Hakutulokset

  1. T

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Hei pitkästä aikaa :wave: Oon siirtyny tuonne lapsettomuus-puolelle nii siks ei oo näkyny. Tutkimuksissa edetty sen verran että lähete on gynegologian polille ja siellä aletaan tutkiin tarkemmin missä vika. Mulla on hormoonit ym kunnossa että todennäköisesti vika löytyy miehestä.. Näillä...
  2. T

    **Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

    Hei pitkästä aikaa :) Oon siirtyny tuonne lapsettomuus-puolelle nii siks ei oo näkyny. Tutkimuksissa edetty sen verran että lähete on gynegologian polille ja siellä aletaan tutkiin tarkemmin missä vika. Mulla on hormoonit ym kunnossa että todennäköisesti vika löytyy miehestä.. Näillä...
  3. T

    Muita "alkutaipaleella" olevia?

    Dodii, pitkästä aikaa taas täällä :) Tosiaan, käytiin lääkärillä sillon viime viikolla. Minun hormooneissa tai muissa ei siis mitään tavallisuudesta poikkeavaa ollu niinku jo tiesinki. Miehelle sano että siittiöiden määrä on normaali, liikkuvuus vähän normaalia alhasempi ja niitä...
  4. T

    Muita "alkutaipaleella" olevia?

    Hei! Jaahas mahtava homma että tulokset oli hyviä :) toivotaan että tärppäis ennen sitä ens vuotta! Amalia mie en tiiäkkään onko meilä täälä lapsettomuuspolia, pitääpä ottaa selvää :) entä jos ei oo? onko se sit yksityisellä joka kaupungissa vai miten menee? Hieno homma että sulla on...
  5. T

    Muita "alkutaipaleella" olevia?

    Heissan taas :) Viikonloput menee aina niin nopeaa ettei koneellakaan kauheasti tuu käytyä.. Mie sanoin miehelle joku aika sitten että jos meille ei vauvaa suoda nii mie haluan koiran :p ja ehkä toisenki :D minusta varmaan tulis sitte hullu kissa ja koira-nainen :laugh: Amalia no olipa se...
  6. T

    Muita "alkutaipaleella" olevia?

    Jaahas aina oppii jotaki uutta nuista lyhenteistäki :) aika vähän loppujen lopuksi tullu tutustuttua nuihin lyhenteisiin että välillä pitää kyllä kurkata googlesta että tietää mistä puhutaan :D vissii sitä haluaa piettää vielä nuo hoitomuodot ym muut mysteerinä itelle ku elää vielä siinä...
  7. T

    Muita "alkutaipaleella" olevia?

    Amalia aika jännä tilanne kyllä että ne menkat just nyt päättää lykätä tuloansa :) ettet vaan oo ressannu sitä tutkimusta ja ne sen takia ois myöhässä? meinaatko tehä testiä vai joko tilanne muuttunu? toivottavasti pääset sinne tutkimukseen kuitenki! hei sullekki jaahas :wave: Pahottelut...
  8. T

    Muita "alkutaipaleella" olevia?

    Hei :) Ootteko käyneet siis yksityisellä tutkimuksissa vai ihan kunnallisella? Meilläki menny suht hyvän ajan sisällä asiat eteenpäin, kuukauden sisään kuitenki tuo eka käynti ja nyt uus aika on 24.päivä. Siellä tulokset sit papasta ja miehen siemenneste.. niitten perusteella sitte...
  9. T

    Muita "alkutaipaleella" olevia?

    Eli siis oma tilanne se että ite oon 25v ja mies 26v. Mulla ennestään kohta 7vuotias lapsi ja miehellä ei lapsia. Marraskuussa 2010 jätettiin ehkäsy pois(kumi) ja raskaaksi en ole tullut. Viime kuun lopussa käytiin terveyskeskuslääkärillä. Mies kävi siemennesteanalyysissä ja minä papassa, veri-...
  10. T

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Moro! :wave: Täällä täti kävi kylässä ja pakkas kamatki jo, tänään siis kp4. Minut vois periaatteessa siirtää taustaileen nyt ainaki täksi kierroksi. Ois parin viikon päästä se lääkäri ja sitten toivottavasti oon myös viisaampi :) jos nyt "levähtäis" ja sit ko tietää missä häikkää nii...
  11. T

    **Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

    Heissan taas :) Mulla täti tuli kylään ja tais jo mennäkki, tänään siis kp4. Jännäillä tässä vielä reilut kaks viikkoa ja sit sinne lekurille.. voisin periaatteessa mennä taustaileenki, sen verran vähän täällä kirjottelen. Luen kyllä melkeen päivittäin. Katotaan uudestaan sitten ko on...
  12. T

    **Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

    Heippa taas :) mie yritin sieltä perhesuunnitteluneuvolasta neuvoja pyytää ku ei vauvaa kuulu, sain nii törkeää palvelua ettei tosi :ashamed: lähti sitte systerin toimesta pikku reglamaatiota meneen ylemmälle taholle sinne neuvolaan.. Terveyskeskukseen saa ens viikolla gynelle aikoja(jotka...
  13. T

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Täällä elellään sitte kp 2 , vaihteeksi.. Tänään teen niinkin suuren siirron eteenpäin että soitan perhesuunnitteluneuvolaan.. 11 kiertoa takanapäin ja haluan tietää missä vika ku ei vauvaa kuulu :| epäilykset miehen simppoihin vahvistuu kokoajan, hällä ei lapsia ole ja mulla on.. mies kerto...
  14. T

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Mulle vois päivittää kp 2 listaan.. Tänään on semmonen päivä että otan puhelua perhesuunnitteluneuvolaa kohti.. en ois ikinä uskonu että se päivä tulee mutta näillä mennään :|
  15. T

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    ONNEA Rouva Möppiäinen :)
  16. T

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    ONNEA lily-rose =) seuraavaan päivitykseen voipi mulle laittaa iäksi 25v :) Täälä ei muuta ku oviksen oottelua.. ja peittojen heilutusta :laugh:
  17. T

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    ONNEA chamon :hug:
  18. T

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    se ois Kp 2 tännään, ei ees harmita :) tästä se taas lähtee :)
  19. T

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Kp 2 olis tänään, eipä tässä sen kummempaa :)
  20. T

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    LiLy_ sori en millään jaksa lukea sun "historiaa" koko ketjun alusta, mut tuli tuossa mieleen et ootko miettiny sitä et sulla ei toinen munasarja ovulois ollenkaan..? ko sanoit että about joka toinen kierto on pitempi, eli todennäkösesti kierto joka venyy johtuu siitä ettei ovista tapahdu...

Yhteistyössä