Karppaajien tsemppiketju 2011

[QUOTE="pypylleröinen";23323578]Tänään aamulla vaaka näytti 1,4kg vähemmän kun eilen aamulla o_O Joko se sekoilee, tai valittaminen tänne autto.

Sapfro, paljon sä söit päivässä tota kookosöljyä?[/QUOTE]

Sapfro?

Pari kolme ruokalusikallista.

Minä minä minä myyyyööösss. :wave:
Haluan mukaan, nyt en kyllä jaksa kauheesti kirjotella enempää. Huono päivä ja huono olo... :mad:
Mutta sen mitä nyt lueskelin noita juttuja, niin melkeenpä vaikuttaa siltä, et syön liikaa protskuja ja liian vähän rasvaa.. täytyypi koittaa kaivella joku laskuri netistä.
Niin ja se et nyt on vasta puoltoista viikkoa takana tätä vähemmän hiilihydraattia ruokavaliota, mutta on se paino sentään puoltoista kiloa tipahtanut alaspäin.

Minä minä minä myyyyööösss. :wave:
Haluan mukaan, nyt en kyllä jaksa kauheesti kirjotella enempää. Huono päivä ja huono olo... :mad:
Mutta sen mitä nyt lueskelin noita juttuja, niin melkeenpä vaikuttaa siltä, et syön liikaa protskuja ja liian vähän rasvaa.. täytyypi koittaa kaivella joku laskuri netistä.
Niin ja se et nyt on vasta puoltoista viikkoa takana tätä vähemmän hiilihydraattia ruokavaliota, mutta on se paino sentään puoltoista kiloa tipahtanut alaspäin.
Liityppä karppifoorumin kultakaloihin! Siellä loistava laskuri, ja saat laitettua ylös kaiken syömäsi, oppii parhaiten, mitä kannattaa, ja mitä ei kannata laittaa suuhun! :) Jäsenyys on 20e/vuosi.

Pypylleröinen: Kiitti vinkistä täytyy käydä kattelemassa.
Itseasiassa kävin taas kiloklubissa täyttelemässä noit syömisiä... ja ja parin päivän muistelujen kanssa se näyttää, et meen ihan liian pienellä kalorimäärällä ja liian pienellä rasvalla ainaskin.

Tässä torstain tietoja:
KAlorimäärä 1088 kcal
Hiilarit 58,7 g
Rasvat 53,2 g
protskut 90,6 g

Ja siis nälkä ei ollu eilenkään kertaakaan, ja tänään ostin oliiviöljyä, et saa hiukan noit rasvoja paremmin.. Toi on toi kiloklubin laskuri vaa huono kun se herjaa liiasta proteiniista ja rasvasta.

Ketoosiin mä en ees oo pyrkimässä ja olen enemmänkin sellanen "leikki" karppaaja, et syön myös hiilareita, mut koko ajan vähemmän ja iltasin saatan myöskin natustaa teeni kanssa yhden piparin, jos siltä tuntuu.

Koska laihduttajana mä oon hiukan vallaton, eli mitkään tosi tiukat jutut ei mulle sovi, annan itselleni erinäisiä vapauksia vähän. :LOL:

Ooolrait, mun jumitus on ohi!! :) Viikossa lähtenyt reilu 2kg! :D

Ja mun mieheltä tullut kohteliaisuus eilen: "Kultsi, sulla ei ota enää maha kiinni rattiin, ku ajat autoa. Jää ainakin 2cm tilaa!" :D
Nää on näitä parisuhteen - ja rakkauden- huippuhetkiä ;D
Koitin kyllä puolustella itteäni, että penkki on varmaan taempana kun normaalisti. Mut ei se kyl tainnut olla... Hmm... Pitäskö kaivaa mitta esiin? Mä tammikuun puolvälissä mittailin, sen jälkeen en oo viittinyt, kun oon aatellut, että ei oo mitään tapahtunut kuitenkaan...

Täällähän minä :D
Eilen tuli ihan mahtavat makrot kun lasken taas, ettei tuu mitään mokia.
1359 kcal hh.3.9 g r.130,4g pr.80g

:) Hyvä fiilis!! :D

Uskomatonta miten hiilarit koukuttaa... Siis eilinen meni mielitekojen kanssa painiskellessa. Nälkä ei ollut mutta teki mieli käydä jääkaapilla siis KOKO AJAN! :O Ei kannata keskeyttää enää ollenkaan kun ei tunnu pysyvän kohtuudessa. Kilon sain sitten lisää tällä hiilari linjalla joten kuri on pakko säilyttää kovempana... :)

"pypylleröinen"
Mä oon kolmatta viikkoa ketoosissa, painoa lähtenyt kolmisen kiloa. Nyt kun on menkat, onki painoa sitten plussaa pari kiloa :p
Mun on pari päivää tehyt ihan hirveesti mieli kaikkea. Koko aika nälkä, ja vaikkei ookkaan, tekee silti mieli. En oo aikasemmin huomannut, että ois näin ollut menkkojen aikana. Oon onneks silti saanut hiilarit pidettyä alle 20, paitsi eilen, kun söin palan Pirkan minttutäytesuklaata. Taivaallisen hyvää, pirun iso pala, ja hiilareita 10g :p
Mun tekis hirveesti mieli leipoa jotain, mutta en uskalla, sit varmaan viimeistään lähtis hanskasta. Ens viikonloppuna on kyllä pakko, kun multa on tilattu ristiäisiin pari kakkua.

haluun myös mukaan! :wave:

Ikinä en oo aikasemmin ollu vvh:lla, mut kaikkee muuta on tullu kokeiltuu :p
Tänää lähti sit aamu käyntii paistetul kanamunal, 4 metukka siivul ja siihe siivu juustoo. Oli kyllä hyvää. :cool:
Puotettavan olis joku 15kg.
No saa nähä osaanko ja onnistunko täs :p

"pypylleröinen"
Meillä tänään mässypäivä. Haettiin subilta puolikkaat patongit kauppareissulla. Hyi hitto mutta tuli maha kipeeks puolen välin kohdilla sitä puolikasta pätkää. Aivan jumalaton särky. Ja ihan hirvee ähky ja kaamee olo :p Ei kiitti enempää. Kyytipojaksi otin colaa, mihin oon ollut ennen karppiaikaa ihan koukussa. Eipä maistunut sekään kummalliselle. Ei hyvälle ainakaan.
Ja takas karppiruokaan, kiitos. Ei enää mun mahaan hiilareita :p

Mut hyviä puolia, mä löysin tänään housut itelleni, vihdoinkin!!! Ja kokoa pienemmät kun ennen! ;)

Saanko mä vähän leveillä? :D Mä löysin vanhat mittani jostain viime vuoden syyskuulta ja nyt kun mä mittasin ni meinasin pyörtyä (kirjaimellisesti alko heikottamaan!):

Vyötärö- 83-77 -6cm
Navan alta- 99- 91 -8cm
Reisi- 66-60 -6cm
Takamus- 106-101 -5cm
Lantio- 97- 91 -6cm
Paino- 83- 74.5 -8.5kg

Siis ihan käsittämätön kokonaismäärä senttejä poissa! :O
Arvatkaa kuka on motivoitunu saamaan lisää senttejä poissa.. Kuka muu on mittaillut itseään? Paljonko on poissa jo? :)

"pypylleröinen"
Meillä meni taas lauantai vähän ketuille. Alko tehdä ihan hirveesti mieli sipsejä, niinpä ukkokulta haki pussin. Eipä niitä montaa viittinyt syödä, ei ollut mitään kummallisen makusia. Ja maha taas kiitoksena lauantaista ihan sekasin vieläkin :p

tein tänään kanalle bearnaisekastiketta, blenderillä. Keltuaiset sinne, kone päälle, ja ohuena nauhana kuumaa voita päälle. Rakuuna ja etikka, ja vielä pieni sekotus. Oli hyvää :p

"Poo"
Sairasta koko karppaus, tyhmille joo toimii, mutta vähänkin ihmiskunnan kehitystä ja nykytilaa seuraaville :-( Eli niille jotka ymmärtää ihmisen kokonaisvaltaisen toiminnan ja oikestaan hirmu surullista huomata vain laihuuden ihannointi vie tuhoon...

Rita85
[QUOTE="pypylleröinen";23513047]Meillä meni taas lauantai vähän ketuille. Alko tehdä ihan hirveesti mieli sipsejä, niinpä ukkokulta haki pussin. Eipä niitä montaa viittinyt syödä, ei ollut mitään kummallisen makusia. Ja maha taas kiitoksena lauantaista ihan sekasin vieläkin :p

tein tänään kanalle bearnaisekastiketta, blenderillä. Keltuaiset sinne, kone päälle, ja ohuena nauhana kuumaa voita päälle. Rakuuna ja etikka, ja vielä pieni sekotus. Oli hyvää :p[/QUOTE]

NAM. ei taida olla kovin terveellistä ???

Ennemmin ihannoin laihoi kuin suoraan sanottua läskejä jotka puuskuttaa tuol menemää.
Ja on ainaki minust mukavampi olla laiha, ku löytää kerranki itellee joka kaupast sopivat vaatteet eikä joka viidennnest (tai käydä jollaa ompelijal teetättääs).
Mut rajat sil laihuudellakin on.

"pypylleröinen"
Hyi hitto, toi kookosöljy on ihan helvetin pahaa! Pitäis keksiä joku keino, miten mä sitä saisin otettua. Sellasenaan en pysty, on niin pahaa, että kyököttää vaan koko aika. Kahvin joukossa ihan yhtä pahaa. Pitäis varmaan johonki joukkoon sekottaa sitä, mutta mihin helvettiin, että se maku peittyis... Ruoanlaitossa en tykkää käyttää. Ideoita?

Yhteistyössä