Ei-kakkumestareiden kakkukuvaketju :-)

  • Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Siis ihan "tavallisia" täytekakkuja, joiden tekijät eivät ole mitään super-kakkutaitureita. =)

Tässä mun, juuri väsäsin tuon, huomisia lapsen 2 v.-synttäreitä varten.

 
Kaikki kunnia upeille kakkumestarien kakuille, ne ovat upeita, taideteoksia monet ( kuten ainakin Kakkukatrilla) mutta minusta on ihana katsella välillä tuollaisia ns.tavallisemman näköisiä, ihan hauskannäköisiä kakkuja, jotka vielä näyttävtät kakuilta ja ovat varmasti hyviä.
=) tuo kissakakku on metka.
 
"Äiti viidelle"
Siis ihan "tavallisia" täytekakkuja, joiden tekijät eivät ole mitään super-kakkutaitureita. =)

Tässä mun, juuri väsäsin tuon, huomisia lapsen 2 v.-synttäreitä varten.

Hieno kakku on!
Mutta tuli mieleen että laitoitko jo nyt nuo karkit kakkuun, vaikka tarjoilet sen ilmeisesti huomenna? Noista karkeista lähtee nimittäin väri leviämään jonkun ajan kuluttua. Ainakin minulla kävi niin.
 
Mä en harrasta täytekakkuja. :D Teen enemmin juustokakun. Tämä tirpan viimeisin synttärikakku. Äitille selvisi vasta jälkikäteen, että sokerikoristeet kannattaa pistää vast JUST ennen tarjoilua. Arvatkaa mistä sen huomaa..... =)


pssst.. Nuo tummat läntit eläinhahmojen välissä oli alunperin semmosia söpösiä kukkasia. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;23725230:
Mä en harrasta täytekakkuja. :D Teen enemmin juustokakun. Tämä tirpan viimeisin synttärikakku. Äitille selvisi vasta jälkikäteen, että sokerikoristeet kannattaa pistää vast JUST ennen tarjoilua. Arvatkaa mistä sen huomaa..... =)


pssst.. Nuo tummat läntit eläinhahmojen välissä oli alunperin semmosia söpösiä kukkasia. :D
Kakkukin on syötävän näköinen, mutta voi minkälainen ihanuus sulla on lautasena!! :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23725193:


Ta-daaa! Ei m enny ihan niinkuin Strömssöös.......


JA tää on lammaskakku....
Mä teen kanssa jotain tollasia kuin sulla toi ylempi. Et voidaan kummatkin kuulua sun kanssa sit kategoriaan "ei tosiaankaan menny ihan niinku Strömssöös...." :D Ja toi lammaskakku on mun mittapuulla ainakin jo hieno, en ikimaailmassa osaisi tehdä tuollaistakaan.

Suzyanne, toi sun kissakakku on hieno! Sussa on ainesta. :)
 
[QUOTE="lumi";23725238]ykskään ei ollut näistä mun mielestä huono.[/QUOTE]

Ei olekaan. Mutta ei sellainen 'tein näitä koristeita 5 tuntia' kakkukaan.

Kaikki kunnia heille, mahtavan näköisiä, ei sillä.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23725245:
Kakkukin on syötävän näköinen, mutta voi minkälainen ihanuus sulla on lautasena!! :p
Se on itse asiassa ihan tavallinen jalallinen lasilautanen, jolla on Ikean kestokakkupaperi (Siinä paketissa on ihania kakkupapereita: semmonen vihreä, liila, musta ja tuo. Niissä on kaikissa hauska reunakuvio. :)).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;23725276:
Se on itse asiassa ihan tavallinen jalallinen lasilautanen, jolla on Ikean kestokakkupaperi (Siinä paketissa on ihania kakkupapereita: semmonen vihreä, liila, musta ja tuo. Niissä on kaikissa hauska reunakuvio. :)).
:O

Mulla on jo kestoleivinpaperi, kestokahvinsuodatin ja kestovitutus.
Kestokakkupapereista en ole kuullutkaan- tätä ennen siis :D

Voi että! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23725287:
:O

Mulla on jo kestoleivinpaperi, kestokahvinsuodatin ja kestovitutus.
Kestokakkupapereista en ole kuullutkaan- tätä ennen siis :D

Voi että! :D
:D Mä taas en kestoile kovinkaan monessa, mutta sitten kakkupapereissa näemmä... (huvittavaa sinänsä, sillä teen kakun ehkä keskimäärin kerran vuoteen.) Mutta nuo oli niin söpöjä, että oli pakko ostaa. :LOL:
 
"vieras"
Joo, nää on parhaita =) Minäkin olen kaivannut jo "taviskakkuja" näiden kakkublogi-hifistelijöiden taidonnäytteiden sijaan! Toivottavasti tästä tulee piiiitkä ketju!
 
harmaa neytiri
Ei mikään masterpiece, mutta hyvää..
Tämä osoite, mutta lisätkaa eteen se http:// mutta ei www.tä, menee muuten filtteriin.

2.bp.blogspot.com/_CfLxu0TV36k/TMWlOfLhvKI/AAAAAAAAATA/IVULkz8qiyg/s1600/DSC09984.JPG

että tämmönen
 

Yhteistyössä