G: Mitä olet syönyt tänään tähän mennessä?

• Viestiketjun aloittaja "hhh"
  • Ensimmäinen viesti
"hhh"
Kiinnostais tietää, miten ihmisten ruokailut vaihtelee. Ja jos on jotain kommenttia syömisistänne miksi niin, niin kerro sekin!

Itse olen juonut 2 kuppia kahvia, syönyt 2 ruisleipää juustolla ja paprikalla, 6 hedelmäkarkkia.

En vaan ole ehtinyt enempää. Mutta nyt olis tarkoitus lähteä syömään kanapastaa.

"minä"
Palan perunarieskaa, saarioisen pihvihampurilaisen missa majoneesi mukana ja lasin cokista... Ei oikeenkaan terveelistä mutta olen yksin kotona ja siivoilin kaappeja niin en kunnon ruokaa ole viitsinyt tehdä.

"vieras"
Aamulla pari palaa leipää juustolla ja kahvia. Lounaaksi pannulla paistettuja ranskalaisia ja makkaraa melkein puoli lenkkiä.... Iltapäiväkahvilla pari pullaa ja kahvia. hirveä määrä ruokaa jo nyt ahdettu sisään...

IhaNainen
Yritin syödä aamupalaksi kalakeittoa :D mutta poika oli siitä liian kiinnostunut ja lopulta onnistuikin kaatamaan päälleen tulikuumaa lientä. :( Välipalaks söin palan eilistä kakkua ja kohta otan itteän niskasta kiinni ja meen kauppaan ku täällä ei taas oo mitään järkevää syömistä.

ei oikein maistu
yhen porkkanan sinapilla ja n.3dl liotettuja suolasieniä. kahviahan tossa on kans menny, kevytmaidolla höystettynä, ei sokeria. heräsin jo klo 8 ja oon kyllä ihan huono syömään :(

Yhteistyössä