Hakutulokset

1. N

Mitä päihteitä käytätte?

Tupakkia ja kahvia päivittäin. Alkoa noooiin 3-5 kertaa vuodessa ja silloin se määrä on yleensä mittaamaton. :D Niin ja lauantaisin 1 saunakalja.
  2. N

kävin tänään shoppailemassa ja arvaatkas mitä??

Sama juttu kävi mulle. ;) Itseasiassa mä en tällä kertaa ostanu lapsille mitään vaatteita. Mut johan tässä onkin viitisen vuotta kulunu niin, et lapset ensin sitten äiti.
  3. N

Millä putsata taulutelkkari *sarjassamme noloja kysymyksiä*

Mä oon ostanu vapaa valinnasta jotain sellaista litkua, millä saa putsata litteät näytöt. Sitä suihkin kuivaan mikrokuituliinaan ja pyyhin ->vips ja lika on poissa. :D
  4. N

mitä ruokaa teillä tänäään on,vinkkejä?

Meillä arkisesti makaronia jauhelihakastikkeella ja kasvisgratiinia. Äippä heittää makaronin sijasta lautaselle broiskun fileitä.
  5. N

Laitatteko samaan aikaan pyykkikoneeseen..

Ei se oo ajattelun puutetta ainakaan meikäläisellä, vaan ihan kotoa opittu malli, tässäkin asiassa. Ehkäpä mulla on muutakin ajateltavaa, kuin se miten lisätä pyykinpesu kertojen määrää esim erottelemalla ne kalsarit ja sukat, kun ne tosiaan puhdistuu samaan aikaan muunkin pyykin joukossa. :D...
  6. N

Missä iässä teidän +30-veet on oppinu...?

Ikää sen 30 yli hitusen ja se perskeles jo osaa noi kaikki... :O
  7. N

Laitatteko samaan aikaan pyykkikoneeseen..

Samassa kaikki... Ainut mitä erottelen on valko- ja kirjopyykki niin ja joskus miehen työvaatteet (jos sattuvat olemaan oikeen öljysiä tai vastaavaa). Lakanat mä kyllä pesen 60 muut 40. Ei ole edes koskaan tullut mieleen alkaa erottelemaan esim kalsareita muusta pyykistä... :confused:
  8. N

Voisitko jättää erossa lapset isälleen?

Voisin jos olisi todella pakottava syy. Isä on luotettava ja osaa hoitaa lapset siinä missä minäkin, mutta en varmasti helpolla pystyisi heitä jättämään. Jos ero tulisi niin lähekkäin jäätäisiin asumaan, että molemmat saisi nähdä ja olla lasten kanssa yhtä paljon.
  9. N

Palstalaiset joihin haluasit syystä tai toisesta tutustua?

Hyytikyppysen ja Lunaticin haluaisin tavata, ihan silkasta uteliaisuudesta... Niiden jutut saa mut aina hymisemään yksikseni täällä. (Siis ihan hyvällä tavalla) :D Niin ja päätön on jollain tavalla mielenkiintoinen tapaus.
  10. N

Siivous kyselyä

Parempi/isompi siivous yleensä perjantaisin, pölyt matot rullalle (kerran kuussa laahaan ne ulos), imurointi ja välipaikkojen moppaus sekä vessa tietty. Muutaman kerran viikossa, sitten vielä imuroin nopeesti, riippuu aika paljon siitä kuinka paljon pölyä, kissankarvoja ja hiekkaa on...
  11. N

Minkälaiset työpäivät miehelläsi on ja milloin sinulla on omaa aikaa?

Mies on töissä 8-17 noin... hiukan liukuva tuo kotiintulo toisinaan, mutta ei paljolti. Mulla on omaa aikaa, kun lapset o päikkäreillä ja sitten illalla, kun mies tulee kotiin. Minä joko singahdan lenkille, harrastukseen tai kauppaan. Viikonlopuista yleensä sovitaan etukäteen, jos toinen...
  12. N

Leikkimielinen gallup: Montako vuotta sinulla on yhteensä kokemusta lapsistasi?

12+4+1 = 16 vuotta (teini-ikäinen) :whistle:
  13. N

Huhuu reenaajat/laihistelijat/karpit yms yms, neuvoja?!?!?!

Kiitoksia kovasti... Noita proteiinipatukoita ja -jauheita olenkin kaupassa pyöritellyt muutamaan otteeseen, mutta kun tietotaito on vähän niinkuin vuodelta nakki ja jotain. :) Kokeilenpa niitä sitten ensi kerralla.
  14. N

Huhuu reenaajat/laihistelijat/karpit yms yms, neuvoja?!?!?!

Katsokaas, kun minun ongelmana on se, että mitä voisi/pitäisi/saisi tankata ennen treeni tuntia tai jälkeen??? Mitä te alan harrastajat syötte, juotte?? Käyn siis kerran viikossa kahvakuulassa ja noin 4-5 kertaa lenkillä (ns intervalli? tyylillä eli juoksupyrähdyksiä ja sykkeen madallus jne...
  15. N

G: Mitä olet syönyt tänään tähän mennessä?

3 Kuppia kahvia, pari juustosiivua ja leikkelettä. Lounaaksi men broiskun rintapala, kasviksia, raejuustoa.. :D
  16. N

Karppaajien tsemppiketju 2011

Pypylleröinen: Kiitti vinkistä täytyy käydä kattelemassa. Itseasiassa kävin taas kiloklubissa täyttelemässä noit syömisiä... ja ja parin päivän muistelujen kanssa se näyttää, et meen ihan liian pienellä kalorimäärällä ja liian pienellä rasvalla ainaskin. Tässä torstain tietoja: KAlorimäärä...
  17. N

Karppaajien tsemppiketju 2011

Minä minä minä myyyyööösss. :wave: Haluan mukaan, nyt en kyllä jaksa kauheesti kirjotella enempää. Huono päivä ja huono olo... :mad: Mutta sen mitä nyt lueskelin noita juttuja, niin melkeenpä vaikuttaa siltä, et syön liikaa protskuja ja liian vähän rasvaa.. täytyypi koittaa kaivella joku...
  18. N

Mitäs harrastuksia teidän lapsilla on?

4v käy kaks kertaa viikossa kerhossa, 12v kokkikerhossa ja zumbassa
  19. N

Mistä kaava "kimperipipoon"?

Mä olen nyt lukenut ton otsikon jo ainakin neljästi, et mistä kaava pimperoon?? Ja miettiny et mikä h******n perverssi siel taas huutelee. :laugh:

Yhteistyössä