* Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
Liljankukalle kovasti onnea matkaan, että plussa vahvistuu :)
Smurffiina84: onnittelut plussasta sullekin! Eiköhän tuo mahdollista ole, että tulee heti raskaaksi. Miksi ei voisi tulla, kun kerran on pillerit jättänyt syömättä? Meillä kaikki kolme tärpänneet niin, että yhdet kuukautiset tulivat ja sitten plussa. Lasken, että toisesta kierrosta ovat tärpänneet. Sulla sitten ekasta!

Aanna rv18+5
 
mymosa
smurffiina, mulla kaksi ekaa tärppäsi niin, että en aloittanut sen välivuodon jälkeen uutta liuskaa enää ja suoralta tärppäsi. Ei siis tullut vuotoja tms lopetuksen jälkeen.

onnea ja viivan vahvenemista.
 
Kiitokset teille kaikille tsempeistä! Tämä päivä on mennyt kuin tulisilla hiilillä. Kolmatta päivää jatkuneet nuo jomotukset alaselässä, plus pieniä nippailuja alavatsalla, mutta tätiä ei ole näkynyt. En tiedä ovatko syynä hormonit vai hermoilut, mutta HIRMU kiukkuinen olen ollut suuren osan päivää. (Ja kertaalleen piti taas pillahtaa itkuunkin lähes tyhjästä.) Hiljalleen alan jo uskoa että saattaisin ollakin raskaana. Maanantaihin meinasin silti vielä odottaa seuraavan testin tekemistä. Mitä hartaimmin toivoisin silloin näkeväni jo ihan kunnon viivan.

Mitä tuohon pillereillä raskautumiseen tulee, niin itsekin tunnen kolme naista, jotka ovat tulleet pillereillä raskaaksi. Yhdellä kävi jopa tuplavahinko. :D

Lämpöjen mittaamisesta ei minullakaan ole kokemusta. Yöt kun menevät milloin mitenkin, ja aamun heräämisaika vaihtelee. Aika usein herään siihen, että jompikumpi lapsista tepastelee herättämään, ja sitten saakin jo nousta saman tien.
 
Pitäisköhän alkaa syömään taas e-pillereitä, jos tärppäis niillä paremmin :D

Liljankukka nyt toivotaan että tuntemukset on oikeassa ja saisit pysyvän plussan. Tule sitten maanantaina kertomaan testikuulumiset :)

Kukun täällä hereillä, tunnin pyörin sängyssä muttei uni tule. Aivan kamalan kipeä alavatsa ollut tänään ja yltyy vaan. O-testi on selvä plussa jo mutta näillä oloilla ei testiä edes tarvitse. Kipu ei ole vielä löytänyt puoltaan, eli vielä kovemmat tuskat taitaa olla edessä kun toinen puoli lopulta ovuloi. Voisko sitä jo tulla raskaaksi ettei tarvii näitä oloja kärsiä kierrosta toiseen.. Menkkakivut on paljon siedettävämmät tähän verrattuna. Ensin odottelee ovulaatiota ja sitten kun se tulee niin valivalivali :D Aika varma vaan olen ettei nytkään tärppää, vähän turhauttavaa siis kärsiä näitä kipujakaan.

Meillä molemmat mukeloiset nukkuu läpi yön, pienempi 13h ja isompi 11h. Aika hyvin onnistuu siis lämpöjen seurailut kun samaan aikaan noustaan joka aamu. Kaksi loistonukkujaa siis löytyy, josko se kolmas sitten palauttaa maanpinnalle meidät joskus taloon saapuessaan ja pitää koko kööriä hereillä puoli yötä..
 
Noista e-pillereistä, mulla kanssa molemmat lapset saaneet alkunsa pian pillereiden lopettamisen jälkeen, esikoinen tokasta kierrosta ja toka sit ekasta kierrosta eli tyhjennysvuodon aikana kun pitäisi aloittaa seuraava liuska niin en aloittanut ja sen jälkeen ei sit seuraavia menkkoja tullutkaan vaan plussasin. Olenkin miettinyt, että jos nyt ei meinaa tulla raskautumisesta mitään niin pitäis varmaan vaikka puol vuotta syödä e-pillereitä ja sit lopettaa ja kattoo että tärppäiskö sit taas.... :LOL:

Täällä tänään kp22 ja kierto on nyt viime kuukaudet ollut 25-26 päivää. Pari raskaustestiä tuolla kaapissa ois ja ehkä mä keskiviikkona viim testailen. Jotenkin tuntuu, että negatiivisen testin jälkeen ois helpompi ne menkatkin sitten ottaa vastaan. Oireita ei minkäänlaisia oikein ole, mutta eipä mulla kyllä ennen plussaamista oo aiemminkaan muistaakseni mitään oireita ollut, sitten viikko pari plussan jälkeen on oireita alkanut tulla.
 
pikkuinen: hieno ovisplussa, nyt vaan hyödyntelemään sitä! Ei lh:ta voi olla liikaa, kyllähän virtsan vahvuus ym vaikuttaa kanssa. Voi kun täälläkin päästäisiin nopeasti testailemaan ovista. Tai siis pääsin jo eilen :LOL:, kotona ei ollut yhtään raskaustestiä niin ajattelin tehdä ovistestin toiveena, että testiviiva olisi vähän haalistunut eli hcg lähtenyt laskuun, mutta ei, melkein musta viiva ilmestyi samantien. Toisaalta olisihan se mahdotonta, että näin nopeasti laskisi, mutta toivossa on hyvä elää?!? Jotenkin vaan muistoissa se, kun kuopus sai alkunsa 3 viikkoa keskenmenon jälkeen, joten silloin ainakin hcg laski nopeasti, mutta viimeksi kesti 10 viikkoa keskenmenosta.

liljan kukka: uutta testausta odotellessa mittaapa lämmöt?! Nekin kertoo jotain jos on koholla? Eiköhän se plussa ole hienosti vahvistunut, kun jomotteleekin ja hormonit hyrrää :)
 
morebabies plussa on hyödynnetty perin pohjin.. huomenna vielä kerta kiellon päälle. Kivut oli kovimmillaan aamun hyödyntämisen jälkeen, enää ei satu niin paljoa alavatsaan. Oliskohan nyt dpo0.. toivottavasti sulla pian laskee hormonitasot niin pääset ovuloimaan sinäkin!
 
Pikkuinen: Onnittelut ovisplussasta - ja ennen kaikkea hyvistä hyödyntämismahdollisuuksista. ;) Sekään ei pikkulapsiperheessä ole aina itsestäänselvyys, että siihen tarjoutuisi tilaisuus.

Mistä tulikin mieleen, että mikäli tässä nyt on tosi kyseessä, niin olen erittäin kiitollinen siitä että se miehen reissu jäi vuodenvaihteessa toteutumatta. Ohi olisi tämä kierto siinä tapauksessa mennyt. Täti loistaa edelleen poissaolollaan, alaselän jomotukset, palelut ym. jatkuneet edelleen. Jännityksellä odotan mitä testi huomenna näyttää...
 
mulla loppui o-testit joten kokeilin r-testillä, tosi selkee punainen haamu tuli testiajalla. Sais tulla parin viikon päästä uudestaan samanmoinen ihan muista syistä kuin ovulaatiosta ;) Mulla on molemmat munasarjat tosi kipeät. Aina ollu vaan ovuloiva puoli selkeästi kipeä. Vähän epäilen että molemmat puolet meinaa nyt ovuloida samaan aikaan, mutta tuplien mahdollisuus ei kamalasti pelota kun en usko että edes yhtä tärppiä on tulossa. Pitänee yrittää aikaistaa gynepolin aikaa, sattuu runsaan vuodon päivälle enkä halua lorottaa verta pitkin tutkimuspöytiä..
 
Liljan kukka: :heart: :D

Uusille tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :flower:

Olisiko tänä vuonna innostusta painonpudotushaasteeseen? Vuosi takaperin pudotettiin porukalla ihan mukavasti painoa. Minulta lähti tuolloin 7kg lähinnä katsomalla mitä suuhunsa pistää ja liikkumalla vähän enemmän. Nuorimmaisen sairastelut sairaalareissuineen ovat kuitenkin saaneet pienen lohtusyömärin minussa heräämään ja lähes 5kg on tullut takaisin. Mitäs sanotte, pudotetaanko kesäkuuhun mennessä painoa kukin oman tavoitteensa mukaan, mutta yhdessä toista tsempaten?
 
SMURFFIINALLE tosi paljon peukkuja! toivottavasti digi sanoo mitä pitääkin!

Mullakin vähän oudot fiilarit, periaatteessa on sekä täti että r-oireita. Kp 39, eli aikalailla on kiertoon kertynyt jo päiviä. tänään testasin ja sain testiajalla kaikkien aikojen haamujen esiäidin. joka siis ei edes kameraan tartu...mutta aamulla testaan tujummasta aineksesta, ja toivotaan että tulis nyt NÄKYVÄ tulos. suuntaan tai toiseen. uskoisin että kyseessä on ovuloimaton kierto ja siksi venyy. tai sitten joku pienenpieni tärpin yritys. huomenna se varmaan selviää sitten.

tsemppiä kaikille! nyt petiin :)
 
Ette arvaa mitkä kivut mulla on nyt päällä.. ei tosiaan voi ovis mennä huomaamatta ohi :/ Ei pysty olee mitenkään päin, sattuu niin julmetusti alavatsaan. Pitäis vielä kerran hyödyntää kun esikoinen on lähteny eskariin ja pienin päiväunilla, oon varmaan taju kankaalla loppu päivän sen jälkeen :x


Bindi, smurffiina ja liljan kukka, plussapeukut pystyssä teille! Niin hiljaista ollu plussien kanssa tämä kuu, josko nyt alkais pärähtelemään b:)

Äidin onni mä voisin 3-4kg kiinteytyksellä ottaa osaa tuommoiseen kimppapudotukseen. Lähtöpaino on 67kg, pituutta 180... Pari kiloa tullut syksystä kun oon laistanut jumpissa, lenkillä käydään kyllä melkein päivittäin. Jos iltaisin jumppailis mieluummin kuin syö karkkia koneella.. :D
 
Onnea Smurffiina!

Meillä talletuksia tehtiin viikonloppuna oikein urakalla. Eilen oli tosi kovat kivut oikealla puolella, säteili jalkaan samalla tavalla kuin synnytyksen aikaan supistelujen kanssa teki. Kipu hellitti illalla. Eli eiköhän se ovis ollut siinä sitten. Nyt vain odotellaan ja jännitetään. :)

Näin unta teistä, siinä Pikkuinen oli tukevasti raskaana ja monella muullakin oli plussatestejä käsilaukussa kun porukalla kahvien merkeissä tapasimme. Toivottavasti oli enneuni ja kaikki joukolla plussaamme pian. :)

Nyt pitää mennä antamaan evästä meidän odottavalle koiramammalle. Neljä viikkoa h-hetkeen sillä vielä, masu kasvaa nyt vauhdillla ja ruokahalu on melkoinen.

Mukavaa viikkoa kaikille!

-Elmaleena-
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkuinen12

Yhteistyössä