**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

Huih.. kyllä nyt vilisee ihan noi numerot silmissä :eek:

Mutta mahtavaa saada uusia kuumeilijoita mukaan, porukalla on ihmeen vahva voima kukistaa vaikka se täti punainen:stick:

Mamman murulla lupaavia oireita siellä. Toivottavasti nega johtui vaan liian aikasista päivistä. Peukutellaan huomiselle!
Toivotaan et neitipippurinkin nega muuttuis plussaksi

Tossa listaa tehessä tuli vasta ekaa kertaa huomioituu, et täällä on tosi monella epäsäännöllinen kierto. Ja pahimmillaan erot kierroissa viikkoja!!
Onkohan yleisestikin nykyisin enempi sääntö kuin poikkeus kierron epäsäännöllisyys. Harvalla taitaa se 28 päivää olla..?

Lenkkari ihmettelee olojaan ja alaselkää. Mä oon viimesen raskauden jälkeen huomannu, et ovis voi tehä erinäisiä kiputiloja melkeen mihin vaan.
Aattelisin, et tuolla on niin lähekkäin noi kalut, että ei ihme jos selänkin puolelle ottaa. Onko sulla kohtu kallistunut taaksepäin?
Mulla yksi ystävä potee kovia oviskipuja ja endotutkimuksen aikana gyne oli sanonu et aika tiukassa paketissa on kohtu, munikset, suolisto ja rakko. Kaikki normi kokosia, mutta jotenkin ahtaasti siellä. Hällä on päällekin päin tosi kapea lantiseutu


Täälläpä ei ihmeempiä oloja.. Muuta kuin pikkasen karhee kurkku. En tahtois nyt mitään lensua, kun on pikkanen "korkeenpaikanleiri" viikonloppuna luvassa.
Lauma mammoja lähtee vähän rentoutuu:whistle:

Plussia nyt kehiin naiset!!!
 
puskajussi: ei ole havaintoakaan missäpäin ja miten se kohtu tuolla oleilee.. ei kukaan oo koskaan sanonut mitään.. :)

mutta toivotaan että ovista on ja peittoja heilutellaan.. katsellaans sit mitä tuleman tuo, toivottavasti pienen nöttösen ensi kesänä :heart:
 
Moikka!
Mutkin voi lisätä pinoon
Piuke1, kp 12/26, yk 3, 1.

Mulla tosiaan tämä kierto jää väliin yrityksen kannalta, kun tutkitaan tuo alapää nyt kunnolla.. Lääkäri sanoi että parempi ettei nyt tässä kierrossa saisi raskautua, kun eivät tutki raskaana olevia niin kauheen mielellään :|

Raskaustesti verikokeista negaa (ylläri), halusi kai poissulkea raskauden mahdollisuuden..
Mulla tosiaan vuotanu verta vatsaonteloon ja viikon päästä uusinta käynti.. sitten saa tuomion..
Kovasti lääkäri sanoi että älä käy missään netissä lukemassa keskustelupalstoja :) tiedän, se on kyllä se viimeinen keino saada itsellensä pahan mielen ja ajatukset kaikkeen pahimpaan versioon..
Noh, toivon ettei mitään ihmeempiä löydy viikon päästä..

Lenkkari: mulla ainakin selkäsärkyä oviksen aikaan.. itseasiassa tällä hetkellä juurikin.. kävin tässä muutama viikko kohdunkaulanseulonnoissa ja näytteenottaja kysyi että onko kukaan sanonut että mulla olisi taaksepäin kalleellaan oleva kohtu..
voi olla hyvinkin juuri siitä nuo säryt..

nyt jotenkin tuntuu konkreettisemmalta tämä "plussataan ennen joulua" :).. syksy tuntunut tulevan niin pirun nopeesti! Ja onhan se joulukin itseasiassa kohta.. toivottavasti sitä saa viettää uusi elämä vatsassa <3
 
Morjens kaikille tasapuolisesti :wave:

Tääl taitaa pian alkaa oleen ovis käsillä?! Tänää sain haluja sen verta heräteltyä et jotain häslättiin, kunnes kaikki tyssäs ennen aikojaan. Jos ukon touhutipoissa ois kunnolla potkua :whistle:
 
ei juman geggu: /

alkaa usko loppumaan että nämä minun oireet olisi mitään ovikseen, kiinnittymiseen tahi menkkoihin liittyvää...sattuu niin vietävästi:'( ei auta burana 600mg. tuntuu että alavatsa räjähtää ja väliin siltä kuin joku puskisi isoa puukkoa emättimestä läpi:(

ps:ikää mulla on 33v
 
Täällä olisi myös yksi kuumeilija. Ikää 26, kp 9/28 (kait) ja toinen lapsi olisi toiveissa. Mulla vauvan kaipuu on kova kun kuukauden ikäisen rakkaan esikoiseni menetin kuukausi takaperin. Kohtu sektion jäljiltä synnytyslääkärin mukaan tällä hetkellä hyvässä kunnossa joten pelonsekaisin tuntein sisarusta esikoiselle toivotaan...hitaasti ja rauhallisesti <3
 
Annubella Voimia! :hug: Plussatuulta täältäkin *puuuhhh*

ON: Tänä aamuna vissiinkin oviksen tunsin, ainakin semmoiset kivut oli että huh huh, buranalla ja lämpimällä vesipullolla helpotti.. Eilen touhuiltiin että hyvät lähtökohdat pitäis ainakin olla, toivotaan että tulosta tuottaa. :)
 
neitipippuri :hug:

tirlittan87 Ymmärrän täysin ärtymyksesi. Itselläni appivanhemmat eivät ole niinkään sukupuolen perään, mutta oma isäni.. Meillä on kaksi lasta, tyttö ja poika. Kun ollaan vanhempieni luona, ukki (isäni) huomioi vaan poikaa, tyttömme jää aina taka-alalle. Kiva sitten joskus myöhemmin selittää omalle tyttärelleni, miksei ukki huomioi häntä yhtälailla kuin veljeä..

Omaa napaa: Menkat nyt menossa ja melkoinen ketutus niiden myötä. Yrityskertoja tuntuu kertyvän, mutta mitään ei tapahdu. Hoitoihin ei ainakaan vielä haluttaisi lähteä, kuitenkin aiemmat lapsetkin saatu luomusti..
Eli rakkaat kanssa sisaret, kertokaas nyt kaikki poppakonstit mitä voisi kokeilla ;) Greipit otin nyt ekaa kertaa avuksi... :whistle:
 
kati82: tylsä tilanne sullakin :( Mäkin pelkään tommosta JOS poika meille tulee. Ei lapsia voi laittaa "tärkeysjärjestykseen" sukupuolen takia! (eikä muunkaan)

Omaa napailua nyt eli täti kurvas pihaan :kieh: Kiukuttaa niin vietävästi. noh, uuteen kiertoon ja uuteen nousuun... yk3 kp 1/30-40
 
Heippa taas :)

mie yritin sieltä perhesuunnitteluneuvolasta neuvoja pyytää ku ei vauvaa kuulu, sain nii törkeää palvelua ettei tosi :ashamed: lähti sitte systerin toimesta pikku reglamaatiota meneen ylemmälle taholle sinne neuvolaan.. Terveyskeskukseen saa ens viikolla gynelle aikoja(jotka vasta enskuussa), toivottavasti minäki :) sitte kai lääkärille marraskuussa, riippuen varmaan mitä löytyy vai löytyykö mitään.. että semmosta tänne, elellään täsä sitte sen mukaan :) yk 11 ois ehkä todellisempi ko yk 1 mikä tuolla listassa näky olevan :D
 
Täällä yksi uusi kuumeilija voisi liittyä joukkoon. Ikää on 28, ja ensimmäinen toiveissa. Menossa on yk 4. Tänään on oletettavasti "the päivä". On tullut pari viime päivää painostettua tuota ukkoa hommiin, mutta ei tunnu lämpeävän näin pakon edessä. Taitaa mennä siis tämä kierto ohi... Miks tästä on tullut tällaista pakkopullaa...
 
Lenkkari: Mäkin oon miettiny et eikös vois menkoista pompata heti testaukseen :D mut jäis kyllä paljon hyvää ja kivaakin väliin (varsinkin kun on jo yksi muksu :) ) jos "aikamatkailua" harrastas. Ite yritän olla turhan paljon miettimättä tota vauva-asiaa.. Hitto jos intoudun niin oon ku päätön kana ja kotkotan vaan vauvoista :LOL:

PusPus: Se on kumma kun vauvelia yrittää saada aikaseks niin pakko on harrastaa sitä seksiä vaikka ei hirveesti miellyttäs :/ Normaalisti mua innostaa nuo petipuuhat ihan päivittäin ja useamminkin päivässä mut sit kun se on "pakko" niin äh.
 
Annubella Tosi surullinen juttu, :hug:

Mukava, kun paljon lisää uutta porukkaa! :) Kaikille vaan tsemppailuja tasapuolisesti kullekin tilanteensa mukaan ja erityisesti niitä plussatuulia! +++:whistle: Kyllä meillä kaikilla on jo jouluna pikkuinen alulla! :)

Täällä eletään jännittäviä aikoja. kp32/32. Piti olla lyhyempi kierto oviksen perusteella, mutta eipäs ollutkaan. Ei auta kuin odotella, milloin täti kurvaa kylään vai onko kenties sittenkin ihme tapahtunut. Kaikenmoista kihinää ja nipistelyä masun suunnalla, mutta ei varsinaista menkkajomotusta. Tai ehkä, ehkä ei...Testailen vkloppuna, jos ei sitä ennen mitään tapahdu. Tosiaan eka testaus 28/n.32 nega. Onko teillä mitä kokemuksia näistä davidin testeistä? Kuulemma aikas surkeita värkkejä. Huomasin kyllä, ettei ihan täysillä toimineet, mutta kyllä toi vielä mulle passaa kun en ihan hysteeriseksi oo vielä heittäytynyt tämän testailun suhteen. :D
 
tirlittan87: mä olen vähän malttamaton.. tiedän että sit ku plussaa ni miettii et "höh, no olis se vauva jo täällä" :D ja sitä rataa.. mie oon saanu kyl ukkelinki mukaan tähän hommaan niin että aina kun vähän edes vinkkaa et "nyt olis SE päivä" ni johan heiluu peitot.. ;)
 
Kiitoksia voimahaleista:heart:Hyvän tukiverkoston ansiosta ollaan miehen kanssa pikkuhiljaa pääsemässä jaloilleen ja näköjään kehokin on jotenkin toipunut kun kuukautisetkin alkoi tosiaan viime viikolla.

Kroppa joutuu kyllä nyt koville kun entisestäkin raskaudesta on vielä kiloja jäljellä, mutta toivottavasti niistä täytyy murehtia sitten vasta ensi kesänä ;) Onneksi esikoisen imetys vei yli 15 kg (oli kylläkin paljon turvotusta)..muuten olis pikkusen liikaa kannettavaa.

Esikoista yritettäessä tunsin aina ovulaatiot selvästi..nyt jännitetään käykö niin tälläkin kertaa.

Erittäin paljon plussatuulia kaikille!!!
 
Miinä
Hellouu naiset:) kävin lueskelemas pikaseen,.. tunnu koskaan muka olevan aikaa perehtyä tarkemmin :| Täällä mitn erikoisempia,.. ihmeellistä ipistystä alavatsassa eilen ja tänään pikkusta vääntämisen tunnetta vasemmalla puolella .. ja alavatsassa. Kellään vastaavaa ollut? Ens viikolle olis täti tunkeemassa....hmm,.. olen ollut lukevinan ni että jonkinlainen nipistely olis viite johonkin?? ennen sellasta mulla ollut,..
Flunssast selvitty jiiihaaa!!
 
Kyyneltenhymy: kiitos onnentoivotuksesta :) toivottavasti ukkos touhutipoista potkuja on löytyny ;)

Lenkkari: kyl sitä malttamaton on itse kukin :LOL: pakko vaan pitää omat jalat maassa, tiiän et jos rupeen "lentelee" niin mistään tule mitään. Mä oon päätyny paremmaks olla ees mainitsematta mistään ovispäivistä miehelle, raahaan sen vaan makkariin kun mikäkin luolanainen :D Eipähän ota paineita hän.

Kati82: Jippojahan on monia (kuulemma) eli just nämä greipit ja jalat ylös seksin jälkeen. Ja ehkä se vihatuin "älä stressaa". Mulla on kans niinkin villi teoria asiaan et seksiä ihan ympäri kierto (ainakin joka toinen päivä), pitäs tärpätä (prkl) jos tärpätäkseen :saint:
 
Kati tääl on juotu greippi mehua (ja limpaa, miehelle se on sama asia kuulemma :LOL: ), jalat kattoakohti...
Sit ois vitamiinien popsimista ja mitäs muut? Varmasti vaik kuin paljon. Luontaistuote juttujakin on, ainakin mun mielestä.

Päätin.. Päätin siis illan aikana et huomenna tai ei koskaan! Kynttilöitä, hyvä mieli ja jotain vois tapahtua... Jos mies vaan tulee ajoissa miitistä ennenku akka menee nukkuun! Ovis alkaa oleen käsillä, alkaa juilinnat tuntua kipeemmiltä, nyt tai ei koskaan!
 

Yhteistyössä