Juma mikä yksiö!

  • Viestiketjun aloittaja Kattokee kattokee
  • Ensimmäinen viesti
Hienoa, että joku kunnostaa noita Kallion kämppiä. Edes yhtä. Alueena se on mukavan lähellä keskustaa, mutta siellä olevat yksiöt ja kaksiot vaan tahtovat olla kunnoltaan ja ulkonäöltään.. niin, no, sellaisia kuin tuon blogin "ennen" -kuvissa :) Hyvän näköseksi laitettu!
 
Hienoa, että joku kunnostaa noita Kallion kämppiä. Edes yhtä. Alueena se on mukavan lähellä keskustaa, mutta siellä olevat yksiöt ja kaksiot vaan tahtovat olla kunnoltaan ja ulkonäöltään.. niin, no, sellaisia kuin tuon blogin "ennen" -kuvissa :) Hyvän näköseksi laitettu!
Jos nyt tarkkoja ollaan, niin eihän tuo Kalliossa ole. Jos siis puhutaan kaupunginosasta eikä peruspiiristä.
 
<3
I-H-A-N-A!! Pakko mennä näyttöön! Harmi, etten voi vielä vuoteen myydä tätä pois ja ostaa tuota (tässä on se ensiaunnon ostajan verohomma). Ja en kahta lainaa pystyisi pitämään, tai saamaan. Pitäis ensin myydä tämä nykyinen pois alta.

Ja kyllä tuo 21,5 neliöö mulle riittäis, varsinkin tuollaisella parvella. Mulla nyt 25 neliötä ja hyvin mahtuu kun on hyvä pohja.
 
"mie"
Keittiö on tosi kiva, tykkäsin paljon ja parvi on kiva mutta mietin pitkänä ihmisenä että pitääkö siellä kävellä kyyryssä tai peräti kontata :D Portaat oli oudot ja kaipaisin kaisetta myös toiselle puolella sekä toi kaise aika matala pikä on parven reunassa.

Mutta kyllä mä tohon muuttaa voisin, hiprakassa kun en koskaan ole niin ei pelkoa että portaista tippuis ainakaan sen takia :D
 

Yhteistyössä