Lippimami Mulla oli viimekierrossa ovulaatio ensin ihan hukassa. Ovista enteilevät oireet alkoi mielestäni kp 10 tienoilla ja tästä päättelin, että viikon sisään tapahtuisi. Jotain vihlontaa ja sitten kuivempia ja kivuttomampia päiviä sattui väliin ja oletin oviksen olleen ja menneen. Sitten jokunen päivä myöhemmin alkoi voimakkaammat oireet, päivittäin kovenevat kivut, (siis tosi kovat alaselkä- ja alavatsakivut), kuvotus ja monenlaisia raskausoireita. Vimein kp 23 oli kova kipukohtaus toisen muniksen tienoilla, ja sitten kun kipu loppui parin tunnin kuluttua, oli kaikki muukin ohi. Turvotukset loppui ja kaikki muukin outous. Ovuloin siis tosi myöhään normaaliin minuun verrattuna, tästä muistaakseni 13 päivän päästä alkoi menkat. Tästä kuluneesta kierrosta sitten en epäillytkään enää joka liman ja vihlonnan tarkoittavan ovista, ja odotin näitä mega-oloja ja -kipuja, tulihan ne sieltä ja ovuloin hyvin varmasti kp 20 (vieläkin myöhäinen, mutta kuitenkin normaalimpi minulle). Ja ikinä koskaan aikaisemmin en ole tällaisia oviksia itseltäni löytänyt! Kaksi lasta tehtynä, niiden aikaan ovikset pystyin bongaamaan ainoastaan jostain limantapaisista, kun en tikuttanut, eikä oikein vihlonutkaan. Näköjään sitä voi kroppa tehdä kuperkeikan ja alkaa toimia täysin eri tavalla kuin ennen. No, onneksi toimii... En kyllä osaa nyt tuohon sanoa, että onko sinulla kyse tästä vai jostain muusta, mutta näin minulla.
ON: tämän aamuinen viiva on jo ihan oikea vaalea plussa :heart:, mutta ei silti siirrytä vielä mihinkään! Menkkapäiväkään ei ole mennyt ohi, kolmen päivän sisään luulisi olevan...