Täällä ois nyt kehissä kaikki mahdolliset alkuraskauden oireet.. Joopa joo, voin hyvin kuvitellakin kaiken, mutta vähän ihmeelliseltä tuntuu. Repäisykivut alkoivat eilen ja jatkuneet koko päivän aina välillä, vessassa oon myös saanut rampata eilisestä lähtien, koko ajan viluinen ja väsynyt olo, hirveä himo suklaaseen ja ruokaan ylipäänsä, koko ajan nälkä. Muutaman päivän ajan tuli nyt kanssa semmosta vaaleanpunaista vuotoa, joka sitten eilen loppui. Tätä on mulla ollut myös aiemmissa raskauksissa, liekö kenties kiinnitysvuotoa. Että tämmöistä. Kp on nyt tänään kait 19 ja kierto on ollut pari viime kuukautta sen 25, joten jouluaattona meinaan tosiaan testailla jos ei menkat ala sitä ennen. Vähän kyllä jännittää. Vähän on ollut myös tänään paha olo, oon kärsinyt aiemmin tosi pahasta raskauspahoinvoinnista, joka viimeksikin alkoi tosi aikaisin.. No saas nyt nähdä, mutta on jotenkin semmonen olo että oisin tosiaan raskaana.
Pahoittelut kaikille pettymään joutuneille, itse en tosiaan voi ees kuvitella, että mimmosta se on. Lähipiirissä on mullakin ollut lapsettomuutta ja vaikeuksia keskenmenoja ym. Sitä vaan odottaa, että milloin osuu omalle kohdalle, kun tähän mennessä on kaikki mennyt hyvin.
Mutta onnittelut myös plussanneille ja toivotaan kovasti että kaikki pysyy kyydissä loppuun asti.