**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

Miinä
ja päivitystä.. pari päivää ollut täti-kipuja vaikka ens vkl pitääs vasta tulla,.. :eek: ja rinnat kippeet ja vasen turvoksisssa ja kipeämpi.. -.- kummallisia tuntemuksia ja niit koittaa olla noteeraamatta.. muuten se johtaa turhiin toiveisiin/luuloihin :)
Tervetuloa Erin :)
 
Erinille moi! :wave:

maricalla on pitkä kierto! Toivotaan et ovis tuli hyödynnettyä ;)

Miinä eiks ookki hankala olla välittämästä oudoista oloista!?

Tänne ei mitään ihmeellist. Uskon et on menny tämä kierto harakoille ja pahasti, vasta kp17 oltiin petihommis ja nyt taitaa olla kp 20 (?).. Se siit.. Pitää alkaa jo miehen kanssa keskusteleen jos ei niin yritettäs sit enään..
 
Tasapuoliset tsemppailut kaikille! :wave:

Täällä odotus edelleen jatkuu, huooh. Menossa jo 36/32, saa nähdä kuin pitkälle tämä kierto oikein haluaa venyä. Toivon, ettei kovin pitkälle. Negan testasin taas eilen, niin puhdas nega kuin olla ja voi. :(
 
Jooh :D. Kamalaa tämä odottaminen ja odottaminen ja sit pettyy ja sama limbo toistuu. Töissäkin pitäis käydä ja sielläkin stressiä. Siirryin kokopäiväisestä duunista osa-aikaiseen, ettei tulisi burnout kummastakin asiasta. Mut hyvä että on töitä, saa ajatukset muualle 8 tunniksi päivässä :D.
 
KyyneltenHymy Tikutin, ja ovisviivat tuli kp13-14. Selkeät oireet myös silloin. Tämän vuoksi luulin, että olisi tullut lyhyempi kierto. Myöhemmin en ole kyllä bongannut ovisoireita, että olisi ollut "virhe" tuo aiempi. Viimekierrossa ovisoireet oli noin kp18-19 (en tikuttanut) ja kierto kesti kp32. Mutta mistäpä näistä koskaan tietää...
 
mun tarttis jännäillä vielä KAKS viikkoo.. kuka hullu jaksaa niin kauaa.. höh.. Eris: Mulla on töissä kamala stressi kanssa, ja yhtään ei helpota esimiehen pöljä asenne minuu kohtaan.. huoh.. olen taas kun ilmaa, pitäs saaha lähteen tänään kaikkia töitä asiakkaalle, vaan eipä hyväksyntää kuulu ei näy.. että sama kai sitten.. : /
 
Eris: Se on kumma miten sitä vaan päivästä toiseen jaksaa.. Tosin ite oon ottanu sen elämänasenteen nyt et tää sattuu olee vaan mun TYÖ, mä käyn tääl siks et saan rahaa.. Ja ite tiiän et projektipäällikkö on vastuussa tietyistä asioista, joten jos en saa hänen hyväksyntäänsä, niin jätän hommat odottelee sitä hyväksyntää.. Ei sen kummempaa..

Ja täs tilanteesa oon huomannu kuin tärkeetä on se että kotona on mukavaa, on ystäviä ja kaikkea muuta kivaa vapaa-aikana.. :)

Ja niin sitä on sanottu että ihmisille annetaan sen verta kun ne jaksaa kantaa.. Liekö sit mitään perää..? :heart:
 
Miinä
Kyynel jooh,.. on tää vaikeeta tosiaan.. mutta perjantain teen testin,.. ja lauantai aamuna,. tarkoitus juhlistaa lauantaina murun lopullista jäämistä kotiin <3 on tässä vuosi taisteltukin. Että täydellistä olisi jo plussaisi mutta en MYÖNNÄ että sitä eedes uskon tapahtuvan niin hyvin. Että.. mikäs tässä.. eka työpäivä pitkän saikun jälkeen.. ehkäp sitä alkaa taas ajatuksetkin olemaan enemmän maanpinnalla kuin tuolla haavemaassa... ehkä.. pä... varmaankin,. hmm,.. tai sit ei
 
Tervetuloa kaikille uusille! :)

Ei oo kovin paljoa kerennyt tänne päivittelemään tilannetta, eikä kerkiä kaikkia viestejä lukemaan...
kp 17 nyt ja eilen ollut ihan tajuttoman kovat juilimiset/jomotukset/nippailut/kivut alavatsalla, varsinkin munasarjojen kohdalla. On niitä ollut kyllä edellisimpinäkin päivinä, ja varsinkin iltasin ne alkaa.
Luulen että ovis on mennyt, jos on..
Huomenna siispä kauan odotettu lääkäriaika, ois kiva päästä ultrauttaa ittensä, ja sais kierrot kuriin! :LOL:


Täällä keskusteltiinkin näyttävästi siitä jaksamisesta monien pettymysten jälkeen, mä oon ihmeen hyvin jaksanut olla vielä positiivisin mielin tän vauvaprojektin kanssa, vaikka "jo" melkein 9kk yritystä takana.
Ei tunnu kyllä että oltais yritetty noin kauaa, johtuneen varmaa siitä että kierrot on olleet niin pitkiä niin aika mennyt nopeesti.
Mutta pakko myöntää että välillä tulee semmoinen fiilis että mitä jos oikeasti me ei tulla koskaan saamaan yhteistä biologista lasta?
Kuitenkin vielä jaksettu yrittää, vaikkakin nyt tämä meijän yritys on ollut vain tjottailuja, en ole jaksanut tikutella yms. Meillä onneks peittoja muutenkin heilutellaan sen verran useasti että pitäis kyllä tärpätä jos on tärppääkseen... =) Yritetty välttää stressiä..
 
Plussatuulia kaikille puhaltelen ++++++++:whistle:

Moi Eris:wave:

Lily_: Se on hyvä et ootte jaksanu positiivisin mielin olla :)

ON: Mene pois paha täti murr :kieh: (ÄLLÖVAARA) On toi petimambo ihanan romanttista kuukautisten aikaan. :D Voisinkohan mä olla niitä jotka ovuloi kuukautisten aikaan.. tosiaan kun ei koskaan ole mitään ovistuntemuksia ollut.. :vampire: leikkejä. yh

Joku sais nyt kyllä plussata :popcorn:
 
Omaa napaa: Menkat onneksi viimeinkin ohi. Greippejä ja greippimehua oon yrittäny joka päivä syödä, onneksi vielä maistuu (saa sitten nähdä milloin ne alkaa ällöttää, yleensä kun en niitä ihan kauheesti syö). Ovistestitkin on odottelemassa kaapissa. Mietin vaan milloin kannattaisi alkaa testailemaan. Kierto on vaihdellut, keskimäärin ollut kuitenkin noin 30-32 päivää. Oisko ehdotuksia..? Nyt siis kp 8. Viimeeksi ovistestejä tuli käytettyä silloin kuin viimeeksi yritettiin lasta.. Ja nyt jo yk 6.. Sais jo hiljalleen napata... Mein esikoisia "tehtiin" aikanaan 15 kiertoa, toivottavasti nyt ei mene yhtä pitkään.. Ja toivottavasti ylipäänsä saadaan vielä lapsi...
 
kati82: Mulla ei oo hirveesti tietoa tosta ovisasiasta mutta voithan kokeilla vaikka ovulaatiolaskurilla suuntaa etsiä? Muistaakseni täältä kaksplussankin sivuilta löytyy ja jos ei niin goooogleen. :)
Muuten, kävin lukemassa noita muita vauvakuume sivuja ja jossain oli mainittu jostain Maca (maci,macaca.. sen suuntainen.. ) jauheesta jota saa luontaistuotekaupoista ja kehuivat sen parantavan tärppi mahdollisuutta :) Oiskohan tuo kokeilemisen arvoinen....

ON: Pakko se on tunnustaa: on tainnut mun päässä naksahtaa ja TJOT on vaihtunut Mä halluuuuuuuuuun... :) Toisaalta oon ihan kauhuissani koska raskausaika oli tosi rankkaa varsinkin henkisesti, kaikki ne pelot ja omantunnon tuskat tiesmistä.. Tuttavapiirissä sattui yksi loppuraskauden kohtukuolema kun itse odotin.. ja sen pelko kulki varmaan varjona itseni ja oman odotukseni yllä :'( ja jotenkin kun en itse mahapystyssä kyennyt katsomaan tuttavaani silmiin koska häpesin omaa onneani hänen surunsa edessä :ashamed:
 
Sunflower11
Kp 31/26-33.. :popcorn:
Sormet ristissä että ne menkat ei nyt ala.. Kaks viimeisintä kiertoa 27pvän mittaisia, et periaattees vois testata, mut en mä vielä.. Jos tarve on niin loppuviikosta..
 
mulle tulee aina välillä just et "hitsi, haluunks mä oikeesti?" mut onneks se on ohimenevää.. mäkin yritän Tirlittan uskotella itselleni et TJOT- meiningillä mennään eli ei mitään sellasii vaan ihan oikeesti yritettään :D
 
lenkkari tääl kans välillä mietitään "haluunko oikeesti toisen", vauhtia riittää pojan kanssa liiakski asti välillä.

Sunflower mä ihailen sun sinnikkyyttä olla testaamatta :) Mä oon malttamaton jo sun suhteen "testaa jo, testaan jo " :D
 
Sunflower11
Kyyneltenhymy:No, se kostautu kun oli niin innokkaanajoskus kp 24 testailemassa negoja joka päivä.Ja oon todennut että menkkojen alku on "kestettävämpää" kuin se että saa negatestin :D Jotenkin jos testin tekee niin "myöntää" itselleen että on raskaana ja kun on nega niin pettyy..
 

Yhteistyössä