Tää on ehkä maailman tyhmin kysymys, mut näkyykö mulla tässä kuvassa vatsalihakset?!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"jaa"
Eipä kyl näy oikeestaa.. Ehkä kaks ylintä silleen oudosti mut sinuna en tuulettais koska ne on ne kaks helpointa saada näkyviin, sit ku saat jotain alimpiin näkyviin ni voin onnitella. :D Mikä ihmeen painauma tos keskellä mahaa muuten menee??
 
"vieras"
[QUOTE="jaa";26069543]Eipä kyl näy oikeestaa.. Ehkä kaks ylintä silleen oudosti mut sinuna en tuulettais koska ne on ne kaks helpointa saada näkyviin, sit ku saat jotain alimpiin näkyviin ni voin onnitella. :D Mikä ihmeen painauma tos keskellä mahaa muuten menee??[/QUOTE]

Toki ei mitään sixpäkkiä näykään! Noita kahta ylintä siis tarkoitinkin. :D Ei ne oo ennen näkyneet, ja nyt musta tuntuu, että ne näkyy!

Painauma on sukkahousuista ;)
 
kiva on
No eipä tuossa kovin oo hurraamista... Mulla on lievästi ylipainoakin ja silti näkyy paljon paremmin vatsalihakset. :)

Mutta onhan tuo hyvä alku ja naisella se on mielestäni rumannäköistä, jos on kunnon sixpack...
 
[QUOTE="jaa";26069543]Eipä kyl näy oikeestaa.. Ehkä kaks ylintä silleen oudosti mut sinuna en tuulettais koska ne on ne kaks helpointa saada näkyviin, sit ku saat jotain alimpiin näkyviin ni voin onnitella. :D Mikä ihmeen painauma tos keskellä mahaa muuten menee??[/QUOTE]

Onko oikeasti alimmat palat vaikeimmat? :confused: itsellä kun näkyi alimmat joskus, mutta navan seudulle, eli keskelle, en saanut kirveelläkään näkymään... :eek:
 
"vieras"
Kivaa jos joku muukin huomaa nuo! Ja vaikkei ne kaikkien mielestä niin ihmeellinen saavutus olisikaan, niin mulle tää on kuitenkin iso juttu. :) Ikäni olen inhonnut liikuntaa ja vasta nyt vuoden verran olen harrastanut ylipäätään jotain liikuntaa. Nyt vuoden alusta eli kolmisen kuukautta olen treenannut oikeasti ahkerasti - ihanaa saada tuloksia! :)
 
"vieras"
Kaikilla ihmisillä on vatsalihakset, eikä ne sieltä rasvakerrosten alta näy vaikka niitä treenais 24/7..

Rasvaprosentin pitää olla alhainen, jos haluaa että ne palat seiltä näkyisi.
 

Yhteistyössä