*Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

LepikonHeta
Miinä: :hug: Voi, pahoittelut tilanteesta :(

Täällä tullaan hulluksi. Eilen aamusta se haamu, illasta kävin apteekista jonkun "herkkä raskaustestikasetti" nimisen testin, se nega. Viivanpaikka mutta ei väriä. Sellanen että näkyisi miehillekin :) Tein sitten tänään taas Pregcheckin 25-herkkyys liuskan. Tässä kuva, siitä testistä on kulunut puoli tuntia, mutta viiva tuli tuollaisena jo 5 minuutin sisällä. Mitä tää on? Kiinnittymisyritys tai muuta? Oireet lähti negatiivisen testin mukana, kyllä tuo mieli on voimakas... Ei kai tässä vielä auta kuin odottaa, mutta tuskin tässä kierrossa tärppäsi loppuun asti kestävä raskaus :/


 
Pahoittelut Miinä! Tosi harmi juttu. :hug:

LepikonHeta Jospa se siitä vielä vahvistuisi! Ei kannata heittää pyyhettä kehään, ennenkuin on menkat kehissä. Peukutuksia sinne! :) bd

funny87 Mikä kp sulla on menossa?

Odottelua, odottelua, odottelua ja kuviteltuja (?) vähäisiä raskausoireita. Huoooh. Raskaustestit oottelee kaapissa, mutta ei vielä pitkään aikaan pääse testailemaan.
 
funny87 Onko sulla menossa monesko kierto? Onko aiemmin ollut säännöllinen tms.? Onhan näitä tapauksia, että kierto on yhtäkkiä huidellut ihan älyttömiä päiviä. Eli jos alkaa tosissaan venyä (eikä siis yleensä veny sun kohdalla) ja aina vaan negaa näyttää, niin soittelisin sinuna tk:hon ja kyselisin neuvoja. Yleensä siellä vaan käskevät seurata, mutta jos menee jo tosi pitkälle päivät, niin antavat kyllä varmaan aikaa että voit käydä näyttäytymässä ja verikokeissa ym. Toivottavasti selviää!
 
Iltaa naiset!

Mä oon ihan ihmeissäni (heti ryntään omaan napaan...pahoittelut tästä sekä tulevan tarinani "limaisuudesta":D) kun nyt ehkä dpo 4 ja jo pari päivää ollu ihan ihme tuntemuksia. Rinnat tosi arat (nännit myös) ja se ovis kananmuna-lima vaan jatkuu ja jatkuu...Ovistesti oli siis kp 18 eli sunnuntaina plussa (noin klo 13) ja illasta jo nega. Maanantaina tuntu aikas kovia kipuja ja oletin et sillon ovis tapahtu. Nyt tosiaan siitä lähtien valuu ja valuu (anteeksi taas:p)
Vielähän ei ole edes mahd. kiinnittyminen tapahtunut eli ei voi olla raskausoireita. Toki petipuuhatkin jäi lauantai-aamuun eli kp 17, mut kyllähän kavereiden pitäs pari päivää uiskennella. No testiä ei voi heittää vielä ainakaan viikkoon kehiin, joten ei täs auta muuta kun ihmetellä.
Miinälle kans täältä pahoittelut:(
Lepikon Hetalle täältäkin peukutukset viivan vahvistumiselle! Toivoa on kunnes täti tekee täsmäiskun;)
Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Täällähän on tapahtunu kamalasti kaikkee =)

Mulla pientä hiljaiseloo tämä kierto.. yritän olla ajattelematta asiaa, mutta nyt kun kp 25/26-28, niin kummasti tuppaa mieleen palautuun taas kaikenmoiset ajatukset.. :whistle:

Mamman muru mulla ollu näinä kahtena kiertona kans oviksen?(en todellakaan ole aivan varma et millon ovis mulla on, mutta oletan niin :) ) jälkeen nännit todella arat.. itsekkin ihmetelly et voiko tuo olla ovis-oireita.. voiko silloin tulla tuollaisia oloja? enpä tiiä..

Siis täällä jänniä päiviä ja aika sekaisissa oloissa mennään..
järki sanoo että kyllä ne menkat sieltä taitaa taas tulla valtoimenaan, mutta sydän toivoo että ei tulis..
hulluks tässä tulee :headwall:
jotenkin niin ristiriitaisia oloja.. parina päivänä huipannu aika lahjakkaasti ja viluttanu, sitten ei taas mitään.. nännit ei vielä yhtään arkana, ei vihlasuja eikä nippailuja.. ääh!! eiköhän tässä vaiheessa pitäis jo olla jonkinlaisia tuntemuksia..
en voi ymmärtää kuinka sitä piinaa itteensä kun koko ajan miettii miltä kroppa tuntuu ja vihlaseeko tai nippaako johonkin. AArgh!

seuraavaan kiertoon kyllä tilailen nuo ovistikut, kun oon niin ulkona siitä milloin se ovis oikein olisi.. vaikka jokatoinenpäivä-tekniikalla mennään niin olis se kiva itsekkin tietää milloin se on.. kyllä ovis kipuja on, mut ku viime kierroissa kivut kestäny melki pari viikkoo :D vaikee siitä sit päätellä..



Toivottavasti haamut vahvistuu ja plussia tulis kehiin!
 
Lepikonheta toivotaan, että vahvistuu. Tiedätkö dpo:n?

).( ovis bongattu to, eli nyt dpo 2. Viikonlopun yli menee varmaan kevyesti mutta ens viikolla alkaa päivät kulumaan hitaasti. Tosin nyt liikakin tekemistä ja ajattelimista.
 
Funny87 ooks jo testaillu? Mä plussasin esikoisesta kp 38, ja tuolloin kierrot heittele neljänkympin huonommalla puolella. Peukut pystyssä sulle!
Piuke1 mulla ihan normaalia et rinnat tulevat tosi aroiksi ennen ovista ja ovat sen jälkeenki hetken. Si taas kipeytyvät ennen menkkoja. Nää ovislimat vaan hämää. Lisäks juilintoja alamahas, mut niin mulla normaalistikin oviksen ja menkkojen välillä. Ehkä jos oikein toivon ni alamahalla vielä normaalia enemmän tuntemuksia...:D Tää jatkuva itsensä ja tuntemuksiensa tutkailu ei ainakaan vähennä näitä raskautumiseen viittaavia oireita:stick:
Mut sitä en kyllä voinu kuvitella et eilen mulla tuli kaks kertaa hirveä (lue: ihana mikäli viittaa raskautumiseen) veren tai oikeastaan siis raudan maku suuhun. Tietty toiveet nousi taas taivaisiin...miten muuten teillä muilla, ootteko raskautuneina kokeneet tota? En muista olleskaan oliko esikoisen aikaan samaa. Jos teillä oli niin tuliko tuo raudan maku suuhun useastikin?
Jaa´a saas nähä mitä tapahtuu. Ei oikein liikaa jaksa vielä intoilla...ja koska dpo:t vasta 5, niin oireita ei kait oikein vois ollakaan. Villin mielikuvituksen piikkiin menevät varmaan nämäkin oireet:LOL:
Viikonlopun jatkoja!
 
Moip!
Vautsi, täällähän on jänniä aikoja. Viivan vahvistumisia Hetalle ainaskii ja olikos muita haamuilijoita..? Piukekin pääsis pian testaa, miten Funny onko mitään selvyyttä? Sulla kp:t huiteli aikas korkeella..

Mulla on ollut metallin haju ensoireina raskaudessa, mutta makuiluja en muista. Silloin vain en tajunnut yhdistää sitä raskauteen tai oikeestaan skeptisenä en halunnut kiusata itseä ajatuksilla raskausoireista. Pelkäsin kai niin ettei raskaus onnistu tai jorain..

ON Täällä viikko mennyt hujauksessa. Nyt jo kp 8 menossa ja pian voisi taas alkaa tikuttaa ovista. Jos sais jotai osviittaa tärppipäivistä;)

Plussaonnea, Puskajussi
 
Ihania uutisia taasen täällä! :heart: Suuret onnittelut Lepikonheta ja lily-rose!! Ja muillekkin hirmuisesti tsemppiä!

Täällä eilen täti tuli kylään, olipa helpotus, koopeet oli sentään jo yli 80.. huh huh! Eli nyt kp 2, ja toivotaan että tää kierto olis sitten lyhyempi, (niinkuin aikaisemmin tossa ihmettelin että joka toinen kierto venyy ja joka toinen kierto on selvästi lyhyempi) ;)

Edelleen täällä miekkosen kanssa jaksetaan odottaa ja yrittää, päätin etten aijo enään tikuttaa ovista, tuntuu että se lisää vaan stressiä. Eli tjottailu meiningillä mennään.. =)
Nyt on niin paljon muutakin ajateltavaa kun yritys, sillä huomenna alkaa uudet työt uudessa työpaikassa, jännää, sekä matkaakin odotetaan täällä innolla... :)
 
isot onnittelut kaikille plussanneille!!!

onks minää linjoilla? millä kp.llä sul alko toi outo vuoto? mulla on nimittäin suht samanlainen tilanne, paitsi et mulla alko kirkkaanpunanen vuoto kp18. Todella outoa! viimeks kierto oli31 päivää..ja ennen synnytystä 28 päivää. Miten ihmees tää voi olla totta et nyt on niinku 3 päivää vuotanu just hikisee pikkuhousun suojaan muutama tippa kirkkaan punasta vuotoa...

onks tällä imetyksellä taas sormesa pelissä ja kroppa loppuun asti sekasin.raivostuttavaa!!!! ei auta muu ku hillitä kuumettaan ku ei täst tuu mitään tän tissi-elämän kans :/

No jotain hyvää! meiän esikko oppi kävelemään viikko sit ja ikää on9kk:)) se on niiin sulonen!!!:heart:
 
Hirmuisesti onnea ja tarrasukkia Hetalle! Tulihan se sieltä!! :heart:

Tsemppailuja kaikille muillekin! En jaksa kaikkia erikseen kommentoida. Mukavaa alkanutta viikkoa ja peittojen pölinää joka huusholliin! :p Ei mitään muuta uutta kuin äkäiset vihlaisut alamahassa vkloppuna, kohta alkaa jänskättää... kp22. :)
 
LepikonHeta Oikein paljon onnea plussauksesta ja toivotaan että tarrautuu kovasti kiinni! Oon niin onnellinen puolestas! :heart:

Täällä kp 3/26, joten uuteen kiertoon humpsahdettiin.. :'(
Noh, ovistikut tilattuna joten nyt sit aletaan tikutteleen vaikka niin alussa vannoin että niihin en sorru.. :whistle:
yllättynyt oon kovin tuosta kierron tasaisuudesta, jotenkin olin valmistautunut siihen että heittelee paljonkin, mut tarkalleen tuon 26 on nyt kaksi kiertoo ollu.. jotain positiivista..
 
Miinä
Paljon onnea Heta:heart::flower:
Hipsu, tais alkaa kp 25 tai 26 se vuoto,.. nyt sit odotella pelolla minkälainen tätihirviö tälä kertaa tulee..noh,.. nyt taitaa sit olla kp10/26-29 asenne : tästä tule mitn. Näillä mennään. Tosi paljon onnea vielä Hetalle :) Mahtavaa
 
Paljon onnea plussanneille!! :)

Itse olen pitänyt vähän hiljaiseloa palstailun suhteen. Nyt menossa kp 5/26..
Jospa sitä tässä kierrossa oltais oikeaan aikaan liikenteessä kun monta kiertoa on nyt menny ihan hukkaan.. :)
 
LepikonHeta
Kiitoksia vielä kaikille onnitteluista ja tsemppiä teille :flower:

Tässä vielä aika varovaisella mielellä ollaan, täytyy testailla vielä torstaina digi, nouseeko edes viikot...

Heta ja IitaEemeli 4+3
 
täällä mieli maassa.. kp 17 menossa, mutta kp14 alkoi jonkin sortin verinen vuoto, todella niukkaa mutta kuitenkin ja se jatkuu vain edelleen, eikä myöskään ole ollut tyypillisiä oviskipuja ollenkaan.. menkkamaista kipua välillä vähän vuodon aikana ainoastaan. iho on rasvainen ja alkoi kukkimaan samoihin aikoihin kuin vuoto alkoi.. ovis tikut on olleet käytössä kp 12 lähtien mutta ovisplussaa en oo saanut, koko ajan viivat ovat vahvistuneet mutta ovat kuitenkin liian haaleita vielä..

mulle laitettiin hormoonikierukka aikoinaan juuri näiden välivuotojen takia, vuosin usein melkein koko kuukauden enemmän ja vähemmän.. kierukka kun oli ollut n. vuoden niin ylimääräiset vuodotkin loppu.. mutta nyt ne näköjään palasi taas:(
 
miinä jamarica30 on se kumma et tää kroppa osaa tälleen huijata näil ihmevuodoil!Mulla ei oo ikinä ollu mitään tällästä mut näköjään synnytys saa aikaan kaikkea outoa imetyksestä puhumattakaan!

perseen perseen perse!:mad:

Mitähän tässäkin nyt sit vois tehä, kun ei tiiä ees omaa kiertoaan saati sitä et ovuloiko ollenkaan...on se perin kummaa jos vuotaa kahen viikon välein ja toisinaan ku seula ja toisinaan vaan muutaman tipan. Tartee varmaan sit tikuttaa sitä ovista koko kuukaus ja kattoo tuleeks viivaa ikinä ja jos ei ni sit unohtaa vauvahaaveet siks aikaa ku imetys loppuu.

Ja lepikonhetalle tarrasukkia!!!! toi on niin ihana fiilis kun se teksti"raskaana" pärähtää tohon digiin :))
 
funny87 mä oon kuullu kans et joillain on menkat vaan muutaman kerran vuodessa, mut jos säännöllinen kierto venyy niin kannattaa ehottomasti käydä kysymys mikä vaivaa ja mä suosittelken yksityistä gyneä koska arvasukeskus ei yleensä tiedä mistään mitään. :) sieltä saa samalla reissulla vaikka ultran yms kokeet. tsemppiäja hermoja odotukseen!
 
Lepikonhetalle rutkasti onnea! :heart:

Täällä meneillään kp27/31-46 ja yk3 siis. Mahdollisesta oviksesta on nyt noin 10-11 päivää, eli jännäilyt alkavat olla käsillä...

Itselläni on myös "outoja limakokemuksia" tässä kierrossa. (Sori, yököttävää). Eli tosiaan ovislimat oli aivan erilaiset kuin koskaan ennen ja myös minulla on niiden jälkeen useana päivänä tullut sellaisia pieniä "ovislimasäikeitä", ei kunnon limaista vuotoa kuitenkaan. Eilen tuli puolestaan klöntti (ei kauhean iso) tuota ovisliman tapaista limaa.

Eli samaa olen pohdiskellut kuin Mamman muru, että mitä lie voisi olla? :confused:
 

Yhteistyössä