hitto että hävettää taas ilmoitella pojan synttäri toiveita..

  • Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti
"Neith"
ei meinaan ole taaskaan halvimmasta päästä :D
on toivonut:
lego paloasemaa
lego poliisiasemaa
lego palovenettä
lego poliisin johtokeskusta
emekin tukkirekkaa ja metsätyökonetta..
parkkitalo pikkuautoille


me kyllä ostetaan tuo paloasema enkä oikeasti oleta kenekään ostavan tuota poliisi asemaa
mutta on nuo muutkin melko hintavia..
 
"äityli"
Mä olen lapsen kanssa käynyt keskustellen läpi , että olisi hyvä olla mukana vähän halvempiakin toiveita.

Seuraavana vuonna oppivat sen jo itsestään . Nyt ripille pääsevä on tehnyt lahjalistaa alk. 5 euroa -
150 euroa .... eli jokaiselle kukkarolle löytynee sopiva
 
"Neith"
Minusta voit. Etenkin, jos tiedät, että nuo ovat liian hintavia joillekin.
no enpä mä keksi mitään muitakaan juttuja, maatilan eläinten lisäksi (mutta nekin on niitä kalliimpia/isompia mitä tuo poika haluaa)

tässä tulee nimittäin se että en halua yhtäkään krääsä lelua, enkä muuten yhtään lisää noita pieniä ajoneuvoja.. niitä on ihan liikaa jo nyt
 
[QUOTE="Neith";23545353]no enpä mä keksi mitään muitakaan juttuja, maatilan eläinten lisäksi (mutta nekin on niitä kalliimpia/isompia mitä tuo poika haluaa)

tässä tulee nimittäin se että en halua yhtäkään krääsä lelua, enkä muuten yhtään lisää noita pieniä ajoneuvoja.. niitä on ihan liikaa jo nyt[/QUOTE]No sitten varmaan ei kannata noin montaa isoa legopakettia ollenkaan pyytää saman synttärin aikaan. Usko pois, te vielä hukutte niihin legoihin tuolla menolla, täällä puhuu kokemuksen rintaääni:ashamed::D
 
"Neith"
[QUOTE="eee";23545336]Mitä noi sit maksaa?[/QUOTE]

paloasema maksaa jonkun 60-80€ poliisiasema 120€
lego vene ja rekka 40-50€
emekin rekka tais olla 45€

kimpassa saavat toki ostaa, en siis vaadi noita jokaista pojalle :D
 
Hmm. Tekisin kyllä niin, että lapsi saa yhden tai kaksi isompaa juttua eikä kaikkea, mitä toivoo. Mua ärsyttäisi saada joku kallis synttärilahjatoive keneltä tahansa lapselta (tai siis hänen vanhemmaltaan).
 
"vieras"
[QUOTE="Neith";23545353]no enpä mä keksi mitään muitakaan juttuja, maatilan eläinten lisäksi (mutta nekin on niitä kalliimpia/isompia mitä tuo poika haluaa)

tässä tulee nimittäin se että en halua yhtäkään krääsä lelua, enkä muuten yhtään lisää noita pieniä ajoneuvoja.. niitä on ihan liikaa jo nyt[/QUOTE]

Mikä on krääsää ja mikä ei, mielipiteitä on yhtämonta kuin äitejä tässä maailmassa :)

Mutta aina ei voi laatua saada jos ei ole jollain vara ostaa.
 
sivsuta
[QUOTE="Neith";23545353]no enpä mä keksi mitään muitakaan juttuja, maatilan eläinten lisäksi (mutta nekin on niitä kalliimpia/isompia mitä tuo poika haluaa)

tässä tulee nimittäin se että en halua yhtäkään krääsä lelua, enkä muuten yhtään lisää noita pieniä ajoneuvoja.. niitä on ihan liikaa jo nyt[/QUOTE]

sitten sanot, että vatteet on kivoja, pyyhe, muki tms käyttötavara ?
 
"Sirkkeli"
[QUOTE="Neith";23545353]no enpä mä keksi mitään muitakaan juttuja, maatilan eläinten lisäksi (mutta nekin on niitä kalliimpia/isompia mitä tuo poika haluaa)

tässä tulee nimittäin se että en halua yhtäkään krääsä lelua, enkä muuten yhtään lisää noita pieniä ajoneuvoja.. niitä on ihan liikaa jo nyt[/QUOTE]

Eli se lista onkin äidin vaatimuslista eikä pojan toivomuslista?
 
"Neith"
No sitten varmaan ei kannata noin montaa isoa legopakettia ollenkaan pyytää saman synttärin aikaan. Usko pois, te vielä hukutte niihin legoihin tuolla menolla, täällä puhuu kokemuksen rintaääni:ashamed::D
:D meillä on niitä jo melkoinen määrä.. mutta poika kovasti niistä tykkää ja ne on ollut ihan loistavia tossa keskittymisen harjoittelussa :ashamed:
toki noita peruspalikoita tarvitaan aika paljon että saa rakenneltua taloja ym juttuja, eli niitä toivoin pojan kummilta (jos oikein muistan niin ne ei ole mitään hirmu kalliita)

aiemmin on ollut helpompaa esittää toiveita pojan puolesta, mutta nyt noita erikokoisia traktoreita on jo sen reilu 30kpl että ei enää niitä oikein voi toivoa :D
ja ns. tarpeelliset jutut, eli vaatteet ym on ostettu jo tälle keväälle/kesälle
 
"Neith"
[QUOTE="Sirkkeli";23545382]Eli se lista onkin äidin vaatimuslista eikä pojan toivomuslista?[/QUOTE]

ei vaan nimenomaan pojan toivelista, minen ole tuohon vaikuttanut.
krääsää en meille halua kun ne vain hajoaa lyhyen käytön jälkeen
 
sivsuta
[QUOTE="Neith";23545390]ei vaan nimenomaan pojan toivelista, minen ole tuohon vaikuttanut.
krääsää en meille halua kun ne vain hajoaa lyhyen käytön jälkeen[/QUOTE]

toivo kirjoja pojalle ?
 
[QUOTE="Neith";23545383]:D meillä on niitä jo melkoinen määrä.. mutta poika kovasti niistä tykkää ja ne on ollut ihan loistavia tossa keskittymisen harjoittelussa :ashamed:
toki noita peruspalikoita tarvitaan aika paljon että saa rakenneltua taloja ym juttuja, eli niitä toivoin pojan kummilta (jos oikein muistan niin ne ei ole mitään hirmu kalliita)

aiemmin on ollut helpompaa esittää toiveita pojan puolesta, mutta nyt noita erikokoisia traktoreita on jo sen reilu 30kpl että ei enää niitä oikein voi toivoa :D
ja ns. tarpeelliset jutut, eli vaatteet ym on ostettu jo tälle keväälle/kesälle[/QUOTE]Ymmärrän, mutta siltikin, kukaan lapsi ei tarvi kaikkia näkemiään ja toivomiaan legopaketteja. Sitä paitsi jonkun ajan päästä ne ovat kaikki sekaisin (saa väittää muutakin, en usko:D ), eikä kukaan tiedä muutaman vuoden kuluttua mikä on paloautopaketista ja mikä lentokoneesta. Sehän on tietysti legojen hyvä puolikin, että kaikki käy keskenään, mutta se kallis ostohinta, se on kuitenkin minusta oleellista. En pidä hyvänä, että lapsi saa kaiken toivomansa, etenkin jos ne toiveet toteutetaan enemmän tai vähemmän puolivapaaehtoisina lahjoina. Hyvällä sanon, en tarkoita ilkeillä. (olen itse katunut tätä legojen miljoonan palasen hankkimista talouteen, se oli ihan liikaa)
 
..
[QUOTE="Neith";23545383]:D meillä on niitä jo melkoinen määrä.. mutta poika kovasti niistä tykkää ja ne on ollut ihan loistavia tossa keskittymisen harjoittelussa :ashamed:
toki noita peruspalikoita tarvitaan aika paljon että saa rakenneltua taloja ym juttuja, eli niitä toivoin pojan kummilta (jos oikein muistan niin ne ei ole mitään hirmu kalliita)

aiemmin on ollut helpompaa esittää toiveita pojan puolesta, mutta nyt noita erikokoisia traktoreita on jo sen reilu 30kpl että ei enää niitä oikein voi toivoa :D
ja ns. tarpeelliset jutut, eli vaatteet ym on ostettu jo tälle keväälle/kesälle[/QUOTE]

no ens keväänä sittn jätätte kesävaatetta yms ostamatta jotta jää sukulaisillekin jotakin
 

Yhteistyössä