Monenko kanssa olet seurustellut?

  • Viestiketjun aloittaja Ei suhteita m41
  • Ensimmäinen viesti
"..."
no oikeesti seurustellu oon 4 kertaa nykyinen mies mukaan luettuna.. muut onki ollu sit semmosia, etten niitä oikeesti seurusteluks laske.. jonkunmoisia suhteita (ei ny siis pelkkää seksiä) tai tapailua, miten sen nyt ottaa.. yhteensä siis näitä kaikkia on ollu arviolta joku 9-10?
 
Olen 25 ja seurustellut kerran, mieheni kanssa. Sitä ennenkin tietysti "seurustellut", mutta niitä en laske kun ne olin niin nuori ja ne olivat enemmän sellaista teinien yhdessä hengailua, ja kestivät aina ehkä kuukauden... :)
 
ghjkkl
[QUOTE="hihihi";26054761]2 vakavaa suhdetta, ehkä noin 8 kevyempää. Seksiä on silti ollut n. 30 kanssa. Hassua kun en itse tunne olleeni mitenkään erityisen 'moraaliton'! :D[/QUOTE]

Jaellut itseäsi 30 jätkälle - KUVOTTAVAA!
 
"mä vaan"
Kuvottavaa!
No mikäs siinä sua nyt kuvottaa? Seksi on luonnollinen asia, josta yleensä nauttii niin nainen kuin mieskin. En voisi kuvitellaakaan että olisin harrastanut seksiä vain muutaman kanssa, minusta on kovin luonnollista nauttia, jos siihen on mahdollisuus. Mitä sitä säästelemään, ei se tavara käytössä kulu, päinvastoin.
 
Ehkä vähän turhan monen. Seurustelusuhteita noin 5 ja muita lyhykäisempiä, ei vakavaksi yltäneitä tapailusuhteita ehkä toiset 5-7. Sen lisäks muutama ihan yhen illan juttu, vaikka en niistä välitäkään. Ikää 33.
 
kökköliini
32v ja mieheni on ainoa kenen kanssa olen seurustellut. ja miehen ion ainut kenen kanssa olen seksiä harrastanut.
:ashamed:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Neo"
6 kanssa seurustellut nykyinen mies mukaanlukien, siihen pari yritystä (tapailua, muttei välttämättä edes seksiä, vaan kun ei sytyttänyt yhtään, jäi sitten siihen).
 

Yhteistyössä