivan runsahat menkat, viidettä päivää hulahtelee...ehkä se viivanpaikkailu/haamuilu oli kemiallista. Nyt lukemaan teidän...
  12. E

    * Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

    Vuodan. Tätä vähän oottelinkin. katsotaan nyt päivitetäänkö kp 1 tälle vai huomiselle päivälle.
  13. E

    * Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

    morebabies: selailin tuossa vanhoja keskusteluja ihan mielenkiinnosta aiheella ensin plussa, sitten nega joka muuttui kuitenkin plussaksi. Sellaisiakin kokemuksia löytyi...
  14. E

    * Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

    morebabies: ohhoh. oletkos ihan ihan ihan varma ettei ole raskautta...? :saint:
  15. E

    * Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

    Mulla on vastaisku menossa mun liian aikaisille testeille ja hailuille viivoille. En testaa ennen kuin on varmasti menkat kunnolla myöhässä :kieh:.
  16. E

    Kuvia plussatesteistä

    No juu, kamalan epäselvä kun kännykällä yritin räpätä. Kameran johto on hävinnyt, niin en parempaa kuvaa saanut...mutta kyllä se punertaa . Kyllä siinä hämärästi näkyi jotain jo ennen viittän minuuttia, mutta ajan kanssa tummeni selvästi näkyväksi, ehkä 10 minuutissa. Toivon, että on oikea...
  17. E

    * Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

    Minunkin mielestä kemialliselle haiskahtaa, tätiä odotellessa...
  18. E

    * Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

    Emmin: voi miten jännittävää, onnea :flower: :D
  19. E

    * Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

    Huomenta kaikille! Testasin aamulla, siihen kotitestin liuskaan saan ehkä hyvällä mielikuvituksella jotain näkyviin, mutta en ollenkaan sellaista haamujen haamua kuin aiempiin. Se oli onneksi viimeinen testi lajiaan, niitä en enää osta kun kiusaavat :kieh:. Kastoin samaan liemeen apteekin...
  20. E

    Kuvia plussatesteistä

    Tuollainen ilmestyi tänään. Ei näkynyt kunnolla mitään viidessä minuutissa, mutta siitä hiljalleen paremmin näkyviin piirtyi. Apteekin oma testi, kp 31/28-31. Livenä erottuu selkeästi, mutta en silti vielä uskalla juhlia...tuli niin hitaasti näkyviin. : /

Yhteistyössä