* Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
emmin tuttuja tunteita nuo, mä taas oon satavarma etten edes ovuloinu vaikkei siihen mitään järjellistä syytä ole. Ultraääni, ovulaatiotikut ja eilisen järkyttävät kivut puhuu ovulaation puolesta... silti epäilyttää! Kai se on tää kun monta kiertoa paahtaa ilman toivottua lopputulosta, alkaa usko olemaan koetuksella tärpin suhteen. Kunpa sun fiilikset olis vaan hakoteillä ja saat jouluplussan, mä ainakin peukuttelen sun puolesta :) Eihän niitä kummoisia oireita oikeastaan tulekaan ennen rv5, en mä ainakaan huomannu noiden kahden lapsen odotuksien alussa mitään oireita ennen kuin pahoinvointi ja tissikivut puski päälle rv 6 paikkeilla.

Mua piinaa myös se että oltiinko oikeeseen aikaan liikkeellä talletusten kanssa.. Maanantaina alko kirkas ovislima näyttäytymään, pupuiltu on ma, ke ja to. Keskiviikkona oli tasavahvat viivat tikussa, torstaina tumma plussa ja puhkeamassa oleva folli, perjantaina kovat oviskivut jotka loppui iltaan mennessä. Tänään on ihan normaali olotila. Eilen ei voitu pupuilla kun aikataulut ei antanu periksi. Alkaa vähän ottamaan pattiin tää oma laskelmointi, mutta täällä palstoilla oon ilokseni huomannu etten ole ainoa höyrypää joka näitä asioita piinailee..
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Tervetuloa mirjami! Kerro toki jos haluat et täydennän tietoja etusivulle :)

Voi tätä päätä.. Mulla pitäs olla kp3 (mikä mun kohdalla tarkottaa niagara-putous vuoto, järkyt kivut..) niin ei mitään.. tuhrua nää 3 päivää, ekana päivänä vähän ehkä enempi tuli kun tulkitsin kp 1 mut sit ei muuta ku rusehtavaa/oranssihtavaa tuhrua.. outoa.
 
sun mulla oli viimeisin vuoto myös tosi kummallinen, eka päivä tuhrua, tokana tuli jo vertakin, kp3-8 silloin tällöin tiputteli kirkasta verta. Yleensä mullakin on runsaat menkat, tampooneja ja siteitä palaa monta. Sullahan oli myös kemiallinen, johtuisko siitä ettei mene ihan normaalin menkkakuvion mukaan?

Onko jollain kokemusta tästä nettikaupasta? Pregnancy Test and Ovulation Predictor Kits - Buy tests at cheap wholesale prices for less than $0.30 per test kit.
Ajattelin ens vuoden puolella kokeilla tuota, tullu niin kalliiksi mun testailu kun ovis on jatkuvasti hukassa enkä uskalla oireiden perusteella odotella sitä.. Jostain luin käyttäjien kokemuksia ja viikossa oli saaneet paketin.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla ei ollut ennen plussaa mitään raskausoireita, eikä ole vieläkään. Viikon ajalla ennen plussaa parina päivänä vihloi ja nippaili alavatsalla ja olin aivan varma että menkat ne siellä aikasin ovat alkamassa. No ei alkanut ei. Tänään tehty vielä varmistus digi ja sanoi Raskaana 3+ joten kai tämä on oireettomuudesta huolimatta uskottava :)

Menkat viikon myöhässä, rv 5+1
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkuinen12
Sunflower11
pikkuinen12: Voi se olla että vaikuttaa, mul aiemmin kemiallisten jälkeen (menkat esim. viikon myöhässä) ollu vuoto ihan järkkyä et tulee läpi asti. Mut tiedä näistä sitten..

Onnea santtu digituloksesta :) Oireettomuus on ihan normaalia, niinkuin oireellisuuskin! No worry! Onnellista odotusta!
 
pikkuinen ja santtu kiitos tsempityksestä. Ton miun kirjotuksen jälkeen tein r-testin. Testaaminen meni vähän mettään, just ku olin tikuttamassa, huomaan, että mein pikkuisella on kissan pallo suuss kokonaan :/ tiputin sitten koko tikun sinne pissa-astiaan. No lämäsin sitten koko testin roskiin, mut rupes kaivelemaan ja kävin kurkkaamassa mitä se näyttää. Niin tää olikin sitten ihan aito roskiksesta kaivettu haamu :O DPO olis 9 tänään. Kuukautisfiilis silti. Tissit kipeet ja repäsykipuja alamahassa. Pitää vissiin tehdä uusi testi kun toi testi siis lämähti sinne kuseen ihan kokonaan.
 
Viimeksi muokattu:
Toki saa minutkin päivitellä listaan, tässähän alkaa tulla ihan oikea yrittämisen fiilis! ihanaa jännätä teidän mukana vaiheita, plussa-uutiset on aina hienoa kuultavaa. kp on tosiaan 8/25. Kierto on minusta lyhentynyt sen jälkeen kun hormonikierukka jäi pois ja satuin sitten jostain lukemaan, että lyhentyvä kierto kertoo hedelmällisyyden vähenemisestä... että vaihdevuosia odotellessa.... Meidän muksut ovat 6 ja 4 v. ja ovat olleet päivähoidossa aika pienestä pitäen, olisi heidänkin kannalta mukavaa olla kotiäitinä jokunen vuosi. Ja äiskällä olisi innokkaita apulaisia vauvanhoidossa :)
 
Kaikilla tuntuu olevan ihmetystä oman kehonsa kanssa, niin myös täällä. Kp 7 ja tänään yhtäkkiä parin vuodottoman päivän jälkeen aloin vuotamaan kun niagaran putous hyytymien kera. Mitä ihmettä?

Emmin: nyt sait meidän jännittämään niin paljon, että uutta testiä kehiin!!

sunflower: Pitäisikö sun nyt kuitenkin vielä varmistustesti?
 
Testiin tuli ihan samanlainen harmahtava viiva kuin siihen mikä aamusta kastu kokonaan. TAIVAS kun piretään hölmöä ny jännityksessä. Nuo testit ei tainnu olla mistään herkimmästä päästä, onestepin liuskalla tein sen mikä meni kokonaan virtsaan ja toka onestepin tikku. Eihän tässä muuta, kun aamupisuja odotellessa ja uutta testiä huomenna kehiin. DPO:t vielä niin pienet, että väriä en uskaltanu toivoakaan siihen tikkuun. Eiköhän tulevat päivät osoita, onko täällä nyt joku yrittämässä matkaan vai onko mamma vaan niin kuumessa et näkee viivoja siellä missä ei pitäis ;)
 
Sunflower11
EIpä tarvi enää miettiä. Kramppas mahaa ja hulahti housuun verta, et kyl ne sit alko, vaikka tavallista kauemmin vaan tuhrua oli..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
sun :hug: soittele ens viikolla sitä lääkäriaikaa, voin melkein luvata että tulee parempi mieli yrityksen suhteen käynnin jälkeen.

emmin tämän päivän testausta odotellessa :popcorn:

ON: lämmöt nousivat jo eilen päivällä keikkumaan siellä oviksen jälkeisessä 37.3-37.6. Ja aamulämmötkin on nyt siellä missä pitäisi oviksen jälkeen, noussut normaalista 36.5 --> 37.0. Happy :heart: keltarauhanen on ruvennut tykyttelemään vasemmassa muniksessa ja illalla alan syömään teroja. Tuotti tää ovulaatio tulosta tai ei, oon tosi iloinen että se ylipäätään tapahtui näinkin pitkällä kierrolla.
 
sun :hug:

ON: aamupissasta haamujen haamu. Nyt loppu noi 10 herkkyyden testit joten pitäs varmaan odottaa pari päivää et saan jotain noihin 20 herkyyksiin näkymään, tai sitten täti kerkee paikalle ennen sitä. Kai siellä nyt ainakin on yritystä kiinnittyä, eri asia kestääkö kyydissä.
 
Huomenta kaikille! Testasin aamulla, siihen kotitestin liuskaan saan ehkä hyvällä mielikuvituksella jotain näkyviin, mutta en ollenkaan sellaista haamujen haamua kuin aiempiin. Se oli onneksi viimeinen testi lajiaan, niitä en enää osta kun kiusaavat :kieh:. Kastoin samaan liemeen apteekin testin, siitä kuva tuolla plussatestipuolella. En kyllä oikein tiedä, mitä tuosta pitäis ajatella... näkyy omalla silmällä kyllä selvemmin kuin tuon surkean kännykkäkuvan kautta, mut kuitenkin arveluttavaa. kp 31/28, mutta epämääräisistä ovistuntemuksista ym. päättelin, että ovis saattoi olla ainakin kolme päivää olettamaani myöhemmin, eli ehkä 31/31... Tai sitten ei sinnepäinkään.

Oho, tulipa omaa napaa :ashamed:
 
emmaliini toivotaan että olisi vain myöhäinen ovulaatio ollut. Kyllähän kaikissa testeissä, halvemmissakin se viiva säilyy ja tummuu punertavammaksi parin päivän välein jos raskaus on alkanut. Kemialliselta kuulostaisi mun korvaani mutta aina niitä ihmeitäkin tapahtuu ja testit alkaakin plussaamaan muutaman päivän odottelun jälkeen :)

Hirmu paljon kemiallisia pukkaa tähän ryhmään, mikähän on että näin käy...
 
Aloitetaanpa omalla navalla, nyt kun pitkästä aikaa on jotain kertomisen arvoista :) Elikkäs eilen ja toissapäivänä tuli jo muutamat pyyhkäisyt ovislimaa, eli kp9 & 10. Ajoissa ollaan siis ehkä, normaalisti kun ovis vasta kp16 ja limat muutamia päiviä ennen sitä. Aloitinkin sitten o-testailunkin varuiksi jo nyt, mutta nega oli tämän päivän tulos. Nyt jotenkin toiveikas mieli tässä kierrossa, kun tuo lima nyt oli hyvä merkki siitä, että kroppa voisi taas toimia, ja jos kaikki menisi niinkuin pitää, voisin juuri joulun tiimoilla testailla (vaikka ei pitäisi niin ajoissa :LOL:) :xmas:

Mirjami: Tervetuola kuumeilemaan kanssamme :wave:

sunflower: Voi :( Toivottavasti pitkä tiputtelu ei kuitenkaan vaikuttavisi alkaneeseen kiertoon millään tavalla. Minäkin uskon, että jo pelkkä ajanvaraus lääkärille tulee nostattamaan mielialaasi ja uskoasi onnistumiseen. Onneksi tammikuuhun ei ole kun 3vkoa enää :)

Emmaliini: Melkein luulisi noilla kiertopäivillä jo näkyvän selkeämmin, mutta eihän sitä koskaan tiedä, varsinkin jos se ovis tuli myöhässä. Tsempitykset sinne :hug:

Emmin: Onpa jännittävää :popcorn: Toisethan saa niillä 25 testeilläkin aikaisemmin plussan, mitä 10 :) Pidetään peukut pystyssä!

Pikkuinen: Juuh, taidetaan kaikki olla vähän liian aikaisin liikkeellä tuon testauksen suhteen, muuten nuo kemialliset jäisi huomaamatta :rolleyes: Mutta mistä sitä malttia löytyisi.. Minäkin niin päätin etten enää testaa kun vasta sitten kun menkat ovat myöhässä, mutta enpä usko että pystyn siihen :ashamed:
 
moonchaser mäkin aina mietin josko pitäisi jättää testailu sinne menkkapäivään.. mutta se olisi pelastanut mut vain yhden kemiallisen "löytymiseltä", se kun oli vain punaisen haamun vilkahdukset testeissä dpo7-9 ja menkat alkoi sitten ajallaan dpo14. Ensimmäinen kemiallinen myöhästytti menkkoja 6 päivää, kolmas 3 päivää. On se vaan niin syvältä kun saa digiinkin raskaana-tekstin ja sitä ehtii onnessaan tuijotella ja suunnitella kaikkea eikä sitä riemua kestä kuin muutama päivä :'(
Hienoa kun sulla nyt näyttäis ovis tulevan, pääset jännäämään ja testailemaan sinäkin joulun tienoilla :xmas: Oon kateuden pisto sydämessä selaillut plussatestipinoa viime joulun ajoilta ja miettinyt miten mahtava tunne se olisi saada joululahjaksi komea plussatikku... Kai sitä haaveilla saa vaikka peruspessimisti olenkin ja ens vuoden polireissuja jo mietin ja suunnittelen :)

Mittasin äsken lämmöt, 37.9! Tosissaan on taas ovuloitu nimittäin olo on mitä mainioin. Finniä pukkaa kuten aina, olin raskaana tai en eli oireita en vielä oo keksinyt ;) Ei muuta kuin terolutia naamariin ja joulua odottelemaan... sähän muuten moonchaser kyselit tosta mun terolutista silloin kun sain kemiallisen, mulla tosiaan yksityinen (väestöliitollakin ollut) gyne epäili keltarauhasen vajaatoimintaa ja käski jatkossa syödä terolutia plussatestin jälkeen ainakin kuukauden verran.
 

Yhteistyössä