Pettunia perässä tullaan uuteen vuoteen ja uusiin yrityskiertoihin..
Kävin odotuspuolella kurkkimassa,
filuurille kovasti tsemppiä! Niin on kovasti huonoa tuuria tämän ketjun naisilla, mikä kumma siinäkin on. Tuntuu että muissa ketjuissa plussat paukkuu viimeistään yk4 ja kaikilla on normaalit kierrot ilman mitään ongelmia.
Mä nyt otin kuvat tän päivän tikutuksista, pidän kiertopäiväkirjaa ja siihen liitän aina testien kuvia niin miksipä en jakaisi teidän kanssa, jos jotakuta kiinnostaa nähdä miltä näyttää dpo11 todennäköinen kemiallinen...
Laitan kaks kuvaa, tuli niin huonoja kuvia muutenkin. Ja kaikki tikut on tänään tehty, täällä nähkääs käydään vähän väliä pissalla ja aina on tikku mukana.. tossa ei ole edes kaikki tikut joita oon tänään pissiny :ashamed: hirveetä tuhlausta yhden haamun takia..
Huomenna pitäisi lopettaa terojen syönti jos ei tule plussaa.. mä en oikeesti tiedä mitä teen, jos tulee vielä tommosta viivaa huomen aamulla. Ei toi ole plussa muttei selvä negakaan. Tuommoisen haamun takia en jaksaisi vuotoa viivästyttää nappaamalla ylimääräisiä teroja, vaikkakin luulen että vuoto tulee minkä tahansa hormonin läpi jos kesken lähtee menemään.
Menkkakivut alapäässä jatkuu tauotta, ei tää kyllä normaali alkava raskaus ole.