Hakutulokset

  1. iipunen

    mikä merkkiä tein autot on? onko valittamista?

    Tämä on 355 googlesta löytyisi kyllä enemmän tietoa... Mitä nyt itse katsoin, niin antaa tulokseksi "kirjoitusvirheellisiä" tuloksia tai autoja, jotka on kuvitteellisia ja niiden perässä muka lukee 355... Outoa :confused:
  2. iipunen

    gallup/Minkä näistä valitsisit?

    3. Koska on kakkosvaihtehtoa lähempänä. Ykkönen liian epävarma ja kuulostaa oudolta...
  3. iipunen

    Mies vapautettu armeijasta???

    Mun mies sai vapautuksen sillä, kun kävi psykologin juttusilla (liittyen armeijan kutsuntoihin, tai mitä lie nyt onkaan) ja täytti paperia missä kysyttiin: Onko ollut joskus itsetuhoisia ajatuksia? Vastauksina oli ainoastaan kyllä tai ei, mies vastasi rehellisesti eli kyllä. Tuota joutuikin...
  4. iipunen

    Tää on ehkä maailman tyhmin kysymys, mut näkyykö mulla tässä kuvassa vatsalihakset?!

    Onko oikeasti alimmat palat vaikeimmat? :confused: itsellä kun näkyi alimmat joskus, mutta navan seudulle, eli keskelle, en saanut kirveelläkään näkymään... :eek:
  5. iipunen

    Yksin kotona.

    tuu meillekin siivoo :saint: Mua ei vois vähempää kiinnostaa... :headwall:
  6. iipunen

    Seksi kuuluu vain parisuhteeseen, sanoo mies

    ja toissa iltana olit apsolutisti...
  7. iipunen

    Onko muiden miehet tällaisia?

    meillä on kans sukkaongelma jota vihaan :D Oon käyttänyt vaikka mitä kiristyskeinoja, mutta aina nuo sukat jää lattialle lojumaan :|
  8. iipunen

    Kumpis tää nyt on, tyttö vai poika ????? KUVA

    Clear-Gender Baby Maternity Pregnancy Gender Test Kit. Test from 9 weeks!!!|eBay ebaysta näköjään saa :)
  9. iipunen

    Kumpis tää nyt on, tyttö vai poika ????? KUVA

    uijui... Mäkin haluun sitten joskus tollasen, mistä noita saa?? :)
  10. iipunen

    Miksi jotkut vihaa/halveksii autojobbareita?

    Yksityiseltä ostettu auto huonommassa kunnossa kun piti - LAKI24.fi tässä mielestäni aika hyvä "esimerkki" urposta ostajasta. Tuulilasin pyyhkimen rikkinäisyyden, keskuslukituksen vian, toisen ajovalonsäätömoottorin rikkinäisyyden, penkinlämmittimen toimimattomuuden olisi ostaja voinut todeta...
  11. iipunen

    Miksi jotkut vihaa/halveksii autojobbareita?

    Ahaa... Nyt alkaa valjeta paljonkin asioita :D
  12. iipunen

    Monenko kanssa olet seurustellut?

    2 vakavaa nykynen mies on toinen noista, jos hengailujutut otetaan mukaan, niin sitten 6?
  13. iipunen

    Miksi jotkut vihaa/halveksii autojobbareita?

    No nyt tänne olikin sitten tullut vastauksia... Eikös se niin ole, että tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa? :D ja tämä pisti silmään: "jobbareita pidetään jotenkin yksinkertaisina, kuin heillä reppanoilla ei olisi muuta mahdollisuutta ansaita elantoaan kuin myydä käytettyjä...
  14. iipunen

    Miksi jotkut vihaa/halveksii autojobbareita?

    Tuossahan tuo kysymys... Onko niistä tietynlaiset ennakkoluulot vai??
  15. iipunen

    Lapsen näköinen nimi (nimen keksimisestä kysymys)

    Meidän tytöstä piti tulla Lumia, kun kuvittelin raskausaikana vauvan olevan rauhallinen. Mulle Lumia merkkaa jokseenkin rauhallista lasta. Mutta jo laitoksella sai tyttö lempinimekseen neiti pippuri ja hoitajatkin sanoivat vauva olevan tulinen persoona. Kohta tyttö 3v ja edelleenkin...
  16. iipunen

    Miten kouluttaa kissaa?

    mulla useammasta kissasta kokemusta, eikä kyllä muuta ole tehtävissä, kuin lukita ovi niin ettei pääse. Meillä kyllä oppivat olemaan häkkisängystä poissa, kun en ENSIMMÄISTÄKÄÄN kertaa antanut niiden mennä nukkumaan sinne, samantien kun kissa näkyi menevän sänkyyn niin samantien kielsin ja...
  17. iipunen

    Opetatteko lapsille esim. hyvästelyn, tervehtimisen tavat?

    meiltä nuo lapset tavat oppii, ei ole tarvinnut ihmeemmin opettaa...
  18. iipunen

    Miten kouluttaa kissaa?

    onko sillä muita mieleisiä paikkoja? Korkeaa kiipeilypuuta tms?
  19. iipunen

    Miten kouluttaa kissaa?

    huoh... ei kissoja voi ihmeemmin kouluttaa, ne tekee just niin kuin ite tykkäävät ja ovat tapojensa orjia. Mutta onnea vaan yritykseen :D Laittakaa haka siihen vaatekaapin oveen :D Tai munalukko :D
  20. iipunen

    Raskaustesti (kuva) haamu, viivanpaikka vai nega?

    haamu, onko joillain näössä vikaa?

Yhteistyössä