Onko muiden miehet tällaisia?

  • Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
"a.p"
Mun mieheni (aivan rakas ja paras) on joissakin tavoissaan aivan mahdoton. Hän esimerkiksi nostaa tyytyväisenä jääkaappiin 5 litran kattilan, johon on jäänyt yksi pieni peruna. Siis koko kattila jääkaappiin yhden pikku perunan vuoksi.

Toinen ikävä tapa on sukkien tiputtaminen pitkin kämppää.
 
"mies"
Tyypillinen nainen, mikään ei riitä. Yleensä täällä ämmät itkee kun miehet eivät korjaa ruokapöytää tai tee mitään keittiössä. Nyt kun ap:n mies yrittää, niin silti menee sekin väärin.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";26061611]Tyypillinen nainen, mikään ei riitä. Yleensä täällä ämmät itkee kun miehet eivät korjaa ruokapöytää tai tee mitään keittiössä. Nyt kun ap:n mies yrittää, niin silti menee sekin väärin.[/QUOTE]

Niinpä :D akat on tollasia.
 
"irma"
mun mies tukkii kaikki takaisin kappiin vaikka olis kuinka vähän. lapsillekin se huutaa jos ei lautanen oo lähes nuoltu. jos mä imuroin niin parin tunnin päästä se imuroi uudestaan. kauhea siivous neuroosi sillä on. psykologilleko sen pistän?
 
"hei"
Jääkaappiongelma osui ja upposi, mies ei voi tajuta, miksi sitä ruokaa pitäs toiseen astiaan siirtää. Sukkia ei jää, mutta muita vaatteita voi löytyä matkan varrelta kyllä.
 
joo-o PERKELE!
Mun mies tekee noita samoja juttuja. Lisäksi se jättelee vaatteitaan sohville ja laittaa sellaisia maitopurkkeja jääkaappiin, joissa on maitoa vaan pari cm. Koska ei viitsi lytistää niitä ja laittaa roskikseen, mielluummin avaa uuden ja jättää ne tyhjät mun vaivoiksi.

Eikä ikinä tuo tyhjiä vessapaperihylsyjä pois vessasta kun ne tyhjenee, jos minä en toisi niin niitä olisi siellä varmaan 10000000.
Rullia osaa kyllä tyhjentää senkin edestä! Istuu vessassa paskalla puolikin tuntia ja lukee vaan lehtiä siellä.

Eikä juuri ikinä avaa uutta kahvipakettia, eikä kaada sitä kahvipurkkiin, koska se on niin vaivalloista.
Avaa sen paketin vaan ja sohottaa kahvia siitä lusikalla keittimeen, jättää paketin avattuna kahvipurkin viereen ja odottaa kunnes mä valutan kahvit purkkiin.
 
Hui, mä oon meillä se, joka laittaa koko kattilan jääkaappiin jossa on yks peruna, myönnän myös tuon, että laitan maitopurkin jääkaappiin jossa on 2cm maitoa, mulla on paidat ja housut sellasia jotka jää aina sohvalle tai tyttären rattaisiin lojumaan.
 
Saraldo
Mä olen meistä se, joka jättää likaisia vaatteita sinne tänne. Multa voi myös hyvin jäädä kuppi ja lautanen pöytään aamupalan jäljiltä, samoin päivällisastiat. Mies taas vie ne samantien altaaseen. Miehen synti on jättää tyhjät maitopurkit tiskialtaan reunalle keikkumaan.
 

Yhteistyössä