*Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

Täällä on niin jänniä päiviä monella,tsempityksiä:heart:
Ja halauksia!!

G: mä toivoisin tyttöä jos sitä asiaa ylipäätään saa/voi toivoa:ashamed:
Tää olis meidän vimppa vauva jos se olis totta ja mulla on jo kumpaakin sukupuolta olemassa ja jotenkin vaan koen että olis ihana kun kuopus olis tyttö.
Ja niin kliseisesti,kunhan on terve tai että edes ylipäätään enää vauvan saan!!
 
puskajussi: varmaan pidetään nyt taukoa ainakin lokakuuhun, antaa kohdun levätä ja käydään lääkärissä.
ultraava lääkäri kyl epäili et mussa ei oo muuta vikaa ku 3 sektion jättämä arpi kohtuun ja siksi alkion vaikea kiinnittyä ja pysyä kiinni.
 
santsu_82: Puuuh puuh puhaltelen sun testeihin plussia ja toivotaan että saatais tähänkin ketjuun pitkästä aikaan ropisemaan plussia, mä pitelen peukkuja että roskishaamu muuttuu plussaksi!! :heart:

Ansku83: Onnea Ovisplussasta!! :heart: Kyllä on ihana plussa, ja toivotaan että tuommoinen näky ois sitten muutaman viikon päästä myös siinä toisessa testissä...... ;)

Tervetuloa takaisin PIKKUVIIKINKI ja pahoittelut km:sta... :hug: Tsemppiä uuteen yritykseen. :heart:



Täällä ei edelleenkään tätiä, no eihän tässä auta muu ku odotella!! :O KP64.....
 
Heissan pitkästä aikaa..
olen käyny kyllä lukemassa teidän juttuja, mutta itsellä ei oikein mitään sanottavaa ole ollut.. :D

Täällä mennään 8/26-28, joten ovista tässä odotellessa ;)

halauksia runsaasti teille joilla vastoinkäymisiä on ollut.. :heart:

Toivottavasti kohta rupee niitä plussia tulemaan meille kaikille =)
 
Pahoittelut Santsu_82 ja marica30.
Aina se yhtä syvältä on!!!:(
Tsemppiä nyt pahaan mieleen ja mä uskon, että ennemmin kuin huomaattekaan löytyy jostain kummasta taas intoa uuteen yrittämiseen!
Itse vielä jännään...ja tuun hulluks!!!
 
Voi harmi marica30 ja satsu_82 toivotaan parempaa onnea seuraavaan kiertoon, täällä kanssa jännät päivät menossa kp23/29-33 ja dbo 6.... missä vaiheessa ootte ruvenneet testailee että onko tärppi käynyt? ja jos on jo raskautuneita lukemassa meidän juttuja niin missä vaiheessa ootte saaneet plussan testiin? täällä yks jännäilevä kuumeilija tiedustelee:p
 
Heippa hei, pikaisesti tulin päivittelemään omaanapaa:

Tänään kierto 37/32-34... jännää... enpä muista milloin olisi kierto näin pitkälle mennyt... oliskohan tämä nyt sitten tärppikierros. Tänään tai huomenna testailen :)
 
Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille :(

Tirtsa Tsemppiä testailuun ja toivotaan, ettei täti tule kylään :)

ON: Täällä menossa kait 47/?, dpo 10-11 (?). Alkuviikosta vaivasi hemmetinmoinen turvotus ja maha pulputti. Tod.näk. olen vain syönyt viikonloppuna huonosti (siis pizzaa ym., mistä maha ei sitten tykkää viljojen ym. takia). Valkkaria lorahtelee silloin tällöin ja pieniä nippasuja/kutiamisia tuntuu alavatsalla. Muniksia ei onneksi jomota juuri ollenkaan (niin kuin yleensä Terolut-kierroissa). Väsynyt olen, mutta se nyt on normaali olotila. Lisäksi kurkussa tuntunut pieni palantunne (oon kärsinyt ennenkin) ja pientä tukkoisuutta havaittavissa.

Hieno oirelista, jos oikein tarkkaan miettiin, mutta olen "kärsinyt" näistä ennenkin ja ei tule menkkoja eikä tule plussaa raskaustestiin.
 
LepikonHeta
Myöhävastaus galluppiin: sukupuolella ei ole väliä, terveys tärkeintä. Mutta ennestään meillä on kaksi tyttöä ja sydämessä aina ajatellut, että pitäisi saada poika. Ympäristö kovasti siihen painostaa. Luulen, että en uskalla toivoa poikaa. Joten, haaveilen pienestä prinessasta ja ärsytän ympäristöäni sanomalla sen myös ääneen. Siskoni säälivät meitä kun heillä molemmilla on kaksi poikaa ja serkkunikin sai pojan. Suvun ainoat tytöt on meillä :) ja onhan se NIIN säälittävää kun ei osaa poikaa tehdä. :p


Onnea plussanneille ja +++:whistle: tulosta odottaville. Ja paaaljon lykkyä vällyjen väliin yrittäville.

ON: Ei erityisempää, järjestelmällisesti manipuloin itseni uskomaan, että mahd. oireet ovat vain kuvitelmaa ja ei minusta ole raskautumaan. Joka toinen päivä-menetelmällä mennään, mutta toiveet on nolla lapsen alulle saannin kanssa. Jotain kierron puoliväliä nyt elellään. Ensi viikolla työreissua ja muuta koitan elämään nyt saada. :)
 
Huoh! Kiirusta pitää, täs ei meinaa ehtiä täälläkään notkua ;)
Koulut alkoi ja tuon ekaluokkalaisen kanssa on nyt hyysätty pari päivää. Kulkee normi vuorobussilla kaupunkiin kouluun, niin sitä sitten jännäilty ja opeteltu. Itse olen palailemassa pikkuhiljaa työelämään ja yrittäjällä riittää nuita alkupuuhasteluita ja ilmoittelua sinne sun tänne.
Vaavi ei kuitenkaan mene hoitoon, jatkan hoitovapaalla ja työskentelen lauantaisin ja välillä iltaisinkin. Voi kun hoitoraha olisi isompi, olisi ihana keskittyä vain kotiasioihin. Täällä ei makseta edes kuntalisää.

Miten ootte miettinyt sitten KUN teidän tulevat vauvat (huom! Jokainen sen tulee saamaan!!)kasvaa, niin haaveiletteko pitkästä kotiäitiydestä? Vai ootteko uraäitejä jotka yhdistää työn ja kodin kätevästi..? :)
Vai osaatteko vielä miettiä niin pitkälle.. Haaveillahan aina saa ;)

).( täällä on ollut melkoisen tuntuvia menkkakipuiluja tai jotain.. Oikeestaan eilen alkoi enempi jomottelee ja ensin aatteli, että kuvittelen vaan, mutta sitten illalla seksin aikana sattui tosi paljon, ihan häiritsevästi. Aamulla kipuilu jatkui ja mietin jo et varmasti menkat alkaa. Mut ei ainakaan vielä.
Kävi mielessä, et voikohan endo ilmaantua vielä tälläsessa vaiheessa. Mulla on ollu nuorempana suht kovik kk-kipuja, mut oon pärjänny. Käsittääkseni synnytykset on endoon parasta lääkettä, mut en tiiä ehkäseiskö se sitä lopullisesti.
Mut hei, toiveekkaana mietin myös tota mahdollisena raskausoireenakin:p mies ainakin taas diagnosoi niin, muisti heti et niinhän sulla ennenkin on kipuillu.

Toissailtana suihkussa toinen rinta alkoi vihlomasn ihan yllättäen. Ihankuin olisi tökätty piikki nännistä rinnan läpi kylkiluuhun asti. Vihlont kesti hetken ja eipä ole sen jälkeen tuntunut. Yritin sen jälkeen tunnustella, et sattuuko imetys, mut ihan tavallistahan tuo oli :)

Tunnustan, tein raskaustestin aamulla, nega oli eikä edes haamua vilahtanut:stick:

:hug: vielä muillekin negailijoille ja punaisen pirulaisen yllättämille!!!!

Jos tää vaiks vielä hetken yrittäis fiilistellä pinoja kahlaten ja sit alkais nukkuu.
Huomenna päivä uus, positiivisin mielin eteenpäin ja pian aletaan se plussa-aalto :kiss:

Puskis ja operaatio N-Y-Y-T-T-I*2o12*
 
huomenta!

täällä kp31/ 30-32 dpo 14.. sunnuntaista lähtien on ollut ensin nippailuja ja sitten sen jälkeen enemmän menkkajomotuksia..eilen ja tänä aamuna ennnen kuin sängystä ees nousin niin jomotti pirusti ja ajattelinkin että vuoto on alkanut.. no eipä vielä ainakaan ole....ja nyt ei jomota taas yhtään.. saas nähdä kuinka tämä kierto mahtaa mennä edes..toivottavasti ei pitkity ainakaan!
 
Viimeksi muokattu:
Taustailun jälkeen palaampa tännekin.. itellä tilanne 24/28 ja dpo 9-10..Nega testattu tänään, aikaistahan oli testata mutta silti toivo menny tän kierronkin suhteen ja yrityskertahan on 8..

Viikko ovulaation jälkeen alkanu alavatsa kipuilut, jomotusta ja vihlomista..mutta tuskinpa se muuta on kuin keltarauhas hormoonin aiheuttamaa..


onnittelut kaikille plussanneille ja onnea plussauksiin kaikille :flower:
 
Mulla taitaa tulla tuo kipuilu uniinkin:LOL:

Makasin gynen tutkimuspöydällä. Lääkäri laitto ihan tavallisen imurinletkun emättimeen kiinni ja alkoi samalla tunnustelee kohtua vatsanpäältä. Sanoi, että tälleen selvittävät, ettei vaan oo ilmavaivat kipujen syynä.

Voi helevata!:LOL:

Joo ei mitään uutta.. kp25/28 (muoks paitsi itkettää ihan pirusti ja taas näppyi otassa)

Tuuska Yk 8 kuulostaa loistavalta kierrolta plussata. Elä menetä vielä toivoo, kuten myös maricakaan
 
Viimeksi muokattu:
Puskajussi kuullostaapa kivalta unelta :D

Niin olis hyvä kierto plussata, mutta jotenkin tässä kuukausien kuluessa oppinut siihen vaan ,ettei edes toivo liikoja. Jotenkin vatsakipuilu joka säteilee välillä alemmas nivusiin asti herättänyt toiveita, voi olla toki ihan menkkakipuiluakin..
 
Pahoittelut tädistä santsu_82!! :hug:

Tirtsa: jännää... TESTAA, TESTAA!!!! :heart: :D

Ja täällä muillakkin kuulostaa oireet lupaavilta. =)

Valkkaria lo-ri-seeee.... mutta eipä oikeastaan muuta. kp66.. huhhheijaa |O
Mut nyt tuli nälkä joten tää lähtee syömään.

Oli mulla vielä sitä että ketä teistä napsii vitamiineja ja minkäslaisia? Olen kuullut tuosta foolihaposta, että saattais edesauttaa raskautumista, kuinka paljon sitä foolihappoa pitäis sitten päivää kohden ottaa? Itse vetelen kalanmaksaöljy tabuja ja sitten jotain missä on foolihappoa + monivitaamineja ym..
(Ainakin yritän syödä niitä säännöllisesti, välillä kuitenkin huonolla menestyksellä.... :LOL:)
 

Yhteistyössä