Huih.. kyllä nyt vilisee ihan noi numerot silmissä
Mutta mahtavaa saada uusia kuumeilijoita mukaan, porukalla on ihmeen vahva voima kukistaa vaikka se täti punainen:stick:
Mamman murulla lupaavia oireita siellä. Toivottavasti nega johtui vaan liian aikasista päivistä. Peukutellaan huomiselle!
Toivotaan et
neitipippurinkin nega muuttuis plussaksi
Tossa listaa tehessä tuli vasta ekaa kertaa huomioituu, et täällä on tosi monella epäsäännöllinen kierto. Ja pahimmillaan erot kierroissa viikkoja!!
Onkohan yleisestikin nykyisin enempi sääntö kuin poikkeus kierron epäsäännöllisyys. Harvalla taitaa se 28 päivää olla..?
Lenkkari ihmettelee olojaan ja alaselkää. Mä oon viimesen raskauden jälkeen huomannu, et ovis voi tehä erinäisiä kiputiloja melkeen mihin vaan.
Aattelisin, et tuolla on niin lähekkäin noi kalut, että ei ihme jos selänkin puolelle ottaa. Onko sulla kohtu kallistunut taaksepäin?
Mulla yksi ystävä potee kovia oviskipuja ja endotutkimuksen aikana gyne oli sanonu et aika tiukassa paketissa on kohtu, munikset, suolisto ja rakko. Kaikki normi kokosia, mutta jotenkin ahtaasti siellä. Hällä on päällekin päin tosi kapea lantiseutu
Täälläpä ei ihmeempiä oloja.. Muuta kuin pikkasen karhee kurkku. En tahtois nyt mitään lensua, kun on pikkanen "korkeenpaikanleiri" viikonloppuna luvassa.
Lauma mammoja lähtee vähän rentoutuu
Plussia nyt kehiin naiset!!!