* Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
Moonchaser älä nyt vielä masennu, tuo on kyllä ihan selvä plussaviiva yhä ja sen ei tarvitse merkitä yhtään mitään, että se on vähän eri sävyinen kun aiempi. Ja jos se jotain merkitsisi, niin voisihan se vaikka olla niin, että sulla on ollut siellä kaksoset ja toisen kehitys on päättynyt, mutta toinen yhä porskuttaa vahvasti, eikö? Ja raskausoireethan on sellaisia, että ne tulee ja menee, yhtenä hetkenä on kovasti oireita ja seuraavana hetkenä ne häviää, tullaakseen taas takaisin pian uudestaan. :hug:
 
morebabies on mulla jotain pieniä juttuja ollu, esim. tänä aamuna tuli ihan selkeä repäisykipu kun nousin sohvalta. Ja herään aina aamuyöstä pissakäynnille. Lämmöt on reippaasti koholla. Ja on pieni tunne että josko ehkä sittenkin.. Oon himotestaajana testaillu oviksesta asti tikun per päivä, dpo 2-5 puhdasta negaa, dpo6 valkoinen viivanpaikka, dpo7 harmaa viivanpaikka, ja äsken päiväpissistä dpo8 haamujen esiäiti testiajalla eikä hävinny kun testi alkaa kuivumaan.. Eli jotain pientä toivoa yhä on vaikka en viitsi täällä aiempien huonojen kokemusten takia mainostaa :ashamed:
Sen verran huolella hyödynnettiin ovis että hedelmöittyminen on hyvinkin saattanut tapahtua mutta pysyvä raskaus tuntuu kamalan kaukaiselta haaveelta.
 
Moonchaser: Voi ei... :hug: Osaisinpa minäkin olla optimisti, mutta ymmärrän kyllä että epätoivo iskee aika herkästi. (Itsekin keskenmenoa pelätessä.) Yhdelle tutulleni kävi myös aikoinaan niin, että ainoa mitä tapahtui oli raskausoireiden äkillinen katoaminen, ja totuus paljastui vasta ultrassa. Toivotaan kuitenkin parasta!
 
Tääl alkaa tuskainen vika viikko. Ei yhden yhtä oiretta,paitsi väsymys. Mut kahden pienen lapsen äitinä se on tosi normaalia. Meil on kuopus sairastanut kohta 3viikkoa. Kolme korvatulehdusta 3 eri muodos. Viikonloppuna oli kuumeessa. Edelleen tosi kärttynen. Mietinkin jo yksi yö et jaksaakn sitå oikeasti sen kolmannen viel. Mut onneks hyviä hetkiä on enemph kuin sairastamisia.

Olipa omaa napaa.
 
Epäilys ja huoli on kamalaa : / yritä kestää moonchaser! ultra saattaisi olla kuitenkin hyvä ajatus, saisit varmuuden. Ihan tukevasti olet kuitenkin plussan puolella.

Pikkuinen, jospa sama tahti jatkuisi... toivotaan parasta!

Meillä sairastetaan myös, mies taitaa olla influenssassa :( ja odottelen tässä kuka kaatuu seuraavaksi. Taas pitkä rupeama edessä, kun koko porukka sairastaa peräkkäin, hohhoijaa... Ja kierto ei ole vielä missään vaiheessa. Mutta toisaalta, saan miehen parannettua, että on sitten iskussa reilun viikon päästä ;)
 
Voi Moon, tsemppiä tilanteeseesi. Hyvänkuuloista juttua olette muut kirjoittaneet.

Pikkuinen, nythän tuo kuulostaa tosi hyvältä. Eikös ole hyvä, että oireet on toiset kuin muissa tärppikierroissa. Jos se sitten tarkoittais erilaista lopputulostakin. Eli raskautta, joka jatkuisi loppuun asti.
 
Pettunia sitä mäkin toivon että vähäisemmät oireet voisi olla hyvä juttu.

Nyt illalla on taas tosi kylmä, väsy, kurkku kipeä ja vatsa turvoksissa mutta päivän mittaan ei mitään mainittavaa tuntemusta. Sen näkee taas miten haamujen käy. Kokeilin vielä toisella liuskalla, samanmoinen haamu tuli siihenkin.
Tuntuu vaan kun lukee muita ketjuja että kaikilla on tosi selkeitä oireita ja tuntemuksia siitä että on raskaana, mulla ei ole lainkaan semmonen olo. Enemmänkin odottelen milloin alavatsalle tulisi semmoista oloa että menkat tulee muutaman päivän päästä. Ihan mykkäkoulua pitää koko alavatsa. Sen tiedän että ovulaatio on tullut ja mennyt, lämmöt on ollu monta aamua päälle 37.

Ei tarvii arvailla mistä tulee nimitys piinaviikko :D

Ketä muita loppukiertolaisia nyt olikaan? Onko oireita, tuntemuksia, testejä tehty?? :)
 
Pikkuinen, pakkohan minunkin oli kokeilla uutta testiä kun sulla jo haamuja näkyy samoilla dpo-päivillä. Sain testiajan puitteissa valkean viivanpaikan, joka muuttui testiajan jälkeen vaaleanharmaaksi. Ei mitään väriä kuitenkaan, joten uutta testiä kehiin parin päivän päästä. Oireita ei kyllä ole mihinkään suuntaan, väsyttää kyllä mielettömästi, eilenkin piti mennä jo puoli yhdeksältä nukkumaan. Tuo nyt voi johtua mistä vain.

Ei mulla nyt muuta, pitää lähteä töihin.


-Elmaleena-
 
emmy83 Kuulostaa tutulta, ettei oo mitään oireita paitsi väsymys... Meilläkin kuopua imassut nytten joulukuun alusta kaikki pöpöt mitä on tarjolla, ja esikoinen myös kröhänen.... Pikaista paranemista teille!! Ja tsemppiä plussaukseen! :)

Mulla pitäisi alkaa menkat huomenna. :) Noin suurinpiirtein jos pitää paikkansa, meil mun siskon kans melkein sama kierto nykyään :D Hän on mua 2 pv edellä..
Mutta huomista odotellessa, :S
Täällä on niin kiva käydä lueskelemassa plussauutisia, ja välillä "löytää ittensä" muiden kirjoituksista. :)
 
Heips kaikille! :wave:

Mä en tiiä, mitä mun pitäs nyt ajatella...
Mulla ois pitäny alkaa menkat la tai viimeistään su...noh, nyt on käsittääkseni tiistai, mutta tätiä ei edelleenkään näy... Raskaustestejä oopon jo pari tehny, jotka on herkkiä, mutta puhdasta negaa vaan antaa... Mitähän tää nyt on. Ilmeisesti en oo kuitenkaan raskaanakaan. Ärsyttää, ku ei tiedä, ja sit ku oon vielä niin kauheen malttamaton :ashamed: On yleensäkin hyvin epätavallista, että mulla ois yleensäkin menkat myöhässä. Miten pitkään mie maltan vielä odotella ennen seuraavaa testin tekoa...???
 
viivan vahvistumisia kaikille piinailijoille

täällä ootellaan, että joskos se ovis alkais kohta puoliin näyttäytymään. tikuttelun alotin toissapäivänä, mut ihan negaa näyttää vielä. viime kierrossa vasta vahva ovis+ kp 18. on tää tämmöstä! :)
 
Sunflower11
SaNi-81: Oliko sulla aiemmin joku hormonaalinen ehkäisy, sehän voi muuttaa kierron pituuksia kans!
Ja voihan sulla olla et ovis on ollut oletettua myöhemmin ni sen takia kierto venyy..
 
lippimami mun tytöt on syntynyt tammikuus 09 ja heinäkuus 10 eli todella samanikäiset. Meil ois taas eder terveyskeskuskäynti.

Tänään aamusta tuli mul kauhea pahoinvointi. Totta kai heti ajattelin raskautta. Mut voi toki johtua vain liiasta kahvista ja syönnin puutteesta. Nyt oir 26/30
 
Ja täällä tehty tänään varmistuksen varmistus ClearBlue:n digitaalisella testillä, heti pärähti ruutuun teksti Raskaana ja myöhemmin 2-3 viikkoa :heart:
Ja varasin tänään ajan neuvolaan :) Eli mut saa siirtää plussanneisiin.

SaNi Tuollainen herkkä testi ei mulla ainakaan toiminut: Tein viime viikon torstaina aamulla NIIN selkeen negan apteekin herkällä joka lupas että jopa 4 päivää ennen menkkoja antaa oikean tuloksen (kurkkasin vielä työpäivän jälkeen roskikseen, mutta ei sitten minkäänlaista viivanpaikkaa ees ollut..) Ja perjantaina sain illalla Prisman PregCheckillä selkeen haamun?!

Plussatuulia puhallellen,
Emminmamma :flower:
 
Onnea Emminmammalle plussasta :flower:

Sunflower: en usko, että tää nyt kierron pituuden muutoksesta johtuu, koska mulla on aiemminkin ollut hormonaalinen ehkäisy, eikä koskaan oo tarvinnut ootella menkkoja kun ehkä sen yhen päivän heitolla vaan... Mutta täytyy mun testailla viimeistään ylihuomenna uudelleen sitten. Toivottavasti sit ois jotain väriä siinä tikussa..:whistle:
 
Onnea emminmamma! :heart:

toinen tätipahoittelut ja hyvää mieltä & onnea uuteen kiertoon!

SaNi toivotaan kahta viivaa tuleviin testailuihin!

ON: Tänään rinnat tulleet kipeiksi ja repäisykipuja muutamia.. tein toisen testin nyt illalla, haalea toinen viiva tuli david 20 puikkoon.. kaksi eri testiä nyt haamuillut eli eiköhän tässä ole taas kemiallinen tuloillaan, kamalan vaikea uskoa että raskaaksi jäisin.
 
Iso kiitos kaikille tsempeistä :hug: Tästä asiasta kun ei oikeen voi kenenkään kanssa muuallakaan puhua (onneksi en ollut kertonut kun yhdelle), niin täältä saatu tuki on korvaamatonta.

Tein tänään vielä viimeisen jäljellä olleen testin, ja nyt se näytti tismalleen samalta kuin se reilu viikko sitten otettu kuva, mutta toisinpäin :'( Eli testiviiva oli tänään selvästi vaaleampi. Raskausoireetkin vähenevät päivä päivältä. Pahoinvointia ei ole ollut ollenkaan enää sunnuntaista lähtien.

En mennyt ultraan, enkä hcg arvojen mittaukseen (siitä ei olisi ollut hyötyä niinkun morebabies arveli. Olen täysin varma keskenmenosta, enkä yksinkertaisesti jaksa mennä tk:seen hakemaan lähetettä synnärini päivystykseen. Sinne kun ei pääse ilman tk lähetettä jos ei vuoda paljon verta :headwall: Me kun emme omista autoa, niin tässä masennustilassa en yksinkertaisesti jaksa lähteä juoksemaan paikasta toiseen ja mennä itkeskelemään julkisiin kulkuvälineisiin. Ja toisekseen joutuisin ottaa lapset mukaan, eikä se isomman kanssa tulisi kuuloonkaan. Päätin että jos ens viikkoon mennessä ei vuoto ole alkanut tai kivut muuttuneet sietämättömiksi, niin menen tuonne tk:seen ihan jo tulehdus riskinkin takia. Toki olisin halunut tietää oliko siellä alunperinkään mitään, vai oliko kyseessä vain tuulimuna mutta yksinkertaisesti voimani eivät nyt riitä siihen mitä sen selvittäminen vaatisi.

pikkuinen: En uskalla vielä onnitella, mutta toivon kovasti ettei nyt kyse olisi kemiallisesta! Mikä dpo sinulla on nyt?
 
moonchacer: olenkin odotellut sun kuulumisia, harmi etteivät olleen kovin positiivisia. Mäkin viimeksi odottelin synnärin päivystyksessä monta tuntia lasten kanssa eikä ole kovin herkkua hommaa, joten ymmärrän. Entä jos soittaisit, jos neuvolantäti voisi pyytää neuvolalääkäriltä lähetteen ultraan? Mulle olisi viimeksi tehty näin ellen sitten olisi päässyt just tk lähtetteellä synnärillä. :hug:
 
morebabies: Neuvolalääkärille olisi päässyt ultrattavaksi vasta kahden viikon päästä : / Meinasitko että lähetteen voisi saada puhelimitse synnärille? Jotenkin neuvolan th oli ainakin niin kädetön, että ajattelin mennä tk lääkärille. Tietty jos lähetteen onnistuisi saada terveydenhoitajaltakin, niin säästyisi täysin turha lääkäri käynti maksu. Täytyy kysellä. Tosiaan en millään voi ottaa isompaa mukaan, hän kun on jo 6-v. Pitäisi siis saada varattu aika sinne päivystykseen esikoisen esikoulu ajan puitteissa. En nimittäin halua että hän hirveästi huutelisi että käytiin siellä missä äiti synnytti. Voisi herättää epämielyttäviä uteluita..
 

Yhteistyössä