sopisiko mulle ETUHIUKSET ?

  • Viestiketjun aloittaja "lilla"
  • Ensimmäinen viesti
ihanpihallaoon
Värjäätkö itse vai kampaajalla? Jos kampaajalla, niin vaihda kampaajaa, tuohan on ihan punainen. Jos itse, niin älä enää valitse noita kullansävyisiä värejä (värikoodissa pisteen jälkeen kolmonen, esim. 8.3), jos sulla on noin voimakas oma punapigmentti. Valitse tuhkaan taittavia sävyjä, värikoodissa pisteen jälkeen ykkönen, esim. 8.1.
Mutta eikö silloin lämpimät sävyt pue jos on jo valmiiksi punapigmenttiä?
 
"vieras"
[QUOTE="ups";23567866]Joo kasvojen iho kuntoon[/QUOTE]
Voi luoja miten ärsyttävä kommentti. Aina sitä kasvojen ihoa ei vaan saa kuntoon, vaikka kokeilisi ihan kaikki keinot.
 
"nilla"
Hyväihoisten on helppo tulla sanomaan että laita iho kuntoon. Tuskin kukaan huonoa ihoa itselleen valitsee.

Kaikille hyvä iho ei ole itsestäänselvyys.
peesi. mä oon aina ollu laiha käyny kosmetologilla käyttäny kalliita ihonhoitotuotteita oon ostanu kalliita lääkkeitä mitä ihotautilääkäri määräs (ja käyttäny niitä) mutta vaan sitten laser autto mutta samalla kuivatti naaman tosi kireeks. olis joo ihanaa kun vois tosta noin vaan laittaa ihon kuntoon.
 
Ja tosiaan, otsis ja uus tummempi väri ja vaikka vaaleat raidat vois olla tosi piristävät!
Ja muista, että hiukset kasvaa kuitenkin aika nopeaa, eli vaikka ei niin mahtavasti sitten passaiskaan niin ei se ole mikään katastrofi :)
 
"vieras"
[QUOTE="nilla";23744938]peesi. mä oon aina ollu laiha käyny kosmetologilla käyttäny kalliita ihonhoitotuotteita oon ostanu kalliita lääkkeitä mitä ihotautilääkäri määräs (ja käyttäny niitä) mutta vaan sitten laser autto mutta samalla kuivatti naaman tosi kireeks. olis joo ihanaa kun vois tosta noin vaan laittaa ihon kuntoon.[/QUOTE]
Niinpä. Itsekin olen hoikka ja terve, ulkonäöstäni huolehtiva ihminen, mutta en silti hitto soikoon saa taiottua ihoani kuntoon. Se räjähti e-pillerien lopettamisen jälkeen, vaikka aina ennen oli lähes virheetön. Eikä tähän tunnu auttavan mikään temppu.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja eikö jo riittäisi?;23744952:
Hei sä taidat olla se sama pontso, joka julkas itestään sen kroppakuan täs hiljattain!
Niin on sama, aloitti ketjun nimimerkillä nolo. Pyysi kyllä ketjun poistoa sit modeilta. Mut ap:lla on kivat silmät, hyvä väri. Hiusongelmaan en osaa vastata, jos on tikkusuorat hiukset niin sitten uskaltaisin itse harkita, jos yhtään luonnonkiharaa niin otsista ei saa koskaan hyvin.
 

Yhteistyössä