Yksin kotona.

Tai no en ihan yksin. Kissaki on, mut ei siitä oo seuraa.

Mietinki oisko ehotuksia mitä vois tehä? :D Oon penkonu miehen kaikki tavarat läpi (luvan kans) ja järjestäny uusiksi, vaatekaapit on järjestetty uusiksi, pyykit pesty, siivottu (pölyt, imurointi, luutuaminen, lakanat), jääkaappi ja pakastin sulatettu ja kylmetetty, kokkeillu erilaisia vaate yhistelmiä, vessanki pesin taas vaikka viimeksi vissin toissapäivänä, oon syöny kaiken mitä syyä voi, etenki herkut, kattonu erittäin tyhjentävästi boxin tallennukset ja nyt sitte vaan pitäis istua. Ja jua pepsi maxia. Käyvä välistä tupakilla. Mullon tylsää. :snotty:
 
Voisit tulla tännekin siivoomaan ja vaatekaappia järjestelemään kun oot noin täynnä virtaa eikä matkakaan oo tuon pitempi :snotty:
Mulla lähti mies työmatkalle, muksut nukkuu ja niin taitaa kohta tehä siskokin.
Mullakin on tylsää.
 
Voisit tulla tännekin siivoomaan ja vaatekaappia järjestelemään kun oot noin täynnä virtaa eikä matkakaan oo tuon pitempi :snotty:
Mulla lähti mies työmatkalle, muksut nukkuu ja niin taitaa kohta tehä siskokin.
Mullakin on tylsää.
Miehän oon aina täynnä virtaa :xmas: Yleisesti ottaen ko omasta huushollista loppuu siivoaminen nii siirryn kavereitten tai sukulaisten tykö. :ashamed:
 
minä,
" Kevin nauttii yksinäisyydestä, muttei kauan sillä lähistöllä hiiviskelevät murtovarkaat Marv ja Harry. Kevinin on tehtävä strategia, jolla pysäyttää roistot ja pelastaa talo."
 

Yhteistyössä