**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

lenkkari ja KyyneltenHymy Välillä minäkin mietin, että kannattaako haaveilla vielä lapsista vai ei.. Meillä 1,5v kaksoset, joiden kanssa menoa riittää.. Lisäksi parin viime viikon aikana ollut kaverin 1v 3kk lapsi hoidossa. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita ollut paljon, ja hermojakin on koeteltu. Yritän vaan lohduttautua sillä, että jos joskus saamme vielä lapsen, niin kaikki lapset olisivat sitten omia (eli ns toimisivat samoilla säännöillä yms) ja kaksosemmekin ovat sitten jo vanhempia. Tosin liian/turhan isoa ikäeroa en lapsillemme haluaisi.. Selitän taas itseäni pussiin, eli yrittäkää ottaa tuosta nyt sitten selvä.. ;)

tirlittan87 Ovista olen kyllä laskureilla katsellut ja yrittänyt aiemminkin omaa kroppaa tarkkailemalla bongata. Nyt ensimmäistä kertaa tässä yrityksessä (viimeksi siis yli kaksi vuotta sitten) ovistestit käytössä. Ajatuksena siis tarkistaa, että varmasti ovuloin (ennen ainakin ovuloin, en kai muuten olisi saanut kaksosia ilman mitään hoitoja ;) ) ja heilutella peittoja ns varmasti ovulaation aikoihin. Tosin onhan nuo peitot meillä muutenkin heiluneet..

Moooip!

Barbamama:hug: Pahoittelut.. vielä tekisi mieli vetäistä se kortti esiin, että vuodot on yleisiä alkuraskaudessa.. Mutta jos testikin on haalennut, niin .. :(

Sunflower et sä voi pitää meitä tälleen piinassa:D Melkosen lupaavat koopeet sula siellä.. Onko mitään oireita mihinkään suuntaan?

Mä oon niin samoilla aatoksin lenkkarin kanssa, et meille annetaan sen verran kuin jaksaa kantaa. Ja vauvat tulee silloin, kuin niillä on tarkoituskin tulla. Tuli ne sitten luomusti yhdestä kerrasta tai vuosien yrittämisen jälkeen hoidoilla tai ilman.
Jaksuja kanssasisaret!! Vaikka se odottavan aika onkin pitkä, niin mukavaa tekemistä niin ajatukset saapi pikkasen muualle=)

Mä en oo vielä nuihin greippeihin lähteny, kun ei oo tehny mieli. Mä ootan jokasyksyistä luontaista himoa noihin sitrushedelmiin.
Nyt ei oo kyl muistanu muutenkaan noita poppaskonsteja, ehkä tää oli nyt se tjottailukierto ;)

tirlittan i feel u.. appivanhemmat voivat olla välillä niin rasittavia, täällä hermoja kiristää anoppi ja melko useinkin.
Meidän nelosesta hän oli alkuun kauhistunut, yhdeksän lastenlasta olisi kuulema riittänyt. Nyt on olevinaan innostunut, kun ollaan puhuttu vitosesta. On nähnyt untakin mun raskaudesta, pah! Varmasti luulee että pelleilemme..
Kävi yhdessä välissä salaa meillä eläimiä hoitamassa ja on heti huseeraamassa tällä keittiössä, jos olen itse poissa.. Hullu akka suoraan sanottuna!!

Eipä toi marican kierto mitenkään hullulta kuulosta, yksilöllistähän se on milloin ovuloi. Ei ole niin kiveen kirjoitettu että se on aina siinä kierron puolessa välissä.

Ja tervetuloa Eris kuumeilemaan :flower:

Jaa, mitäs tänne.. Viikonloppureissu takana ja siitä yritän toipua. Ei kyllä juhlimisesta meinannut mitään tulla, kun iski armoton päänsärky ja pahoinvointi ennenkuin pääsi edes kunnolla alkuunkaan. Toisaalta hyvä näin, kun on viikko sitten ollut mahdollisesti se ovis, niin saattais ehkä joku pieni olla tarraamassa kiinni (toiveajattelua) Tosin eipä tässä vaiheessa vielä juomisilla oo mitään merkitystä, tosin mielessähän se on..: /
Tänään aamulla oli huono olo jälleen ja menkkakipuiluja. Vasemmalla puolella kihelmöi/kirveli, tai mikälie tuntemus ja siinä se tuntuu melkeen koko ajan..
Tosin pikkasen oli vatsa sekaisin aamulla, niin oisko suolisto-oireita (yhdessä ja samassa paikassa:confused: )
Täällä mietin, että tilaisko muutaman raskaustestin vai antaisko vaan mennä näin, ei ainakaan tulis pettymyksii. Negaa tai plussaa, mikä vaihtuu menkoiksi..
Viikon lopulla voisi ehkä jotain sinne testiin piirtyä jos ois käynyt toi uskomaton lykky:|
Nyt vois olla ehkä dpo8, en siis tikutellu sitä ovista, vaan ihan edelliseen kiertoon vertasin noita oloja ja sillon tuli ne menkat "oikeeseen" aikaan tuntemusten jälkeen.

Niin että tämmösii tänne! Illalla ois töihin meno, ois kylläkin sohvannurkka ja kirja-fiilis, mut kaippa se tästä|O

Puskis ja ööö... 25/33

syystuulet saapuivat ja toivottavasti puhaltavat runsaasti plussia pinoomme <3

Kuumeilijat

Tiistai 20.9.2o11

Nimimerkki -------- ikä -------- kp --------- yk ----- toiveissa

Barbamama35 ----- 36 ---------- 3/23-28 ------ 14 ---- 3.
Tirlittan ------------- 23 --------- 5/30-40 ------ 3 ----- 2.
Eris --------------- 25 --------- 7/27-28 ------ 2 ------ 1.
Kati82 ------------- 29 --------- 9/28-37 ------ 6 ----- 3.
tyttö91 ------------- 20 --------- 9/37 --------- 2 -------1.
_TiNy_ ------------- 24 --------- 10/25-28 ----- 11 ------ 2.
funny87 ----------- ?? --------- 13/35-48 ------ 2 ------- ?
Annubella ---------- 26 --------- 15/28 -------- 1 ------ 2.
Piuke1 ------------ ?? --------- 19/26 -------- 3 ------ 1.
inskun ------------- 21 --------- 19/26 -------- 4 ------ 2.
PusPus ------------ 28 ----------- ??/?? -------- 4 -------1.
Lily_ --------------- 19 --------- 18/?? -------- 5 -------1.
Kyyneltenhymy ---- 22 -------- 21/30-33 ----- 5 ---- 2.
lenkkari ----------- 27 -------- 22/28-36 ------ 2 ------1.
Miinä --------------- 30 ------ 24/25-29 ------- 6 -------2.
Puskajussi --------- 39 -------- 25/33 -------- 2 ------ 5.
äiskä-73 ----------- 38 --------- 28/29-33 ---- 6 ------ 4.
mihu - -------------- ? ---------- 28/27 --------- 3 ------ 2.
marica30 ----------- 30 -------- 31/30-33 ----- 3 ----- 4.
Sunflower11 ------- 23 --------31/26-33 ------9 ------3.
hipsu86 ------------- 25 --------- 36/28- ----- 2 ------ 2.
neitipippuri -------- 30 --------- 41/31-46 ---- 3 ------ 1.
Mamman Muru ---- 31 ------- 41/30-46 -------- 6 ------ 2.
Nöhveli ------------ 26 --------- 36/32 --------- 2 ------- 1.
santsu_82 --------- ?? --------- ??/?? --------- 3 ------ 2.
Kanttinen ---------- ?? --------- 60/?? --------- ? -------4.

:heart::heart::heart:
Haamuilijat

santsu_82

Tauolla

PIKKUVIIKINKI, Ansku83

Taustailijat
Tirtsa, Katie 85, Moonbride, tsintsin, Matte07, Satuh83, Nasu81

Ennen joulua plussanneet 2011:

SYYSKUU:
LepikonHeta

Ennen syksyä plussanneet 2011:

ELOKUU:
Chamon
ShootingStar*

HEINÄKUU:
Lilli88 5.7.
Vattunen 5.7.
Loretta 5.7.
Sipsunen 10.7.
Nippe78 15.7.
Maisa77 30.7.
Josefia 31.7.

KESÄKUU:
Ninnan
-OLIVIA-

Ennen kesää plussanneet:
Maaliskuu 2011: Katjuliini 28.3
Huhtikuu 2011: MarsuJaSiskit 4.4., AnPellina 19.4., Sokruli 22.4.
Toukokuu2011: platina 23.5.

Listaa saa päivittää kuka vaan ehtii :)

Linkit edellisiin pinoihin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen...nen-kesaa-3-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1977291-plussataan-yhdessa-ennen-syksya-3-a/sivu27.html

Lyhenteet:

*yk/yv=yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
*kp=kiertopäivä
*dpo=päivät ovulaation jälkeen (piinapäivät)
*tjot=tulee jos on tullakseen
*RKTT=raskaana kunnes toisin todistetaan

VAUVAONNEA KAIKILLE!!!

Miinä
hellouu,... se olis kp 24 eikä oireita tädin kyläilystä... eipä viimeksikään jos oikein muistan mutta alkaa hiipiin toiveita pintaan. Nyt jäitä hattuun ja kattella homma loppuun saakka..ja viikon päästä testaan vaikka tuliskin tätsy.. se kun ei merkkaa ettei muka vois olla..*koska kokemusta on* :D

Plussa tuulia kaikille <3

Puskajussi: Toivotaan, että olisi plussatuulia sinnepäin tulossa. Itekin muistan ennen esikoisesta plussatessa, että muutama viinilasillinenkin aiheutti päänsärkyä ja pahaa oloa. Koskaan aikaisemmin ei ollut sellaista ollut.

Sunflowerille kyllä nostan hattua kärsivällisyydestä. Itse viime raskaudessa testasin jo 3+4..onneksi testi näytti haaleaa plussaa..sen jälkeen testaaminen tuli kyllä kalliiksi..tuon haalean viivan jälkeen tuli vielä testattua 4 kertaa + verikoe ennen kuin uskoin, että olen raskaana.

ON: oviksen aika olisi kait tänään tai huomenna, mutta limoja ei vaan näy. Onko teillä aina ennen oviksia limoja havaittavissa?Itse muistan viime kerrasta (joka on vuosi sitten ja plussa), että limat tuli oviksen jälkeen, mutta muistissa ei ole ovista edeltävä aika. Voipi kyllä olla että kierto vielä sekaisin kaikesta tästä tunteiden vuoristoradasta sekä raskaudesta, eikä ovis olekaan vielä...ei malttais vaan odottaa...

Paljon paljon plussatuulia kaikille tasapuolisesti :heart:

Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Kiitos teille, mä oon kyllä tuossa pienemmillä yk:lla testaillut tarpeeksi :D

Puskajussi, no ei oikeastaan oiretta suuntaan tai toiseen. Valkkarivuoto voi johtua alkavista menkoista tai raskaudesta. Eilen vihlas kohtuun/munasarjoihin kun vaihdoin asentoa, vihlas ikävästi.. Ajattelin et se EHKÄ vois olla merkki jostain..

Mua ihan jännittää Sunflower sun puolesta :)

Jos mä alan inistä loppukierrosta pahoinvoinnista, finneistä, alamaha kivuista ja väsymyksestä, sanokaa vaan "höpöhöpö, valitit niit aikasemminkin".. Nuit kaikkea löytyy ja etenki alamakipua pari päivää ja etenki eilen petipuuhien jälkeen!

Sunflower täälläkin jännitetään sun puolesta;)

dpo 4 menossa..toiveet on aika korkeella,ovis ainakin tuli hyödynnettyä hyvin:D

huomannu tänään että ihan kuin olisi jotakin hiivatulehduksen oiretta, mulla on jokaisessa raskaudessa ollut hiivatulehdus joka alkanut vajaata viikkoa ennen kuin tädin pitäs tulla.. joten toivotaan että nytkin se merkitsisi raskautta!
muuten mulla ollu vaiva vain 2 kertaa elämässäni ilman raskautta..

plussatuulia kaikille:heart:

Heips! Minäkin ilmoittaudun mukaan :wave: Nyt sitten plussataan! Tässä kierrossa...juu näin päätin :D

Eli ikä on 23, nyt kp 2/28, yk 3 lähtee käyntiin ja ensimmäinen nyytti haaveissa :heart:

Täällähän on "tuttuja", lenkkari ainakin. Kiva :)

Minä haluan liittyä tähän kans, toiveissa olisi raskautua ennen joulua ja alkaa odottaa pikkukakkosta :) Ennestään on poika 02/08, joten ois jo pikkuhiljaa mukava saada sisaruksia pojallemme :)
Eli ikäni on 29v., nyt kp 27/31 ja yk 1

Sulla onkin jännäys kova päällä nyt Sunflower11 tuu sit aamulla kertoilee mitä se testi näyttää.... peukut ja varpaat pystyssä täällä että ois pluuuusssaaa.
Täällä se sit ootettu täti tuli joten nyt kp 1/28-33 yk 7 lähetään menemään eteenpäin nyt sit oviksen odotukseen.
Mukavaa iltaa kaikille :wave:

Heippa! "Tutuille" ja tuntemattomille! Mä voisin myös liittyä tähän porukkaan:) Eli tarkoitus oli plussata jo ennen syksyä mutta.. jospa siis vaikka ennen joulua?:) Eli kp 20/27-30 ja yk 4 ja toiveissa kolmas.

Kaikille hirmuisesti kunnon plussa tuulia!!

-Daniella

Sunflower11
Testiajalla tulkitsin negaksi.

n. 15min testiajan jälkeen vein roskiin ja sit siinä näkyi tämmöönen..

Viivanpaikka/roskishaamu?? Tiedä sitä. Testataan uusiks jos on tarvetta vielä, joskus viikonloppuna/sen jälkeen.

Sunflower... sullahan on haamu, ihan selkee roskishaamu
Apua!! Mikä testi toi on, antaako haamuja yleensä vai..?

Maricalla kanssa joku röpelö viivantapainen.. Mut eikö sulla just ollu ovis?

Tänne ei aiakaan juhannusvauvaa tuu:ashamed: Eilen iltainen jättiläis limatulppa enteili menkkoja tälle aamulle ja näin sitä taas mennään... Paska!
Luteaali ehti kuitenkin olla sen 10 päivää ainaskiin, et jotai positiivista.
Yk 3 käynnissä. Ja nyt tähän kiertoon kaikki testiarsenaalit tilaukseen ja piikkimatot ynnämuut poppaskonstit. Periks ei anneta sano mummo lumihangessa

Plussaonnee muille+++++++++++:whistle:

Nii ja tervetuloo uudet!!

Yhteistyössä