*Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

Neitipippuri: mulla kans just tollasta tuo limailu eli varsinkin vessassa käydessä jää paperiin tommosia "limasäikeitä". Välillä jopa hieman semmosta kellertävää:x Eli mistään kuivasta kaudesta ei tietoakaan. Nyt kuitenkin jo kp 27 ja jos ovistestit piti paikkansa ni dpo 8.
Suurempia tuntoja ei kyllä muuten ole. Tietty vielä aika aikaset dpo:t et toivoa sinänsä olisi. Esikoisen plussan aikaan muistan vaan että ainoa oire joka sai testaamaan oli erittäin kipeät rinnat. Tuolloin en tikutellu, joten en sitte tiedä mikä dpo sain plussan testiin.
No mut perjantaina eli dpo 11 aattelin kuitenkin dippailla..ehkä.
 
huomenta!

minä varasin ajan gynelle tiistaiksi, eihän tästä vauvaprojektista mitään tule jos alan taas tiputtelemaan kesken kiertoa ja tiiän että tämä jatkuu joka kierrossa,ihan kuin silloin ennen kuin laitatin kierukan..

olin kyllä eilen sitä mieltä että saa vauva haaveet unohtaa kokonaan mun puolesta,mutta mies mua vähän toppuutteli asiassa,joten katsotaan nyt saanko mitään apua gynereissulla..

tämä yrityskuukausi tais kyllä mennä nyt ihan hukkaan,en kyllä usko ollenkaan että vois tärpätä jos olen kuitenkin tiputellu jo useamman päivän eikä loppua näy,vaikka sitä vuotoa ei juuri tule kuin pyyhkiessä mutta silti..en oo kyllä ovistakaan bongannu,joten en välttis ovuloi ollenkaan..
masentaa:(

toivottavasti muilla onkin sitten parempi onni ja saatais paljon plussia tälle kuukaudelle:wave:
 
Mamman muru, mulla ei kyllä rintoja kivistä. Jos oikein tarkkaan "kuvittelee", niin ehkä hieman aristaa. :p Toistaiseksi liman väri :x on myös ollut ihan kirkas tai vaaleahko. Itse ajattelin testata perjantaina, kun on noin 2 viikkoa mahdollisesta oviksesta (en onnistunut tavoittamaan testiin). Nyt maanantaina tein testin (dpo n. 10), mutta se oli nega, joten aion malttaa perjantaihin saakka.

Marica, tsemppiä gynekäynnille! Se kannattaa varmasti. Itsekin varasin jo ensi viikon keskiviikolle lääkärin, sillä haluan alkaa selvitää, ovuloinko ollenkaan näissä kierroissa, jne. Ainakin omaa mieltä saa varmasti rauhoitettua, kun pääsee näistä asioista kyselemään. =)
 
Viimeksi muokattu:
Miinä
kp 11/25-29 ja ovistestis halju viiva.. isäntä huomenna kotiin joten taitaa ajoittua hyvin. Mikäs tää juttu on et voi ovistesterillä testaa raskautta?? :eek: jooh,.. mutta tässä sitten odotella et tuleeko taas kunnon kivut vai ei tunnu missään.. kylläpä aika menee äkkiä :) Isäntä vuoden etsinyt töitä täältä ja nyt saanut 2 soittoa haastatteluun :D oisko tässä nyt se et yks asia kerrallaan, eka uus työ et saadaan olla yhdessä joka päivä ja sitten vauva-uutiset? ääh.. uskalla intoilla jälkimmäistä mutta eiökän tää elämä tästä taas ala maistumaan :)
Toivottavasti Marica asiat selviää ja tasaantuu tilanne :) Itse ihan hukassa kroppani kanssa... lapsen yrittämiseen asti tuntenut Kierron hyvin ja nyt tuntuu et kaikki meni päälaellee :)
 
ihan pakko oli tulla kertomaan että mulla alkaa tosiaan mennä usko noihin davidin testeihin..tai no, ovista olen koittanut bongailla..tasavahvoja viivoja en saanut (mutta ei se tietty testin vika ole jos en ovuloi :D) oon dippaillu kp 12-20 (tänään)..ja äsken kun dippasin niin ihan hetken mielijohteesta tein samasta pisusta myös r-testin jossa haamu,väriäkin siinä on aavistuksen,mutta ovis testi näytti haaleaa..ja en todellakaan usko että näyttää oikein,koska kp 20 vasta ja toisekseen olen tiputellu kp 14 lähtien..

mitäs muita testejä porukka käyttää tai suosittelee? niin ovis kuin r-testejä?
 
moikka!
Mulla jää nyt ainakin tämä kierto väliin..
kävin tänään gynellä ainaisten välivuotojen takia ja maanantaina verikokeisiin tutkimaan hcg,
ja jos siitä ei mitään poikkeavaa löydy niin sitten parin viikon päästä jatkotutkimuksiin..
Epäili että olis vuotanu vatsaonteloon verta.. :(
sanoi että parempi nyt tämä kierto viettää ehkäisyn kanssa että saataisiin selvitettyä asia kunnolla..
elikkä tälläistä tänne tänään ja palailen asiaan seuraavassa kierrossa! :wave:
 
iltaa mammat! herätellääs tääkin pino taas eloon, kun on niin hiljasta pidelly! :) löytyykö paljon loppukiertolaisia? mä kuulun jännäilijöihin jos ei sitä viikko sit ollutta tiputtelu/välivuotoa lasketa. tavankierrossa nyt ois siis 26/28-? mitään oireita eii oo mihinkään, paitsi alavatsan vihlonta joka varmaankin johtuu vaan viimeaikasista vatsalihastreeneistä..no odotellaan taas mielenkiinnolla mitä tapahtuu vai tapahtuuko mittään :)

eikös nyt muuten alkais jo lasketut mennä kesäkuulle jos plussia tulis?
illan jatkoja! :))
 
Huomenta!
Täällä loppukiertoa vietellään ja mikäli täti taas iskee ni hanat aukeis oletetusti huomenna. Kaikki olemattomatkin oireet ovat kaikonneet, ja toivo raskautumisesta tässä kiepissä on hiipunut kyllä melkein kokonaan. Torstaina (dpo 10) tein aamupisusta r-testin, mutta negahan se oli niinku olettaa saattaa. Ei tietä miksi taas hätäpäissäni menin tuhlaamaan noin aikasena päivänä vimpan r-testini, koska kynnys uusien hankkimiseen on jälleen korkea. Eli huomenna on (ehkä, jos ovistesti näytteli oikein) dpo 14, ja katotaan nyt mitä sen testaamisen kanssa...jos odottas muutaman päivän kuitenkin. Se on NIIN tylsää tehdä aamusta negatesti ja muutama tunti siitä täti saapuu. Kokemusta on tuosta ihan tarpeeksi!:stick:
Ovistestejä dippailin eilen aamupisusta ja päiväpisusta. Ja melki kyllä ton eilen aamusen olisin voinut hyvällä tahdolla tulkita plussaksi. Päivätesti si taas kyllä nega. Tänään aamulla taas kyllä mun mielestä negaksi tulkittava. Eli aika vahvoja viivoja olen saanut, mut ei kyllä ihan kontrollin veroisia. Jos ny oikein kaivellaan, ni naama on tosiaan alkanut noilta hormonialueilta (leukaluun alue...vai miten se nyt sanotaan. Alue ennenku kaula alkaa jokatapauksessa :LOL:) kukkimaan tosi kovasti. Näin oli viimeks esikoisen raskausaikana, mutta toki ehkä noin viikoilla 12 +. En nyt muista tarkkaan.
Mut siis lyhykäisyydessään tämä omanapaisuus: Tätiä ootellessa!:(
Mitäs muut? Neitipippuri: joko oot testannut? Sulla oli kans tota epämäärästä vuotoa (joka kyllä täällä on jo ohi...) Plussapeukutukset sulle, ja kaikille muillekin tottakai!
 
Heippa,

testasin perjantaina (n. dpo 14), mutta negahan sieltä jälleen kerran tuli. Nyt ollaan taas kp 32, eikä tätiäkään näy. Olen nyt varannut lääkärin keskiviikolle. Aion yrittää saada epämääräiset kierrot kuriin! :mad:

Testaan seuraavan kerran silloin ke-aamuna. En jaksa koko ajan kattella noita negatikkuja... Mitään oireitakaan ei ole, paitsi oikeaan munasarjaa(?) särkee parhaillaan, au. Voihan tylsyys tätä yrittämistä. :headwall:
 
nonnii heissan!! eli täällä menkat tuli 8.9.2011 eli kp meni 48 eli nyt voi sitten päivittää sitten kp 4/35->48... lääkärissä kävin ja sain ne ihme terolutit.. eli silti vaikka menkat alkoikin niin pitää syödä se kuuri että sais kierrot normaaliksi.
 
Täällä myös loppukiertolainen :wave: Eilen dpo 9 tuli pyyhittäessä kirkasta verta. Luulin, että menkat alkaa. Mutta ei vielä ole alkanut. Koko ajan saa olla tarkistamassa kun tuntuu, että alkaa. Samanlaista kipuilua kun menkkojen alettua. Olen kyllä kiitollinen jokaisesta päivästä minkä saan olla menkatta. Kun jäis muuten lyhyeksi luteraalivaihe.
 
Heipsan...

Hyppään taustailemaan! Meille tulee nyt taukoa yritykseen, kun häät on 7.7.2012, enkä ihan hirveen mielelläni ihan viimesilläni olis siellä! :) Miun tuurillahan se on just tasan silleen, mut taukoillaan kuitenkin nyt johki joulukuulle asti ainakin! Paljon plussatuulia kaikille! :heart:
 
Loppukiertoa mennään... Eilen testasin negan, kp28. En tiedä, mikä dpo menossa, kun en osaa laskea, mutta kp13-14 oli ovis. Menkkajomotusta ei kuulu vielä, saa nähdä milloin alkaa. Toivon tietysti että vielä ihme tapahtuisi. Kaikki oireetkin kyllä jo loppui. : /
 
Täällä elellään sitte kp 2 , vaihteeksi..

Tänään teen niinkin suuren siirron eteenpäin että soitan perhesuunnitteluneuvolaan.. 11 kiertoa takanapäin ja haluan tietää missä vika ku ei vauvaa kuulu :| epäilykset miehen simppoihin vahvistuu kokoajan, hällä ei lapsia ole ja mulla on.. mies kerto tuossa tovi sitten että muutamia vuosia sitten, silloisen naisensa kans ku seurustelivat pari vuotta, tää nainen söi pillereitä tosi epäsäännöllisesti(niinkin että kierrot oli heitelly sen takia) mutta koskaan ei raskaaksi tullu.. nykyään on jo äiti. eli, ei ehkä ihan parhaat uiskentelijat ole kyseessä mun ukolla.. mutta katellaan mitä se neuvolan täti tuumaa! piettäkää peukkuja että asiaan saatas ees jotaki selvyyttä :)
 
santsu mäki nään viivasen! :) Nyt vaan viivan vahvistumisia!

Tiny hyvähän se on käydä tutkimuksissa ja toivotaan ettei sielt mitään vikaa löytyis!

Ansku kaverille kävi silleen et päättivät hääpäivän ja sit pamahti heti raskaaks :D Niillä oli jo parisen vuotta yritystä takana.

Tääl kai pitäs olla ovis viikonloppuna tai ens viikolla, en tiä. Uskon et menee ihan harakoille! Ei minkäänlaista halua oo meikäläisen suunnilla :(
 
Santsu.. punaviivahan se siellä haamuilee.. Saapiko varovasti onnitella =)

Marica kyseli hyvien raskaustestien perään.. Apteekin oma on hinta-laatusuhteeltaan hyvä. Ja näyttää jo aikaseen selkeetä viivaa, eikä tarvi arvailla onko värii vai ei. En tunne ketään kelle ois viivanpaikkoja vilautellu.

Ansku.. sähän ehdit vielä hyvin pyöräyttää nyytin ennen häitä ;) Nyt taitaa olla näitä kesäkuun pikkuisia tuloillaan.
Ei vaan voipi olla että raskaudutkin sitten vähän kuin yllärinä, kun on häähulinat mielessä!

).( Täällä on taas järkky kivut alakerrassa. Koko alavatsa on kuin tulessa ja kohtu tuntuu kipeänä möykkynä. Yhdyntä sattuu ihan hemmetisti, mutta pakkohan sitä on ollut pupuilla hampaat irvessä:mad: ettei tärpit mee ohi
Viime kierrossahan mulla oli sama homma, puolessa välissä alkoi pikkuhiljaa kipuilee kunnes loppu kuin seinään. Silloin luulin oviksen jo olleen, kun olin tikuttanut plussaa aikasemmille päiville.
Nyt alan epäilee että tämä kipu liittyy ovikseen. Pakko olla ajankohtaan nähden. Nyt en ole tikutellut sitten perjantain. Silloin loppui tikut ja en viittiny enää tälle kiertoa hankkia uusia.

Onko kellään kokemusta päiviä kestävästä oviskipuilusta?
Tää tuntuu koko kohdun alueella, välillä tosin kuumotellut vasemmalla puolella, munis kenties?
Ennen tätä nelosta ei oo ollu pahemmin kipuiluja, en ainakaan muista

Mut plussaonnea tähänkin pinoon!!!!

Puskis kp 17/33? yk2
 
Pitkästä aikaa ajattelin ilmoittaa itsestäni. Monen yrittämällä yrityksen jälkeen ajattelin vain asian olla ja kappas.. tänään plussasin :) Eli ei kannata ainakaan hermoilla ja tuskasa yrittää.. siihenki paikat reagoi. Plussatuulia!!!!
 

Yhteistyössä