**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

Verkkoapteekki.fi Kurkatkaa tuolta hintoja! Eilen tilasin pelkillä postikuluilla raskaustestejä ja ovis testejä kamalan kasan!! :attn:

Pari tais olla tipahtanu, onnea uuteen kiertoon :hug:

Kati en ymmärrä testeistä mitään, pahoittelen :( Mutta mun mielestä viivojen pitäs olla yhtä vahvan väriset!? Korjatkaa jos oon hakoteil!

Ei tänne ihmeit, poika huutaa sängys, itellä hermo tiukal, kiitos vuokraemännän. Oli puhelimeen tullu viesti et vuokra irtisanottu, 3kk aikaa häipyä! :mad: Paleltaa vietävästi, nyt on lämmötki noussu yli 37! Liekkö nyt se kuume tulossa? Kaks kamalaa oksetus kohtausta tullu, mut ei oo ihan ylös asti sentäs tullu (viel).
 
Kyyneltenhymy Mulla on kans sama käsitys liukuvoiteita, tai siis siitä miten ne hankaloittaa raskautumista... :) Kai ne jotenkin alapään Ph arvoihin vaikuttaavat ja tekeevät "epäystävällisen ympäristön" simpoille. :)

Kaisakaisanen & muut Aika hintava on kyl liukkari jos 25e : / Ei näin köyhällä semmosiin varaa. Mut muistiinpa merkitsen kyseisen tuotteen jos ei plussaa rupee kuulumaan : /
Kaikkeen sitä pitääkin kiinnittää huomiota.. Mä jotenkin nuorempana kuvittelin et raskaaksi voi pamahtaa tosta vaan, suurinpiirtein kun kerran kumin unohtaa. Mut ei se ihan meekkään niin :D

ON: Vuoristorataa tämä vauvakuumeen tuntemukset. Eilen olin ihan varma et joo nyt tässä kierrossa nappaa! Ja tänään semmonen tunne et ei muuten nappaa ei.. :rolleyes:
 
pikainen omanapa päivitys:

dpo 13 menossa, ei tätiä vielä ainakaan, ei kyllä jomottele siihen malliin vielä yhtään. tissit kipeet, naama ja hiukset tosi rasvoittuneet,paleltaa.

eilen tein päiväpisusta apteekin oman mutta se oli nega. oli kyllä aikas laimee pisukin ( kahvia menee aamulla/aamupäivällä liian paljon )..

testejä ei kaapissa enään ole, ovistestin tein piruuttani aamulla ja siihen tuli toinenkin vahva viiva:O

tässä oon nyt koittanut pohtia jaksanko lähtiä ostamaan vielä
yhden testin vai enkö..

no jokatapauksessa ihanaa viikonloppua kaikille!!
 
Voisin liittyä mukaan, täällä vaikuttaa juuri siltä, miltä meilläkin ;) Eli plussaa kaivataan ja mielellään mahdollisimman pian. PIkkusisarus olisi meillä toiveissa 02/08 syntyeelle tytölle, häneltä kysyttäessä pikkusisko vain kelpaa. Olen itse 30-vee ja täältä palstalta hain vauhtia odotukseen jo vuonna 07. Sain siltä ajalta hyviä kamuja, joita vieläkin tapaillaan. Nyt on yk 4 tai 5 ja kp 1/28. Oireita on ollut vaikka mitä eiliseen saakka ja sitten loppuivat kuin seinään. ELin jo toivossa. Kevätvauva olisi ollut ihan unelma, mutta ei sitä vain voi valita. SItä jotenkin syyttää itseään, kun eka tuli helposti, niin olisi varmaan pitänyt aiemmin alkaa yrittämään, kun näyttää tämä toinen antaa odotuttaa itseään kunnolla. Jaksuja yritykseen kaikki!!
 
Ellamae
Misupai tervetuloa:wave:
Tällä hetkellä hervoton hulabaloo kotona, kun omien viiden lisäksi veljenpojatkin yökylässä.
Tänne ei kummempaa, kunhan isommat lähtee viikoksi isälleen, saadaan yritykset kunnolla käyntiin:p
 
lenkkarille ja PusPusille pahoittelut tädistä ja onnea uuteen kiertoon :hug:

Tänne ei mitään, lämmöt koholla 36,9, kaks villapaitaa siis päällä taas ;) Erehyin nukkumaan 2tuntia ja nyt ketuttaa, ketuttaa varmaan sen takia kun herätettiin kesken unien!
 
Pahoittelut tädin kohdanneille :hug:

lenkkari Mitä jos oiskin kiinnitymisvuotoa? En nyt halua mitään (turhia) toiveita herättää mut onhan sekin mahdollisuus ;) Toivottavasti vuoto loppuis kuule!!

Omanapa: Ovispäivät ois vissiin nyt (laskennallisesti) ja ei mitään tuntemuksia niinkuin ei koskaan ennenkään.. : / Hankalahan se on laskeakkin kun epäsäännölliset on menkat.. (viimeiset 4 kuitenkin tasan 31!! Ihan uutta meikäläiselle)
Mut onneks petipuuhat on huippua niin ei harmita vaikka "turhaan" lykkis :LOL:

Plussia kaikille tasapuolisesti!!!! Puuuuuuuuh +++++
 
Sunflower11
Lenkkari.. joo.. tässä luomumenkkoja ku oon seurannu (omiani siis) niin välillä tuntuu olevan mitä ihmeellisemmät menkat. Joskus alkaa samantien vuotamaan kuin seula ja kestää sen pari päivää.. Mut sit mulla on pari kiertoa ollu sellasta et tiputtelee 3-4 ekaa päivää ja sit vasta vuotaa kunnolla.
 

Yhteistyössä