Olenko minä teidän mielestänne pinnallinen?

  • Viestiketjun aloittaja eräs mies vain
  • Ensimmäinen viesti
eräs mies vain
Ihmiset pitivät minua pinnallisena, kun kerroin, että seuraavat piirteet naisessa ovat minulle ehdottomia turn-offeja.

-Epähygieenisyys ja epäsiisteys.

Jos nainen on syyllistynyt seuraavanlaisiin rikoksiin, niin ne ovat myös ehdottomia turn-offeja.
-Huumausainerikos
-Pahoinpitely ja sitä pahemmat henkeen ja terveyteen kohdistuneet rikokset
-Raiskaus (tosin erittäin epätodennäköistä, että sellaisen naisen kohtaisin, mutta jos jostain ihmeen syystä kohtaisin, niin sellainen olisi turn-off).
Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö (erittäin epätodennäköistä, että kohtaisin tällaistakaan naista, mutta tämäkin olisi ehdoton turn-off).
-Varastelut, ryöstöt yms.
-Talousrikokset.

Kertokaas te, olenko minä teidän mielestänne pinnallinen, kun vaadin naiselta tuollaista? Omasta mielestäni nuo eivät ole mitenkään ylitsepääsemättömän kovia vaatimuksia ja omasta mielestäni nuo ovat ihan hyviä turn-offeja. Eikö se ole ihan luonnollista, jos joku ei halua rikollista itselleen kumppaniksi? Lisäksi en myöskään halua epähygieenistä ja epäsiistiä naista. Tämä ei johdu siitä, että kun "naisetkaan eivät halua epähygieenistä ja epäsiistiä miestä" vaan ihan puhtaasti siitä, että omasta mielestäni ei se kauhean mukavalta tunnu, jos toinen ei pidä perushygieniestaan ja siisteydestään huolta ja jos koti on kauhean epäsiistissä kunnossa jne.

Itselleni kelpaisi ulkonäöllisesti hieman vähemmän viehättäväkin nainen, jos vain nuo asiat ovat kunnossa.

Mitä mieltä olette? Olenko minä teidän mielestänne pinnallinen?
 
Non compos mentis
Jos unelmien nainen tulee vastaan, mutta suhde vaatii onnistuakseen siivoojan palkkaamista, en pitäisi kamalana asiana moista. Tuo hygienia ja rikosjuttu ihan ymmärrettäviä.
 
"Titus"
Riippuu miten jyrkät rajat vedät noihin vaatimuksiin, eivät sinällään kuulostaneet kyllä miltään kovin pinnallisilta. Esim. Minä itse varastin lapsena yksittäisiä irtokarkkeja n. 10kpl:tta kaupasta ( kaikki eri kerroilla), ja kahdeksantoista vuotiaana baarista kaksi shottilasia. En ajele säärikarvojani kuin n. kerran kuukaudessa koska ne ovat niin hemmetin vaaleita ja pehmeitä ettei niitä edes näy, ja käyn suihkussa 5 kertaa viikossa. Olenko totaalinen turn-off ?
 
eräs mies vain
[QUOTE="Titus";23600899]Riippuu miten jyrkät rajat vedät noihin vaatimuksiin, eivät sinällään kuulostaneet kyllä miltään kovin pinnallisilta. Esim. Minä itse varastin lapsena yksittäisiä irtokarkkeja n. 10kpl:tta kaupasta ( kaikki eri kerroilla), ja kahdeksantoista vuotiaana baarista kaksi shottilasia. En ajele säärikarvojani kuin n. kerran kuukaudessa koska ne ovat niin hemmetin vaaleita ja pehmeitä ettei niitä edes näy, ja käyn suihkussa 5 kertaa viikossa. Olenko totaalinen turn-off ?[/QUOTE]

Tuollaiset tapaukset minä voisin laskea lapsuuden ja nuoruuden hölmöilyjen piikkiin. Että eti nuo tapaukset olisi minulle turn-offeja.
 
"vieras"
noista mä syyllistyn ainoastaan kämpän ajoittaiseen sotkuisuuteen.

Mistä ihmeestä olet löytänyt yhtäkään naista tai ihmista, joka olisi syyllinen mihinkään noista rikoksista? Mun tuttavapiirissä ei ainakaan ole yhtään rikollista.
Tai siis on, mun mielestä ylinopeuden ajaminen ja liikennesääntöjen toistuva noudattamatta jättäminen on taparikollisuutta. Mutta ne ei suinkaan ollu sun listalla.
 
eräs mies vain
[QUOTE="vieras";23601196]noista mä syyllistyn ainoastaan kämpän ajoittaiseen sotkuisuuteen.

Mistä ihmeestä olet löytänyt yhtäkään naista tai ihmista, joka olisi syyllinen mihinkään noista rikoksista? Mun tuttavapiirissä ei ainakaan ole yhtään rikollista.
Tai siis on, mun mielestä ylinopeuden ajaminen ja liikennesääntöjen toistuva noudattamatta jättäminen on taparikollisuutta. Mutta ne ei suinkaan ollu sun listalla.[/QUOTE]

En ole missään (onneksi) nähnyt tuollaisia naisia. Mutta sanoinpa vain, että tuollaiset piirteet olisivat minulle turn-offeja.
 
"hmm"
me normaalit ja suvaitsevat ihmiset nimenomaan kiihotutaan epäsiisteistä henkilöistä jotka ovat syyllistyneet lasten hyväksikäyttöihin, raiskauksiin ja väkivaltarikoksiin.
 
vähän ohi menee, mutta miten raiskaus on siis turn-off ? Jos nainen on raiskattu vuosia sitten, miksi se asia nostaa hänet turn offiksi ? jos olet aloittanut vaikka suhteen ja kaikki menee ihanasti ja nainen sitten uskaltaa avautua raiskatuksi tulosta, niin hän muuttuu sinulle turn offiksi ? minusta tuollainen olisi outoa jotenkin .
 
vähän ohi menee, mutta miten raiskaus on siis turn-off ? Jos nainen on raiskattu vuosia sitten, miksi se asia nostaa hänet turn offiksi ? jos olet aloittanut vaikka suhteen ja kaikki menee ihanasti ja nainen sitten uskaltaa avautua raiskatuksi tulosta, niin hän muuttuu sinulle turn offiksi ? minusta tuollainen olisi outoa jotenkin .
Ap puhui siitä, että nainen olisi raiskaaja.
 
fgh
vähän ohi menee, mutta miten raiskaus on siis turn-off ? Jos nainen on raiskattu vuosia sitten, miksi se asia nostaa hänet turn offiksi ? jos olet aloittanut vaikka suhteen ja kaikki menee ihanasti ja nainen sitten uskaltaa avautua raiskatuksi tulosta, niin hän muuttuu sinulle turn offiksi ? minusta tuollainen olisi outoa jotenkin .
tuossa itseasiassa puhuttiin että nainen olisi ITSE syyllistynyt raiskaukseen rikoksena.
 

Yhteistyössä