Laitatteko samaan aikaan pyykkikoneeseen..

• Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti
Mä aina jaksan ihmetellä tällaisia ihmisiä, joille ei _tule mieleen_ mitkään asiat. Onko se abstraksin ajattelun kyvyn puutetta vai mitä, että ei osata punnita mielessä erilaisia vaihtoehtoja, mitä voISI tehdä ja miten voISI toimia. Vaikka ei sitten toimisikaan niin.
Ei se oo ajattelun puutetta ainakaan meikäläisellä, vaan ihan kotoa opittu malli, tässäkin asiassa.
Ehkäpä mulla on muutakin ajateltavaa, kuin se miten lisätä pyykinpesu kertojen määrää esim erottelemalla ne kalsarit ja sukat, kun ne tosiaan puhdistuu samaan aikaan muunkin pyykin joukossa. :D

Enkä mä ny näe hirveästi tolkkua siinä, et alkaisin miettiä ja ihmetellä, et voisko tonkin nyt tehdä tuolla tavoin ja kuitenkin jatkaa sitä samaa vanhaa mallia. Kai mä sitte olen vähän yksioikoinen tyyppi. ;)

"aaa"
Ei se oo ajattelun puutetta ainakaan meikäläisellä, vaan ihan kotoa opittu malli, tässäkin asiassa.
Ehkäpä mulla on muutakin ajateltavaa, kuin se miten lisätä pyykinpesu kertojen määrää esim erottelemalla ne kalsarit ja sukat, kun ne tosiaan puhdistuu samaan aikaan muunkin pyykin joukossa. :D

Enkä mä ny näe hirveästi tolkkua siinä, et alkaisin miettiä ja ihmetellä, et voisko tonkin nyt tehdä tuolla tavoin ja kuitenkin jatkaa sitä samaa vanhaa mallia. Kai mä sitte olen vähän yksioikoinen tyyppi. ;)
Sama homma mulla. Ei tulisi mieleenkään alkaa vaikeuttaa asioita. Mielummin laitan ne pyykit koneeseen kun ovat likaisia, ja koneen päälle. Sieltähän ne sitten tulevat puhtaina ulos. Koneen laitan pyörimään siinä vaiheessa kun se on täynnä, oli siellä sitten valkoista, mustaa, värikästä, kalsaria, pyyhettä, mitä lie.

Yhteistyössä