Täällähän on tapahtunu kamalasti kaikkee =)
Mulla pientä hiljaiseloo tämä kierto.. yritän olla ajattelematta asiaa, mutta nyt kun kp 25/26-28, niin kummasti tuppaa mieleen palautuun taas kaikenmoiset ajatukset..
Mamman muru mulla ollu näinä kahtena kiertona kans oviksen?(en todellakaan ole aivan varma et millon ovis mulla on, mutta oletan niin
) jälkeen nännit todella arat.. itsekkin ihmetelly et voiko tuo olla ovis-oireita.. voiko silloin tulla tuollaisia oloja? enpä tiiä..
Siis täällä jänniä päiviä ja aika sekaisissa oloissa mennään..
järki sanoo että kyllä ne menkat sieltä taitaa taas tulla valtoimenaan, mutta sydän toivoo että ei tulis..
hulluks tässä tulee :headwall:
jotenkin niin ristiriitaisia oloja.. parina päivänä huipannu aika lahjakkaasti ja viluttanu, sitten ei taas mitään.. nännit ei vielä yhtään arkana, ei vihlasuja eikä nippailuja.. ääh!! eiköhän tässä vaiheessa pitäis jo olla jonkinlaisia tuntemuksia..
en voi ymmärtää kuinka sitä piinaa itteensä kun koko ajan miettii miltä kroppa tuntuu ja vihlaseeko tai nippaako johonkin. AArgh!
seuraavaan kiertoon kyllä tilailen nuo ovistikut, kun oon niin ulkona siitä milloin se ovis oikein olisi.. vaikka jokatoinenpäivä-tekniikalla mennään niin olis se kiva itsekkin tietää milloin se on.. kyllä ovis kipuja on, mut ku viime kierroissa kivut kestäny melki pari viikkoo
vaikee siitä sit päätellä..
Toivottavasti haamut vahvistuu ja plussia tulis kehiin!