* Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
Lukenut olen kaikki viestinne ja hengessä mukana vaikka en nyt kommentoikaan.

Eilinen oli tyyntä myrskyn edellä. Ei tarvinnut uutta testiä tehdä, sen verran on tulvinut yöllä ja tänään. Uutta kohti siis, kun uusi vuosi alkaa.
 
Pettunia perässä tullaan uuteen vuoteen ja uusiin yrityskiertoihin..

Kävin odotuspuolella kurkkimassa, filuurille kovasti tsemppiä! Niin on kovasti huonoa tuuria tämän ketjun naisilla, mikä kumma siinäkin on. Tuntuu että muissa ketjuissa plussat paukkuu viimeistään yk4 ja kaikilla on normaalit kierrot ilman mitään ongelmia.

Mä nyt otin kuvat tän päivän tikutuksista, pidän kiertopäiväkirjaa ja siihen liitän aina testien kuvia niin miksipä en jakaisi teidän kanssa, jos jotakuta kiinnostaa nähdä miltä näyttää dpo11 todennäköinen kemiallinen...

Laitan kaks kuvaa, tuli niin huonoja kuvia muutenkin. Ja kaikki tikut on tänään tehty, täällä nähkääs käydään vähän väliä pissalla ja aina on tikku mukana.. tossa ei ole edes kaikki tikut joita oon tänään pissiny :ashamed: hirveetä tuhlausta yhden haamun takia..





Huomenna pitäisi lopettaa terojen syönti jos ei tule plussaa.. mä en oikeesti tiedä mitä teen, jos tulee vielä tommosta viivaa huomen aamulla. Ei toi ole plussa muttei selvä negakaan. Tuommoisen haamun takia en jaksaisi vuotoa viivästyttää nappaamalla ylimääräisiä teroja, vaikkakin luulen että vuoto tulee minkä tahansa hormonin läpi jos kesken lähtee menemään.

Menkkakivut alapäässä jatkuu tauotta, ei tää kyllä normaali alkava raskaus ole.
 
morebabies: :hug: Samansuuntaisia ajatuksia ollut minullakin. Itsellänikin on sisaruksia vain yksi, ja vaikkeivät välit mitenkään huonot ole, niin ei läheisetkään. Yhtenä suurimpana syynä kenties ikäero. Mieheni taas on vähän isommasta perheestä, jossa ikäerot ovat olleet pienehköjä. Heillä yhteydenpitokin on tiiviimpää. Paljon olen ajatellut minäkin sitä, että toivoisin sisaruksilla olevan toisistaan pienempänä leikki/tappelukavereita, sekä tukea ja turvaa myös isompana.

Muuten: myös yksi ystäväni, joka niinikään oli aiemmin ajatellut heidän lapsilukunsa jäävän kahteen, tuli toisiin ajatuksiin menetettyään äkillisesti toisen vanhemmistaan.

Filuurin kuulumiset kävin minäkin lukaisemassa suru puserossa. :'( Mistä tätä epäonnea tuntuukin tähän ketjuun taas riittävän.
 
mymosa
Hyvää Joulua ja PlussaOnnellista Uutta Vuotta!

Täällä rauhoitutaan lomalle ja joulun viettoon huomisen diabeteslääkärin jälkeen, oli uutiset hyvät tai hyvin huonot.
Varasin meille 4D ultran ensi vuodelle ja sitä kelpaa sitten loman jälkeen alkaa odottamaan.

Mymosa ja Menninkäinen 21+2
 
Hyvää joulua ihan kaikille!

Päivittäin oon käynyt kukemassa teidän kuulumisianne, etenkin pikkuisen ja morebabiesin tilanne on aika jännä. Pikkuisen kanssa oon samaa mieltä, että tän palstan naisilla on kyllä ihmeen omituiset kierrot, ihmeen vaikeeta ja hankalaa raskautua. Ja mikään ei mee normaalisti. Mie toivoisin niin, että saisin tämän oman plussani pitää mukana, vaikka sydämessä joku sanoo, että tämä olisi tuulimuna. Mut eihän näistä etukäteen tiiä ja sitä otetaan vastaan mitä annetaan! Omaa napista sen verran, että oireitta mennään. Vähän enempi väsyttää ja vähän enempi aristaa rintoja. Siinäpä se. Palataan ensi vuona. Plussatuulia kaikille!
 
Pakko käydä vielä ennen joulun nettitaukoa kertomassa teille ihanille omaa napaa, meille tuli postissa lähete km-tutkimuksiin. Oon niin onnellinen että asiat liikahtaa vihdoin eteenpäin! Lähete koski molempia eli miestä ja minua ja jono on n. 1-1,5kk eli ei enää kauaa kunnes kolmas vauva alkaa oikeasti olemaan mahdollinen meidänkin perheeseen.

Tänään tullut haalean vaaleanpunasta valkovuotoa aavistuksen, terolutia en enää tänään ota ja toivon että hanat aukeaa huomenna. Eli testaamiseen ei ole ollut tarvetta edes vaikka testipäivä viimeistään huomenna lääkärin mukaan olisi. Mulla ei yleensä mitään tuommoista vuotoa tule ennen menkkoja mutta tässä kierrossa ei mikään ole mennyt oppikirjan mukaan niin olkoon loppuhuipennuskin sen mukainen. Pissatulehdustakin taitaa pukata kun mua pissattaa ihan jatkuvasti ja kova paine ja polte alavatsalla. Tosi inha olo. Mun alakertani järjestää näköjään kaikkea pientä ylläriä joulun kunniaksi..
 
Minäkin toivottelen Kaikille oikein ihanaa ja rentouttavaa joulua! Lähdetään reissuun, joten palailen sitten ens viikolla varmaan kertomaan menkka kuulumisia ja lukemaan toivottavasti teidän plussa uutisia ;) Tsempitykset etenkin kaikille jouluna testaileville, toivottavasti saisitte sen parhaimman joululahjan :heart:


Sunflower: Millon sait ajan? :) Ja varasit sen siis yksityiselle?

morebabies: Karvat nousivat pystyyn kertomustasi lukiessa, olen todella pahoillani :hug:

Pettunia: No voi kurjuus :(

mymosa: Ihanaa varmasti päästä 4d ultraan katselemaan pikkuista :heart:

Pikkuinen: Onnittelut tutkimuksiin pääsystä! Ja tsemppejä ja jaksuja tilanteeseesi :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Pikkuinen ja Sunflower: Onnittelut tutkimuksiin pääsystä. Toivottavasti saatte kumpikin pian apuja/parempaa tietoa tilanteesta.

Eihän tällaisia kannattaisi laskeskella, mutta... Tajusin että itselle tulee pian puoli vuotta täyteen tällä palstalla notkumista. Sunflower ja Moonchaser taitavat olla tällä hetkellä ainoat jotka ovat pyörineet mukana kauemmin? (Vaikka onhan mukaan toki tullut muitakin pitkämatkalaisia.) Enpä olisi minäkään arvannut että vielä ensi vuoden puolella itseni täältä löydän. No, onneksi tämänkin periodin aikana on ollut myös kannustavia esimerkkejä. Parhaiten mieleen ovat jääneet Mymosan ja Barbamaman plussaamiset.
 
Hyvää Joulua ja plussarikasta tulevaa vuotta!

Pitkänmatkalaisia on tämän n. 1½vuoden aikana, jonka olen täällä notkunut (tosin viime kesän jälkeen harvakseltaan), saanut toivotun tuloksen. Pettymyksiä on kyllä tässä porukassa ollut valtavasti, mutta toivotaan seuraavasta vuodesta valoisampaa tämänkin asian suhteen.

Hienoa, että Pikkuinen ja Sunflower pääsevät tutkimuksiin. Jospa sitä kautta löytyisi vastauksia.

Kovia kokeneille, väsyneille ja surullisille iso :hug: Toivottavasti joulu on rauhallinen ja murheet jäisivät taa edes muutamaksi päiväksi!
 
Meidän virallinen vuosi täyttyy helmikuussa kun kuopus täyttää vuoden. Synnytyksestä lasketaan polilla yritysaika, en täysimettänyt ja kk-kierto alkoi heti eikä ehkäisyä ole ollut. Maaliskuusta olen itse laskenut yk:t kun silloin päätettiin tosissaan alkaa kokeilemaan tulisiko toinen heti perään kun havaitsin kuukautiskierron alkaneen. Mutta palstalla olen untuvikko, vasta 2kk täällä pyörinyt. Poliaika on varmaan niillä paikkeilla kun 12kk yritystä täyttyy. Kamalan pitkä aika yritystä takana, jotenkin tuntuu ettei tässä ole voinut niin kauan jo mennä :/ Alkaa tuntumaan välillä epätoivoiselta koko vauvanteko kun lopputulos on mitä on. Enpä olisi ikinä nähnyt itseäni lapsettomuushoidoissa mutta niin tässä vaan taitaa nyt käydä. Jotenkin hävettää kun yhtäkkiä raskaaksi tuleminen onkin näin hankalaa, epäonnistunut fiilis...
 
mymosa
Itse roikuin täällä 18kk enkä ikinä toivoisi kenenkään sitä kokevan. Mutta pieneltä tämä meidänkin aika tuntuu, kun kaveri on yrittänyt lasta 4v, rankoilla hoidoilla eikä mitään tulosta. Heille toivoisi jo pientä onnen siementä, kuten teille kaikille.
 
pikkuinen: onko sulla vuoto alkanut vai miksi niin varma fiilis ettei se kolmas ole nyt tulossa? Tuttu tunne tuo epäonnistumisen tunne, musta aina jotenkin tuntuu että oma kroppa pettää, kun menee kesken...Tsemppiä sinne ja voimia tulevaan, toivottavasti pääsette hoidoista nopeasti eteenpäin pienen masuasukin kera odottamaan :)

Sinäänsä jännä tuo tämän pinon huono tuuri, kun miettii että kolmatta tässä kaikki yritetään eli raskaana ollaan kaikki vähintään 2 krt oltu.

).( se on huomenna sitten tuomiopäivä mulla eli ultrataan onko siellä kohdussa mitään. Vähän jännittää, mutta kohdunulkopuolista en enää pelkää. Lähinnä onko siellä mitään lähtenyt kehittymään eli onko keskeytynyt keskenmeno vai joudutaanko vielä johonkin seurantaan tuulimunan varalle. En millään jaksaisi hcg-mittausrumbaa, kun siellä käyty edellisen keskenmenon jälkeen jo niin miljoona krt ja tässäkin raskaudessa 3 krt. Veikkaan kyllä sitä tuulimunaa, koska oireet ovat lisääntyneet eikä vähentyneet viikon mittaan. Vuotoa on ihan aavistus vaaleanpunertavaa, mutta niin vähän että mustista alushousuista ei mitään edes huomaisi, mutta hysteerikkona pidän koko ajan pikkuhousun suojaa, että pystyn seuraa tilannetta...
 
vuotoa ei ole, aamulla tuli vähän vaaleanpunaista valkovuotoa mutta sekin jäi yhteen kertaan. Jotenkin vaan tiedän ettei tässä olla raskaana. Vaikea selittää. Viimeksi oli sama juttu, ja vaikka digi huusi raskaana niin kyllä se vuoto vaan alkoi reilun vrk kuluttua. Kovasti voimia sulle morebabies huomiseen, josko pitkän ja rankan vuoden päättäisi ihana jumpsutus joka sieltä kohdusta kuuluu, sykkivä pieni sydän :)

mä en edes jaksa tällä hetkellä miettiä kuka on yrittänyt pisimpään ja kenellä ollut rankempaa ja helpompaa ja kuka ansaitsee onnea ja kenellä on vielä aikaa yrittää. Jotenkin niin angsti fiilis tälle iltaa, josko tää tietäisi hormonien romahdusta ja huomenna pöksyt värjäytyy joulunpunaisiksi...? Paleltaakin niin että tärinä käy ja istun jatkuvasti pöntöllä lirulla, hermo menee kohta.. Joulunlaitto on onneksi aikataulussa mutta ajatukset karkaa vähän väliä näihin aiheisiin, etenkin kun koneelle istahtaa.
 
puhdas nega testattu, vain harmaa viivanpaikka näkyy. Ja se on hyvä se, pääsee aloittamaan puhtaalta pöydältä enkä anna enää ikinä kierron venyä näin pitkäksi. En edes muista mikä kp nyt on mutta reilusti päälle 40 mennään jo.

Morebabies eikä :| mulle olis kelvannut tuo punainen joulu, ei tule mitään vuotoon viittaavaa vieläkään vaikka sitä jo toivonkin tulevaksi. Älä vielä menetä toivoasi ennen kuin näet todeksi mikä tilanne oikeasti on.

Paha mennä sanomaan onko ennakoivia menkkakipuja vai ei. Oon jo muutaman päivän luullut että menkat on tuloillaan kivuista ja oloista päätellen mutta eilen alkoi jo mennä niin inhaksi olo tuolla alakerrassa että kyllä tämä pissatulehdus tai joku vastaava on. Huomenna pakko yrittää päästä lääkäriin, ei vaan ole autoa eikä lapsille hoitajaa tiedossa :/ Tosi hankalaan aikaan sattui tämäkin vaiva, olis pitänyt jo tänään tajuta lääkärikäynti niin olisi ollut autoa ja hoitajaa. Olo on vaan jo niin tukala etten viitsi pitkittää enää montaa päivää, aika kovaa särkyä on vatsalla ja selässä vasemmalla puolen, jatkuvaa pissaamista, hirmu tummaa pissaa ja aamuyöstä asti oon voinut pahoin.

Viimeksi ollut 10 vuotta sitten pissatulehdus, silloin pissiminen kirveli, nyt ei kirvele yhtään. Eikös niin että oon munasarjatulehduksen tai megaluokan emätintulehduksen hommannut tähän kaiken muun lisäksi..
 
lämmin halaus sitä tarvitseville :hug:

olen käynyt kyllä lukemassa, mutta kirjoittelut on jäänyt. kovasti joulua koittanut laittaa kotiin.

mulla tosiaan tuntemusten mukaan oli kp15 ovis ehkä... muuten en kovasti asiaa ole miteetinyt. saa nähdä alkaako menkat jouluna.. nyt todennäköisesti dpo 9.

Rauhallista joulua kaikille ja toivottavasti tämä joulu nyt vähän piristäisi kaikkia!
 
Voi kun täälläkin vain ikäviä uutisia. Ja kyllä sua/teitä morebabies on ihan liikaa koeteltu. Olisi toivonut nyt jotain muutosta asiaan. :'(

Pikkuiselle myös pahoittelut negaksi muuttuneesta positiivisesta ja samalla onnittelut tutkimusjonoon pääsystä.

Kiitos tsemppauksista tässä ketjussa, mutta niin siinä vaan kävi, että kaksosista joita odotin, ei näytä kumpikaan jaksaneen. Vielä tarkistus tammikuun alussa ja silloin aloitetaan tyhjennys, jos ei sitä ennen ole tulleet ulos itsestään. Pettynyt ja surulinen olen, mutta koko ajan vaivasi kummallinen epävarmuus koskien tätä raskautta ja niin se ei sitten ollut kovin suuri yllätys, että näin kävi. yhtä kaveria lukuunottamatta en ole kertonut kellekään, vaikka mulle on kerrottu odotusuutisia ja olisi ollut kiva jakaa, mutta tunne on vaan ollut väärä. yhden odotustunikan ostin kun se oli viimeinen kokoaan, mutta sekin on odottanut kuitin kanssa pussissa, jos pitäisi viedä takaisin. Ikävä ajoitus, mutta ei mahda mitään. Toivon vaan, että tyhjentyminen tapahtuisi itsestään eikä tarvitsisi apuja ja tulehduksia ja monen kuukauden kierrettä ottaa tähän päälle (niin kuin aiemmin).

Hyvää ja iloista joulua kaikille ja plussatuulia niille, jotka odottavat maailman parasta joululahjaa! :heart::xmas:
 
Filuuri :hug: On se niin väärin kun ensin annetaan ja sitten otetaan pois :'(
Toivon pikaista palautumista sinulle ja voimia uuteen yritykseen kun sen aika taas on.

morebabies, toisitko sinä hyviä uutisia tänne joulun alla?
 
pikkuinen: ööhh, voi olla, että tuon hyviä uutisia tai siis edelleen sekavia. Ultrassa siis käytiin ja siellä näkyi ruskuaispussi ja raskauspussi, mutta ei selvää sikiötä. Eli siis kyllä siellä jotakin kohdussa on eikä ainakaan ulkopuolinen ja ainakin edellisestä viikosta on jotain tapahtunut, koska viime viikolla näkyi vaan se "ehkä". Kohdussa näkyi myös hematooma, joka siis on se mikä vuotelee. Mutta tämä oli eri lääkäri ja jotenkin todella positiivinen. Hänen mielestään hcg:n nousu on ollut tosi hyvä ja hematooman takia ei teilannnut raskautta. Sanoi, että hyvä vaan että vuotelee pois, kehoitti aloittamaan lugestronit kun niistä ei mitään haittaakaan ole. 2.1. seuraava ultra, joten nyt vaan odotellaan sitä ja kai siellä sitten pitäisi sikiö ja sykekin näkyä, jos on näkyäkseen. Voi, että nyt heräsi pieni toivonkipinä, josko meille se vauva sittenkin suotaisiin elokuussa?!?!?

filuuri::hug: olen todella pahoillanne puolestanne!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä