Tervetuloa kaikille uusille!
Ei oo kovin paljoa kerennyt tänne päivittelemään tilannetta, eikä kerkiä kaikkia viestejä lukemaan...
kp 17 nyt ja eilen ollut ihan tajuttoman kovat juilimiset/jomotukset/nippailut/kivut alavatsalla, varsinkin munasarjojen kohdalla. On niitä ollut kyllä edellisimpinäkin päivinä, ja varsinkin iltasin ne alkaa.
Luulen että ovis on mennyt, jos on..
Huomenna siispä kauan odotettu lääkäriaika, ois kiva päästä ultrauttaa ittensä, ja sais kierrot kuriin!
Täällä keskusteltiinkin näyttävästi siitä jaksamisesta monien pettymysten jälkeen, mä oon ihmeen hyvin jaksanut olla vielä positiivisin mielin tän vauvaprojektin kanssa, vaikka "jo" melkein 9kk yritystä takana.
Ei tunnu kyllä että oltais yritetty noin kauaa, johtuneen varmaa siitä että kierrot on olleet niin pitkiä niin aika mennyt nopeesti.
Mutta pakko myöntää että välillä tulee semmoinen fiilis että mitä jos oikeasti me ei tulla koskaan saamaan yhteistä biologista lasta?
Kuitenkin vielä jaksettu yrittää, vaikkakin nyt tämä meijän yritys on ollut vain tjottailuja, en ole jaksanut tikutella yms. Meillä onneks peittoja muutenkin heilutellaan sen verran useasti että pitäis kyllä tärpätä jos on tärppääkseen... =) Yritetty välttää stressiä..