Karppaajien tsemppiketju 2011

[QUOTE="pypylleröinen";23556581]Hyi hitto, toi kookosöljy on ihan helvetin pahaa! Pitäis keksiä joku keino, miten mä sitä saisin otettua. Sellasenaan en pysty, on niin pahaa, että kyököttää vaan koko aika. Kahvin joukossa ihan yhtä pahaa. Pitäis varmaan johonki joukkoon sekottaa sitä, mutta mihin helvettiin, että se maku peittyis... Ruoanlaitossa en tykkää käyttää. Ideoita?[/QUOTE]

Miten se voi maistua kahvissa kun ei ainakaan mun vihreässä teessa maistu? Tuoksuu kyllä mutta ei maistu.
 
"pypylleröinen"
Kiitos kesäkurpitsa! :)
En mä taida tuolta viittiä tilata paria purkkia... Varsinkaan, kun mulla ei oo ees visaa :/
Jatkan siis kehittelyä kookosöljyn maun- ja hajun poistamiseksi :p

Vai mahtaako noita saada suomesta jostain?
 
"pypylleröinen"
-10kg!!! :) Mut silti musta tuntuu, et mitään ei oo tapahtunut. Pitäis varmaan ottaa valokuvia, sais verrattua. Mut mä en halua, kun on tosiaan sellanen tunne, että mitään ei oo tapahtunut. Jos niissä kuvissa ei oiskaan mitään eroa 10kilon välillä... :/
 
aloitteleva
Moi

Olen karpannut nyt parisenviikkoa. Yhä opettelua tämä on. Olen merkinnyt kiloklubiin syömisiäni ja huomasin alkuun että kaloreita tuli liikaa, kun koitan laihtua.

Nyt alkaa hieman jo luistamaan.

Minkä verran teille tulee prosenteissa tai grammoissa rasvaa ja hiilareita?

Teettekö itsellenne eri ruuat vai samat lapsillekkin? EIkö ole huono juttu, jos lapset syövät perunaa ja lisäksi jotain kermaista/juustoista?
 
"pypylleröinen"
Älä laske kaloreita, eivät oo ihan sama juttu karpatessa kun virallisterveellisellä. Unohda siis ne, ja keskity siihen, että saat riittävästi rasvaa, sopivasti protskuja ja että hiilarit ei nouse liian ylös. Itelles sopivan hiilarimäärän opit kyllä huomaamaan helposti.

Meillä koko perhe (minä, mies ja 1,5v poika) syödään samaa ruokaa kaikki, mutta välillä keitän lapselle lisäksi perunaa tai ruispastaa. En läheskään jokaiselle ruoalle kuitenkaan. Välillä keittelen lapselle illalla puuroa, tai sulatan pakastimesta leipäsiivun, mutta useimmiten syö aamulla ja illalla turkkilaista, joukossa sosetta ja leseitä, tai teen smoothien jugurtista, leseistä ja hedelmistä/marjoista. Lapsi siis saa myös hedelmiä.

Nii, ja mulla rasvat huitelee päivittäin 150g paikkeilla, hiilarit max.40g päivässä, jos alkaa lähetä 50g tai menee yli, olo on kaamee seuraavat pari päivää.
 
aloitteva
Kiitos vinkistä, unohdan siis kokonaan kalorit =) Äkkiä noista rasvoista vaan kertyy kaloreita.

Meillä isompia lapsia, jota eivät kauheana välitä kaaleista sun muista niin olen perunaa laittanut kyytipojaksi. Aamupalalla tottuneet saamaan leipää, mutta ostanvain täysjyväleipää, että parempi kuin vehnäleipä.

Mitä vihanneksia/kasviksia syötte, että hiilarit pysyy alhaalla?

Minun hiilarimäärä on nyt ollu 50-70g ja s eon minusta ihan ok. Hiilarit tulee kasviksista ja parista palasta tummaa suklaata =D
 
"pypylleröinen"
[QUOTE="miksi";23616011]paino ei tipu =(
Onko täällä muita joilla tavoitteena laihtua? Miten syötte? Miksi minun paino jumii?[/QUOTE]

Mitä sä syöt? Kauanko on jumittanut? Makrot?
 
"miksi"
[QUOTE="pypylleröinen";23617043]Mitä sä syöt? Kauanko on jumittanut? Makrot?[/QUOTE]

Syön hh noin 50-100 päivässä. En siis syö leipää, makaronia enkä perunaa. Syön kasviksia kera kerman, lihaa, kanaa, kalaa (liian harvoin) ja kananmunaa +juustoa

Jumi on kestänyt jo yli kuukauden, paitsi viime viikolla tippui jopa muutaman sata grammaa. Nyt näyttää paino että lähti eka hyvin alaspäin, mutta ei kuitenkaan..

Makrot??
 

Yhteistyössä