**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

Ansku83: mä en sun taustaa tiedä.. Ja anteeks jos tämä on ihan "väärä kysymys"! Mut heräs sellainen kysymys et ootko joskus (vuoden/kahden sisällä) syöny minipilsuja? Mulla oli nimittäin minipilsujen lopettamisen jälkeen yli vuoden menkat ihan sekaisin ja huipentu 2kk kestäneisiin menkkoihin (siis ruskeaa vuotoa tuli 2kk putkeen, ravasin lekurilla ja mitään syytä ei löytynyt)

ON: Mä näin unta plussasta :LOL: Ennakoiskohan jotain. Mulla on semmonen kumma tapa nähdä asioita unissani etukäteen, tuleevat sitten semmosina deja vu juttuina.. (joo tiedän et kuulostaa ihan huuhaalta mut tää on ollu mun koko elämän, pelottavin oli kun 10 vuotiaana unessani näin mummoni kuoleman ja tämä sit tapahtuikin parin viikon päästä..) Mutjoo, voihan tuo toiveajattelukin alintajuntaa täräyttää, en kuitenkaan minään meediona itseäni pidä (en rupeis kokopäivä työnä tekemään :LOL:)
 
Ansku kiva kun käyt morjestaan :) Toivotaan et saat kiertoihin jottain tolkkua lääkärissä käydessä!

tirlittan mä kans näin puoles väliä tätä kiertoa plussa testistä unen, viimes oon semmosen nähny ku oon oottanu. Toivotaan et me ennustetaan tulevaa ;)
 
Eris Aika samalta näytti meikäläisen ovulaatiotesti tänään. Toivon kovasti, että huomenna tai ylihuomenna (tai edes tällä viikolla) tulis ovisplussa.
Kovasti kun pelkään etten nyt edes ovuloi.. Aikanaan oon kyllä ilman lääkkeitä ovuloinut, onhan siitä todisteena nuo lapsetkin.. Kohta jo puoli vuotta yritystä takana, viimeeksi onnisti vasta 15. kierrolla..
 
syystuulet saapuivat ja toivottavasti puhaltavat runsaasti plussia pinoomme <3







Kuumeilijat

Keskiviikko 28.9.2o11

Nimimerkki -------- ikä -------- kp --------- yk ----- toiveissa

Sunflower11 ------ 23 ----------- 4/26-35 ----- 10 ----- 3.
Sutulii ----------- 31 ----------- 9/28 --------- 1 ------ 4.
Puskajussi --------- 39 -----------7/26-33 ------ 3 ------ 5.
Miinä ------------- 30 ---------- 7/25-29 ----- 7 ------ 2.
Ellamae ----------- 33 -----------8/34 --------- 1 ------6.
Nöhveli ------------ 26 ---------- 8/32-37 ------ 3 ------1.
äiskä-73 ----------- 38 ---------- 8/29-33 ------6 ------- 4.
iippa88 ----------- 23 ----------- 9/28 --------- 3 ------ 1.
Barbamama35 ----- 36 ---------- 11/23-28 ------ 14 ---- 3.
Tirlittan ------------- 23 --------- 13/30-40 ------ 3 ----- 2.
Eris --------------- 25 --------- 15/27-28 ------ 2 ------ 1.
Kati82 ------------- 29 --------- 17/28-37 ------ 6 ----- 3.
tyttö91 ------------- 20 --------- 17/37 --------- 2 -------1.
Whisky Peat --------- ?? ---------- 18/30-50 ------ 2 ------ 3.
_TiNy_ ------------- 24 --------- 18/25-28 ----- 11 ------ 2.
funny87 ----------- ?? --------- 21/35-48 ------ 2 ------- ?
Annubella ---------- 26 --------- 23/28 -------- 1 ------ 2.
Piuke1 ------------ ?? --------- 27/26 -------- 3 ------ 1.
inskun ------------- 21 --------- 27/26 -------- 4 ------ 2.
PusPus ------------ 28 ----------- ??/?? -------- 4 -------1.
Lily_ --------------- 19 --------- 26/?? -------- 5 -------1.
-Daniella ------------ 25 -------- 27/27-30 ----- 4 ----- 3.
Kyyneltenhymy ---- 22 -------- 29/30-33 ----- 5 ---- 2.
lenkkari ----------- 27 -------- 30/28-36 ------ 2 ------1.
mihu -------------- ? ---------- 36/27 --------- 3 ------ 2.
marica30 ----------- 30 -------- 39/30-33 ----- 3 ----- 4.
UusiVauva82 ------- 29 --------- 34/31 -------- 1 ----- 2.
hipsu86 ------------- 25 --------- 44/28- ----- 2 ------ 2.
neitipippuri -------- 30 --------- 49/31-46 ---- 3 ------ 1.
Mamman Muru ---- 31 ------- 49/30-46 -------- 6 ------ 2.
santsu_82 --------- ?? --------- ??/?? --------- 3 ------ 2.
Kanttinen ---------- ?? --------- 68/?? --------- ? -------4.



:heart::heart::heart:
Haamuilijat




:heart::heart::heart:

Tauolla

PIKKUVIIKINKI, Ansku83

Taustailijat
Tirtsa, Katie 85, Moonbride, tsintsin, Matte07, Satuh83, Nasu81

:heart::heart::heart:



Ennen joulua plussanneet 2011:

SYYSKUU:
LepikonHeta

Ennen syksyä plussanneet 2011:

ELOKUU:
Chamon
ShootingStar*

HEINÄKUU:
Lilli88 5.7.
Vattunen 5.7.
Loretta 5.7.
Sipsunen 10.7.
Nippe78 15.7.
Maisa77 30.7.
Josefia 31.7.

KESÄKUU:
Ninnan
-OLIVIA-

Ennen kesää plussanneet:
Maaliskuu 2011: Katjuliini 28.3
Huhtikuu 2011: MarsuJaSiskit 4.4., AnPellina 19.4., Sokruli 22.4.
Toukokuu2011: platina 23.5.

:heart::heart::heart:

Listaa saa päivittää kuka vaan ehtii :)

Linkit edellisiin pinoihin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen...nen-kesaa-3-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1977291-plussataan-yhdessa-ennen-syksya-3-a/sivu27.html

:heart::heart::heart:

Lyhenteet:

*yk/yv=yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
*kp=kiertopäivä
*dpo=päivät ovulaation jälkeen (piinapäivät)
*tjot=tulee jos on tullakseen
*RKTT=raskaana kunnes toisin todistetaan


VAUVAONNEA KAIKILLE!!!
 
Viimeksi muokattu:
Heips:flower:

Siinä ne koopeet kasvaa ja samalla mielikin. Onneksi.
Laitoin eilen tilaukseen nipun ovistestejä, viikonvaihtessa voisi alkaa testailemaan.
Mies on huomisesta tiistaihin vapaalla ja jos oikeen hyvä tuuri käy, niin päästään päivällä hyödyntää mahdollista plussaa. Maanantaina on kp12 ja siinä vaiheessa pitäis jotain jo näkyä.. no aika näyttää:|

Mut mä riennän tästä aamupuuron keittoon, palailen paremmalla ajalla lukemaan ajatuksen kanssa kuulumiset.

Nii ja tervetuloo Ellamae.. Vauvakuume on "paha" tauti, varsinkin kun se iskee kroonisena;)
Plussaonnea!
Puskajussi
 
Ellamae
Huomenia=)
Oviksen tikuttelun aloittelin aamusta.
Jos ei nyt muuta hyötyä, niin onpahan jotain plussan etsiskelyä ajan kuluksi;)
Parin tunnin päästä olisi Kuntoutuksen tukemisen näytön arviointikeskustelu ja niitä pahuksen lakipykäliä tässä taas stressaan...
Iltavuoroonkin pitäs rämpiä.
Muuten, kuinkas te muut olette sen kierron alun kattoneet, kun itsellä ekaa kertaa on menkat viime kuukausina alkaneet niin, että 3-4 pvä:ää on lähes olematonta tiputtelua,1 tippa housuihin-tyyliin. Ja sit vasta 4:n pvä:n jälkeen alkanut kunnon vuoto. Että kummastakohan tässä nyt pitäs se kierron alku laskea: /
Ei sillä, etteikö huomisesta lähtien jo touhuta joka toinen päivä-periaatteella:p
 
Hei kaikki.

Täällä 23-vuotias vauvakuumeinen ilmoittautuisi mukaan keskusteluun :) Yritystä ollut heinäkuusta lähtien ja piti mennä rennolla meiningillä, mutta nyt tämä kuume on kohdallani mennyt ihan liiallisuuksiin :D vannoin etten käytä ovulaatiotestejä ym. "kikkoja", mutta testien lisäksipä olen lipittänyt sitä greippimehuakin koko tämän kuun... Nyt minulla on menossa kp28/30-31, eikä ole kyllä minkäänlaista oiretta :( ehkä aiemmin jotain alavatsavihlontaa mutta sitä nyt on ollut aiemminkin.. Niin, ja ensimmäinen lapsi toiveessa.

Tsemppiä kaikille!
 
KaisaKaisanen: Tervetuloa joukkoon, katsoin et meillähän on lähes samat kp:t menossa eli mulla tänään 30/28-36.. :) Ei mullakaa mitään oiretta, mihinkään suuntaan, mutta silti sormet ja varpaat ristissä tässä toivon et olis plussa tulossa. :D

Mä olen samaa mieltä ollut että mitään kikkoja ja testejä en osta.. Vaan, kuinkas kävikään, olen syönyt kolme viikkoo jo raskausvitamiineja :D hih.. ja ainiin, join greippimehuakin aika ahkerasti jossai vaihees vaik en tykännyt siitä :LOL:
 
Voi vitsi, täällä on jo muutamilla jännät kp:t menossa :) Toivotaan että plussauutisia kuultais...

Minä vielä oottelen ovisaikaa. Sunnuntaista alkais mahdolliset hedelmälliset päivät, ensi tiistaille ovis todennäköinen. Mutta aattelin että peittoja vois heilutella ainaskin su-to ;) Onnekseni pystyn tunnistamaan ovulaation oireiden perusteella..on nippailuja ja limavuotoa yms..eli toistaiseksi en ole turvautunut tikkuihin. Mutta voihan se olla että todellisuus on ihan toinen mitä luule, ja ovis onkin aina ties milloin. Mikäli vauvaa ei ala kuulumaan muutaman kuukauden sisään, niin ei ne testit oo lainkaan huono idea...

Kaikki jännäilijät: ++++ Plussailkaas nyt!! :)
 
ON : Ovistestin mukaan ei vieläkään ovista, testiviiva edelleen haaleana. Netissä olevien ovislaskureiden mukaan oviksen pitäs olla tänään tai eilen. Toivottavasti huomenna tai ylihuomenna olisi.. Nyt siis menossa kp 17/28-37 (viimeiset kierrot 30-32) ja yk 6.
Puhuttiin jo miehen kanssa, että jos en saa tikuttamalla/testaamalla ovista tällä viikolla näkyviin, niin sitten meen käymään lääkärissä. Turha kai tätä on yrittää jos en ovuloi.. Mietin vaan sitä, kun lääkärihän määrää sitten varmaan jotain lääkkeitä (clomit tai vastaavaa), niin kerkeisköhän niitä saada jo ensi kiertoon.
Eli voinko mennä vielä tän kierron aikana moikkaamaan lääkäriä (jos ovista ei kuulu) tai sit menkkojen alettua? Kellään mitään hyviä ehdotuksia? Siis ens viikolla kuitenkin aikasintaan, tosin toivottavasti ei olis tarvetta..
Anteeksi omanapainen voivottelu!!
 
Sunflower11
Kati82: Millä testeillä testaat? Mimmosta viivaa sulle on tullu? Pystytkö kuvaa näyttämään? :)
Koska aloitit testaamisen? Ovisplussa voi hyvinkin tulla myöhemmin kuin laskureiden mukaan. Itse ovuloin n. viikon jälessä siitä mitä laskureiden mukaan. Ainakin silloin ovuloin kun oon testannut.
 
Sunflower: Oon testaillu parillakin eri testillä, puikkoja ja liuskoja. Sain kaverilta siltä ylijääneet, niitä viel pari jäljellä.
Yhtenäinen testiviiva, mutta selkeästi haaleampi kuin kontrolliviiva. Aloitin testaamisen kp 12, ja tänään tosiaan kp 17.. Voisin huomisesta testistä ottaa kuvan, siis jos siinä nyt ylipäänsä näkyy mitään (ees sitä haaleampaa viivaa).
 
kyyneltenhymy: Toivotaan ;)

kaisakaisanen :wave: moi

Hei semmosta mä teiltä arvoisat palstailijat kysyisin että:
Te jotka käytätte yhdynnässä liukasteita niin mitä liukasteita? Ihan sillä varjolla että joka paketissa tuntuu lukevan tuo (en nyt sanatarkkaan muista mutta): "saattaa hankaloittaa raskautumista" :|
Itel on synnytyksen jälkeen ollut noita liukuongelmia...
 
tirlittan mä oon kuullu et jokku liukkarit "tappaa" siittiöitä :D Korjatkaa jotkut jos oon vääräs, oma käsitys on tämä.

Hui, se on jo kp 30 tunnin päästä, suapi siis menkkoja odotella. Yleensä kyl alkaa kp 33.

Mä suunittelin tänään (sipsin himoisena) et miks ei voi olla taksia joka kuskais herkkuja, sit vois maksaa laskulla. Olisin tilannu 3eri sipsimakua, 3eri dippiä + kermaviilit, jaffaa ja oishan se oikeen juustonen pitsaki pitseeriasta maistunu.. Joo, nälkä! Mä unohan aina syödä, tänäänki söin 11aikaan ja muistin 19 aikaan et en oo syönny, ihme ku kamala olo ja päätä särkee. Sit söin ja alko tekee kaikkee herkkuja mieli! Onneks pian on perjantai ja herkkupäivä :popcorn:
 
Tirlittan87: Meillä tässä kierrossa ollut käytössä se ainoaksi "turvalliseksi" liukuvoiteeksi itseään mainostava pre-seed-liukuvoide. Tuubi on ihan sairaan pieni ja hintaa oli joku 25euroa, mutta kokeillaan onko vaikutusta... Mies kyllä hieman mulkaisi kun purnukan kyljessä on jotain "fun baby-making" -tekstejä, tosi eroottista :D
 
Joo mäkin tilasin hiljattain tota pre-seed liukkaria. Vielä ei olla testattu..mutta olin kyllä vähän ensin että wtf, kun siellä paketissa oli jotain muoviputkiloita/asettimia joilla ilmeisesti se voide tungetaan sisälle!! :D Yleensä on käytetty ihan vaan "ulkoisesti" levitettävää. No mutta kai tota silleenkin voi käyttää...tosiaan tuubi on aika sika pieni ja maksaa siihe nähden paljon...tiedä sitten onko turvallisempi kuin muut merkit, mutta ehkä se nähdään...
 
Meillä on käytössä myöskin pre-seed. Ostin aiemmin apteekista myös sellaisen kuin aco intimate care caring glide. Siinä sanottiin, ettei tapa siittiöitä. Maksoi muistaakseni 8 euroa eli on selvästi halvempi kuin pre-seed.

Täällä menossa kp 29/28. Tosin ei ole syytä innostua, sillä luulen paikallistaneeni ovulaation pari päivää normaalia myöhemmin. Eli odotellaan odotellaan...
 
juu en minäkään osaa oikein innostua vaikka menossa kp 31/ 28-36.. jotenki tuntuu että vielähän nuo kerkee tulleen, ja monta kertaa (menkat siis) että sitten ku huristaa kp:t yli 40 ja mittää ei o kuulunu ni sit saatan testailla. :)
 
Täällä tänään kp1/31-49 ja yk4. Eli Terojen jälkeen meni 6 päivää ennen kuin täti tuli (tosin 3 päivää oli tuhruilua).

Siinä oli sitten huima 49 päivän kierto! Onneksi gyne on muutaman viikon päästä, niin ehkä sieltä jotain selvyyttä/apua saa. Lähinnä epäilyttää, että ovuloinko ollenkaan...
 
Moooip:flower:

Kati82 Noi netin ovislaskurit perustuu yleensää siihen, että luteaalivaihe on 14 päivää.
Eli niinkun Sunflower sanoikin, niin voit ovuloida myöhemminkin jopa yli kp 20 jos kierron pituus on reilusti yli 30 päivää. Ja onhan se testistä kiinni ja lh-huipun ajankohdastakin, miten vahvan viivan testiin saat. Jos testaat esinm. puolen päivän aikaan, niin lh-huipun ollessa vaikka keskiyöllä, et saa missään vaiheessa tasavahvaa viivaa. Seuraavana aamuna testi on hyvin suurella todennäköisyydellä jälleen haalea..
Toivotaan, että plussaa tulisi ja se ovis vielä siihen päälle!!

Kuulin juuri tutulta tuosta pre seed-liukkarista. Hän plussasi siitä kierrosta, kun alkoi käyttää sitä. Tiedä häntä oliko siitä sitten apua

Ellamae gynen mukaan kierron alku lasketaan ensimmäisestä kunnon vuotopäivästä. Eli tiputtelut ovat vielä edellistä kiertoa.

Posti ei tuonut tänäänkään niitä testejä, Höh! Mammaksilta ei näköjään ole niin nopsa toimitus, kuin Raskauskeijulta.
Miehen vapaa siirtyi ja alkaakin vasta 12. pvä, eli se niistä päiväpuuhasteluista..
Olin jotenkin toiveikas niiden suhteen, kaksi nuorinta ovat saaneet alkunsa aamuseksistä

Joo, täällä ei mitään oloja vielä, jonkinlaisia menkkatuhrutteluita yhä.
Kovasti aatokset vuoden takaisissa ajoissa, silloin olin ihan viimeisilläni lasketun ajan kynnyksellä. Vatsa oli ihana ja iso <3

:wave:puskajussi +++++++++++++++:whistle:
 
Kiertopäivistä: mun on kyllä varmaan pakko laittaa taas kp1/28, kun muuten ois jo reippaasti yli neljänkymmenen noi päivät, nimittäin silloin45 päivää sitten mulla oli viimeks kunnon menkat ja siinä välissä ja nyt alko jotku ihmeen tiputtelu vuodot...outoa. imetys on nyt minimissään eli 2 kertaa päivässä aamulla ja illalla eli kohta loppuu kokonaan.

monella on kp.t jo jännäri päivis! näinköhän nyt satelee plussia syksyyn!

greippimehusta: vedätteks te sitä koko kuun vai vaan mahollisen ovisajan
 

Yhteistyössä