Tää on ehkä maailman tyhmin kysymys, mut näkyykö mulla tässä kuvassa vatsalihakset?!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
fbdfhbd
Minua ärsyttää ihmiset, jotka eivät lue keskustelua aloitusta pidemmälle ja tulevat sitten pätemään/vittuilemaan. Eivätkä kaiken lisäksi osaa kirjoittaa.

No ei kyllä mene läpi, jos ap ap väittää tuon olevan vaaleaa ihoa :D Voi hyvä tavaton, ei kai kukaan ny sokee ole!
Miksei vaan voi myöntää, että ohoh, hupsis!taitaahan se side sittenkin sieltä pilkottaa. Kannattaa oppia nauramaan itselleen. Ei se ole niin vakavaa.
 
..
No ei kyllä mene läpi, jos ap ap väittää tuon olevan vaaleaa ihoa :D Voi hyvä tavaton, ei kai kukaan ny sokee ole!
Miksei vaan voi myöntää, että ohoh, hupsis!taitaahan se side sittenkin sieltä pilkottaa. Kannattaa oppia nauramaan itselleen. Ei se ole niin vakavaa.
Ei kai kukaan pidä sidettä noin "ylhäällä". Ja toisekseen todella huonot alkkarit olisi ap valinnut siteen kanssa käytettäväksi.
 
"vieras"
No ei kyllä mene läpi, jos ap ap väittää tuon olevan vaaleaa ihoa :D Voi hyvä tavaton, ei kai kukaan ny sokee ole!
Miksei vaan voi myöntää, että ohoh, hupsis!taitaahan se side sittenkin sieltä pilkottaa. Kannattaa oppia nauramaan itselleen. Ei se ole niin vakavaa.
Nimenomaan, ei se ole niin vakavaa. :D Huomasin itsekin kuvaa aijaa.comiin ladatessani, että näyttää vähän kuin pöksyissä olisi side, mutta en ottanut asiaa niin vakavasti, että se olisi estänyt mua lataamasta kyseistä kuvaa tänne. Pitäkää ihmeessä siteenä jos niin haluatte. :D

Musta nuo olisivat kyllä vähän hassu valinta menkkapikkareiksi, kun edessä on niin alas asti läpinäkyvää pitsiä :) Mutta jokainen tavallaan!
 
näin menee
No siis sidehän tuo on, sanoi ap mitä vain.

Mutta siis itse kysymykseen, niin kaipa noi ylävatsalihaksia on. Mutta aika vähän lihaksia on kyllä kokonaisuudessaan, kun katsoo, ettei tuota rasvaa kuitenkaan ole kovinkaan paljoa ympärillä.
 
Älä ota sitä vakavasti...
[QUOTE="vieras";26069706]Nimenomaan, ei se ole niin vakavaa. :D Huomasin itsekin kuvaa aijaa.comiin ladatessani, että näyttää vähän kuin pöksyissä olisi side, mutta en ottanut asiaa niin vakavasti, että se olisi estänyt mua lataamasta kyseistä kuvaa tänne. Pitäkää ihmeessä siteenä jos niin haluatte. :D

Musta nuo olisivat kyllä vähän hassu valinta menkkapikkareiksi, kun edessä on niin alas asti läpinäkyvää pitsiä :) Mutta jokainen tavallaan![/QUOTE]


Noh, what ever :D Sulla mahtaa olla aika mielenkiintonen kalsonkien alla. Tai sitten oot blondannu majavasi ;D
 
Älä ota sitä vakavasti...
Alkuperäinen kirjoittaja Älä ota sitä vakavasti...;26069723:
Noh, what ever :D Sulla mahtaa olla aika mielenkiintonen kalsonkien alla. Tai sitten oot blondannu majavasi ;D
lisään sanan iho sanojen mielenkiintoinen ja kalsonkien väliin :)
 
jeep jeep
[QUOTE="vieras";26069757]Sukkahousut oisit kuitenkin voinu riisua jo hiukan ennen kuvan ottoa, ettei jää tota törkeetä rantua tohon ihoon.[/QUOTE]
Noh noh, sideasian puimisen vielä ymmärrän, mutta tämä menee jo epätoivoiseksi.. Ne mahalihakset on kuitenkin se pääasia. (toi vaippa sivuasia)
 
treenattu
No jos mennään ihan itse aiheeseen, niin suosittelen kuvassa olevalle henkilölle treenausta, ei diettiä. Esim. henkilön jalta eivät olo kyllä treenausta/kuntosalia nähneetkään, sellaiset rimppakintut on. Kyllä vartalo on sitten kaunis, kun lihaksia alkaa näkyä. Liika toki liikaa, mutta terve, lihaksikas vartalo on kaunis.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26069550]Toki ei mitään sixpäkkiä näykään! Noita kahta ylintä siis tarkoitinkin. :D Ei ne oo ennen näkyneet, ja nyt musta tuntuu, että ne näkyy!

Painauma on sukkahousuista ;)[/QUOTE]

Okei :) Kyllä ne joten kuten näkyy itseasias. Ootko tehny jotain liikkeitä mikä ois vahvistanu niitä? Onnee, tuntuu aina hyvält ku lihakset näkyy tai huomaa olevansa hoikka! :)
 
Aries 78
Itellä tarttis treenata pienellä ravinnolla jonkin aikaa että sais tuota vatsaa ja leukaa pienennettyä.. Mutta eiköhän kesään mennessä ole saanut ne pois. Mithän laihaa fitnes vartaloa mulle ei saa ikinä tehtyä kun aika jykevä tuolta yläkerrasta :)
 
ABS
Näkyyhän ne vähän joo, mut vaan ylimmät ja ne on tosiaan aika helppo saada näkyviin. Mut varmaan tolla vartalolla myös muut ois helppo jos tekis vatsoja kun ei tuota rasvaa paljon näytä olevan. Staattisia vatsoja ja muitakin vaan 3-4 kertaa viikkoon. Netistä löytyy kyllä ohjeita. Reeniä reeniä.
 

Yhteistyössä