*Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

Hellou ja hyvää lauantaiehtoota kaikille!
Toivottavasti viivanpaikkalaisilla alkais ilmaantua rehellisiä selviä plussia :)

Täälläkin on ihmetelty viivoja....
Menkoista laskettuna nyt menossa kp 27/28. Selkeen ovisplussan sain muistaakseni kp 12 (perjantai ip) ja sunnuntaina oli sit limat mut en kyl mitään nippailuja huomannu. Siihe perään alko normi kuivakausi ja kaikki..
Nyt sitte hätähousuna tuhlasin pari raskaustestiä tosi aikasina päivinä ja torstai sit rtestin puutteessa tein ovistestin ja sain siihen tosi vahvan plussan. Ihmettelin sitten et voiko jo nii aikaseen näyttää raskausplussaa??! Samaa testiihän voi käyttää, mut yleensä vasta kun menkat jää pois.
Tilasin sit siinä samalla parit testit ja tein tänä aamuna (david 10, liuska) niin negan kuin vaan voi olla. Tänään tos töistä tultuani asia tuli taas mieleen ja päätin tehä uuden ovistestin. Samalla veskikäynnillä huomasin taas megalimat ja o- testi ihan hailu, eli nega

Onko mulla nyt sit jo toista kertaa täs kierros ovis? Vai sotkeeko toi imetys kenties, et en sit ovuloinutkaan sillon kp14, et jäikse sit vajaaks. Kun oli nuo järkky alavatsakivutkin..? Liittyiksne jotenkin tohon.. Vai mitä oikeen tapahtuu.. kipuilu on helpottanu onneks.
Nyt päätin oottaa maanantaihin vähintään, josko ne menkat alkaa.
Nyt iski pupuilupaniikki :D vieläköhän ehtii talletella tänään, limat kuiteski vielä on. Viimeks harrasteltiin ööö joskus alkuviikosta, kun ei ton masun takii oo tehny mieli eikä oo kyl ehtinytkään ;)

Ei oo helppoo tää, minuuttipeliä suorastaan!

Viikonloppuja :wave: Puskis
 
Heippa kaikille!

Ja tsemppiä teille, joilla on jännät paikat käsillä. Täällä kp 10, eli oviksen odottelua. Toivottavasti tulisi tässä kierrossa ja selkeänä! Flunssaa tosin pukkasi, joten täytyy toivoa, että se ei siirtäisi ovista jonnekin hamaan tulevaisuuteen.. :snotty:

Vitamiineista, no niitä onkin meikäläisellä melkoinen litannia:
D-vitamiinia, Neurobio Fortea, foolihappoa, Omega3:sta, sinkkiä ja kalkkia. Eilen lisäsin myös magnesiumin ja maitohappobakteerit. Ja vehnänalkioöljyä olen ottanut näiden lisäksi kesäkuusta lähtien.
 
Eipä tää hiljaiselo onnistu :( Tääl taitaa olla kp 21 ? Ens viikolla vois jo sit kai testailla jos tarve vaatii. Menkkakipuja on koko ajan ja nyt on valkkariki alkanu loriseen. Eilen ajettiin monttusempaa tietä ja miehelle sanoin et jos oisin raskaana nii nyt ois kivuttomia suppareita, silt tuntu.
Piinaan liikaa asialla, eli loppupeles alkaa menkat!
 
Heipä hei! täällä mennään kp 28/29-33 ja tunne on sellai että ens.viikolla täti tulee ja lähee yk 6 käyntii... joten ei kovin hihkuvat fiilikset, meinasin ma tai ti kuitenki testata varmuuden vuoksi, mukavaa sunnuntaita kaikille.
 
Eilen tuli yhdynnän jälkeen verta eli siis kp 26/28.. Vuoto loppui, tänään tuli yhdellä vessakäynnillä vähä pyyhkiessä verta ei muuta.. Että eiköhän tämä enteile tädin saapumista, monia oireita on ollut ja toivoin salaa olevani vihdoinkin raskaana.. :/ Mahakivut enteilevät tädin tuloa, mutta kivut jatkuneet viikko ovulaation jälkeen.. Voi tätä yrittämistä, odottamista ja toivomista.. Tuntuu että tulee hulluksi kohta...

kohti uutta kiertoa
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on taas niin monta jännitettävää,hui!Puskajussilla tosi jännät päivät,toivotaan väriä nyt siihen viivanpaikkaan.
Ja Tuuska,älä heitä kirvestä kantoon nyt vielä!!!Mulla itsellä kokemusta että oon ollut ihan masiksessa kun pientä vuotoa tullut hiukan ennen kierron loppua"että siinä se sitten taas oli"ja kuitenkin menkat jääneet tulematta ja plussa testiin!

Itse tuskailen tämän raskautumis asian kanssa...En varmasti ole raskaana:(Mä haen ja haen oireita mutta ei mitään.Menkkojen pitäis alkaa aikaisimmillan tiistaina,taidän käydä ostamassa valmiiksi paketteja isoja siteitä(mä vuodan aina ihan kamalasti,yök)

Mulla ikä painaa(36 tosiaan jo)ja kun toi mies on kuitenkin enempi sitä mieltä ettei enää lapsia,nyt vaan tais olla hetkellinen mielenhäiriö...Ja taidan laittaa toiveita näille parille satunnaiselle ehkäisemättömälle kerralle liikaa:headwall:
masentaa!
l-r kp 25/30
 
Miinä
Hellouu,. :) pikanen kurkistus/ päivitys...kp 20/29 ja mitn suurempi oireita,.. rintojen arkuutta ja pyörrytystä ja lieväää pahoinvointia... ei oikein jaksa alkaa innostuu et oisko tärpännyt kun aikasemmin saanu pettyy :) Saas nähä miten käy tän kerran kans.
 
Kiitos rohkaisevista sanoista, eiköhän tuo huomenna selviä.. pelon sekaisin tuntein odotan huomista, toivon niin kovasti, vaikka tiedän menkkojen huomenna saapuvan, sillä tavalla on vatsaa tänään jomotellut :(

Lily rose: Eihän sitä tiedä vaikka oireettomuus hyvä merkki, tiedä vaikka olisikin jo tärpännyt.. Pidän kovasti peukkuja.. Miinälle kans kovasti plussatuulia..Ja tietysti kaikille muillekin..
 
Huomenna paukkuu jo kp70!! Jo olis tädin aika tulla kylään!
On kyllä itsensä tässä pitänyt muutaman kerran palauttaa takas maan pinnalle, ollut lähellä taas testin osto, sillä nyt ollut muutamana päivänä tissit arat ja valkkaria lorissut tosi paljon.
Ja nippailuja oikeassa muniksessa sekä tänään myös vasemmassa..

Tuuska: Toivotaan että vuoto olis harmitonta alkuraskauden vuotoa ja sun viivanpaikkanen vahvistuis piakkoin plussaksi!! :heart:

maricalle tätipahoittelut, toivotaan että tässä kierrossa ei jäis viivat vain viivanpaikoiksi! =)

neitipippuri: joko ne syysflunssat alkaa riesaamaan, pikaisia paranemisia ja oviksen bongailuja!!!

Ja kaikille muillekkin tsemppiä ja voimia näin syksyn koittaessa, pikaisia plussia!!! :heart:

Pitäisköhän sitä kohta perustaa ketju Plussataan ennen joulua?!? :LOL: Mä kun luulin että oisin jo plussannut ennen kesää.... :D Noooh.. eiköhän se meijänkin vuoro joskus koita. =)
 
Olin laskenut päivät väärin,tänään on kp 27/30(välillä ollut myös sen 28)ja niin vahvat tuntemukset että menkat alkaa:|
Pää särkee ja vatsaa jomottaa!

Onkos tänään testailijoita?Josko niitä plussia tulis:flower:
 
Hei vaan!

Maricalle pahoittelut ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Tuuska voishan myös aatella et vuotoa tulee raskauden herkistämiltä limakalvoilta :) peukutellaan nyt kovasti plussan puolesta!!

Jokos äiskä on testaillu?

Lily-rose oireettomuuskin voi olla oire :) ja hei, kyllähän sitä kerrasta-kahdestakin voi raskautua. Kun se nyt vaan on korkeemmalta taholta kiinni, oikee paikka oikee aika. Maailma on tästä todisteita tulvillaan. Tsempitykset sinnekin!
Mäkin yritin järkeillä tuota ikä-asiaa, mirtin et alkaisko olla jo vanha uudelle vauvalle.. Jostain syystä vastaan tulee aikuisempia odottajia koko ajan ja päälle nelikymppisiä äitejä vauvoineen. Et ei taida olla vieläkään liian myöhäistä! Mulla ikää jo 39, tosin lauantaina juttelin erään kanssa ja pohdin että kuinkahan monta vauvaa vielä ehtis tehdä. Hän sitten sanoi, että voi kuule, hänkin oli JO 33 kun sai kuopuksensa, että hyvin vielä ehdit.. En sitten viitsinyt korjailla, että oon pikkasen vanhempi kuin luuli :)
Lily hurjat nuo sun kp:t. Toivottavasti sullous ny se vaavi, mikä pitää menkat poissa;)

).( tällä ei mitään oloja, ei nippaile, ei jomottele, ei vihlo. Väsyttää vain hirveesti, kun lapset sairastellu ja on joutunu heräilee, kun unissaan kitisevät.
Alan olla varma, että ovis olikin vasta pe-la välisenä yönä. Lauantaina oli vatsakivut poissa, okei, voi liittyä myös tuohon enterovirukseenkin mikä meillä nyt kiusaa, mutta lueskelin vähän eilen tuosta ovulaatiosta ja sen siirtymisestä myöhemmäksi.
Kun en ole lämpöjä mittaillut, niin ei sitten voi tietää varmaksi..(ovis+ torstaina)
Unohdin kokonaan aamulla pissata kippoon, niin taitaa tän päivän testailut jäädä.
Jos menkat ei ala huomiseen mennessä, niin huomenaamulla sitten testailua :)
Viikonlopputalletukset jäivät tekemättä, mutta oispa ollukin liian myöhäistä

Niin, nyt sitten vaan odotellaan ja ihmetellään! Eilen ajattelin jotta pitää yrittää hillitä tätä kuumeilua( helpommin sanottu kuin tehty) ettei tämä ihana aika tämän pikkumiehen kanssa mee ohi <3

+++++++++++tuulosia jok'ikiselle

Puskis
 
kp 2 ja pettymys alkaa taas väistyä=) varsinkin kun miehen kanssa juteltiin vasta tästä vauva projektista, kun ensin meillä oli mies sitä mieltä että ei yritettäis kuin max 3-4 kiertoa ja jos ei tärppää niin ei sitten.. mutta hän oli muuttanut mielensä kun vauvakuume on hänelläkin tässä vain kasvanut kasvamistaan..tuli jotenkin tuon keskustelun jälkeen itsellekkin parempi mieli heti vaikka yk3 kohti mennään..

voi,täällähän on monella jännät päivät menossa! toivottavasti saatais tosi paljon plussia:heart:
 
lily-rosemahtavaa onnea haamu plussasta... tarrasukkia kovasti mukaan.
marica30 meilläkin mentiin aluks samalla lailla että mies sano muutama kierto yritetää ja sit saa olla jos ei tärppää, ja nyt menossa kp30/29-33 yk5, eilen tein raskaustestin ja puhdas nega, sanoin siitä miehelleni ja aattelin että yritykset taitaa olla loppu suoralla, mutta isäntä sanokin että otetaa nyt rauhassa ja katsotaan mitä jatkossa tulee ;) joten tätiä täällä odotellaan jotta päästäisiin käynnistämään yk6...
 
:heart: lily-rose Jos apteekin omalla onnistuu saamaan haamun, niin kyllä voi jo onnitella. On varmasti yksi varmimpia ja laadukkamia testejä markkinoilla.. Mahtavaa! Tarrasukkia pikkuiselle :)

Täällä ei mitään.. Tai taas limoja valuttaa muutaman kuivan päivän jälkeen. Ei ymmärrä pieni ihminen :confused:
Menkkoi ootin eilen alkavaksi, mut ei. Eikä tänään, josko huomenna sitten. Tänään muistin sitten ihan aamupisusta testailla( kävin kyl kahesti yöl veskis?) selkeen negan. Testit on nyt tähän hätään finito, enkä meinannu ihan äkkii tilata uusia. Kahtellaan nyt rauhasssa mihin tää kehittyy...

Puskis
 
Kiitos,apua,oon aivan paniikissa.:eek:Miten kerron miehelle?(joo juu oon teille kertonut jo ja miehelle en saa suuta auki:ashamed:)
Mä pelkään koko maailman reaktiota....
Apua.
Pakko se tietty testata vielä uusiksi,mut itsekin tiedän että apteekin testi on hyvä ja haamu oli selkeä.Otin kuvankin mutta poistin kun paniikki iski:eek:
 
lily-rose ONNEA! Jokos oot miehelle kertonu? :)

Tääl on alamaha tosi kipee ja oon turvoksissa kun ilmapallo! Petipuuhien aikaan kamalaa kipua ajoittan alamahassa. Nyt taitaa olla kp23-24 ja menkat alkas kp 33, pitkä odotus testien kanssa! Mul on 10 herkkiä testejä.
 
Heips kaikille! Täälläkin oli yks kuumeilija, neljättä tässä haaveillaan :) Yrityskertoja on yks takana ja ootellaan tässä alkaako menkat vai ei, nyt on kp 29/28 ja eilen tein testin joka näytti kyl ihan negaa :'( Eipä kyl oo oireitakaan ollu, mutta silti sitä salaa toivoo että jos kuitenki ois tärpänny. En tiiä sit kuinka paljo vaikuttaa kun imetän vielä pienimmäistä... Testi ois tuolla laatikossa vielä oottelemassa, mutta eiköhän ne menkat sieltä tule :kieh:
Mukavaa päivänjatkoa kaikille ja onnea plussista =)
 
onnittelut lily-rose:flower:

täällä kp4 vasta..kyllä aika menee taas muka niin hitaasti:D

ostinpa eilen sukulaiselta pienen kasan pieniä vauvanvaatteita:ashamed: itse kun kaikki laitoin eteenpäin aikoinaan kun oli muka niin varma tunne että meille kolme tenavaa riittää vallan mainiosti..ei tullut silloin ees mieleen että tulisi sekin päivä vielä eteen kun kuumeillaan taas perheenlisäyksestä:rolleyes:
tervetuloa mukaan nekkula!!

nyt oikein mukavaa päivänjatkoa kaikille:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Miehelle kerrottu ja se oli ihan:OMutta kovasti halas:heart:Jännä miten voin saada plussan apteekin omalla joka ei edes oo herkkä,kun raskausviikkoja hedelmöittymisen perusteella(kun on vaan se yksi kerta,niin tiedän:D)on vasta 3+3(eilinen haamu siis 3+2 viikolla):confused:Ja ekana mä tietty pelästyin että kaksoset tulossa kun niin voimakkaasti näyttää jo nyt plussan...
Mut selvinnee sitten aikanaan ultrassa.
Nyt en kuitenkaan uskalla minnekkään odotuspuolen siirtyä,vielä.Kerran kemiallinen ollut...

Kiitos onnitteluista:heart:
Edelleen oon kyllä ihan huulipyöreenä,kertalaakista raskaana:O
 
Miinä
Hellouuu :) kuin olisin heränny koomasta hokasin alkaa katteleen kiertopäiviä ja sen kulkua,.. ja nyt en sit yhtään tie mis mennään :)

Tähän väliin Paljon onnea Lily:flower::heart: Aivan mahtavaa :)
Ja Tuuska, kiitos ja tuulosia sinnekin päin :)

Ja asiaan siis...vähän kummastelen kun 1-6. päivä vuotoo.. sitten seuraavan viikon lauantaina hirveet oviskivut ja muistaakseni testikin näytti vahvaa viivaa. Joo o,.. nyt mennyt sit koht 2 viikkoo ja ei tätikipuja ei mitn oiretta siihen et tarttis alkaa kaappeja täyttää suklaalla ja särkylääkkeillä :confused: miten ihmees mun kierto on heittänyt näin sekasin.. oviskin tuli aikasemmin mitä normaalisti (muka).. homhomhom.. tarttee pittää nyt jalat maassa *pinnistää*.. tosin tässä on stressiä raha-asioista kun taloa ollaan mahdollisesti ostamassa ja kaikki vähän vaiheessa ja ja ja.. huoh, :) että semmosta tänne :D jepjep
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä