* Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
No enhän malttanut olla testaamatta tänään, tänään siis kp23/25-28 ja haamu tuli tai oikeastaan hailakka plussa. Aika selkeä viiva oikeastaan nyt kun testi on kuivunut, vaikka ei sitä enää sais katsoa. Mutta kyllä testiajassa tuli aika selvästi erottuva viiva. Kuvaa en saanut meidän kameralla nyt otettua.

Jänskättää tietty nyt, yks clearblue oottaa kaapissa ja varmaan keskiviikkona vois sen vielä tehdä, niin katsotaan tuleeko vielä selkeämpi plussa sitten vai alkaako kuitenkin menkat vielä.
 
Elmaleena loistava uni ;) Meillä onkin sitten samat piinailut edessä, viime yönä ovuloin niin että meinas itku tulla kun teki kipeää. Meillä vaan niin vaikeaa ollut raskaaksi jääminen vaikka plussaisinkin, vaikea uskoa että nytkään kävisi hyvin. Mutta pieni toivo elää! :)

Smurffiinalle onnea! Milloin teit sen liuskatestin plussan? Teitkö tänään liuskatestiä digin ohella? Tuolla digituloksella sulla on ovulaatiosta alle 2 viikkoa, taisit melko varhain plussata selvän plussan liuskalla siis :)
 
Pikkuinen12 Liuskalla tein haalean viivan lauantai aamusta ja nyt tänään tuolla digillä sit tuo. On kyl jotenkin uskomaton olo kun en osannut yhtään odottaa. Odottelin vuotoja vain että pääsis yrittään.
En tehnyt tänään muutakuin tuon digi testin. Kotona ei ollut enää muita testejä
 
Minä voisin ilmoittautua mukaan! :wave:
Meillä kaksi tyttöä, -06 ja -08 syntyneet ja nyt olisi kolmas haaveissa.
Yk 1 ja kp 23/28.
Odotukset on korkealla, jotenkin sellainen olo että vois vaikka olla heti tärpännyt?! Tai sit kuvittelen itselleni kaikki mahdolliset raskausoireet...:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
smurffiina mahtavaa! Onnittelut! :heart: pikkuiselle paljon paljon tarrasukkia matkalle!

Bamboolle viivan vahvistumisia!

tervetuloa Emminmamma

).(, tiputtelee tiputtelee.. kp 4. sais jo loppua että pääsis taas yrittelemään. läjäpäin tilailin ovistestejä netistä ja niitä siis ootellessa. pidetään peukkuja, et nyt tulis oikea plussa ryntäys ja päästäis kaikki tonne onnelliselle puolelle. on tässä pinossa tätä epäonnea ollu jo ihan piisalle asti.
 
Tässä tämän päivän (DPO 15) testitulos:

Aijaa.com - 9369957.jpg

Kuva on aika epätarkka, mutta viivojen väristä saanee kuitenkin riittävän selvän käsityksen. Jos testitulos olisi kenen tahansa muun, varmaan jo onnittelisin, mutta itselle tuo ei vielä mielenrauhaa tuonut. Hivenen se on edellisestä testauksesta kuitenkin vahvistunut. Ovistesti näytti tänään ihan kunnon plussan, eli sekin vahvistunut tuosta edellisestä "melkein plussasta".

Ai niin, meinasi jo unohtua. Smurffiinalle onnittelut plussasta, ja Bamboolle niinikään viivan vahvistumista. Melkein tekisi itsekin mieli jo tilata tuo digitesti mielenrauhan vuoksi. (Ai miten niin heikkohermoinen?)
 
Viimeksi muokattu:
Äkkiseltään kun googlasin, niin tämä taitaa olla edullisin hinta mihin Clearbluen digitestiä on tällä hetkellä saatavissa:

Raskaustesti Clearblue digitaalinen viikkonäytöllä - Suomen Kotitesti

Vai onko joku bongannut jostain vielä edullisemman tarjouksen? Järki sanoo, että eihän tässä ole mitään järkeä lähteä varmistuksen varmistuksesta maksamaan, jos kerran oireita on, luotettavana pidetty liuskatesti näyttää edes jonkinlaista plussaa ja menkat loistavat poissaolollaan. Odotettua pidemmäksi venähtänyt yritys, ja taannoinen keskenmeno kuitenkin näyttävät tekevän meikäläisen entistäkin heikkohermoisemmaksi...
 
Smurffiina: Onnittelut!

Bindi & Bamboo: Viivan vahvistumisia! Testasitko aamulla Bindi? :)

Liljan kukka: Jee! Toivotaan nyt pysyvää plussaa! :heart: Ymmärrän hyvin pelkosi. Täällä mennään vieläkin pelko persiissä, vaikka olo on erittäin huonovointinen ja väsynyt. En uskalla varata neuvolaakaan ennen varhaisultraa :ashamed: Minä ostin muuten samaan hintaan jostain muualta tuon cb:n, enkä löytänyt parempaa tarjousta :)
 
Onnea plussanneille! Mä ehkä varmistelisin ihan vaan liuskoilla, etenkin noi pregcheckit näyttää niin hyvin hormonitason nousun että luottaisin niihin. Mutta ymmärrän kyllä että haluaa varmistuksia varmistuksen päälle vaikka itse olen huomannut ettei ne vauvanalut pysy kyydissä sen paremmin vaikka kuinka varmistelee plussia. Taidan jättää omat varmistelut jatkossa siihen että varaan varhaisultraan heti ajan ja perun sen sitten jos vuoto alkaa.

Mulla särkee vieläkin tosi paljon muniksia ja nyt alaselkääkin, lauantaista asti ollu järkyt ovulaatiokivut. Super-ovulaatio käynnissä.. Kelpais kyllä jos tärppi nyt kävisi mutta melkoinen ihme olisi, vuosi kohta jo tahkottu turhaan.
 
mymosa
En oo halvemmalla huomannut minäkään missään, toki en ole nyt asiaa pohtinutkaan. Aikoinaan ostin jostain nettiapteekista sellasen paketin mihin sai viikkonäytöllisen ja tavallisen samaan hintaan..
 
smurffiina, liljankukka ja Bamboo hurjasti onnea :heart: :heart::heart: tarrasukkia ja vauvaliimaa pikku kyytiläisille!

onpa mukava lukea välillä hyviäkin uutisia :)

olen edelleen sitä mieltä etten ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan, saapa nähdä millon täti kurvaa paikalle... siinä mielessä ei mitään hätää, kun tarkoitus onkin ollut ottaa rauhallisesti.
 
Bamboo: Tuo on jo selkeämpi plussa kuin meikäläisellä tänään. Mielenkiinnolla odotellen miltä keskiviikkona näyttää...

Pikkuisen kanssa samoilla linjoilla, eli luultavasti varmistelen kuitenkin ihan noilla liuskoilla. (Vaikka mies pitäisi sitäkin jo hullun hommana. Osaa suhtautua tilanteeseen paljon järkevämmin kuin meikäläinen.) Kakkosesta testasin Pregcheckillä rv 5+4 ja silloin viiva oli jo tosi vahva. Tuolloin en enää vahvistustestejä kaivannut. Toisaalta pian sen jälkeen oli kuitenkin se hurja verenvuoto/keskenmenoepäily, enkä osannut olla kovin levollisin vaikka olin ultrassa sykkeen nähnyt. Tuon ultran jälkeen taisi tiputella vielä viikon verran. Piinallisia päiviä ja viikkoja oli silloinkin.

Itsekään en uskalla vielä edes ajatella neuvolan varaamista. Tuntuisi liian masentavalta ajatukselta joutua sitten vielä sinnekin soittamaan ja perumaan aika, jos homma ei etenisikään toivotulla tavalla.
 
Sunflower11
Mä testasin kakkosesta 4+3 ni tuli haaleempi ku kontrolli.. tai silloin PITI olla 5+3, mut meniki viikko taaksepäin..

Ekasta ei tarvi varmaaan kertoakaan kun plussasin rv 10+ Sen verta räikee oli viiva mitä muistan..
 
mä testasin marraskuussa dpo12 tuommoisen kuin bamboolla kuvassa apteekin omalla. No, raskaana en ole mutta dpo13 asti viivat vahveni kuitenkin ihan normaalin raskauden tahtiin, sitten meni jotain mönkään ja valui ulos parin päivän päästä.

digitestit ei näytä niitä viikkoja oikein, siksi niitä ei kaikki ammattilaiset suosittelekaan kun eivät siinä mielessä ole luotettavia. Toiset voi saada niitä 3+ viikkoja vaikkei oikeasti niin pitkällä olekaan, toiset taas saa 2-3 tosi varhain vaikkei tuplaraskaudesta ole kyse. Eli ainoa johon siinä testissä voi luottaa on raskaana-teksti ;)
 
smurffiina, liljankukka ja Bamboo Onnea :flower::heart:

testasin tänään (dpo11, muoks: taitaakin olla jo 12, olen sekaisin päivissä) haalean punertavan haamun, mutta en kännykällä saanut niin selvää kuvaa etten viitsi laittaa. Mies tuumasi: ehkä siinä joku varjo näkyy, mutta en minä tuosta vielä innostuisi :kieh:. Menkkoja odottelen keskiviikoksi, toivottavasti vahvistuu tuo haamulainen. Mutta innostua ei kuitenkaan vielä saa...:stick: ...mukamas. Millon sitä sitten pitäs innostua? Jos onkin oikea tärppi enkä ole ymmärtänyt innostua ajoissa, niin menee hyvät intoiluajat hukkaan.:saint:
 
Viimeksi muokattu:
Ei kai sille mitään mahda, että suurin osa varmasti niistä haaleimmistakin haamuista jonkin verran innostuu, vaikka kuinka yrittäisi pitää jalat maassa. Itse olen yrittänyt olla vielä innostumatta, mutta niin vain meni tämäkin lapsivapaa ilta niiden taannoin hankkimieni muutamien äitiyshousujen lahkeita lyhennellessä. :whistle:

Mitä noihin digitestien luotettavuuteen tulee, niin ihan maalaisjärjellä ajateltuna eiväthän ne tietenkään voikaan mitään absoluuttista totuutta raskauden kestosta kertoa. Ymmärtääkseni testi mittaa hormonimäärän suuruutta, ja antaa tuloksen jonkinlaisten ennalta määriteltyjen keskivertoarvojen mukaan. Ja ne hormonitasothan tietysti vaihtelevat ihan tapauskohtaisesti.
 

Yhteistyössä