**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

Hyppään tännekki mukaan,puskajussi taisi olla ainoo tuttu nimimerkki:)eli ikä 31 vee yrityskierros 1 kunhan tää vuoto loppuu,ja neljättä haaveilen kotoa löytyy siis pojat 12/01,08/04 ja vimesin 10/10:) ja juu en aio ottaa mitään paineita koska raskaudun mutta oishan toi ennen joulua ihanaa:)
 
Tänne voipi merkitä kp2/32-37. Meni sitten tuonne kp37 asti kierto. Tosi helpottunut olo nyt, kun ei tämän pidemmälle venynyt. Tiesin, että raskaana en ole, joten loppuajan vain odotti tädin ilmaantumista. Nyt vain taas uutta yritystä kohti! :) Niin ja yk3 alkamssa nyt.
 
Jaahas..kaikki poppaskonstit käyttöön: tänään alko sitte greippimehukuuri. Hyi hitto ku se on pahaa! :x Mutta mitäpä sitä ei tekis raskautumisen eteen ;)

lenkkarilla jännät päivät tiedossa..pidän peukkuja :)
 
Iippa: juu mäki maistoin greippimehua mut ei sitä kyl juo sikakaan vinkumatta :LOL: on se aikas jännän makuista.. juu vähän on kohta jännät päivät mut on nykyään niin paljon tekemistä että äkkiä päivät kuluu ja katos vaan huomaan josku kolmen viikon päästä sit joko et "oho, täti kävi kylässä" tai "nii joo, missähän täti viipyy.." ;)
 
Miinälle :hug:

Mä oon juonnu kahta eri greippimehua ja toista en saannu millään alas ja toinen oli vaan kamalaa :LOL: Elkää kysykö merkkejä :D

Mä jäädyn tähän huusholliin! 23 on sisällä lämmintä ja mul on villapaitaki pääl, pian käperryn peiton kanssa sohvalle :)
 
Tervehdys taas!
Tervetuloa munkin puolesta uusille kuumeilijoille:)
Täällä ei tapahdu mitään! Menossa kp 43/30-46 ja silloin tällöin dipatut r-testit totaalisen negoja:headwall: eikä oireita lainkaan...Boring!
Loppukierto todella huonosti hyödynnetty miehen työreissujen vuoksi, joten nyt vaan odottelen tätiä mahdollisimman pian saapuvaksi. Tulis jo!
Pääsis jo uutta kiertoa kohti.
Täällä mieli aika maassa, ja usko tähän hommaan meinaa mennä. Täti varmaan tulossa kun niin ahistaa.
Maricalle ja Sunflowerille peukutukset. Viivat vahvistukoon!
Kaikille tasapuolisesti plussaonnea:)
 
Piti tuosta greippimehusta vielä. Tää myös tykkää:p Ja just siitä Valion tujusta mehusta.
Huomasin että myös sulla Whiskey beat aikas pitkät ja epäsäännölliset kierrot. Vai ookko just lopettanu hormonaalisen ehkäsyn, eikä kropan toimnta vielä tasaantunut. Mulla kans ollut sekä esikoista yrittäessä että nyt pitkät ja tuskasen epäsäännölliset kierrot. Esikoisesta jätin pillerit pois noin vuotta ennen plussaa, mut silloinkin huitelivat välillä yli kp 40. Esikoisesta plussa tuli oikeestaan heti kun annettiin tulla, mut tämä näyttääkin olevan sitten pidempi prosessi:( Miten sulla kierto vaikuttanut raskautumiseen?
 
Mamman muru: olen merkannut nuo kierrot vuosien takaa, kun luomukiertoja ei ole vuosiin ollut. E-pillereiden aikaan oli tietty säännölliset, sitten kuopuksen jälkeen otin kuparikierukan, mikä oli kaikin puolin järkky. Halusin vaihtaa ehkäisyä, mutta verenpaineeni oikutteli, enkä saanut e-pillereitä, joten otin hormonikierukan. Helppo, toimiva, ihan kymppi. Kierukka poistettiin 5.4. ja menkat alkoivat 7.5, eli se kierto oli 32-33 päivää. Ja siitä tuli tuo tm-tärppi. Ovis oli silloin kp 20-21.

Myös kaavinnan jälkeen osasin varautua n. 6 viikon odotteluun, koska r-testi näytti plussaa vielä pari viikkoa sen jälkeen. Eli siihen nähden aika ok on nuo kierrot, esikoista tehdessä oli aika tuskaista, ei ollut nettiä ja ovistikuista en ollu kuullutkaan :) Vajaat 2v tehtiin neitiä. Nyt otetaan jo lungisti, on kaksi lasta ja tämä kolmas ei koskaan kuulunut suunnitelmiin - ennen kuin nyt. Olemme onnellisia, jos sen saamme, mutta olen realisti. Ikää kohta 36v, se ei asiaa ainakaan helpota. Tässä kierrossa apuna greippimehu ja foolihappo, jota olen popsinut sieltä huhti-toukokuulta lähtien. Ja ovistestit, jemmassa on aikamoiset varastot kaikenmaailman testejä :LOL:

Eli oman diagnoosin mukaan mulla on ollut ongelmana se oviksen löytäminen. Esikkoa tehdessä ajoitettiin yritykset ihan liian aikaiseen, ja kun oikea ajankohta olisi ollut, oltiin jo huilaamassa :LOL: Ikinä en millään tohtorilla näiden asioiden takia ole käynyt. Toki ekaan raskautumiseen varmasti vaikutti stressi, ja kun aloin harrastaa liikuntaa ja laihduin n. 7kg, tärppi kävi suht nopsaan.

Onnea sinullekin matkaan!!
 
Miinälle Pahoittelut tädistä. :hug:

Lenkkari :popcorn: Mikäs päivä sul nyt on testipäivä et tuun tänne kyylää? ;)

Whisky peat :wave: tervehdys

ON: Tänään on/oli huono päivä. Kiukuttaa kaikki. Mut vauvailu asiaan liittyvät kiukut:
Mulla on kaikenmaailman raskausoireita (turvottaa,pissattaa,naama kukkii, väsyttää..) mut tädin vierailusta tiedän et en oo raskaana.. :kieh:
Hirveesti syntynyt ja syntymässä vauvoja kavereille, työkavereille ja tutuille, ja oon kateellinen :ashamed:
Ottaa aivoon sekin et meidän ei ois nyt oikeastaan järkevää ruveta toista lasta edes haaveilemaan. Lähinnä taloudellisen tilanteen takia (mies jäi talvella työttömäks) ja mä vihaan mun työtä. Haluisin ruveta opiskelemaan mut en viittis itteeni vakkaripaikalta irtisanoo ennen ku miehel töitä... Mut en myöskään haluis isoa ikäeroa lapsille (jos siis toisen lapsen sais...)

Äh mut mun murinoista huolimatta plussiaaaa puuuuuh +++++:whistle: kaikille tasapuolisesti :)
 
tirlittan87: Täällä vähän sama tilanne, joka puolella on vaan vauvoja ja raskaana olevia..tuttavapiirissä etenkin. Ei helpota tätä kuumetta yhtään! Mutta kuitenkin aika positiivisin mielin olen, että se oma vuorokin vielä koittaa :)
Niin ja eihän sitä vaavia varmaan ikinä oo "järkevää" ruveta yrittää. Että ei kannata liikoja murehtia...asioilla on tapana järjestyä. Tietysti tätä ei kaikkeen voi soveltaa, mutta pääsääntöisesti. Mutta eihän siitä tosiasiasta mihinkä pääse että raha on nykyään niin tärkee asia, oli sitte kyse mistä tahansa. Ilman ei pärjää, vähällä pärjää mutta riittääkö se, että vaan pärjää...

Sunflower11: Mulla kans ollu huonoja kokemuksia noista "haamuista". Testailen aina ihan liian aikaisin, mutta kärsimätön kun olen. Usein pystyn siihen testiin jonkun haamun/viivanpaikan kuvittelee ja sitten toiveet nousee...kunnes täti hyökkää. Plussatuulia sinnekkin enskiertoon!! Ja vahvoja sellaisia, ei mitään haamuja ;)
 
Hei vaan kaikille täältä taustalta!

Kamalasti uusia nimiä täällä, lyhyesti mun tausta: ehkäisy pois 06/10, plussa raskaustestiin 09/10 ja spontaani km 11/10 viikoilla 9+3. Sen jälkeen ei plussan plussaa, taustalla mulla siis PCO. Clomit aloitettiin gynen ehdotuksesta kesäkuussa -11 ja silloin jäin pois tältä listalta ja siirryin enemmän tuonne lapsettomuus-puolelle jutustelemaan. Nyt on niin, että 3. clomikierto menossa, tänään kp13 ja sain vahvan ovisplussan sofi one stepiin ja digiin. Eilen pupusteltiin ja huomenna seuraava mahis (mies tänään työmatkalla) ja tulinkin nyt siis tänne panikoimaan et riittääkö se?? Mulla kun tuo ovis on aika vaikea saada tapahtumaan (luomusti tulee varmaan noin 3-4 kertaa vuodessa jos sitäkään...) ja nyt kun se todistetusti kerrankin tapahtuu niin en haluais pilata tsäännsejä... Auttakaa siskot panikoijaa!
 
Viimeksi muokattu:
Katie85: Älä panikoi :) Kyllähän ne siittiöt voi odotella munasolua parhaassa tapauksessa useammankin päivän..ainakin 2-3 päivää. Mahdollisesti kauemmin. Eli jos eilen olette hommailleet, niin ihan hyvä. Luin jostain että siitä kun ovulaatiotesti näyttää positiivista, niin ovis tapahtuu n. 24-48 tunnin sisällä. Aika iso haarukka, mutta kertoo siitä että mahiksia siis on! Myös vielä vaikka pääsisitte puuhiin vasta huomenna. Vaikka ovis ehtisikin mennä ohi ennen sitä, niin kyllä sieltä eiliseltä on todennäköisesti muutama simppa jäänyt apajille ;)
Kyl sä varmaan nää jutut jo tiesitkin, mutta aattelin muistutella että älä siis ressaa :)
 
Tervetuloa uusille! :) Pahoittelut tädin kohdanneille, reippain mielin uuteen kiertoon vaan. :)

Mulla taitaa taas kroppa tehdä tepposet, niin ärsyttää tämmönen, on raskausoireita vaikka minkälaista mutta kuitenkin se täti kurvaa tiistaina paikalle..
On pahoinvointia, nytkin. Alavatsaa ja -selkää juilii. Rinnat arat. Kahvi ei oikein maistu. Tupakin poltto jäi yhtäkkiä ja jos satun polttamaan yhden niin maistuu pahalle ja pahaolo tulee. Vessassa saa ravata yhtenään, yölläkin joutuu käymään mitä ei normaalisti tapahdu.. Tuossa oisko kp ollu sillon 20 (8 päivää oletetusta oviksesta) niin tuli ihan pieniä tiploja verta alkkareihin, mulla ei yleensä vuotele kesken kierron. Nyt siis kp 24/26
Rasittaa tämmönen kun salaa näistä oireista toivoo että on tärppi käynyt mutta ei kuitenkaan halua toivoa liikaa kun sitten joutuu taas pettymään.. :/
 
Sunflowerille iso halitus :hug:Ei voi muuta oikein sanoa.

ON: eilen ovisplussa ja talletukset tehty, tänään ehkä uusiksi jos jaksetaan :) Onneksi tämä oli miehen idea koko juttu, niin ei tartte kauheesti maanitella.

Kivaa sunnuntaita kaikille!
 

Yhteistyössä