*Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

LepikonHeta
Onnea Lily-Roselle haamusta, toivotaan vahvistumista :flower:

Toiveet omasta plussaamisesta on kyllä ihan nolla. Ei kai sitä enää tule raskaaksi tai saa edes näitä hormoniasioita tasaantumaan kierukan poiston jälkeen. Tässä jotain kp 17 maita elellään tai vastaavia. Pitkä aika odotella seuraavia menkkoja :( Peittoja tässä kierrossa heiluteltu viimeksi kp 14, joten varmaan jäi ovis hyödyntämättä jos sitä olikaan. Tässä miettinyt, että varaisinko yksityiselle ajan ultraan seuraavan kierron puolivälissä jotta katselisi onko kohdun limakalvo miten paksu. Vuodot on koko ajan vähentyneet ja yksi päivä vuotoa kertoo jo paljon. Tk:sta en usko vielä saavani mitään apua vaikka hormonien sekamelska aikamoisia haittoja aiheuttaakin. Ovistikuttelut kuitenkin suunnitelmissa seuraavaan kiertoon taas.
 
Huomenia... Täällä ei menkkoja kuulu, eikä mul oo koskaan ollu myöhässä ees yhtä päivää kuin raskauksien takia mutta Predictor näyttää negaa edelleen :'( En tiiä kuvittelenko vaan, mutta on painontunnetta alamahassa, kuvottaa ja koko ajan saa juosta vessassa... Eikö sen jo tässä vaiheessa pitäs testissäki näkyä jos raskaana olisin??
 
Hei kaikille!

Ja lily-roselle paljon onnea! :heart:

Täällä on varsin kummallinen "ovistilanne". Sunnuntaina ja etenkin maanantaina oli ihan selkeät ovislimat, mutta digitesti ei ole vieläkään näyttänyt hymynaamaa. PregCheckin liuskoissa on ollut vahvempaa viivaa eilen ja tänään aamulla. Mutta olen käsittänyt, että digi on luotettavin.

Aika kummallista, että nuo limat ja itse ovis ovat noin epäsynkassa. Tänään on nyt jomottanut mahaa enemmän oikealle puolelle, mutta vielä aamulla taas oli digitesti 0, eli ei sen mukaan ovista luvassa seuraavaan vuorokauteen.

Onko teillä ollut oviskipuja ennen ovista vai sen aikana (kun siis olette saaneet testiin plussan)? Taas tulee vähän pelko siitä ovuloinko ollenkaan, kun selkeät limat meni jo. :'(

No, pupuiltu on joka toinen päivä -tahtiin, mutta haluaisin silti tietää, missä vaiheessa se ovis tapahtuu - vai tapahtuuko. Eipä kai muu auta kuin jatkaa ovistestailua.... Periatteessa viime kierron mukaan laskettuna oviksen pitäisi osua tulevalle sunnuntaille, mutta silloin on jo viikko limoista! :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! :wave:
Minä voisin hypähtää tänne listalle, jos huolitaan yksi vauvaintoilija mukaan. :)
Ikää on 26v ja ensimmäistä pikkuista yritellään, menossa yk2, kp11/32. Alkaa kyllä jo syksyltä vaikuttaa, mutta saas nähdä jos tässä ehtisi vielä alkusyksystä vaikka plussailla... ;) Kovasti kyllä vauvaa toivottaisi. Ovistestit odottaa kaapissa ja greippimehua menee litratolkulla, ovista siis odotellessa...
 
Tervetuloa uudet ja paljon plussausonnea:flower:

Pitkä kävelylenkki takana ja nyt vuotaa pikkaisen "vanhaa verta.Toivottavasti on vaaratonta vuotelua.
Ehdin jo niin sunnittella tulevaa ja miehelle jo annoin nimiehdotuksetkin;)
 
Neitipippuri oon myös vähän hämilläni oviksen suhteen. Toissa päivänä (kp 8) nippaili mahaa niin, että tuli mieleen voiko ovis olla jo nyt. No tein ovistestin ja näytti selvää viivaa mutta ei kuitenkaan yhtä vahvaa kontrollin kanssa. Huvikseni testasin tänään, että näkis vahvistuuko. No oli todella hailakka viiva. Limaa alkoi tulemaan. Voi olla ovis sitten viikon päästä. Viime kierrossa luulin, että ovis olisi ollut aikaisin (kivuista ja limoista päätellen) mutta testiin se piirtyi vasta viikon tuntemuksien jälkeen. Eli kai ne nippailut mulla ainakin alkaa jo hyvissä ajoin.
 
Santsu, hyvä tietää, että plussa voi siis olla ovistikkuun vielä odotettavissa. =) Mutta tosi outoa kyllä, tässähän olisi ihan pihalla ilman testejä! Ja mistä sitten lie johtuukaan, kun toisilla (tai tuntuu, että suurimmalla osalla) sekä limat, kivut että ovisplussa osuvat samaan päivään... :confused:

Nöhvelille tervetuloa mukaan! Lily-rose, toivotaan tosiaan, että ihan normaali ja harmiton alkuvuoto on kyseessä. :heart:
 
KP74 eikä mitään muutosta ole tullut tähän tilanteeseen.... Valkkaria on tullut suht runsaasti ja nänninpäät on ollut lähes viikon verran kosketusarat. Testiä en ole tehnyt... Ja mä olen ymmärtänyt että raskaana ollessaan tissit kipeytyvät "kokonaan", ei pelkät nänninpäät.
Ja nippailuja ja viiltelyjä on ollut vatsalla ja munasarjojen kohdilla. Mussa on kyllä varmasti jotain vikaa.

Noh saatiinpas nyt miehen kanssa vähän muuta ajateltavaa, repästiin ja varattiin matka Thailandiaan jouluks.
Tietenkin nyt on tullut sit ajateltua että mitä JOS sattuiskin pieni tarttua mukaan ennen matkaa? Niin kannattaisko sitä sitten raskaana lähteä noin pitkälle? Onko teillä kokemuksia matkailusta raskauden aikana tai tietoa? No ainakaan en kerkeisi kovin pitkällä olemaan tuolloin... =)
Vauvakuumetta on siis hiukka hellittänyt tämä matkakuume. :D

... Ja täällä olikin hyviä uutisia;
Paljon onnea plussasta ja ihanaa odotusta toivottelen lily-rose!! :heart:

Kaikille muillekkin pikaisia plussauksia!!! :heart:
 
LiLy minä olin raskaana (rv 11) thaimaassa. Hyvin meni matka kun pahoinvointi loppui juuri sopivasti. Olin aika tarkka mitä söin. Jostain luin, että salmonella on siellä aika yleinen kananmunissa. Ja jokapaikassa tarjoiltiin hieman raakaa munakasta, jäi syömättä. Mihin päin olette menossa?
 
Hiphei!! Täällä alkoi menkat ja yk2. Tietysti vauva olisi tervetulleempi mutta nyt helpottaa et päästään uuteen nousuun ja yrittämiseen. Pelkäsin jo jotain sekalaisra megakiertoa... :/
Viimeks oli pientä tuhrua kaks pvää, nyt näyttäs sit olevan hanat auki.. Olkoon vaan, jospa olis viimonen kerta taas kahteen seuraavaan vuoteen

Mulla on raskauden alussa kipeytyneet nännit ihan kosketusaroiksi ja siitä sitten levinneet koko rintoihin ja sitä on sit riittänyt loppuun asti

Mut tää jatkais töitä. Mukavaa viikonloppua!

Puskis 1/34 yk2
 
Tätihän se saapui eli kp 5 menossa ja yk 9..
Onko kellään tietoa noista netistä tilattavasti spermatesteistä, että onkohan luotettavia.. Mies tilas sellaisen ku ei saa mielenrauhaa, ei ole vielä tullut postissa, mutta alkuviikosta tulee..
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Tuuska onks semmosiakin testejä? En oo aatellu edes et netistä vois tilata, en siis osaa auttaa teitä : /

Huomenna testaan aamusta, jos sillä selittys tää oksetus olo.

äiskä tervetuloa :)
 
Hei mä voisin tulla mukaan tänne kuumeileen! =)

Eli kp 27/28 ja yk 0 ( ovis tuli ja meni ennen tätä päätöstä että vauvan on lupa tulla ja ilman ehkäsyä ollaan menty vasta kp 20 eteenpäin niin tulee tästä tällänen hyödyntämätön kierto). Mutta huomenna kaiken järjenmukaan pitäs alkaa sitten kp1 ja yk 1 :) ja toista lasta kuumeillaan, esikoinen 2v ja kuumeilua omalta puolelta melkeen sen 2v :D
Koulu on kesken ja olkoon, sitä asiaa oon paljon murehtinut kun opinnot ei oo paljoo edennyt ja kertaalleen jo ä-lomalle oon jäänytkin, mutta nyt koulun penkillä ja toinen jos meille suodaan menee kyllä ehottomasti ton koulun edelle. Kyllä sen koulun kerkiää ;)
 
Tervetuloa uudet! Ja KyyneltenHymy, toivottavasti viivanpaikka vahvistuu viivaksi! =)

Itsekään en ole Tuuskan mainitsemista spermatesteistä kuullut, mutta kerro ihmeessä kokemuksistasi, kun saatte testattua.

Jaa-a, täällä alkoivat to-aamuna kivut ja sitten iltapäivällä limat uudelleen. Eilen aamulla sain PregCheckillä samanvahvuiset viivat aamulla, mutta digillä ei vieläkään hymynaamaan. Myöskään eilen illalla digi ei hymyillyt eikä tänä aamuna. Äsken testasin PregChekillä ja viiva oli ihan haalea. Tänään ei ole myöskään enää tullut limoja.

Olen siis yhä kahta kauheammin pihalla, että missä se ovis on. :confused: Enää 3 digitestä on jäljellä (aion käyttää 1/päivä) ja pari PregCheckiä. Uusia en tähän kiertoon aio ostaa, eli jos ei ti-aamuun mennessä ovis näy, niin sitten saa koko juttu olla tän kierron osalta! :mad: Hermo palaa noihin kaikenmaailman oireisiin ja kun ei vahvistusta saa.

Tällä hetkellä siis kaikista vahvin on se pe-aamun viiva. No, to-iltana pupuiltu ja tänään myöhään on aikeissa. Toivottavasti riittää, jos se ovis on jossakin tienoilla ollut...
 
Viimeksi muokattu:
Heippa hei kaikille! Saisiko joukkoonne ilmoittautua? :)

Mä lopetin pillerit toukokuussa, tarkkaa päivää en muista mutta sillä periaatteella päädyttiin neljännen yrittämiseen että saa tulla kun on tullakseen. Niin kovasti toivottaisiin kevätvauvaa, koska aiemmat kolme poikaa ovat syntyneet kaikki marraskuussa vuosina -03, -05 ja -09. :D

Mä en muista noita kaikkia ihania lyhenteitä joita käytätte. :confused: Mutta täällä nyt menossa kp 43/28-30 ja ikinä ei ole tällaista heittoa ollut, ei ikinä. Kaikki testit näyttäneet negaa ja aina vaan uudella toivolla tehnyt uuden testin mutta pettynyt uudelleen. :( Onko muita, joilla olisi näin käynyt ja siitä huolimatta raskaana?
 
KyyneltenHymy jokos oot testaillut? onko viiva vaan vahvistunut? peukkuja pitelen sulle täällä:wave: minä se kärvistelen vielä täällä ovista ootellen vielä melkein pari viikkoa plääh... tsemppejä kaikille täällä :cool:
 
Sunnuntaita kaikille!
Ensin tietenkin peukutukset viivan vahvistumista odottaville (en enää pysyny mukana et oliko muitakin kun KyyneltenHymy)=) Kyllä tuo on jännää aikaa!
Täällä kp 18/30-46 ja tänään ovisplussa PregCheckiin. Eilen tuli aamusta heti laitettua kaverit uimaan, mutta ehkä tänäänkin voi vielä varmistella:D Periaatteessa kait pitäs tuo eilinenki riittää, kun tälle illalle tekee aikataulullisesti tiukkaa tuo "hempeily":)
Että taas parin viikon päästä jännätään täälläkin. Ihanaa kun näyttäs et tuo kierto alkaa normalisoitumaan =) Viimeks oli tasan 30 ja mikäli tää ovisplussa on oikea ni tää kierto ois si noin 32 päivänen.
Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille ja koska kohta alkaa jo ilmat kylmeneen niin eiköhän aloiteta kunnon plussa-aalto tässä ketjussa!
 
Menkkakivut palautti todellisuuteen, ei siel mitään varmasti ole!
Äläs nyt,sehän on raskausoire:heart:Mulla on kuukautiskivut kiusanneet jo monta päivää,ihan järkyt:xVaan ei ne menkat kivuista huolimatta alkaneet vaan plussa tuli.Ja edelleen jomottaa vatsaa kuin menkat alkais...Jos sielä haamu pilkistelee,niin.....Pidetän peukut pystyssä että vahvistuu:hug:
 

Yhteistyössä