Hakutulokset

  1. M

    tekeeköhän tällasella järjestelmäkameralla mitään?? Neuvokaapa viisaammat!!:)

    nostan.. itsekin olen katsellut tuota!!
  2. M

    sopisiko mulle ETUHIUKSET ?

    Ja tosiaan, otsis ja uus tummempi väri ja vaikka vaaleat raidat vois olla tosi piristävät! Ja muista, että hiukset kasvaa kuitenkin aika nopeaa, eli vaikka ei niin mahtavasti sitten passaiskaan niin ei se ole mikään katastrofi :)
  3. M

    sopisiko mulle ETUHIUKSET ?

    No et ole! Hirvee tyyppi toi majuri...!
  4. M

    Toimiiko muilla fin-tv?

    Voi eii.. mulla oli sieltä jo perjantai illan kunniaksi leffa valkattuna ja just kohta oisin alkanu katsomaan... toivotaan et uus serveri löytyy ja äkkiä!
  5. M

    Ei-kakkumestareiden kakkukuvaketju :-)

    traktori-kakku :D kiva ketju tosiaan, paljon tulee selattua kakku blogeja, mutta niissä on tosiaan monessa jo "liian" hienoja, välillä kiva nähdä myös ns. tavallisia :)
  6. M

    Annatko juuri 4v ikäisen ulkoilla yksin rivaripihalla?

    Juu en luottaisi omaan 4vuotiaaseeni että pysyisi siinä yksikseen.. (voi lähtä vaikka kissan perään tms!)
  7. M

    Minkälaista salaattia yleensä teette?

    Meillä aina perus: kurkkua,tomaattia,jäävuorisalaattia ja fetajuustoa :D Joo erittäin tylsä salaatti! Millasta muitten pöydässä ruukaa olla? (tarvin uusia ideoita :P )
  8. M

    Mitä teillä on tarjolla pääsiäisenä?

    Mietin ihan samaa..Ikänä ei olla pääsiäisenä mitään laitettu. Ois kiva aloittaa joku perinne! :D Jälkkäri on helpompi.. Joku ihana juustokakku, esim: Appelsiini-valkosuklaakakku :P mut mitähän suolasta sitä... :D
  9. M

    Olenko minä teidän mielestänne pinnallinen?

    No et todellakaan ole pinnallinen! Ihan täysin normaalit vaatimukset! Enemmän ihmettelisin jos joku EI pitäisi nuita turn offeina!
  10. M

    Juma mikä yksiö!

    WOW! :P kyllä mulle vaan kelpais! Ja aivan mainio tuo parvi!
  11. M

    Pitäisi alkaa opettaa 4v omaan sänkyyn. Vinkkejä? :D

    Lapsen sänky oli yhdessä vaiheessa ihan meidän sängyssä kiinni. Eipä nukkunut siinä siltikään, ja sitä varten piti vaihtaa makuuuhoneiden paikkaakin tilanpuutteen takia :/ poika ei jostain syystä suostu edes leikkimään päivällä omassa huoneessaan ellei joku ole koko ajan siinä vierellä...
  12. M

    Pitäisi alkaa opettaa 4v omaan sänkyyn. Vinkkejä? :D

    Joo tiedän, oma vika kun nukkuu vielä vieressä, ja kyllä, ollaan ihan laiskuuttamme tehty näin :/ Välissä on ollut kausia että menee itse omaan sänkyyn nukkumaan ihan hienosti, mutta tätä ei kestänyt kuin ehkä kuukauden..Ja silloinkin tuli joskus kolmelta meidän viereen. Nyt alkaa olla...
  13. M

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Tarttisin naapureita! Laittakaas yv:tä :wave:
  14. M

    Osaako teidän 3-vuotiaat pojat piirtää jo hahmoja?

    joo! sellasia söpöjä palloja josta josta törröttää piitkät kädet ja jalat (toki myös silmät ja suu tehdään tarkasti)
  15. M

    Raahesta uusia kavereita?:)

    Välillä aina täällä palstalla näyttää joku olevan Raahesta niin ajattelinpas, että olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin :) Itselläni on 2 lasta ja lapsillekkin olisi kiva saada seuraa :) Eli raahelaiset ilmoitelkaas itsestänne tänne! :wave:
  16. M

    Pelaako kukaan frontierVilleä FB:ssä :D ?

    On pyydetty mut ne ei lähetä! murr! :D
  17. M

    Pelaako kukaan frontierVilleä FB:ssä :D ?

    Joo niitä kakkuja olen keräillyt mutta niitä pitää saada se 60 niin se tulee kokoon niin hitaasti :D Ajattelin että jos on jotain vippaskonsteja :P
  18. M

    hitto että hävettää taas ilmoitella pojan synttäri toiveita..

    Onhan ne hintavia :/ Kai pojalle riittää ja yhden/kaks saa nuista? Tai sit sukulaiset ostaa kimpassa :)
  19. M

    En usko että kovin paljon voisin laihduttaa. 169/68. Vertaapas omiin mitttoihisi!

    No juu kaikilla se on niin erilailla.. Itse 64/170 ja peilistä katsoo melko plösö :D
  20. M

    Pelaako kukaan frontierVilleä FB:ssä :D ?

    Auttakaas! Aloitin vasta sen ja oon jo ihan koukussa :D Mut miten siinä saa lisää energiaa, tympäsee ku ei voi mitään hommia tehdä ja elukatkin jää syöttämättä? :kieh:

Yhteistyössä