* Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
Kun kerran plussattu on niin kai sitä vois siirtää minutkin... Uskon kyllä plussaan, ja olen siitä kovin onnellinen, mutta alun ilon jälkeen on vaihtunut pelkoon tämä olo. Typeräähän siihen on energiaa tuhlata, että pelkää menevän kesken tai jotain, mutta minkäs teet. Ja yleensä en edes ole pessimisti :O No, päivä kerrallaan, toistaiseksi kaikki hyvin :)

mimosanille onnentoivotuksia (ovistoivotuksia) uuteen kiertoon :hug:
 
Ja taas menin testaamaan aamulla, vaikka olin päättänyt että seuraavaksi vasta kun menkat myöhässä... Ja apteekin herkällä testillä nega, eli nyt jo luovun toivosta tämän kierron suhteen ja alan odotella vuotoa. :(
Ja nyt seuraavassa kierrossa yirtän olla kuvittelematta kaikkia mahdollisia oireita! Aika tehokkaasti tämä valeraskauskin sai aikaan oireita... ;)
 
Vielä ei täti ole kurvannut kylään, eikä sen suuntaisia tuntemuksiakaan...
Ja paineen tunne on vieläkin mahassa, ei kai se voi olla pelkästään mielikuvituksen aikaansaamaa?! (varmaankin voi...)
Ja kun herkällä testillä tuli eilen nega, ni järki sanoo ettei olisi mahdollista että olisin raskaana. Mutta kuitenkin rupeen taas elättelemään toiveita! On tämä niin piinaavaa. Ja sit en taas malta olla testaamatta, petyn kun testaan negan ja vuotokin sit varmaan alkaa ihan ajallaan... :kieh:
 
Emminmamma, täällä ollaan vähän niinkuin samassa vaiheessa: uusi kierto pitäisi alkaa näillä näppäimillä ja aamulla testasin negan (pitäähän sitä ihmisellä olla joku harrastus ;) vaikka sitten negojen testaaminen) . Mutta ei kyllä olekaan minkäänlaisia oireita, menkkoja odotellessa. Edellisessä kierrossa kyllä onnistuin kuvittelemaan itseni raskaaksi ja ankeaa oli sitten pettyä... Nyt olen varustautunut uusilla ovistesteillä, jospa se oviskin löytyisi.
 
Ajattelin vielä varmistaa testillä ennen punaviinin juomista ja sain haamun!!! :heart:
En siis ole kuvitellut näitä mun oireita... Huomenna vielä haluan aamulla varmistella ja
ClearBluen testikin odottaa kaapissa, mutta sitä en ihan vielä raaskisi tehdä...
Oi että, tiedän että on aikaista hyppiä riemusta, mutta en taas mahda itselleni mitään! :D
 
moikka!jos mukaan mahtuu,niin täällä olis 23v kolmannen lapsen kaipailija:) mies on työmatkojen takia pois kesään asti aika paljon,mutta jokavälissä yritetään,jos tärppäis:) yrityskertoja on "virallisesti" yksi takana,ovulaation aikaan mutta menkat alkoi silti.outoa on että ne kesti vaan 3 pvää normaalin 7 päivän sijaan..mietin vielä että jos sittenkin olis tärpänny..?en oo uskaltanu tehdä testiä kun pelkään sitä negaa:/ edellistä lasta yritetty 1,5vuotta enneku tärppäs joten en usko millään että nyt ekasta kerrasta..
 
Emminmammalle tsemppiä plussaan! Kyllä se varmasti vahvistuu, mä en ole saanut haamua ilman että ois muuttunut ainakin n.4:n pvn sisään plussaksi. :)

Tervetuloa uudet :)
Mä taidan antaa tän kierron olla, nyt kp 26/28-32. Ja ei niinku mitään tuntemusta, kaikki ns oireet semmosia mitkä johtuu menkoista.. Mutta ens kiertoa odottellessa. Tosin mulla tunne et tästä saattaa tulla tosi pitkä kierto xP :(
 
dpo6 eikä mitään raskauttavia oireita.. kyllä tää taitaa olla vaan menkkojen odottelua nyt viikon verran. Pieniä repäisykipuja tulee välillä kun nousee ylös mutta eikös kaikki mainitse oireina jatkuvaa viiltelyä ja puukon vetoja ja jomotuksia sun muuta alavatsalla, ei mitään semmoista ole ollut. Väsymystä on ja palelen kovaa iltaisin mutta mulla on lämmöt niin koholla ettei ole ihmekään. Normaalia oviksen jälkimeininkiä vaan kaikki, mistähän sitä repis intoa alkaa testejä jännäämään jossain vaiheessa. Pakko se on tavan vuoksi edes pari tikkua pissiä tässäkin kierrossa kun niitä tuolla kerran on :D

Monikohan kuumeilija oikeasti edes pärrää kierron läpi menkkoihin asti kokeilematta edes yhdellä testillä josko olis.. en usko että kovin moni ;)
 
Pikkuinen Mulla oli dpo 6 repäisykipupäivä ja ehkä jotain epämääräistä jomotusta (ei paljon). Rinnoissa tuntui tuona päivänä kihelmöintiä. Nämä kaikki loppui sitten ja luulinkin, että oli vain kiinnittymisyritys. Pysyvät kokoaikaiset jomotukset ja viiltelyt astui kuvioihin vasta plussan jälkeen. Eli repäisykivut voi olla oikein hyvä juttu :)

Olen tehnyt vielä varmistustestin aiempien haaleiden plussien lisäksi, oli vahvistunut ihan tummaksi, huh. Täytyy soitella neuvolan suuntaan ensiviikolla.
 
tein ennen niitä "menkkoja" yhen testin,ja se oli negatiivinen..joten ajattelin että oottelen toisia menkkoja,jos ne jää pois niin teen sitte uuden.mieli tekis kyllä testata jo,mutta kun maanantaihin pitäs vielä odottaa..kaikenlisäks nyt on tullu raskausoireitakin(jotka varmaan vaa kuvittelen)kauhea päänsärky,väsymys ja palelee kokoajan:O


Pikkuinen12 mäkin varmasti testaisin jo jos vaan olis testejä kaapissa:D
 
Onnea taas plussista, sekä raskaus että ovulaatio :D

Oireettomana mennään täällä.. ei revi, ei kisko, ei jomota, ei mitään. Niin selvä negakierto että hohhoijaa. No, mä jännään sitten tämänkin kierron edestä jos joskus hoitokierroille päästään :)
 
Onnnea plussanneille!!!!! :) :heart::heart:
Mulla kiertopäivät 28/28-32, ja nyt ootan menkkoja, menkkajomotus mahassa ja säteilee selkään, niinkuin aina... :p
mutta ens kierrosta sitten, mul kierto niin hukassa et saapi nähä miten pian sitä voikaan raskautua, et onko sitä ovulaatiota sit ollenkaan, Vai voiko se jäädä väliin/pois?? :eek:
 
Onpa mennyt kaikki ohi meikäläisellä... Kp täällä nyt siis 20/30..

Emminmamma iso onnentoivotus! :heart:

Mulla ilmeisesti joku vatsuri menossa... Eilen illalla sänkyyn mennessä alkoi todella huono olo hiipiä sisuksiin. Oksetti ja kuvotti, mutta mitään ei tullut. Ei kummastakaan päästä. Muutaman tunnin sain nukuttua kun lapset jo heräili, sama meno jatkuu edelleen. Mikäli on vatsuri tullakseen, tulisi kunnolla että saisi alta pois. : / Tuntuu, että yhtään ripeämpää liikettä ei kärsi tehdä, kyllä muuten laatta lentää! Toivotaan, että menee piakkoin ohi mikäli tautia pukkaa.
 
Kirjoittelenpa tännekin vähän kuulumisia, ikävän puoleisia jälleen :'( Eli huomenna piti olla varhaisultra, mutta perun sen jos vaan saan neuvolasta lähetteen hcg mittaukseen, ja syy alla.





Ylempi on viikon takainen 6+5 ja alempi ikävä kyllä tämän päiväinen eli 7+5. Kuten näette, testiviiva on vaalentunut niin paljon että vuotoa tässä odottelen. Ja testissä ei ollut vikaa, testasin varmuudeksi toisen kerran seuraavasta pissasta ja sama tulos :'( Pahoinvointi ja väsymuskin kaikkosivat eilen ja nyt olo täysin oireeton. Että kai se oli tässä minun osalta. Varmaan palailen tänne taas jonkun ajan kuluttua, jos nyt en enää haluan ikinä raskautua. Tällä hetkellä fiilikset on sen mukaiset, että olisin valmis katkomaan piuhat jotten ikinä enää erehdy tulemaan raskaaksi.
 
Moonchaser: äläs nyt vielä heitä kirvestä kaivoon, ajattele jos et olis testannut viikko sitten ja nyt testaisit tuon alimmaisen niin varmasti lukisit sen vahvaksi plussaksi? voiko tuosta tosiaan tehdä niin radikaalin päätelmän että hcg olisi lähtenyt laskuun? muistan kun joku täällä palstalla oli tehnyt keskiraskaudessa huvikseen raskaustestin ja oli saanut haaleahkon testiviivan, sitä sitten porukassa ihmeteltiin,,,kaikki oli hyvin ja vauva siitä syntyi. Peukkuja pitelen!
 
moonchaser komppaan bindiä. Mulla ei ole mitään kokemusta myöhäisemmillä viikoilla testaamisesta mutta jos ei sulla mitään km-oireitakaan ole niin mene sinne varhaisultraan. Siellä kun saattaa sykkiä se pieni :heart:
Pidän sulle kovasti peukkuja että saisit pysyä plussanneissa :hug:
 
bindi: se on normaalia, että keskiraskaudessa saa haalean viivan. Hcg saavuttaa huippunsa rv 10, siihen asti keltarauhanen hoitaa hommat ja tämän jälkeen istukka alkaa toimimaan ja hcg lähtee sitten laskemaan.

moonchacer: kyllähän tuo hassulta näyttää, kun tuo ensimmäinen on niin tumma, mutta jospa kyseessä on vaan jotain susi-testejä. Toivotaan nyt parasta ja pelätään pahinta. Kyllä mä ennemmin menisin ultraan, kun hcg- mittaukseen koska yksi arvo ei kerro mitään eli joudut sitten parin päivän päästä uusiksi, että nähdään onko laskenut vai noussut. Ultrassa näkyisi kuitenkin jo sykkeet, jos on näkyäkseen ja saisit samantien tietää onko kaikki hyvin. Ja jos ei niin saisit lääkkeet sitten samantien, en todellakaan tarkoita arvostella, itsestä on aina vaan ollut niin tuskaista noiden hcg-arvojen kanssa kun ne skaalat on niin laajoja että tuntuu ettei niistä ota selvää, että kuinka plajon kuuluisi olla ja paljon nousta. :hug:

pikkuinen: harmi ettei mitään oireita näy eikä kuulu, sulla kun nuo oireilut on pitänyt niin hyvin paikkaansa raskautuneissa kierrossa.
 
Viimeksi muokattu:
bindi: se on normaalia, että keskiraskaudessa saa haalean viivan. Hcg saavuttaa huippunsa rv 10, siihen asti keltarauhanen hoitaa hommat ja tämän jälkeen istukka alkaa toimimaan ja hcg lähtee sitten laskemaan.
aa okei no saahan sitä sitten ihmetellä :D

mutta en minä Moonchaserinä vielä masentuisi, ultraan vaan pää pystyssä. Kaikki on vielä mahdollista.
 
bindi: todellakin saa ihmetellä, kyllä nuo testaukset on niin ihmeellisiä, kun voi saada positiivisen raskaustestin oviksesta tai päinvastoin ja juuri nuo viivojen tummuudet eli milloin pitäisi olla mitäkin. Toivotaan nyt, että moonchacer: pääsisi vaikka neuvolan kautta varhaisultraan ja kaikki olisi hyvin ja siellä näkyisi ihanasti sykkivä :heart:
 

Yhteistyössä